<  
>  
Ledig stilling

Avdelingsleder Kjøpestasjon Lerøy Seafood Group ASA

Søknadsfrist : 13.08.2020

Vil du jobbe et et spennende og og framtidsrettet sjømatselskap? Vi ser etter en kandidat til stilling som avdelingsleder på vår kjøpestasjon ved fabrikken i Båtsfjord. Vi ser etter en kandidat med gode lederegenskaper, god økonomisk forståelse og teft. Fabrikken sysselsetter omlag 120 medarbeider og produserer fersk og frossen filet, samt pakker og eksporterer helfisk. Kjøpetsasjonen er en av landets største målt i mengde mottat fersk hvitfisk og har en betydelig aktivitet hele året. 

 Stillingsinnhold:

  • Ansvar for HMS i avdelingen
  • Lede og organisere innkjøp av fisk og krabbe
  • Lede og motivere medarbeidere og teamledere
  • Kontinuerlig forbedringer og behandling av avvik

Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:

  • Praksis fra fiskerinæring eller annen næringsmiddelindustri
  • Ansvars og kvalitetsbevisst 
  • Kan jobbe selvstendig, beslutningsdyktig
  • Beherske norsk som arbeidsspråk
  • Evne til selvstendig arbeid og samarbeid
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

Vi tilbyr:

  • Sikker arbeidsplass i et ledende sjømatkonsern
  • Gode personlige utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Spennende og utfordrende arbeidsopppgaver
  • Interessant jobb i et kollegialt, godt miljø

 

