<  
>  
Ledig stilling

Spesialpedagog - 100% fast stilling + 20 % vikariat Rauma kommune

Søknadsfrist : 15.04.2020

Til tjenesteområde Barnehage har vi ledig følgende stillinger som spesialpedagog fra 01.08.2020.
1 - 100% faste stilling
1 -- 20 % vikariat

Spesialpedagog vil ha ansvar for oppfølging og tilrettelegging av tilbud til barnehagebarn med særskilt behov, og er organisert i et spesialpedagog-team.

Vi ønsker spesialpedagoger i barnehagen som:" Har relevant grunn- og tilleggsutdanning fra høgskole/universitet og yrkespraksis" Er strukturert og stiller krav til kvalitet" Er samarbeidsvillig og serviceorientert" Kan arbeide selvstendig" Er løsningsorientert og kreativ" Har evne til å inspirere og motivere

Stillingen vil organisatorisk være tilknyttet Tjenesteområde Barnehage.

Krav til kompetanse
For stillingen kreves fullført utdannelse som som Barnehagelærer med videreutdanning i spesialpedagogikk.

Vi forutsetter gode norsk-kunnskaper, både muntlig og skriftlig.

For ansettelse i barnehage kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, framlegges før tilsetting, jfr. Barnehageloven § 19 og forskrift om politiattest i barnehager § 2. Attest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden.

Aktuelle søkere må disponere bil, samt være inneforstått med at oppmøtested vil være de enkelte barnehagene.

Personlige egenskaper
Vi ønsker oss kollegaer som SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause, som vil bidra positivt til å nå våre mål sammen og holde kommunens visjon levende, samt som ser sin rolle og legger innsats i vårt felles ansvar for å bidra aktivt i arbeidet til Rauma-innbyggernes beste.

Vi tilbyret godt fag- og arbeidsmiljø, godt samarbeid både i egen avdeling og tverrfaglig, og vil gi interessante utfordringer og muligheter.

Ansettelse skjer i henhold til gjeldende lover, regler og tariffavtaler. Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale, samt gode pensjons- og forsikringsordninger. Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og gir flyttegodtgjørelse etter regulativ.

Søknad sendes:

Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli tatt i betraktning ved tilsetting. På grunn av at vi har tatt i bruk nytt program for søknader/rekruttering i mars 2020 er verken nåværende eller tidligere ansatte registrert som brukere. Interesserte må derfor opprette ny bruker for å få søkt.

Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Du trenger ikke legge ved attester og vitnemål til elektronisk søknad, men vi ber om at disse taes med på evt intervju.

