<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Fagleder/Teamleder Vann Rambøll

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innenfor vann i en stilling hvor du har mulighet til å være med å utvikle og forme vårt team innen renseteknikk og driftsassistanse for vann og avløp. For denne rollen trenger du erfaring innen kommunalteknikk, renseteknikk eller andre relevante områder innen vann. Vi søker etter en erfaren medarbeider som er engasjert, liker å koordinere og lede, og har et høyt kundefokus Er du vår nye fagleder/teamleder? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår avdeling for Vann

Som vår nye fagleder/teamleder blir du en del av vår markedsenhet VANN som teller 100 medarbeidere i Norge og leverer svært gode resultater. Dette er basert på langvarige kunderelasjoner og høy kompetanse. Som fagleder/teamleder vil du sammen med avdelingsleder utvikle både medarbeidere, serviceområder og markedsområdet. Selvstendig arbeid som fagmedarbeider, og prosjektleder er en viktig del av stillingen, hvilket sikrer nærhet til fag og prosjekt i kombinasjon med administrasjon. Du vil få muligheter til å samarbeide med kollegaer nasjonalt og internasjonalt. Du vil rapportere direkte til avdelingsleder .

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Utvikle medarbeidere og bidra til et engasjerende og trivelig arbeidsmiljø. Vi ønsker å bidra til at alle medarbeidere har gode relasjoner seg imellom og danner gode team
  • Ressursutjevning - Samarbeid og koordinering både internt og med våre søsteravdelinger i Vann så vel i Norge og som internasjonalt
  • Salg og forretningsutvikling som omfatter oppfølging av kunder, overvåking av markedet og tilbudsarbeid
  • Sammen med lederteamet vil du være med å utvikle nye tjenester innenfor renseteknikk og driftsassistanse
  • Oppdragsledelse og rådgivning i egne oppdrag
  • Vurdere kompetanseutvikling og rekrutteringsbehov i eget team og bistå med faglig veiledning av nye medarbeidere

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • MSc i VANN eller tilsvarende
  • Minst 5 års relevant erfaring
  • Erfaring fra arbeid med vann, enten fra kommune eller fra rådgiverbransjen
  • Erfaring med selvstendig VA-rådgivning med interesse og talent for administrativ ledelse
  • Evne og ønske om å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre dedikerte kollegaer
  • Evne til å bygge gode relasjoner med kunder. Et eksisterende kundenettverk er en fordel
  • Samarbeidsevne til ressursfordeling lokalt, nasjonalt og globalt
  • God skriftlig og muntlig kommunikasjon både på norsk og engelsk
     

I denne rollen vil det være en fordel om du også har evne til å samarbeide med oppdragsgivere, samarbeidspartnere og kolleger på en god og konstruktiv måte. Du er inkluderende og liker å ta ansvar. Rambøll tilbyr lederutvikling både for dem som er erfarne ledere, og for dem som ennå ikke har hatt lederansvar.
 

Velkommen til vår Vanndivisjon 

I Rambøll jobber et globalt team av vanneksperter for å sikre utviklingen av bærekraftige samfunn. Vi hjelper kundene våre å håndtere de største vannutfordringene deres, og leverer løsninger som ivaretar både mennesker og natur. Våre hovedområder omfatter klimatilpasning, landskapsarkitektur, infrastruktur for vann og avløp, forvaltning av vannressurser og rensing av drikke og avløpsvann.

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 22. Juni 2020.
 

Har du spørsmål?
Kontakt [Eva Rogne Tønnessen, 97726561, eva.tonnessen@ramboll.no]