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Kun søknader som registreres elektronisk via vårt søknadsskjema blir vurdert.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Bemanningspool, Akershus universitetssykehus HF Bemanningspool er en seksjon med sykepleiere, helsefagarbeidere og jordmødre som jobber ved tre til fem fagområder på Ahus. Vi tilbyr kompetente medarbeidere som kan dekke inn for fravær og økt behov for bemanning på kort varsel. I tillegg har vi utdanningsstillinger for sykepleiere som tar videreutdanning. Seksjonen ble opprettet i 2018 og har vokst seg stor på kort tid. I dag samarbeider vi med medisinsk divisjon inkl akuttområdene, kirurgisk divisjon, psykisk helsevern, ortopedisk klinikk og kvinneklinikken. I tillegg har vi et samarbeid med overvåkningsavdelingene og intensivavdelingen i forbindelse med utdanningsstillingene. Det er planlagt en stor vekst av Bemanningspool i tiden fremover og vi har behov for en dyktig og engasjert enhetsleder til å være med på arbeidet. Som enhetsleder vil du ha tett samarbeid med seksjonsleder og rådgiver for Bemanningspool. Sammen skal vi videreutvikle Bemanningspool og ivareta våre medarbeidere på en god måte for å sikre trivsel, kompetanse og ettertraktede ressurser til klinikken. Ønskelig med rask oppstart, og oppstartdato kan tilpasses.  Arbeidsoppgaver Bistå seksjonsleder i drift av Bemanningspool. Lage og følge opp fremdriftsplaner for medarbeiderne. Dette inkluderer å planlegge for opplæring og oppfølging som samsvarer med behov i klinikken Samarbeid med klinikken Turnusplanlegging- og skriving Følge opp medarbeiderne i utdanningsstilling og samarbeide med moderpostene Utføre kompetansesamtaler og lage utviklingsplaner for medarbeiderne  Planlegge og gjennomføre fagdager Oppfølging av kompetanse  Fraværsoppfølging  Stedfortreder for seksjonsleder  Kvalifikasjoner Helsefaglig utdannelse på bachelornivå eller høyere Ledererfaring, gjerne lederutdanning Erfaring fra arbeid i sykehus og god kjennskap til sykehusorganisasjonen Kompetanse og erfaring i arbeidstidsplanlegging og arbeidstidsbestemmelser  Kjennskap til GAT, gjerne også til Læringsportalen og Personalportalen Personlige egenskaper Gode samarbeidsevner Gode kommunikasjons- og fremstillingsevner Systematisk Fleksibel og endringsvillig Løsningsorientert  Evne til å motivere og videreutvikle medarbeiderne Gjennomføringsevne Evne til å være selvstendig  Vi tilbyr En spennende jobb hvor du kan bidra til å sikre at vi har kompetente ansatte til å ivareta pasientene på Ahus Godt arbeidsmiljø  Lønn etter avtale God pensjonsordning Gode velferdstilbud for ansatte, som hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med stor og variabelt tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass
07.07.2020 Lørenskog
Er du en initiativtaker som motiveres av å se resultater av egen innsats?Ønsker du en sentral lederrolle der du vil arbeide kundenært og samtidig jobbe med å utvikle medarbeidere?Vårt mål er å bli kundens prefererte valg, og samtidig en attraktiv arbeidsgiver i bransjen. Nå søker vi en ny avdelingssjef til vårt kontor på Follo! Som avdelingssjef hos oss vil du få overordnet ansvar for å videreutvikle avdelingen, både operativt og strategisk. Dette innebærer blant annet oppfølging av salg mot nye og eksisterende kunder, i tillegg til ledelse og utvikling av medarbeidere.Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter! Er du den vi ser etter?Andre sentrale arbeidsoppgaver og ansvarsområder: Lede og utvikle avdelingens virksomhet og medarbeidere med utgangspunkt i budsjett og mål Salg og markedsføring av Bravidas tjenester Følge opp avdelingsresultater og iverksette nødvendige tiltak i god tid Sikre at ledelsessystemet etterleves Ivareta personalsaker Rapportering Vi søker deg med høyere relevant utdanning innenfor tekniske fag, og erfaring fra tilsvarende lederrolle. Du har god bransjekunnskap og kan enkelt sette deg inn i tekniske spørsmål og utfordringer. Er du i tillegg godkjent elektroinstallatør, er det et pluss. Vi understreker at lenger relevant arbeidserfaring vil kunne kompensere for manglende utdanning.Som person er du kommersielt anlagt og ser forretningsmulighetene der de dukker opp. Med ditt engasjement og faglige stolthet kommer du raskt i kontakt med mennesker, og blir sett på som en pålitelig samarbeidspartner og ressurs. Hvis du i tillegg trives med å arbeide selvstendig og strukturert, er dette jobben for deg. Vi forutsetter gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper. Vi tilbyr en spennende og variert arbeidshverdag hos Norges ledende totaltekniske entreprenør. Hos oss kommer du inn i et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø, hvor alle har en felles ambisjon om å lykkes sammen. Konkurransedyktige lønnsbetingelser og gunstige pensjons- og forsikringsordninger er en selvfølge. Kontakt vår rekrutteringspartner Head4More ved André Haaland +47 970 77 785, eller Frida Nossen +47 975 35 604 for utfyllende informasjon.  Vis interesse for stillingen ved å laste opp din CV og søknad snarest gjennom www.head4more.com. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor Bravida.