Lønn-/personaldrift kan kontaktes for rettledning vedr elektronisk søknad pr mail Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi får ikke tildele eller endre på passord, men for øvrige spørsmål er vi behjelpelig med det vi kan.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, samt at for ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges ved tilsetting. Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden. Link til søknadsskjema: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Du har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team.   Kvalifikasjoner: 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; Sosionom, barnevernspedagog, vernepleier, psykiatrisk sykepleier, eller spesialpedagog. Det er ønskelig med traumekompetanse. Erfaring fra arbeid med mennesker og institusjonsarbeid er en fordel. Førerkort kl. B er et krav. Du må ha fylt 25 år. Personlige egenskaper: Vi søker målrettet og strukturerte miljøterapeuter. Du har gode samarbeidsevner og kan jobbe selvstendig. Du har god skriftlig fremstillingsevne. Du har ståpåvilje og ønsker å gjøre det lille ekstra. Personlig egnethet vil vektlegges.  Du bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du tåler psykiske utfordringer og ser bak atferden (ser barnas smerteuttrykk) Vi tilbyr: Medleverturnus  (3:7, 4:7), Region Øst (Oslo, Østfold, Indre Øst) Tarifflønn og pensjonsordning. Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø. Intern opplæring og kursing.  Veiledning fra psykologspesialister. Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst. Det kreves politiattest ihht. til gjeldene lovverk. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
11.03.2020 Oslo, Viken (Akershus, Buskerud og Østfold)
Stillingsbeskrivelse: Stendi trenger flere trygge og fleksible sykepleiere og helsefagarbeidere til våre barneteam. Vi har behov for faste personale og vikarer til sommeren.  Barneteamene er en tjeneste for barn og unge der arbeidet foregår i familiers hjem. Våre ansatte bør like å jobbe selvstendig og kan tenke deg å jobbe med en eller få pasienter. Opplæring foregår i samråd med spesialisthelsetjenesten.  Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.     Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av helsehjelp til små barn med ulike utfordringer. Yte omsorg og helsehjelp slik at barn med ulike somatiske, psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med familien sin. Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Tverrfaglig samarbeid.        Samhandling med påsient og pårørende/ foreldre.      Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier/ helsefagarbeider/ helsepersonell.           Politiattest uten anmerkninger.  Kunne kommunisere godt skriftelig og muntlig på norsk.                         Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.                         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                 Vi kan tilby:                     Fast stilling 100%.  Turnus med langvakter (12 timer) og arbeid hver 3. helg.  God opplæring, kurs og fagdager.      Muligheter for å jobbe på et barn men også variasjon ved å jobbe på flere barn.          Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale. Pensjonsordning. 
03.02.2020 Drammen, Frogn, Asker
Siemens AS, avdeling Transmission Solutions, er en ledende leverandør av innovative systemer og tjenester for energiforsyningen i Norge. Vi er en prosjektbasert virksomhet som leverer komplette transformatorstasjoner og koblingsanlegg for transmisjonsnettet, regionalnettet og industrianlegg.Investeringene innen norsk energiforsyning er i sterk vekst. Vi er en ledende leverandør til landets viktigste infrastruktur – strømforsyningsnettet – og skal sammen med våre kunder bygge fremtidens energiforsyning. Vi søker Fagsjef vern- og kontrollanlegg Arbeidsoppgaver Du vil i stillingen ha ansvaret for utvikling av nye vernløsninger basert på prosessbuss og sensorteknologi. Stillingen har ansvaret for utvikling av nye testrutiner og verifikasjon for fremtidens vern- og kontrollanlegg. Videre vil du ansvaret for å etablere og videreutvikle metodikk og automatisere prosessene for effektiv anleggsproduksjon innenfor HW, SW og vern.Prosjektarbeid utføres fra våre kontorlokaler i Bergen, Trondheim og Oslo. Det vil også være behov for at du bidrar med opplæring både av egne medarbeidere ved våre prosjektkontorer og opplæring av kunder. Deltagelse i testing ved våre fabrikker og ute på anleggsstedet må også påregnes. Stillingen er meget sentral i hele verdikjeden knyttet til våre leveranser av