Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon53 Presentasjon av stillingen:
Ved Moholt og Bromstad helse- og velferdssenter er det ledig en fast 100 prosent stilling som enhetsleder.
Enheten har totalt 42 beboere fordelt på to hus.
Moholt sykehjem har 12 rom for alderspsykiatri og 12 rom aldersgeriatri.
Bromstad sykehjem er et hjem for 18 yngre personer med demens. Begge sykehjemmene har fine uteareal med grillhytte, lysthus , hage og blomster.
Moholt og Bromstad helse- og velferdssenter er en veldrevet og godt etablert enhet med mange dyktige og dedikerte ansatte. Enheten har et godt tverrfaglig arbeidsmiljø med sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, aktivitører og flere ulike studentkategorier.
Begge sykehjemmene er sertifisert som Livsgledehjem.
Lederteamet ved enheten består av to avdelingsledere, konsulent og enhetsleder. Enheten har 44 årsverk og ca. 70 ansatte.
Dette er en spennende og utfordrende lederstilling med stor mulighet for påvirkning, samt faglig og personlig utvikling. Som enhetsleder vil du ha helhetlig ansvar for drift og utvikling av Moholt og Bromstad helse- og velferdssenter. Enhetsleder deltar i kommunens ledernettverk for helse- og velferdssentre.
Enhetsleder rapporterer direkte til kommunalsjef for helse- og velferdssentre.
Arbeidsoppgaver
- Skape og utvikle et best mulig tjenestetilbud for brukere og pårørende
- Utvikle lederteamet og medarbeidere
- Ivareta koordinering, samarbeid og samhandling internt ved enheten
- Økonomisk planlegging, budsjettering og rapportering
- Bidra til utvikling av godt tjenestetilbud på tvers i tjenesteområdet
Kvalifikasjoner
- Offentlig godkjent sykepleier eller vernepleier
- Kandidater med annen 3-årig helsefaglig høyskoleutdanning vil bli vurdert
- Dokumentert relevant ledererfaring
- Høyere utdanning innen ledelse vektlegges
Personlige egenskaper
- Evner å bidra til å skape samarbeid, samhandling og god kommunikasjon også utover egen enhet
- Det er viktig at han/hun tar initiativ, arbeider selvstendig og løser utfordringer offensivt og skaper gode tjenester innenfor vedtatte økonomiske rammer
- Være en synlig og tydelig leder med gode kommunikative ferdigheter, evne til å inspirere, involvere og videreutvikle myndiggjorte medarbeidere
Vi tilbyr
- Lederstøtte fra eget team av fagressurser fra fagstab og interne tjenester
- Ledernettverk
- Ledelsesutvikling
- Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
Kontaktinformasjon
Siri Ekle Skaanes, Kommunalsjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Paal Terje Wiig, Rådgiver, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Frode Rinnans veg 94
7050 Trondheim
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Trondheim kommune
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon53
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.06.2020