07.07.2020 Viken (Akershus, Buskerud og Østfold)
Om avdelingen: Avdelingen består av to nylig sammenslåtte avdelinger, Raufoss Elektro og Moelv Industriautomasjon. Den nye avdelingen besitter sterk fagkompetanse og målet er å skape synergier og å bli den markedsledende aktøren i området Gjøvik og Toten, både på service og små- og mellomstore prosjekter. Avdelingen er en del av Region Innlandet som består av Elektro og VVS avdelinger i området fra Follo til Innlandet. Den sammenslåtte avdelingen vil ha en omsetning på ca. 40 MNOK og består av 2 meget dyktige prosjekt/serviceledere, avdelingsøkonom og 35 ansatte teknikere, montører og lærlinger. Om stillingen: Som Avdelingssjef har du et totalansvar, og en sentral rolle i hvordan avdelingen utvikler seg både faglig og forretningsmessig. Du vil være avdelingens frontfigur i markedet og sørge for synlighet og kjennskap hos eksisterende og nye kunder, samt samarbeidspartnere. Avdelingssjefen vil stå i spissen for en meget kompetent gruppe ansatte og målet er å forvalte det eksisterende samt å utvikle selskapet videre iht fastlagte strategier. Med to sammenslåtte avdelinger, vil arbeidet med å skape en felles kultur og etablering av felles målbilde også stå svært sentralt. God samhandling mellom avdelingene vil gi betydelige synergier og derigjennom økt sannsynlighet for suksess. Stillingen rapporterer til Regiondirektør Innlandet. Arbeidsoppgaver og ansvar: Overordnet ansvar for avdelingen, herunder økonomi, personal, marked og salg Bidra til at avdelingens krav til lønnsomhet i alle prosjekter ivaretas Bistå i kalkulasjon og tilbuds/anbuds-bearbeidelse samt delta i kontraktsforhandlinger Være aktiv og synlig til stede i de ulike prosjektene og ute på byggeplassene Bidra til at Bravidas “best-practice” blir implementert i avdelingen Sikre optimal kostnadsstyring og ressursbruk Ansvar for at virksomheten drives i tråd med lover og forskrifter samt i samsvar med Bravidas kultur og merkevare Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter på reisen mot å bli kundenes prefererte valg, og den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen og regionen. Kvalifikasjoner: Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med merkantil tilleggsutdannelse. Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen og ideelt også lokal/regional tilhørighet God økonomiforståelse, god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy Sterk forretningsorientering og evne til å se nye muligheter i markedet Personlige egenskaper: Vi søker en motiverende og samlende leder med stort engasjement som ser viktigheten av et velfungerende team. Stillingen krever synlig og tydelig ledelse og du trives med å bevege deg rundt i organisasjonen for å ta pulsen på hvordan medarbeiderne har det og hva som opptar dem i det daglige. Du har solid gjennomføringsevne og kan foreta gode valg og beslutninger der dette er nødvendig, samt kommunisere dette på en tydelig måte. Som leder i Bravida er du fremoverlent og ser kontinuerlig etter forbedringsområder og nye forretningsmuligheter. Bravida tilbyr: Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totaltekniske entreprenør Faglige utfordringer og muligheten til å gjøre en forskjell i en spennende region Muligheten til å utvikle deg som leder gjennom ulike kurs og programmer Meget gode lønns, forsikrings- og pensjonsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø For ytterligere informasjon om stillingen kan du kontakte våre Senior Rådgivere i Dfind Executive; Hallgeir Bakken på telefon 90 55 12 02 evt. hallgeir.bakken@dfind.no eller Atle Sæther på telefon 91 91 39 99 evt. atle.sather@dfind.no Søknadsfrist er mandag 10. august. Søknader vil bli behandlet strengt konfidensielt.  NB! Grunnet nært forestående ferie, vil annonsen løpe gjennom sommeren og prosessen bli gjenopptatt i beg. av august. 
07.07.2020 Vestre Toten
