Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse
Stormberg
Er du Stormberg sin nye Teamleder Kundesenter?
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vi søker etter Teamleder til vårt Kundesenter som hver måned betjener tusenvis av henvendelser fra privat- og bedriftskunder.
Arbeidsoppgaver:
Planlegge, koordinere og drive Kundesenterets aktiviteter
Betjene innkommende Kundehenvendelser pr. telefon, chat, mail og sosiale medier
Strategisk analyse og videreutvikling av Kundeopplevelsen i Kundesenteret
Sørge for optimal utnyttelse av dagens ulike systemer
Sette opp vaktlister
Oppgaver delegert fra E-commerce sjef
Ansvar for salgsbudsjett bedriftskunder
Du har:
Relevant erfaring fra Kundesenter eller tilsvarende salgs- og serviceorganisasjon
God forståelse og erfaring med bruk av ulike Kundesystemer
Initiativrik og har høy gjennomføringsevne
Kundeorientert i tillegg til å ha kommersiell forståelse
Vi søker etter deg som er ute etter å skape unike Kundeopplevelser. Du er glad i å ta ansvar, gjøre menneskene rundt deg gode og du leter etter nye løsninger.
Oppstart: snarest
Søknadsfrist: intervjuer fortløpende
Stillingen er en fast stilling på 100% med arbeidstid mandag til søndag innenfor tidsrommet 07.00 -- 23.00.
Stormberg er Norges største sports- og turtøymerkevare. Med familievennlige priser, funksjonell produktkvalitet og sterk fokus på miljø- og samfunnsansvar har selskapet hatt en sterk vekst siden oppstarten i 1998. Stormberg har i dag 320 medarbeidere. Distribusjon foretas gjennom Stormbergkjedens rundt 40 butikker og gjennom Stormbergs nettbutikker i Norge, Sverige og Finland.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.