<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Engasjert sykepleier/vernepleier i 100% stilling med oppstart 01.08.20 søkes til Vikerveien Stendi

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stendi Norges største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus og psykisk utviklingshemming. 

Er du den vi leter etter? Vi søker vernepleier/sykepleier med et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. Her hos oss bor det to unge mennesker med autisme og stort behov for trygge voksne rundt seg. Vi som jobber her bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg på deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Dersom du har erfaring med HOTL kapittel 9, er dette en fordel.

Vi søker kandidater til 100% to-delt turnus med arbeid hver 3. helg. For tiden i en turnus med fortrinnsvis 12-timers vakter etter ønske fra ansatte.

Ønskede kvalifikasjoner: 

  • Er vernepleier eller sykepleier
  • Har andre treårige utdannelser og er spesielt personlig egnet
  • Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak
  • Har kompetanse og gjerne erfaring fra arbeid rundt HOTL kapittel 9
  • Har erfaring fra arbeid innen psykiatri og utviklingshemming
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper: 

  • Er trygg på deg selv og evner å se løsninger i utfordrende situasjoner
  • Er reflektert med evne til å tenke selvstendig Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv 
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Har erfaring med utfordrende atferd

Vi tilbyr: 

  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser
  • Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø
  • Gode muligheter for utvidet ansvar
  • En spennende arbeidshverdag!

Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.

Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi søker tilkallingsvikarer til våre avdelinger for omsorgstjenester i Midt-Troms - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi søker deg som har et brennede engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner som ønskes er: * 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, eller annen relevant utdanning og erfaring. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og omsorg er ønskelig * Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel * Førerkort kl. B er et krav * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsetter beboer til å mestre en selvstendig og positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus. I full stilling innebærer det 3 døgn arbeid -7 døgn fri - 4 døgn arbeid -7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Aleksander Tretnes, tlf: 48221803.
23.01.2020 Målselv, Sørreisa, Dyrøy, Senja
BAS
GK Rør Trøndelag har siden oppstarten i 2013 etablert seg som en ledende rørleggerbedrift i Trøndelag. Vi er 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Utføre varierte rørleggerarbeider på en faglig sikker og god måte Etablere og opprettholde gode relasjoner og teamsamarbeid internt og eksternt på en profesjonell og tillitsvekkende måte Ivareta selskapets HMS- og kvalitetsrutiner Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper: Svennebrev som rørlegger med gode faglige ferdigheter Løsningsorientert og med evne til å jobbe både selvstendig og i team Ryddig og strukturert Noen års erfaring i faget og erfaring fra prosjekt Evnen til å motivere andre og få ting gjort. Beherske norsk skriftlig og muntlig Vi kan tilby: Mulighet til å utvikle deg og vokse internt i selskapet Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og utvikling av deg som leder  Gode lønns, pensjons og forsikringsbetingelser Godt sosialt miljø og dyktige kollegaer    Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andreas Hellem på tlf 90532703. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du bli med på laget for bærekraftighet? Har du erfaring som rørleggerbas/anleggsleder, kjenner faget og ser utfordringene på byggeplassen? Ønsker du å utvikle deg i faget og få nye muligheter?  Vi er i stor vekst og trenger produksjonsledere, som tar hånd om store prosjekter. Som produksjonsleder får du ansvaret for det administrative på byggeplassen. Arbeidsoppgaver: Ansvar for den daglige byggeplassledelsen Utarbeider og følger opp fremdrifts- og timeverksplaner Daglig oppfølging og tilrettelegging for egne rørleggere, underentreprenører og partnere på byggeplass   Sørge for effektiv produksjon på byggeplassen Ansvar for materialhåndtering og logistikk på byggeplass   Oppfølging og innrapportering av avviks- og endringshåndtering på byggeplass   Delta i møter i forbindelse med forberedelser, gjennomføring og avslutting av prosjekter  Være bindeleddet mellom prosjektleder og bas Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper: Rørlegger med minimum 5 års bas-erfaring   Forståelse for funksjonen til tekniske anlegg  Dyktig på ressursplanlegging   God kjennskap til akkordtariffen   Løsnings- og resultatorientert  Gode samarbeidsevner  Beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig  Et sterkt ønske om å lykkes Evne til å motivere andre og gå forran som et godt eksempel Vi kan tilby: En interessant og spennende stilling i en offensiv bedrift med solid økonomi   Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter   Opplæring til stillingen og utvikling av deg som leder  Kurs og etterutdanning   God fastlønnsordning med individuell resultatlønnsordning  Gode pensjons- og forsikringsforhold   Bil- og telefonordning Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andreas Hellem på tlf 90532703. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du skape fremtidens bærekraftige løsninger? Vil du være med på laget og skape noe av betydning? Vi trenger flere dyktige og motiverte medarbeidere som tar produksjonen og håndverket til rørleggerne på alvor. Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke bransjen i førersetet hos en av landets ledende tekniske entreprenør. GK Rør avd. Trøndelag består av 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Prosjektering av røranlegg primært innenfor næring og bolig 3D-design og beregninger i Revit/MagiCAD Tett samarbeid med interne avdelinger; marked, entreprise, automatikk, kulde og ventilasjon for et felles og omforent teknisk konsept Følge opp prosjekter mot eksterne kunder og byggherrer Ansvar for egne prosjekter i form av; kvalitetssikring og myndighetsbehandling, møtedeltagelse, planlegging, oppfølging og fremdrift, tett oppfølging av prosjektøkonomi, forskrifter, at prosjektkrav og interne prosedyrer blir fulgt Bidra til utviklingen av nye prosjekteringsverktøy som BIM, beregningsverktøyer etc. Bidra til at prosjekteringsavdelingen fremstår som et ressurs-, kvalitets- og kunnskapssenter for de øvrige avdelingene i GK familien  Ønskede kvalifikasjoner: Formell høyskole/universitetsbakgrunn fra VVS-relaterte fag eller tilsvarende Gode kunnskaper innen rørprosjektering og sprinkler Kjennskap til 3D modellering er en fordel Generell god teknisk forståelse God samarbeidsevne og resultatorientert Nøyaktig, serviceinnstilt og med gode kommunikasjonsevner Gode IT kunnskaper  Vi kan tilby: Å være med på å utvikle avdelingen innen kompetanse på BIM og 3D-prosjektering  En interessant og spennende stilling hos Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner  En offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Kurs og etterutdanning gjennom GK-skolen eller aktuelle eksterne kurs  Gode rutiner for prosjekt- og økonomistyring  Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold  Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer   Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Stian Klette på tlf 958 32 444. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du være med og skape fremtidens bærekraftige løsninger? Vil du være med på laget og skape noe av betydning? Vi trenger flere dyktige og motiverte medarbeidere som tar produksjonen og håndverket til rørleggerne på alvor. Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke bransjen i førersetet hos en av landets ledende tekniske entreprenør. GK Rør avd. Trøndelag består av 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Planlegge, lede og følge opp prosjekter fra start til slutt Teknisk-, økonomisk- og fremdriftsansvar for egne prosjekter   HMS- og kvalitetsansvar for egne prosjekter   Oppfølging av underleverandører/partnere   Tilrettelegge for optimal produksjon i samarbeid med produksjonsledere og baser  Ivareta og utvikle gode relasjoner til samarbeidspartnere Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper: Ing.-/Siv.ing.kompetanse VVS og/eller prosjektledererfaring fra bygg/totalentrepriser  Relevant erfaring en fordel, gjerne bakgrunn fra håndverksfag   Analytiske ferdigheter  Resultatorientert og kremmerånd  Evne til å lede og motivere mennesker Utadvendt og serviceinnstilt  Generelt god IT kunnskap  Vi kan tilby: En interessant og spennende stilling i en offensiv bedrift med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode pensjons- og forsikringsforhold God fastlønnsordning med individuell resultatlønn Bil- og telefonordning Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andreas Hellem på tlf 90532703. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Vil du være med på laget og skape noe av betydning? Vi trenger flere dyktige og motiverte medarbeidere som tar produksjonen og håndverket til rørleggerne på alvor. Hos oss får du mulighet til å være med å påvirke bransjen i førersetet hos en av landets ledende tekniske entreprenør. GK Rør avd. Trøndelag består av 110 motiverte ansatte som setter godt arbeidsmiljø og rørleggerfaget i førersetet.  Med bakgrunn i en økende ordrereserve søker vi medarbeidere som vil ta del i dette. Arbeidsoppgaver: Utarbeide kalkyler for salgsmuligheter hos eksisterende og nye kunder Prosjektutvikle og detaljkalkulere prosjekter Prosjekteringsledelse i innledende fase Prosjektering av energi- og røranlegg Utarbeide forslag til prosjektbudsjett, samt bistå prosjektleder ved innkjøp Sørge for at arbeidene utføres i henhold til GKs verdier, rutiner og kvalitetsplaner Ivareta og utvikle gode relasjoner mot eksisterende og nye kunder Samarbeide tett med prosjektledere samt nye og eksisterende kunder og leverandører Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: VVS-ingeniør eller tilsvarende, med god faglig bakgrunn Erfaring fra bransjen evt. rådgiverbakgrunn Erfaring med kalkulasjonsprogrammet Cordel Gode kommunikasjonsevner og relasjonsbyggende egenskaper med evne til å jobbe selvstendig så vel som i team Resultatorientert med god økonomiforståelse Kunnskap om automatiske slokkeanlegg Må beherske norsk skriftlig og muntlig Vi kan tilby: Utfordrende og utviklende arbeidsoppgaver Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø En interessant og spennende stilling hos Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner  En offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Kurs og etterutdanning gjennom GK-skolen eller aktuelle eksterne kurs  Gode rutiner for prosjekt- og økonomistyring  Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold  Godt sosialt miljø med dyktige kollegaer Har du spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Stian Klette på tlf 958 32 444. Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader blir vurdert fortløpende.
08.06.2020 Trondheim
Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen.Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse påkonferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester,fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram.- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompenserefor høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludertarbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på e-post: morten.kvernbraaten@cgi.com eller via telefon 977 27 000  
08.07.2020 Oslo
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen.Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd.Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com  
08.07.2020 Bergen
Vis alle 18.385 ledige stillinger

Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og brukerstyrt personlig assistanse (BPA).

Barnevern
I vår drift differensierer vi ut fra barnets eller ungdommens problematikk. På den måten kan vi lage opplegg som best mulig ivaretar den enkeltes behov for omsorg og utvikling, enten det er i form av bofellesskap, institusjoner, familiehjem eller andre hjelpetiltak.

Bo- og omsorgstjenester
Vi har landsdekkende tilbud for personer med komplekse bistandsbehov. Tjenestene tilpasses hver enkelt bruker på bakgrunn av deres problematikk og behov. Vi jobber for at alle våre brukere skal ha et godt liv og oppleve livskvalitet.

Eldreomsorg og hjemmetjenester
Vi drifter sykehjem, omsorgsboliger, hjemmetjenester og alarmtjeneste – både offentlig og privat. Vi ønsker å være en innovativ samarbeidspartner for norske kommuner i å videreutvikle gode omsorgstjenester, samtidig som vi tilbyr private alternativer. Privat tilbyr vi seniorboliger til leie, samt hjemmesykepleie og praktisk hjelp i hjemmet etter bestilling.

Brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
Vårt mål er at mennesker med funksjonsnedsettelser skal få mulighet til å ha et selvstendig liv. BPA skal innenfor rammen av vedtaket vedkommende har, tilpasses eget behov og ønsker best mulig, og samtidig benytte kommunenes ressurser på en god måte.

Les mer om Stendi

Stillingsbeskrivelse

Stendi Norges største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus og psykisk utviklingshemming. 

Er du den vi leter etter? Vi søker vernepleier/sykepleier med et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. Her hos oss bor det to unge mennesker med autisme og stort behov for trygge voksne rundt seg. Vi som jobber her bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg på deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Dersom du har erfaring med HOTL kapittel 9, er dette en fordel.

Vi søker kandidater til 100% to-delt turnus med arbeid hver 3. helg. For tiden i en turnus med fortrinnsvis 12-timers vakter etter ønske fra ansatte.

Ønskede kvalifikasjoner: 

  • Er vernepleier eller sykepleier
  • Har andre treårige utdannelser og er spesielt personlig egnet
  • Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak
  • Har kompetanse og gjerne erfaring fra arbeid rundt HOTL kapittel 9
  • Har erfaring fra arbeid innen psykiatri og utviklingshemming
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper: 

  • Er trygg på deg selv og evner å se løsninger i utfordrende situasjoner
  • Er reflektert med evne til å tenke selvstendig Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv 
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Har erfaring med utfordrende atferd

Vi tilbyr: 

  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser
  • Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø
  • Gode muligheter for utvidet ansvar
  • En spennende arbeidshverdag!

Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.

Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Ved henvendelser ta kontakt med rekrutteringsansvarlig i Karrierestart. 

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

Avdelingsleder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUL 11
    2020
    0 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 15
    2020
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 16
    2020
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
16 ledige stillinger