Strategi -    ledelse -   utviklingAnestesiavdelingen er en avdeling i stor utvikling. Avdelingen er i ferd med å utvide sitt intensivtilbud, vi bygger opp nye og utvidede anestesitjenester til en rekke av sykehusets ulike fagavdelinger, utvikler en samarbeidsmodell med anestesimiljøet på Kongsvinger sykehus, og skal satse på mer poliklinikkvirksomhet gjennom blant annet økt kapasitet på smertepoliklinikken. Som universitetssykehus ønsker vi å styrke forskning og fagutviklingen, og jobber med ny forskningsstrategi.Anestesiavdelingen er en av landets største med ca 330 ansatte og 14 intensivsenger. Den siste tiden har avdelingen figurert i media i forbindelse med covid-pandemien, hvor man på det meste håndterte 23 intuberte pasienter samtidig og med meget gode behandlingsresultater.Avdelingen har et ungt og dynamisk arbeidsmiljø med 65 leger og rundt 250 sykepleiere og spesialsykepleiere som jobber for et best mulig tilbud for pasientene i et opptaksområde på rundt 570.000 mennesker. I tillegg har avdelingen en professor II-stilling, en amanuensis og flere stipendiatstillinger.Anestesiavdelingen består av seksjonene: anestesileger, anestesisykepleiere, intensiv, postoperativ og smerteklinikken. Avdelingen betjener hele sykehuset med anestesitjenester. I tillegg til oppgaver på operasjonsavdelingen og dagkirurgisk senter, gis det anestesiservice ved undersøkelse av barn, på barneintensiv, ved PCI og trombectomi-behandling, ved ECT ved psykiatrisk sengeavsnitt, ved traumeteam og andre utkall til akuttmottaket etc. Det er etablert en ordning med akutt-team fra anestesiavdelingen som rykker ut til sengepostene ved definert behov.Vi tilbyr en spennende lederstilling, med en sentral plassering i divisjonens ledergruppe.  Vi søker en engasjert, nytenkende, motiverende, tydelig og samlende leder som liker å jobbe målrettet og strategisk for å skape resultater sammen med sine medarbeidere og samarbeidspartnere. Som avdelingsleder for anestesiavdelingen vil du ha en viktig rolle i å videreutvikle avdelingen, slik at tjenestene holder høy kvalitet og er i tråd med sykehusets strategi og verdier. Gjennom helhetlig og strategisk tenkning og god faglig forståelse, vil du legge til rette for gode beslutningsprosesser og gjøre nødvendige prioriteringer. Akershus Universitetssykehus ønsker å videreutvikle og styrke sin universitetsfunksjon, og som avdelingsleder har du ansvar for å legge til rette for og videreutvikle også forskning og undervisning.  Kortfattet søknad med CV sendes senest 15. august. Arbeidsoppgaver Strategisk ledelse og videreutvikling av avdelingen med vekt på fag, kvalitet og kvalitetsforbedring  Ansvar for daglig drift, personaloppfølging, budsjett, fag og kvalitet i avdelingen Deltagelse i kirurgisk divisjons ledergruppe og medansvar for kirurgisk divisjon Sikre kompetanseutvikling i alle yrkesgrupper og jobbe for et godt arbeidsmiljø  Sikre god spesialistutdanning og forskningsaktivitet Bidra til pasient- og brukerfokus i tjenesteutviklingen Kvalifikasjoner Spesialist anestesi eller annen relevant helsefaglig utdanning  Erfaring fra og interesse for ledelse, formell lederkompetanse vil være en fordel Erfaring med arbeid med mål- og resultatstyring og dokumenterte resultater Kunnskap om målrettet pasientsikkerhet og HMS arbeid  Erfaring fra og innsikt i sammensatt kirurgisk og anestesiologisk virksomhet Forskningskompetanse er en fordel Personlige egenskaper Ønske om og motivasjon for å være leder  Evne til tydelig og inspirerende ledelse, samhandling og motivasjon i en kunnskapsbedrift Evne til å løse mellommenneskelige utfordringer  Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, og god til å jobbe i team Tydelig kommunikasjon av faglige visjoner og retninger  God organisasjonsforståelse, med evne til å se og tenke helhetlig og fremtidsrettet God gjennomføringsevne, resultat og løsnings-orientert  Budsjett- og økonomiforståelse   Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt Vi tilbyr Spennende og utfordrende lederstilling, med mulighet for stor påvirkning av avdelingens og divisjonens utvikling  Kompetent og faglig sterk organisasjon  En organisasjon som satser på forskning, innovasjon og utvikling for å sikre høy kvalitet på dagens og fremtidens helsetjenester  Mulighet for lederutvikling gjennom sykehusets lederutviklingsprogram  Gode velferdstilbud for ansatte, blant annet hytteutleie, treningstilbud, kulturarrangementer, mulighet for bolig og barnehageplass
30.06.2020 Lørenskog
Skatteetatens samfunnsoppdrag er å sikre det finansielle hovedgrunnlaget for offentlig sektor. Divisjon Innkreving har hovedansvaret for regnskap og innfordring på vegne av Staten. Divisjonen skal forvalte og utvikle ordninger for innkreving av skatt, merverdiavgift, særavgifter og andre krav. Stillingene inngår i avdeling regnskap som fra 1 november 2020 vil bestå av ca. 150 medarbeidere. Vi søker seksjonssjefer til avdelingens to nyopprettede seksjoner. Du vil i stor grad kunne forme din stilling og arbeidshverdag, samtidig som du blir en del av et sterkt fagmiljø. Divisjonen har over tid fått tilført stadig nye oppgaver og ansvarsområder, og har et sterkt fokus på forretningsutvikling. Avdeling Regnskap vil være sentral i arbeidet med forretningsutvikling og det ligger til rette for at flere medarbeidere vil få mulighet til å jobb med det store løftet som Innkreving forventes å skulle ta de nærmeste årene. Seksjon 1 får ansvar for fellesfunksjoner med et koordineringsansvar for hele