<  
>  
Ledig stilling

Er du en vår nye virksomhetsleder? Tør du å tenke nytt og evner å gjennomføre nye og fremtidsrettede løsninger til beste for våre beboere? Stendi

Søknadsfrist : 30.03.2020

Stendi AS er inne i en spennende men samtidig krevende vekstprosess i Møre & Romsdal. Som virksomhetsleder vil du få en nøkkelrolle og være sentral i å drive organisasjonen videre.  

Virksomhetsleder har det overordnede lederansvaret for regionen, og skal bidra til en helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgtjenester i Møre & Romsdal. Du vil ha stor påvirkningskraft innen egen virksomhet, og vi ønsker at du er nytenkende og innovativ. Du må være kvalitetsbevisst og være en leder som går foran å viser vei i utviklingen av kulturen. Du skal bidra til økt samhandling med våre oppdragsgivere og sikre at Stendi leverer tjenester av høy kvalitet og er førstevalget til våre oppdragsgivere. Du skal bidra til å sette mål for virksomheten og du har strategisk ansvar for utvikling og god ressursutnyttelse. Du vil rapportere til Regionleder for Omsorgstjenester.

Arbeidsoppgaver:
Ledelse og drift av virksomheten. Sørge for effektiv ressursutnyttelse og faglig kvalitet i tjenesten. Ansvar for budsjett og for at virksomheten drives innenfor den økonomiske rammen. Strategisk arbeid. Deltakelse i regionleders ledergruppe, bidra aktivt til helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgstjenester totale tjenestetilbud.

Kvalifikasjoner:

  • Min. utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis innen helse- eller sosialfag 
  • Relevant ledererfaring og lederutdanning
  • God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester
  • God kompetanse i økonomi- og ressursstyring 
  • God kompetanse på IT 
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper: 

  • Tydelig og motiverende leder som kommuniserer godt og evner å se sine ansatte 
  • Evne til å skape gode relasjoner til brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere
  • Evne til å engasjere og motivere til endring
  • God gjennomføringsevne og løsningsorientert
  • Gode evner til å prioritere, vurdere, beslutte og til å se helheter
  • Personlig egnethet for stillingen vil tillegges stor vekt

Vi tilbyr: 

  • Utfordrende og interessant lederstilling, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Spennende og varierte oppgaver, der du får være med på å utforme egen virksomhet 
  • Dyktige og hyggelige kollegaer
  • Lønn og øvrige vilkår etter avtale, gode pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler, reglement og øvrige bestemmelser

Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.

Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og brukerstyrt personlig assistanse (BPA).

Barnevern
I vår drift differensierer vi ut fra barnets eller ungdommens problematikk. På den måten kan vi lage opplegg som best mulig ivaretar den enkeltes behov for omsorg og utvikling, enten det er i form av bofellesskap, institusjoner, familiehjem eller andre hjelpetiltak.

Bo- og omsorgstjenester
Vi har landsdekkende tilbud for personer med komplekse bistandsbehov. Tjenestene tilpasses hver enkelt bruker på bakgrunn av deres problematikk og behov. Vi jobber for at alle våre brukere skal ha et godt liv og oppleve livskvalitet.

Eldreomsorg og hjemmetjenester
Vi drifter sykehjem, omsorgsboliger, hjemmetjenester og alarmtjeneste – både offentlig og privat. Vi ønsker å være en innovativ samarbeidspartner for norske kommuner i å videreutvikle gode omsorgstjenester, samtidig som vi tilbyr private alternativer. Privat tilbyr vi seniorboliger til leie, samt hjemmesykepleie og praktisk hjelp i hjemmet etter bestilling.

Brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
Vårt mål er at mennesker med funksjonsnedsettelser skal få mulighet til å ha et selvstendig liv. BPA skal innenfor rammen av vedtaket vedkommende har, tilpasses eget behov og ønsker best mulig, og samtidig benytte kommunenes ressurser på en god måte.

Les mer om Stendi

Stillingsbeskrivelse

Stendi AS er inne i en spennende men samtidig krevende vekstprosess i Møre & Romsdal. Som virksomhetsleder vil du få en nøkkelrolle og være sentral i å drive organisasjonen videre.  

Virksomhetsleder har det overordnede lederansvaret for regionen, og skal bidra til en helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgtjenester i Møre & Romsdal. Du vil ha stor påvirkningskraft innen egen virksomhet, og vi ønsker at du er nytenkende og innovativ. Du må være kvalitetsbevisst og være en leder som går foran å viser vei i utviklingen av kulturen. Du skal bidra til økt samhandling med våre oppdragsgivere og sikre at Stendi leverer tjenester av høy kvalitet og er førstevalget til våre oppdragsgivere. Du skal bidra til å sette mål for virksomheten og du har strategisk ansvar for utvikling og god ressursutnyttelse. Du vil rapportere til Regionleder for Omsorgstjenester.

Arbeidsoppgaver:
Ledelse og drift av virksomheten. Sørge for effektiv ressursutnyttelse og faglig kvalitet i tjenesten. Ansvar for budsjett og for at virksomheten drives innenfor den økonomiske rammen. Strategisk arbeid. Deltakelse i regionleders ledergruppe, bidra aktivt til helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgstjenester totale tjenestetilbud.

Kvalifikasjoner:

  • Min. utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis innen helse- eller sosialfag 
  • Relevant ledererfaring og lederutdanning
  • God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester
  • God kompetanse i økonomi- og ressursstyring 
  • God kompetanse på IT 
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper: 

  • Tydelig og motiverende leder som kommuniserer godt og evner å se sine ansatte 
  • Evne til å skape gode relasjoner til brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere
  • Evne til å engasjere og motivere til endring
  • God gjennomføringsevne og løsningsorientert
  • Gode evner til å prioritere, vurdere, beslutte og til å se helheter
  • Personlig egnethet for stillingen vil tillegges stor vekt

Vi tilbyr: 

  • Utfordrende og interessant lederstilling, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Spennende og varierte oppgaver, der du får være med på å utforme egen virksomhet 
  • Dyktige og hyggelige kollegaer
  • Lønn og øvrige vilkår etter avtale, gode pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler, reglement og øvrige bestemmelser

Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.

Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Ved henvendelser ta kontakt med rekrutteringsansvarlig i Karrierestart. 

Søknadsfrist : 30.03.2020

Kontaktperson

Leder Psykisk omsorg

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAR 30
    2020
    1 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • MAR 31
    2020
    0 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 01
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 02
    2020
    0 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 05
    2020
    0 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
28 ledige stillinger