vern- og kontrollanlegg for koblingsstasjoner og transformatorstasjoner. Dette betyr at ditt ansvarsområde, i tillegg til det tekniske ansvaret, også innebærer å bistå som fagekspert i alle ledd i verdikjeden fra salg til service. Erfaring og kvalifikasjoner Du har fortrinnsvis utdannelse som sivilingeniør (Master) innen elkraft (Energi & Miljø) eller annen tilsvarende høyere utdanning. Videre har du erfaring med programmering og testing av vernsystemer (OMICRON, Visual Basic, C) og generell høy IT-kompetanse.Du har høy yrkesstolthet, er kreativ og nytenkende, strukturert og analytisk, selvstendig og ansvarsfull i tillegg til at du er opptatt av å sikre høy kvalitet. Du drives av målet om å skape fornøyde kunder og gode resultater. Du er utpreget samarbeidsorientert og vet at gode resultater skapes best i et godt arbeidsfellesskap, hvor man også oppnår resultater ved god tilrettelegging for andre.Gode ferdigheter i norsk og engelsk er nødvendig.  Hvorfor bli en av oss? Det å følge leveransene fra start til slutt (utvikling, salg, prosjektering, idriftsettelse, ettermarked/service) vil gi deg en variabel og spennende arbeidshverdag. Vi er opptatt av å være i front innen fagområdet, slik at vi satser mye på kompetanseutvikling via kursing og andre former for opplæring. Du vil finne motivasjon i å være en del av et meget sterkt kompetansemiljø, som preges av høy fagstolthet, mye humor og sterk motivasjon for å lykkes. Vi har en stor ordremengde og vi planlegger ytterligere vekst hvor vi ser store muligheter i markedet. Vi har gode karriere- og utviklingsmuligheter, både i inn- og utland.Vi er verdensledende innen utvikling og produksjon av anleggsløsninger for transformatorstasjoner og koblingsstasjoner. Siemens vil med sin teknologi være sentral i reduksjon i utslipp av klimagasser både gjennom innovative produkter og gjennom elektrifisering og digitalisering. Utviklingen fortsetter i raskt tempo og vi lar oss inspirere av vår lange og stolte historie. Vi har stor tro på at vi gjennom ny kunnskap og teknologi skal skape enda bedre løsninger for våre kunder og for samfunnet. Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, fleksible arbeidstidsordninger og gode pensjons- og forsikringsordninger. Arbeidssted: Oslo, Trondheim, Bergen  Ytterligere informasjon:Terje Rønningen, tlf. 924 48 424Leif Egil Stene Dahl, tlf. 924 41 587 Søknadsfrist 03.04.2020 Vi benytter oss av bakgrunnssjekk i våre rekrutteringsprosesser.
18.02.2020 Oslo, Trondheim, Bergen
Siemens AS, avdeling Transmission Solutions, er en ledende leverandør av innovative systemer og tjenester for energiforsyningen i Norge. Vi er en prosjektbasert virksomhet som leverer komplette transformatorstasjoner og koblingsanlegg for transmisjonsnettet, regionalnettet og industrianlegg.Investeringene innen norsk energiforsyning er i sterk vekst. Vi er en ledende leverandør til landets viktigste infrastruktur – strømforsyningsnettet – og skal sammen med våre kunder bygge fremtidens energiforsyning. Vi søker prosjektingeniører for Prosjektering og idriftsettelse av relevern Arbeidsoppgaver Du skal delta i hele verdikjeden knyttet til våre leveranser av relevern for transformatorstasjoner og koblingsanlegg. Ansvarsområdet starter med prosjektering og etterfølges av prøving og idriftsettelse i fabrikk/lab og ute i stasjonsanleggene, så en god del reisevirksomhet må påregnes. Erfaring og kvalifikasjoner Du har fortrinnsvis utdannelse som ingeniør (Bachelor) eller sivilingeniør (Master) innen elkraft (Energi & Miljø), automasjon eller kybernetikk. Relevant erfaring innen relevernteknikk og automasjonssystemer er ønskelig, men vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.Du har høy yrkesstolthet, er opptatt av å sikre god kvalitet, og drives av ambisjoner om å skape fornøyde kunder og gode resultater. Stillingen innebærer mye kundekontakt, og du er samarbeidsorientert samtidig som du evner å jobbe selvstendig.Gode ferdigheter i norsk og engelsk er nødvendig.  Hvorfor bli en av oss? Det å følge leveransene fra prosjektering til idriftsettelse vil gi deg en variabel arbeidshverdag, hvilket vil gi deg dybdeforståelse for fagområdet. Vi er opptatt av å være i front innen fagområdet, slik at vi satser mye på kompetanseutvikling via kursing og andre former for opplæring. Du vil finne motivasjon i å være en del av et meget sterkt kompetansemiljø, som preges av høy fagstolthet, mye humor og sterk motivasjon for å lykkes. Vi har en stor ordremengde og vi planlegger ytterligere vekst hvor vi ser store muligheter i markedet. Vi har gode karriere- og utviklingsmuligheter, både i inn- og utland.Vi er verdensledende innen utvikling og produksjon av anleggsløsninger for transformatorstasjoner og koblingsstasjoner. Siemens  vil med sin teknologi være sentral i reduksjon i utslipp av klimagasser både gjennom innovative produkter og gjennom elektrifisering og digitalisering. Utviklingen fortsetter i raskt tempo og vi lar oss inspirere av vår lange og stolte historie. Vi har stor tro på at vi gjennom ny kunnskap og teknologi skal skape enda bedre løsninger for våre kunder og for samfunnet. Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, fleksible arbeidstidsordninger og gode pensjons- og forsikringsordninger. Arbeidssted: Oslo, Trondheim, Bergen  Ytterligere informasjon: Terje Rønningen, tlf. 924 48 424 Bjarte Trengereid, tlf. 930 56 535 Søknadsfrist: 03.04.2020 Vi benytter oss av bakgrunnssjekk i våre rekrutteringsprosesser
18.02.2020 Oslo, Trondheim, Bergen
Siemens AS avdeling Transmission Solutions, er en ledende leverandør av innovative systemer og tjenester for energiforsyningen i Norge. Vi er en prosjektbasert virksomhet som leverer komplette transformatorstasjoner og koblingsanlegg for transmisjonsnettet, regionalnettet og industrianlegg.Investeringene innen norsk energiforsyning er i sterk vekst. Vi er en ledende leverandør til landets viktigste infrastruktur – strømforsyningsnettet – og skal sammen med våre kunder bygge fremtidens energiforsyning. Vi søker Prosjektingeniører for transformatorstasjoner, HW og SWArbeidsoppgaver. Du er involvert i hele verdikjeden knyttet til våre leveranser på vern- og kontrollanlegg for koblingsstasjoner og transformatorstasjoner. Dette betyr et vidt spekter av oppgaver innen; prosjektering, programmering, simulering, testing og idriftsettelse av datamaskinbaserte kontrollanlegg i fabrikk og ute i stasjonsanlegg. Oppgavene knyttet til den enkelte funksjon vil variere over tid, og for prosjektingeniører søker vi å organisere arbeidet slik at man følger en leveranse fra prosjektering til idriftsettelse. Noe reisevirksomhet må derfor påregnes. Erfaring og kvalifikasjoner Du har fortrinnsvis utdannelse som ingeniør (Bachelor) eller sivilingeniør (Master) innen elkraft (Energi & Miljø), automasjon eller kybernetikk.   Vi søker både etter nyutdannede og de med erfaring. Du har høy yrkesstolthet, er opptatt av å sikre god kvalitet, og drives av ambisjoner om å skape fornøyde kunder og gode resultater. Du er samarbeidsorientert samtidig som du evner å jobbe selvstendig. Gode ferdigheter i norsk og engelsk er nødvendig. Hvorfor bli en av oss? Det å følge leveransene fra prosjektering til idriftsettelse vil gi deg en variabel arbeidshverdag, hvilket vil gi deg dybdeforståelse for fagområdet. Vi er opptatt av å være i front innen fagområdet, slik at vi satser mye på kompetanseutvikling via kursing og andre former for opplæring. Du vil finne motivasjon i å være en del av et meget sterkt kompetansemiljø, som preges av høy fagstolthet, mye humor og sterk motivasjon for å lykkes. Vi har en stor ordremengde og vi planlegger ytterligere vekst hvor vi ser store muligheter i markedet. Vi har gode karriere- og utviklingsmuligheter, både i inn- og utland. Vi er verdensledende innen utvikling og produksjon av anleggsløsninger for transformatorstasjoner og koblingsstasjoner. Siemens  vil med sin teknologi være sentral i reduksjon i utslipp av klimagasser både gjennom innovative produkter og gjennom elektrifisering og digitalisering. Utviklingen fortsetter i raskt tempo og vi lar oss inspirere av vår lange og stolte historie. Vi har stor tro på at vi gjennom ny kunnskap og teknologi skal skape enda bedre løsninger for våre kunder og for samfunnet.Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, fleksible arbeidstidsordninger og gode pensjons- og forsikringsordninger. Arbeidssted: Oslo, Bergen, Trondheim Ytterligere informasjon: Terje Rønningen, tlf. 924 48 424 Bjarte Trengereid, tlf. 930 56 535 Søknadsfrist 03.04.2020 Vi benytter oss av bakgrunnsjekk i våre rekrutteringsprosesser.
18.02.2020 Oslo, Trondheim, Bergen