avdelingen. Seksjonen har fagansvaret for Innkrevingsregnskapene med overordnet ansvar for regnskapsavleggelse og analysearbeid innen blant annet skatteinngangen og annen service til kommunene. Seksjonen har ansvar for regnskapsføring av Skatteregnskapet. Seksjonen består av fem grupper fordelt på tre lokasjoner. Seksjon 2 har ansvar for regnskapsføring og avstemming av fem innkrevingsregnskap som sorterer under Skatteetatens innkrevingsportefølje. Dette er Merverdiregnskapet, Petroleumsskattregnskapet, Innkrevingsregnskapet for oppdrag og særavgifter, Innkrevingsregnskapet for bidrag og tilbakebetaling og Inntektsregnskapet for skatt og folketrygd. Seksjonen vil bestå av fire grupper fordelt på fire lokasjoner Stillingene inngår i avdelingens ledergruppe. Statlig innkreving forventes å ha en stor endringsagenda de nærmeste årene og riktig kandidat vil være med på å påvirke dette.  Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du identifiserer deg med våre verdier.   For å ivareta vårt samfunnsoppdrag og bidra til bekjempelse av Covid-19 følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervju på video inntil videre.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver aktivt bidra til utvikling av egen ledergruppe og avdelingens ledergruppe jobbe strategisk med mål og satsninger i avdelingen og divisjonen faglig oppfølging og effektivisering av prosessene i egen seksjon jobbe målrettet for modernisering, digitalisering og robotisering av Innkrevingsregnskapet jobbe med god samhandling og samordning i avdelingen helhetlig rapportering og resultatansvar for egen portefølje Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå innen økonomi og regnskap. Søkere med lang relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT minimum 3 års arbeidserfaring innen økonomi og/eller regnskap minimum 5 års ledererfaring med å videreutvikle og lede kompetansemiljø må ha god regnskapsforståelse og god kunnskap innen bruk av Office produkter god forståelse for digitalisering og robotisering innen regnskapsfaget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne   gjerne erfaring med å lede andre ledere fordel med erfaring fra fjernledelse gjerne erfaring med analyse og rapportering Personlige egenskaper strategisk og analytisk du er resultatbevisst effektiv, strukturert og selvstendig gode samarbeids- og kommunikasjonsevner ha en klar og samlende lederstil  stor arbeidskapasitet og leveranseevne   Vi tilbyr mulighet for å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingene lønnes som Seksjonssjef (kode 1211), fra kr. 820 000 – kr. 950 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.  Noe reisevirksomhet må påregnes.     
29.06.2020 Grimstad
Kongsvinger sykehus er i en tilpasningsfase hvor vi bygger opp vår kapasitet for å kunne håndtere økt tilførsel av ø-hjelpspasienter fra Øvre Romerike. Vi skal fremover undersøke, utrede og behandle flere pasienter og vi har derfor behov for flere dyktige medarbeidere. Samtidig vil dette bidra til at vi bygger et sterkere grunnlag som et faglig robust og bærekraftig lokalsykehus med akuttfunksjoner. Vi håper du har lyst til å være med på denne utviklingen og bidra med din kunnskap og erfaring for å sikre gode og sikre pasientløp i regionens største kompetansevirksomhet. Vi søker etter en engasjert og erfaren anestesilege som seksjonsleder til vår anestesilegeseksjon.  Seksjonsleder har det medisinskfaglige ansvaret for seksjonen, samt  personal og økonomiansvar. Ansvar for daglig oppfølging og undervisningen av overleger ligger også i seksjonsoverlegens mandat.Seksjonen har i dag 7,3 årsverk. Stillingen vil innebære en kombinasjon av klinisk og administrative oppgaver. Sykehuset, inkludert anestesiseksjonen, er i vekst og i endring. Vi søker derfor en leder som kan bidra i prosessen med å videreutvikle seksjonen i takt med utviklingen av sykehuset.Alle søkere må søke elektronisk.Søknadsblankett for legestilling i WebCruiter skal benyttes. Tjeneste som ikke er dokumentert vil ikke bli tatt med i vurderingen. Arbeidsoppgaver Arbeidet innebærer kombinasjon av klinisk og administrativt arbeid Stillingen er administrativt underlagt avdelingsleder Vedkommende har det medisinfaglige ansvaret i enheten i tillegg til personal- og økonomiansvar for egen seksjon Vedkommende inngår i avdelingens lederteam  Kvalifikasjoner Spesialutdanning anestesi Ønskelig med ledererfaring fra sykehus  Lederutdanning er ønskelig, eller at vedkommende har ønske og vilje til å gjennomføre utdanning  Personlige egenskaper Du har gode samarbeidsevner og evne til å bygge relasjoner Du kan engasjere, inspirere og drive utvikling, har helthetsforståelse og ser verdien av tverrfaglig samarbeid Du er handlekraftig og har gjennomføringsevne Du trives med endring og er resultatorientert  Personlig egnethet vil bli vektlagt Vi tilbyr Ahus tilbyr et godt lederutviklingsprogram Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter m.m.  God pensjonsordning Vi er behjelpelig med å skaffe bolig - oppgis i søknaden hvis ønskelig 
