<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Er du vårt nye kommunikasjonstalent? Stendi

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kommunikasjons- og markedsavdelingen i Stendi er en sentral støttefunksjon som jobber med et bredt spekter av kommunikasjon, med overordnet fokus på:       

  • ivaretakelse av merkevare og visuell profil         
  • omdømmeforvaltning, pressehåndtering og PR       
  • tekst- og innholdsproduksjon for hele organisasjonen ·        
  • synlighet, kampanjer og markedsføring av våre kommersielle områder ·        
  • intern- og eksternkommunikasjon

Vi er en liten, men fremoverlent avdeling som samarbeider tett med både øvrige stabsfunksjoner og tjenestedriften i selskapet. Sammen definerer vi Stendis ansikt innad og utad.

Nå leter vi etter en dyktig og produktiv kommunikasjonskollega med spesialkompetanse på tekst. Du vil jobbe tett med Markedssjef og Kommunikasjonsdirektør, og din fremste oppgave vil være å skrive informative, engasjerende og balanserte tekster, tilpasset våre ulike målgrupper, kanaler og plattformer. Din styrke er at du alltid finner fram til den beste historien og den mest interessante vinklingen, men likevel evner å holde leserens interesse oppe fra første setning til siste punktum. Stillingen rapporterer til Kommunikasjonsdirektør.

Arbeidsoppgaver:

  • Utarbeide tekster i tråd med vår kommunikasjonsstrategi, for vår nettside, våre sosiale medier, vårt intranett og våre interne trykksaker
  • Være en sparringspartner for Markedssjef og/eller Kommunikasjonsdirektør i ulike prosesser
  • Bidra til å definere tone of voice for ulike deler av organisasjonen
  • Gjennomgå eksisterende tekster og gjøre diverse forbedringsarbeid
  • Lese korrektur på ulike ny-produksjoner
  • Publisere artikler på våre ulike plattformer
  • Bistå med andre oppgaver ved behov

Vi ser for oss at du:

  • Er et ja-menneske med godt humør, som like gjerne tar tak i store som små oppgaver
  • Lærer fort og jobber effektivt, selv med et høyt presisjonsnivå
  • Er god på å skape mellommenneskelige relasjoner og har en tillitsvekkende framtoning
  • Alltid gjennomfører og leverer iht. til avtalt framdriftsplan
  • Har teft for hva som engasjerer hvem hvor og når
  • Evner å omsette komplekse og sensitive saksforhold til lettfattelig og korrekt kommunikasjon
  • Utviser stor samfunnsfaglig forståelse og muligens har interesse for politikk
  • Er spesielt interessert i eller har personlig erfaring fra helse- og omsorgssektoren

  Krav og kvalifikasjoner:

  • Utdannet journalist, tekstforfatter eller tilsvarende
  • Minimum to års erfaring fra fortrinnsvis reklamebyrå eller kommunikasjonsbyrå, alternativt media
  • Bred tekstportefølje som kan medbringes til evt. intervju
  • Dokumentert erfaring fra arbeid med ulike kanaler og målgruppetilpasset kommunikasjon
  • Utmerkede skriftlige og muntlige norskkunnskaper
  • Erfaring med SEO og CMS-publisering er en fordel

  Hva kan vi tilby?         

  • Varierte oppgaver– ingen arbeidsdag er lik! 
  • Ungt og dynamisk kollegateam med engasjerte medarbeidere som jobber hverandre bedre         
  • Inkluderende og utviklingsorientert arbeidsmiljø hvor gode ideer og initiativer er verdsatt, og hvor det er korte beslutningsveier   
  • Gode utviklingsmuligheter for den rette!         
  • Nye og moderne lokaler på Lilleaker (hovedkontoret flytter i september 2020) med kantine, kaffebar, trimrom og sykkelparkering.    Konkurransedyktig lønn         
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår       

Grunnet sommerferieavvikling vil intervjuer bli gjennomført fom. uke 33. Det vil bli gitt skriveprøver av ulik art underveis i ansettelsesprosessen. Personer med minoritetsbakgrunn og personer med nedsatt funksjonsevne oppfordres til å søke.