Statnett etablerer neste generasjon kapabilitet for å håndtere sikkerhetshendelser med fokus på deteksjon og håndtering av statlige aktører og hybrid krigføring. Det norske kraftsystemet forberedes nå på å håndtere mer sol, vind og klimavennlige løsninger for forbrukere. Resultatet er tettere samhandling i Norge, Norden og med resten av Europa, og behov for mer avanserte styringssystemer. Digitalisering av styringssystemer for kraftdistribusjon medfører økt sårbarhet for sabotasje og spionasje fra cyberdomenet. Statnett er opptatt av sin samfunnskritiske funksjon som eier av kritisk nasjonal infrastruktur, og satser derfor sterkt på bygging av kapasitet og kapabilitet for deteksjon og håndtering av slike angrep. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i Digital sikkerhet i IT-divisjonen.  Statnett operative sikkerhetsfunksjon skal detektere og håndterer sikkerhetshendelser, og ha ansvaret for Statnetts digitale trussel etterretning gjennom egen innsamling og i samarbeid med partnere. Vi er i ferd med å bygge opp en betydelig intern kapasitet til å håndtere sikkerhetshendelser for både administrative IT-nettverk og produksjonssystemene (ICS/SCADA). Vi søker personer som ønsker å være med å bygge tekniske løsninger og prosesser for deteksjon og håndtering.  Arbeidsoppgaver Hendelsehåndtering  Håndtere varsler fra systemer for sikkerhetsovervåkning  Bistå med videreutvikling av deteksjonsmekanismer og analysekapasitet  Bistå med forensics analyse på Windows- og Linux- systemer samt nettverk  Bistå i sikkerhetsvurderinger  Deltagelse i vaktordninger kan påberegnes på sikt  Kvalifikasjoner Du har, eller er i ferd med å fullføre, relevant utdanning Relevant erfaring kan kompensere for manglende relevant utdanning Nyutdannede oppfordres å søke Du har gjerne erfaring med håndtering av IKT sikkerhetshendelser/sikkerhetsovervåkning  Du har gjerne noe erfaring med scripting (Python, Perl, Powershell, bash, el.l.) og på å sy sammen forskjellige løsninger  Du har gjerne erfaring med SIEM løsninger (som f.eks. Splunk Enterprise Security)  Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig  Du må klare å beholde roen i en stresset situasjon  Du må være motivert for å jobbe med cybersikkerhet  Du synes det er spennende å sette deg inn i nye ting  Du ønsker å utvikle deg innen cybersikkerhet  Du ønsker å sikre kritisk nasjonal infrastruktur  Du er strukturert  Du både forstår og kan formidle teknisk budskap  Du trives godt med å løse oppgave i samarbeid med andre 
25.02.2020 Oslo
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC No Dig er en nordisk avdeling i NCC som er en av de ledene aktørene innen gravefrie løsninger på vann- og avløpsledninger. Arbeidet vi gjør består i hovedsak av renovering av ledningsanlegg for offentlige kunder. Hos oss står alltid kompetansebygging i fokus og du vil bli en del av et team som ønsker å være innovative og som konstant søker forbedring i alle våre prosesser. Vi søker nå etter en erfaren Formann til våre prosjekter i Oslo og Østlandsområdet. Som formann vil du ha ansvaret for å planlegge og tilrettelegge for å holde daglig drift i gang samt samarbeide med byggherre. Vi ønsker oss en løsningsorientert person med teknisk innsikt som håndterer høyt tempo og har gode lederegenskaper. Som Formann er det en fordel at du har følgende kvalifikasjoner: Kontraktsforståelse Flytende Norsk skriftlig og muntlig Gode IT kunnskaper Gode samarbeidsevner Gjerne kunnskap innen fagfeltet Søknadsfrist:   31. mars 2020   Kontaktpersoner: Tage OdlandProsjektleder+47 901 19 470 Harald GjermundshaugAnleggsleder924 44 494
25.02.2020 Oslo
Motiveres du av en mulighet til å få være med og drifte og videreutvikle det norske kraftnettet? Som energimontør/energitekniker i gruppen vil du jobbe på våre transformatorstasjoner og ledningsanlegg. Vi ser etter deg med solid motivasjon innenfor fagfeltene, og som er både selvgående og nøyaktig. Du vil videre jobbe med både apparat- og kontrollanlegg med tilhørende hjelpeutrustning. Vi har ansvar for 11 transformator- og koblingsstasjoner. Stasjonsgruppen består av 16 ansatte.  Stillingen er lokalisert i driftsområde Sør Hålogaland, med oppmøtested Sortland Transformatorstasjon. Noe reisevirksomhet må påregnes.  Arbeidsoppgaver Drift og vedlikehold av kraftnettet Feilretting, utskifting av komponenter i kraftnettet Ivareta rollen som arbeidsleder Ivareta rollen som LFS, AFA og HMS-funksjoner eksempelvis KU Delta i lovpålagte inspeksjoner og befaringer Kontakt med eksterne entreprenører, grunneiere og andre interessenter Prosjektarbeid i eget område, og sammen med beredskaps- og innsatsgruppen ved andre Statnettlokasjoner i Norge Kvalifikasjoner Fagbrev som energimontør Teknisk fagskole er en fordel, men ikke et krav  Erfaring med arbeid på stasjons- og/eller ledningsanlegg Bilsertifikat, fortrinnsvis klasse B Fortrolig med data som arbeidsverktøy. Flytende norsk og gode engelskkunnskaper Personlige egenskaper Evner å arbeide sammen i team Samarbeidsvillig Gode holdninger og fokus på HMS Faglig engasjert 
03.03.2020 Sortland
Vis alle 24.298 ledige stillinger