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Aleris Bergen er i stek vekst og opplever stor etterspørsel etter våre spesialister, våre pasienter kommer som privatbetalende eller via helseforsikringer. Vi utvide vår kapasitet og søker etter;o Hudlegeo Gynekologo ØNHo Nevrolog Vi ser spesielt etter deg som har bred erfaring. Du ønsker å jobbe heltid/ deltid i et spennende fagmiljø med en svært kompetent og stor legegruppe bestående av medisinske spesialister. Legene som arbeider hos oss har et velfungerende støtteapparat rundt seg – og får dermed de beste forutsetninger for å sette pasientene i fokus. Du har gode samarbeidsevner, er fleksibel, viser engasjement for arbeidet og har høy grad av serviceinnstilling. Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Aleris Bergen har medisinsk senter med nye flotte lokaler i Bergen sentrum. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. For mer informasjon kontakt med Anne-Elin Hanebrekke, Leder Aleris Bergen. Mobil: 92606685. E-post:   anne-elin.hanebrekke@aleris.no Søknadsfrist: snarest. Søknad med CV sendes til: anne-elin.hanebrekke@aleris.no
10.07.2020 Bergen
Stendi søker tilkallingsvikarer til våre avdelinger for omsorgstjenester i Midt-Troms - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi søker deg som har et brennede engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner som ønskes er: * 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, eller annen relevant utdanning og erfaring. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og omsorg er ønskelig * Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel * Førerkort kl. B er et krav * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsetter beboer til å mestre en selvstendig og positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus. I full stilling innebærer det 3 døgn arbeid -7 døgn fri - 4 døgn arbeid -7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Aleksander Tretnes, tlf: 48221803.
23.01.2020 Målselv, Sørreisa, Dyrøy, Senja
BAS
GK Rør Trøndelag har siden oppstarten i 2013 etablert seg som en ledende rørleggerbedrift i Trøndelag. Vi er 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Utføre varierte rørleggerarbeider på en faglig sikker og god måte Etablere og opprettholde gode relasjoner og teamsamarbeid internt og eksternt på en profesjonell og tillitsvekkende måte Ivareta selskapets HMS- og kvalitetsrutiner Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper: Svennebrev som rørlegger med gode faglige ferdigheter Løsningsorientert og med evne til å jobbe både selvstendig og i team Ryddig og strukturert Noen års erfaring i faget og erfaring fra prosjekt Evnen til å motivere andre og få ting gjort. Beherske norsk skriftlig og muntlig Vi kan tilby: Mulighet til å utvikle deg og vokse internt i selskapet Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og utvikling av deg som leder  Gode lønns, pensjons og forsikringsbetingelser Godt sosialt miljø og dyktige kollegaer    Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andreas Hellem på tlf 90532703. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du bli med på laget for bærekraftighet? Har du erfaring som rørleggerbas/anleggsleder, kjenner faget og ser utfordringene på byggeplassen? Ønsker du å utvikle deg i faget og få nye muligheter?  Vi er i stor vekst og trenger produksjonsledere, som tar hånd om store prosjekter. Som produksjonsleder får du ansvaret for det administrative på byggeplassen. Arbeidsoppgaver: Ansvar for den daglige byggeplassledelsen Utarbeider og følger opp fremdrifts- og timeverksplaner Daglig oppfølging og tilrettelegging for egne rørleggere, underentreprenører og partnere på byggeplass   Sørge for effektiv produksjon på byggeplassen Ansvar for materialhåndtering og logistikk på byggeplass   Oppfølging og innrapportering av avviks- og endringshåndtering på byggeplass   Delta i møter i forbindelse med forberedelser, gjennomføring og avslutting av prosjekter  Være bindeleddet mellom prosjektleder og bas Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper: Rørlegger med minimum 5 års bas-erfaring   Forståelse for funksjonen til tekniske anlegg  Dyktig på ressursplanlegging   God kjennskap til akkordtariffen   Løsnings- og resultatorientert  Gode samarbeidsevner  Beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig  Et sterkt ønske om å lykkes Evne til å motivere andre og gå forran som et godt eksempel Vi kan tilby: En interessant og spennende stilling i en offensiv bedrift med solid økonomi   Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter   Opplæring til stillingen og utvikling av deg som leder  Kurs og etterutdanning   God fastlønnsordning med individuell resultatlønnsordning  Gode pensjons- og forsikringsforhold   Bil- og telefonordning Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andreas Hellem på tlf 90532703. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du skape fremtidens bærekraftige løsninger? Vil du være med på laget og skape noe av betydning? Vi trenger flere dyktige og motiverte medarbeidere som tar produksjonen og håndverket til rørleggerne på alvor. Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke bransjen i førersetet hos en av landets ledende tekniske entreprenør. GK Rør avd. Trøndelag består av 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Prosjektering av røranlegg primært innenfor næring og bolig 3D-design og beregninger i Revit/MagiCAD Tett samarbeid med interne avdelinger; marked, entreprise, automatikk, kulde og ventilasjon for et felles og omforent teknisk konsept Følge opp prosjekter mot eksterne kunder og byggherrer Ansvar for egne prosjekter i form av; kvalitetssikring og myndighetsbehandling, møtedeltagelse, planlegging, oppfølging og fremdrift, tett oppfølging av prosjektøkonomi, forskrifter, at prosjektkrav og interne prosedyrer blir fulgt Bidra til utviklingen av nye prosjekteringsverktøy som BIM, beregningsverktøyer etc. Bidra til at prosjekteringsavdelingen fremstår som et ressurs-, kvalitets- og kunnskapssenter for de øvrige avdelingene i GK familien  Ønskede kvalifikasjoner: Formell høyskole/universitetsbakgrunn fra VVS-relaterte fag eller tilsvarende Gode kunnskaper innen rørprosjektering og sprinkler Kjennskap til 3D modellering er en fordel Generell god teknisk forståelse God samarbeidsevne og resultatorientert Nøyaktig, serviceinnstilt og med gode kommunikasjonsevner Gode IT kunnskaper  Vi kan tilby: Å være med på å utvikle avdelingen innen kompetanse på BIM og 3D-prosjektering  En interessant og spennende stilling hos Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner  En offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Kurs og etterutdanning gjennom GK-skolen eller aktuelle eksterne kurs  Gode rutiner for prosjekt- og økonomistyring  Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold  Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer   Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Stian Klette på tlf 958 32 444. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du være med og skape fremtidens bærekraftige løsninger? Vil du være med på laget og skape noe av betydning? Vi trenger flere dyktige og motiverte medarbeidere som tar produksjonen og håndverket til rørleggerne på alvor. Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke bransjen i førersetet hos en av landets ledende tekniske entreprenør. GK Rør avd. Trøndelag består av 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Planlegge, lede og følge opp prosjekter fra start til slutt Teknisk-, økonomisk- og fremdriftsansvar for egne prosjekter   HMS- og kvalitetsansvar for egne prosjekter   Oppfølging av underleverandører/partnere   Tilrettelegge for optimal produksjon i samarbeid med produksjonsledere og baser  Ivareta og utvikle gode relasjoner til samarbeidspartnere Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper: Ing.-/Siv.ing.kompetanse VVS og/eller prosjektledererfaring fra bygg/totalentrepriser  Relevant erfaring en fordel, gjerne bakgrunn fra håndverksfag   Analytiske ferdigheter  Resultatorientert og kremmerånd  Evne til å lede og motivere mennesker Utadvendt og serviceinnstilt  Generelt god IT kunnskap  Vi kan tilby: En interessant og spennende stilling i en offensiv bedrift med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode pensjons- og forsikringsforhold God fastlønnsordning med individuell resultatlønn Bil- og telefonordning Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andreas Hellem på tlf 90532703. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du være med på laget og skape noe av betydning? Vi trenger flere dyktige og motiverte medarbeidere som tar produksjonen og håndverket til rørleggerne på alvor. Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke bransjen i førersetet hos en av landets ledende tekniske entreprenør. GK Rør avd. Trøndelag består av 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Utarbeide kalkyler for salgsmuligheter hos eksisterende og nye kunder Prosjektutvikle og detaljkalkulere prosjekter Prosjekteringsledelse i innledende fase Prosjektering av energi- og røranlegg Utarbeide forslag til prosjektbudsjett, samt bistå prosjektleder ved innkjøp Sørge for at arbeidene utføres i henhold til GKs verdier, rutiner og kvalitetsplaner Ivareta og utvikle gode relasjoner mot eksisterende og nye kunder Samarbeide tett med prosjektledere samt nye og eksisterende kunder og leverandører Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: VVS-ingeniør eller tilsvarende, med god faglig bakgrunn Erfaring fra bransjen evt. rådgiverbakgrunn Erfaring med kalkulasjonsprogrammet Cordel Gode kommunikasjonsevner og relasjonsbyggende egenskaper med evne til å jobbe selvstendig så vel som i team Resultatorientert med god økonomiforståelse Kunnskap om automatiske slokkeanlegg Må beherske norsk skriftlig og muntlig Vi kan tilby: Utfordrende og utviklende arbeidsoppgaver Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø En interessant og spennende stilling hos Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner  En offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Kurs og etterutdanning gjennom GK-skolen eller aktuelle eksterne kurs  Gode rutiner for prosjekt- og økonomistyring  Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold  Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Stian Klette på tlf 958 32 444. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen.Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse påkonferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester,fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram.- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompenserefor høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludertarbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på e-post: morten.kvernbraaten@cgi.com eller via telefon 977 27 000  
08.07.2020 Oslo
Vis alle 21.031 ledige stillinger
Les mer om Rambøll