Informasjon til deg som søker jobb:Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vil du lede og videreutvikle vår avdeling for byggautomasjon i Trondheim? GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner. Som
05.08.2021 Trondheim
Avdeling Transformatorstasjoner og Regionalnett i seksjon Drift og Vedlikehold har ansvaret for selskapets 72 transformatorstasjoner. I avdelingen er det nå
15.12.2020 Kristiansand
TL;DR: Kom og jobb som utvikler i et verdensledende skyselskap!Ønsker du å jobbe for et verdensledende IT-selskap med et konsept
22.09.2020 Oslo
Intility er i sterk vekst, og vi søker nå nye kollegaer til Network Services. Vi er på jakt etter deg som
09.06.2021 Oslo
Seksjon for Materialteknologi søker betongteknologer med fordypning i betongrehabilitering Seksjon for materialteknologi arbeider med rådgivning for å sikre gode materialvalg
05.08.2021 Oslo
Multiconsult Norge AS, avdeling Bygg og Industri er i stor vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen brannrådgivning. Vi ser i
05.08.2021 Kristiansand
Multiconsult er et ledende miljø innen prosjektering og rådgivning i Norge. For å stadfeste vår posisjon som ledende på digitalisering
05.08.2021 Oslo
Rambøll inviterer deg til å ta i bruk ditt engasjement, og din faglige innsikt, i en stilling hvor du kan
05.08.2021 Drammen
Vis alle 26.759 ledige stillinger

Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og brukerstyrt personlig assistanse (BPA).

Barnevern
I vår drift differensierer vi ut fra barnets eller ungdommens problematikk. På den måten kan vi lage opplegg som best mulig ivaretar den enkeltes behov for omsorg og utvikling, enten det er i form av bofellesskap, institusjoner, familiehjem eller andre hjelpetiltak.

Bo- og omsorgstjenester
Vi har landsdekkende tilbud for personer med komplekse bistandsbehov. Tjenestene tilpasses hver enkelt bruker på bakgrunn av deres problematikk og behov. Vi jobber for at alle våre brukere skal ha et godt liv og oppleve livskvalitet.

Eldreomsorg og hjemmetjenester
Vi drifter sykehjem, omsorgsboliger, hjemmetjenester og alarmtjeneste – både offentlig og privat. Vi ønsker å være en innovativ samarbeidspartner for norske kommuner i å videreutvikle gode omsorgstjenester, samtidig som vi tilbyr private alternativer. Privat tilbyr vi seniorboliger til leie, samt hjemmesykepleie og praktisk hjelp i hjemmet etter bestilling.

Brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
Vårt mål er at mennesker med funksjonsnedsettelser skal få mulighet til å ha et selvstendig liv. BPA skal innenfor rammen av vedtaket vedkommende har, tilpasses eget behov og ønsker best mulig, og samtidig benytte kommunenes ressurser på en god måte.

Les mer om Stendi

Stillingsbeskrivelse

Vil du utgjøre en forskjell, i en fremadrettet kommunikasjons- og markedsavdeling innen privat omsorg? I vår innholdsrike organisasjon, som strekker seg fra nord til sør i landet, finnes utrolig mange gode historier som venter på å bli fortalt. Vil du bidra til å løfte viktige stemmer og engasjerende budskap?

Kommunikasjons- og markedsavdelingen i Stendi er en sentral støttefunksjon som jobber med et bredt spekter av kommunikasjon, med overordnet fokus på:       

  • ivaretakelse av merkevare og visuell profil         
  • omdømmeforvaltning, pressehåndtering og PR       
  • tekst- og innholdsproduksjon for hele organisasjonen ·        
  • synlighet, kampanjer og markedsføring av våre kommersielle områder ·        
  • intern- og eksternkommunikasjon

Vi er en liten, men fremoverlent avdeling som samarbeider tett med både øvrige stabsfunksjoner og tjenestedriften i selskapet. Sammen definerer vi Stendis ansikt innad og utad.