23.06.2020 Kongsvinger
Stendi har ledig to faste stillinger som avdelingsleder i avdelinger henholdsvis i Oslo og Asker/Bærum. Brukergruppen i avdelingen er utviklingshemmede og psykiatri. Vi søker to faglige engasjert og nytenkende avdelingsledere til våre avdelinger. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Som avdelingsleder vil du være ansvarlig for og kvalitetssikre tjenestetilbudet til våre brukere. Våre verdier i møte med den enkelte bruker er respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap. Vi søker en avdelingsleder som kan identifisere og iverksette ovennevnte verdier.  Vi setter pris på at du har relevant erfaring og er god til å finne kreative løsninger. Godt humør og fleksibilitet ser vi på som en selvfølge. Stendi AS er en kunnskapsbedrift og vi legger til rette for videreutvikling. Region Øst kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Stendi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og legger vekt på å bygge en kultur preget av engasjement, fleksibilitet og kreativitet. Ansvarsområde:  Avdelingsleder er faglig, administrativt og økonomisk ansvarlig og har personalansvar. Ansvar for faglig drift, herunder fagutvikling, kompetanseheving/opplæring for personalet. Kvalitetssikring av det faglige arbeidet, sørge for god internkontroll på alle driftsområder, budsjett, regnskap/økonomi, HMS. ·         Ansvar for å opprettholde og utvikle godt samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere.   Kvalifikasjoner:   Minimum tre års utdanning fra høyskole innen helse- og sosialfag. Ledererfaring fra tilsvarende virksomhet. Kjennskap til arbeidsmetodikk for målgruppene.  Evne til å motivere, lede og utvikle personalgruppen.  Personlige egenskaper:   Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og evne til å motivere dine medarbeider. Du har gjennomføringskraft. Du er tydelig og trygg i lederrollen, fleksibel med stor arbeidskapasitet. Det legges stor vekt på personlige egenskaper. Vi tilbyr:   Engasjert personalgruppe og kollegaer. Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang. Lønn etter avtale. Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med godt fagmiljø. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
16.06.2020 Oslo, Bærum, Asker
Stendi Heimta er en institusjon som retter seg mot miljøterapeutiske tiltak for mennesker med sammensatte utfordringer. Tiltakene er hjemlet i helse- og omsorgstjenesteloven.  Arbeidet består av tilrettelegging av hverdagen til personer med kognitive funksjonshemninger som mottar heldøgnstjenester. Dette er i største grad organisert i form av medleverturnus. Myndighet og delegasjon  Personal, økonomi- og fagansvar iht. gjeldene delegeringsreglement Stillingens ansvarsområde  Utvikle og drifte gode og fremtidsrettede tjenester innenfor overordnede vedtatte planer, lover, forskrifter, politiske føringer og økonomiske rammer som til enhver tid gjelder for avdelingen Overordnet ansvar for avdelingens personell og faglig kompetanse Hovedarbeidsoppgaver/områder  Organisere, koordinere og lede den daglige aktiviteten i egen avdeling innenfor gitte rammer Sikre fokus på brukermedvirkning, mestring og aktivitet slik at den enkelte bruker får utnyttet sine ressurser og realisert vedtatte mål Ansvar for at brukerne har oppdaterte tiltaksplaner og individuelle planer der dette er nødvendig. ·        Sørge for gode rutiner for samarbeid med bruker og pårørende Sikre gode rutiner for samarbeid innad i avdeling samt eksterne samarbeidspartnere Sikre god kvalitet på tjenestene gjennom fagutvikling, opplæring og ansvarliggjøring av medarbeidere Ansvar for kvalitetsutvikling ved avdelingen Være motivator og pådriver for å skape et godt arbeidsmiljø på avdelingen Ha gode rutiner for medarbeidersamtaler og forebygge sykefravær Ansvar for at internkontrollsystemet er etablert og bruke dette for rapportering til virksomhetsleder Bistå i miljøet ved behov Kvalifikasjonskrav Autorisert vernepleier eller sykepleier Ønskelig med ledererfaring Tjenesteomfang  Relevant ledererfaring Erfaring fra arbeid med endring og omstilling Erfaring fra relevant fagområde Personlig egnethet  Nytenkende og utviklingsorientert Relasjonsskapende Evne til å samhandle og involvere Evne til å beslutte og gjennomføre Evne til å delegere, ansvarliggjøre og motivere Vi søker deg som er kreativ og har gode evner til samhandling. Vi ønsker å ha brukerfokus samt at ansatte opplever arbeidsglede. Du vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest før ansettelse. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
11.06.2020 Fredrikstad, Sarpsborg
Vis alle 18.385 ledige stillinger