Stillingsbeskrivelse

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innenfor vann i en stilling hvor du har mulighet til å være med å utvikle og forme vårt team innen renseteknikk og driftsassistanse for vann og avløp. For denne rollen trenger du erfaring innen kommunalteknikk, renseteknikk eller andre relevante områder innen vann. Vi søker etter en erfaren medarbeider som er engasjert, liker å koordinere og lede, og har et høyt kundefokus Er du vår nye fagleder/teamleder? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår avdeling for Vann

Som vår nye fagleder/teamleder blir du en del av vår markedsenhet VANN som teller 100 medarbeidere i Norge og leverer svært gode resultater. Dette er basert på langvarige kunderelasjoner og høy kompetanse. Som fagleder/teamleder vil du sammen med avdelingsleder utvikle både medarbeidere, serviceområder og markedsområdet. Selvstendig arbeid som fagmedarbeider, og prosjektleder er en viktig del av stillingen, hvilket sikrer nærhet til fag og prosjekt i kombinasjon med administrasjon. Du vil få muligheter til å samarbeide med kollegaer nasjonalt og internasjonalt. Du vil rapportere direkte til avdelingsleder .

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Utvikle medarbeidere og bidra til et engasjerende og trivelig arbeidsmiljø. Vi ønsker å bidra til at alle medarbeidere har gode relasjoner seg imellom og danner gode team
  • Ressursutjevning - Samarbeid og koordinering både internt og med våre søsteravdelinger i Vann så vel i Norge og som internasjonalt
  • Salg og forretningsutvikling som omfatter oppfølging av kunder, overvåking av markedet og tilbudsarbeid
  • Sammen med lederteamet vil du være med å utvikle nye tjenester innenfor renseteknikk og driftsassistanse
  • Oppdragsledelse og rådgivning i egne oppdrag
  • Vurdere kompetanseutvikling og rekrutteringsbehov i eget team og bistå med faglig veiledning av nye medarbeidere

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • MSc i VANN eller tilsvarende
  • Minst 5 års relevant erfaring
  • Erfaring fra arbeid med vann, enten fra kommune eller fra rådgiverbransjen
  • Erfaring med selvstendig VA-rådgivning med interesse og talent for administrativ ledelse
  • Evne og ønske om å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre dedikerte kollegaer
  • Evne til å bygge gode relasjoner med kunder. Et eksisterende kundenettverk er en fordel
  • Samarbeidsevne til ressursfordeling lokalt, nasjonalt og globalt
  • God skriftlig og muntlig kommunikasjon både på norsk og engelsk
     

I denne rollen vil det være en fordel om du også har evne til å samarbeide med oppdragsgivere, samarbeidspartnere og kolleger på en god og konstruktiv måte. Du er inkluderende og liker å ta ansvar. Rambøll tilbyr lederutvikling både for dem som er erfarne ledere, og for dem som ennå ikke har hatt lederansvar.
 

Velkommen til vår Vanndivisjon 

I Rambøll jobber et globalt team av vanneksperter for å sikre utviklingen av bærekraftige samfunn. Vi hjelper kundene våre å håndtere de største vannutfordringene deres, og leverer løsninger som ivaretar både mennesker og natur. Våre hovedområder omfatter klimatilpasning, landskapsarkitektur, infrastruktur for vann og avløp, forvaltning av vannressurser og rensing av drikke og avløpsvann.

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 22. Juni 2020.
 

Har du spørsmål?
Kontakt [Eva Rogne Tønnessen, 97726561, eva.tonnessen@ramboll.no]

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
6 ledige stillinger
Internship / Praktikanter

Fakta om Rambøll