Verdens beste kommune for naturglade mennesker!
Visjonen tilhører hele Raumasamfunnet. Den er inkluderende for alle som bor i eller besøker Rauma, og forplikter oss til å ta vare på naturen og være et bærekraftig samfunn.
Vi SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause. Vi ønsker oss kollegaer som vil bidra positivt til å nå våre mål og holde kommunens visjon levende.
Rauma kommunes vel 750 medarbeidere utfører tilsammen vel 580 årsverk. Vi har varierte og spennende arbeidsoppgaver. Våre dyktige kollegaer arbeider på mange ulike arbeidssteder, har forskjellige yrker og kompetanse, med et felles ansvar for å bidra aktivt til å gi gode tjenester til innbyggerne våre.

Les mer om Rauma kommune

Stillingsbeskrivelse

Til tjenesteområde Barnehage har vi ledig følgende stillinger som spesialpedagog fra 01.08.2020.
1 - 100% faste stilling
1 -- 20 % vikariat

Spesialpedagog vil ha ansvar for oppfølging og tilrettelegging av tilbud til barnehagebarn med særskilt behov, og er organisert i et spesialpedagog-team.

Vi ønsker spesialpedagoger i barnehagen som:" Har relevant grunn- og tilleggsutdanning fra høgskole/universitet og yrkespraksis" Er strukturert og stiller krav til kvalitet" Er samarbeidsvillig og serviceorientert" Kan arbeide selvstendig" Er løsningsorientert og kreativ" Har evne til å inspirere og motivere

Stillingen vil organisatorisk være tilknyttet Tjenesteområde Barnehage.

Krav til kompetanse
For stillingen kreves fullført utdannelse som som Barnehagelærer med videreutdanning i spesialpedagogikk.

Vi forutsetter gode norsk-kunnskaper, både muntlig og skriftlig.

For ansettelse i barnehage kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, framlegges før tilsetting, jfr. Barnehageloven § 19 og forskrift om politiattest i barnehager § 2. Attest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden.

Aktuelle søkere må disponere bil, samt være inneforstått med at oppmøtested vil være de enkelte barnehagene.

Personlige egenskaper
Vi ønsker oss kollegaer som SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause, som vil bidra positivt til å nå våre mål sammen og holde kommunens visjon levende, samt som ser sin rolle og legger innsats i vårt felles ansvar for å bidra aktivt i arbeidet til Rauma-innbyggernes beste.

Vi tilbyret godt fag- og arbeidsmiljø, godt samarbeid både i egen avdeling og tverrfaglig, og vil gi interessante utfordringer og muligheter.

Ansettelse skjer i henhold til gjeldende lover, regler og tariffavtaler. Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale, samt gode pensjons- og forsikringsordninger. Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og gir flyttegodtgjørelse etter regulativ.

Søknad sendes:

Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli tatt i betraktning ved tilsetting. På grunn av at vi har tatt i bruk nytt program for søknader/rekruttering i mars 2020 er verken nåværende eller tidligere ansatte registrert som brukere. Interesserte må derfor opprette ny bruker for å få søkt.

Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Du trenger ikke legge ved attester og vitnemål til elektronisk søknad, men vi ber om at disse taes med på evt intervju.

Lønn-/personaldrift kan kontaktes for rettledning vedr elektronisk søknad pr mail Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi får ikke tildele eller endre på passord, men for øvrige spørsmål er vi behjelpelig med det vi kan.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, samt at for ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges ved tilsetting. Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden. Link til søknadsskjema: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 15.04.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAR 31
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Rauma kommune