Lerøy Seafood Group ASA er et verdensledende sjømatselskap med røtter tilbake til 1899. Kjernevirksomheten til konsernet er produksjon av laks og ørret, fangst av hvitfisk, videreforedling, produktutvikling, markedsføring, salg og distribusjon av sjømat. I 2019 hadde konsernet en omsetning på 20,4 milliarder kroner. Hver eneste dag leverer våre 4500 ansatte sjømat tilsvarende fem millioner måltider. Gjennom dette medvirker Lerøy blant annet til lokal verdiskaping langs hele Norskekysten. Vår visjon er å bli den ledende og mest lønnsomme globale leverandøren av bærekraftig kvalitetssjømat.

For mer informasjon, besøk vår hjemmeside: https://www.leroyseafood.com/no/

Les mer om Lerøy Seafood Group ASA

Stillingsbeskrivelse

Vil du jobbe et et spennende og og framtidsrettet sjømatselskap? Vi ser etter en kandidat til stilling som avdelingsleder på vår kjøpestasjon ved fabrikken i Båtsfjord. Vi ser etter en kandidat med gode lederegenskaper, god økonomisk forståelse og teft. Fabrikken sysselsetter omlag 120 medarbeider og produserer fersk og frossen filet, samt pakker og eksporterer helfisk. Kjøpetsasjonen er en av landets største målt i mengde mottat fersk hvitfisk og har en betydelig aktivitet hele året. 

 Stillingsinnhold:

  • Ansvar for HMS i avdelingen
  • Lede og organisere innkjøp av fisk og krabbe
  • Lede og motivere medarbeidere og teamledere
  • Kontinuerlig forbedringer og behandling av avvik

Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:

  • Praksis fra fiskerinæring eller annen næringsmiddelindustri
  • Ansvars og kvalitetsbevisst 
  • Kan jobbe selvstendig, beslutningsdyktig
  • Beherske norsk som arbeidsspråk
  • Evne til selvstendig arbeid og samarbeid
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

Vi tilbyr:

  • Sikker arbeidsplass i et ledende sjømatkonsern
  • Gode personlige utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Spennende og utfordrende arbeidsopppgaver
  • Interessant jobb i et kollegialt, godt miljø

 

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Kun søknader som registreres elektronisk via vårt søknadsskjema blir vurdert.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 13.08.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
5 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om Lerøy Seafood Group ASA