Vår fysioterapeut i vårt nyetablerte innsatsteam skal ut i permisjon og vi søker etter deg som vil jobbe hos oss i denne perioden.
Teamet er en del av helse- og velferdskontoret. Dette er kommunens koordinerende enhet, og døren inn for alle våre helse- og velferdstjenester. Vi gir råd og veiledning, driver saksbehandling og tildeler tjenester. Vi holder på å etablere et innsatsteam, som også vil utøve funksjon som kommunens hverdagsrehabiliteringsteam.
Innsatsteamet består av fysioterapeut, ergoterapeut og sykepleier.
I Melhus har vi i flere år jobbet aktivt for å tilby mestringsorienterte helse- og velferdstjenester, med et forebyggende og rehabiliterende tankesett. Som fysioterapeut vil du få en viktig rolle i arbeidet med å styrke dette arbeidet ytterligere. Du vil bidra til å bygge opp en raskere og mer tverrfaglig tjeneste med oppsøkende virksomhet i pasientens hjem, og du får muligheten til å påvirke, videreutvikle og skape tjenester som bidrar til at folk i større grad mester egen hverdag. Vi ønsker oss en fysioterapeut med god klinisk erfaring, som evner å etablere god praksis på individnivå og utvikle helhetlige rutiner på systemnivå.
Har du lyst til å bli en del av et faglig sterkt lag hvor vi verdsetter ståpåvilje, samarbeid og fleksibilitet? Da kan det hende du er vår nye kollega!
Bli med å bygge morgendagens tjenester sammen med oss. Velkommen som søker!
Arbeidsoppgaver
Kartlegge og avklare behov for videre tjenester
Hverdagsrehabilitering på brukerens arenaer
Saksbehandling og tjenestetildeling
Rådgiving og veiledning
Tett samarbeid og kommunikasjon med flere faggrupper for å sikre et helhetlig tjenestetilbud
Jobbe tett i team
Bidra til faglig kvalitet og et helhetlig tjenestetilbud til kommunens innbyggere
Holde seg faglig oppdatert
Videreutvikling og oppbygging av tjenesten
Kvalifikasjoner
Autorisert fysioterapeut
Relevant videreutdanning vil bli vektlagt
Kompetanse og erfaring fra forebyggende arbeid og tverrfaglig rehabilitering er ønskelig
Kompetanse og erfaring med trening i hjemmet er ønskelig
Kompetanse eller erfaring fra saksbehandling er ønskelig.
Kunnskap om relevant lovverk
Erfaring med koordinering av tjenester
Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
Løsningsorientert innstilling
Gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig
Gode samarbeidsevner
Evne til å bygge tillit og ha godt samspill med relevante aktører
Evne til å kunne jobbe selvstendig og i team
Endringsvillig
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Referanser
Ber om at det oppgis minst to referansepersoner
Vi tilbyr
100 % vikariat fra 18.5.2020 - 31.3.2021
Lønn og arbeidsvilkår i henhold til lov og avtaleverk
Gode pensjonsvilkår
Andre opplysninger
Melhus kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Dette innebærer at du som søker må begrunne særskilt om du ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vurderes i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunes vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søknaden bli offentliggjort. Søkere vil bli kontaktet før offentliggjøring. Til orientering: ønske om unntatt offentlighet med begrunnelse i at nåværende arbeidsgiver ikke skal bli kjent med søknaden regnes ikke som særskilt grunn.
Politiattest ikke eldre enn 3 måneder må fremvises før tiltredelse i stillingen.
Søknad sendes
Melhus kommune benytter fullelektronisk søknadsbehandling. Søknader sendes via det elektroniske søknadsskjemaet under aktuell stilling. All korrespondanse i etterkant skjer pr e-post. Vær påpasselig med at din e-postadresse er skrevet riktig.
Ved innsending av elektronisk søknad, vil du få en bekreftelse på at søknaden er mottatt på din e-post adresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid, er søknaden ikke mottatt. For spørsmål ta kontakt med Servicesenteret i Melhus kommune på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Det er ikke mulig å legge ved attester og vitnemål, disse må tas med til intervju.
Adresse: Helse og omsorg