Nå leter vi etter en dyktig og produktiv kommunikasjonskollega med spesialkompetanse på tekst. Du vil jobbe tett med Markedssjef og Kommunikasjonsdirektør, og din fremste oppgave vil være å skrive informative, engasjerende og balanserte tekster, tilpasset våre ulike målgrupper, kanaler og plattformer. Din styrke er at du alltid finner fram til den beste historien og den mest interessante vinklingen, men likevel evner å holde leserens interesse oppe fra første setning til siste punktum. Stillingen rapporterer til Kommunikasjonsdirektør.

Arbeidsoppgaver:

  • Utarbeide tekster i tråd med vår kommunikasjonsstrategi, for vår nettside, våre sosiale medier, vårt intranett og våre interne trykksaker
  • Være en sparringspartner for Markedssjef og/eller Kommunikasjonsdirektør i ulike prosesser
  • Bidra til å definere tone of voice for ulike deler av organisasjonen
  • Gjennomgå eksisterende tekster og gjøre diverse forbedringsarbeid
  • Lese korrektur på ulike ny-produksjoner
  • Publisere artikler på våre ulike plattformer
  • Bistå med andre oppgaver ved behov

Vi ser for oss at du:

  • Er et ja-menneske med godt humør, som like gjerne tar tak i store som små oppgaver
  • Lærer fort og jobber effektivt, selv med et høyt presisjonsnivå
  • Er god på å skape mellommenneskelige relasjoner og har en tillitsvekkende framtoning
  • Alltid gjennomfører og leverer iht. til avtalt framdriftsplan
  • Har teft for hva som engasjerer hvem hvor og når
  • Evner å omsette komplekse og sensitive saksforhold til lettfattelig og korrekt kommunikasjon
  • Utviser stor samfunnsfaglig forståelse og muligens har interesse for politikk
  • Er spesielt interessert i eller har personlig erfaring fra helse- og omsorgssektoren

  Krav og kvalifikasjoner:

  • Utdannet journalist, tekstforfatter eller tilsvarende
  • Minimum to års erfaring fra fortrinnsvis reklamebyrå eller kommunikasjonsbyrå, alternativt media
  • Bred tekstportefølje som kan medbringes til evt. intervju
  • Dokumentert erfaring fra arbeid med ulike kanaler og målgruppetilpasset kommunikasjon
  • Utmerkede skriftlige og muntlige norskkunnskaper
  • Erfaring med SEO og CMS-publisering er en fordel

  Hva kan vi tilby?         

  • Varierte oppgaver– ingen arbeidsdag er lik! 
  • Ungt og dynamisk kollegateam med engasjerte medarbeidere som jobber hverandre bedre         
  • Inkluderende og utviklingsorientert arbeidsmiljø hvor gode ideer og initiativer er verdsatt, og hvor det er korte beslutningsveier   
  • Gode utviklingsmuligheter for den rette!         
  • Nye og moderne lokaler på Lilleaker (hovedkontoret flytter i september 2020) med kantine, kaffebar, trimrom og sykkelparkering.    Konkurransedyktig lønn         
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår       

Grunnet sommerferieavvikling vil intervjuer bli gjennomført fom. uke 33. Det vil bli gitt skriveprøver av ulik art underveis i ansettelsesprosessen. Personer med minoritetsbakgrunn og personer med nedsatt funksjonsevne oppfordres til å søke.

Informasjon til deg som søker jobb:Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Ved henvendelser ta kontakt med rekrutteringsansvarlig i Karrierestart. 

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

Kommunikasjonsdirektør

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 05
    2021
    0 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 07
    2021
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
23 ledige stillinger