<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Daglig Leder for solid nisjeaktør innen elektrobransjen B2B Salg AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Daglig leder for solid nisjeaktør innen elektrobransjen

ELIT AS er et solid selskap etablert i 1997 som har hatt solid drift, godt kundegrunnlag, inspirerende produktutvikling og konkurransedyktige produkter i mer enn 20 år.
Selskapet tilbyr produkter i produktgruppene måleinstrumenter, dataloggere, jordingsmateriell, lynvernmateriell, tavlemateriell, festemateriell og gjennomføringer. Innovasjon og utvikling har vært viktig og er en del av selskapets mange suksessparametere som det satses tungt på.


ELIT AS har ansatte som deler erfaring, kunnskap og faglig forståelse for å kunne yte det beste overfor kundene og samarbeidspartnere. Utenom gode produkter har selskapet dyktige fagfolk, god teknisk support, service og reparasjon og prosjektering.


Daglig leder med sterkt engasjement og med evne til å skape vekst i elektrobransjen


Vi søker nå etter en Daglig Leder med erfaring fra elektrobransjen. Ny daglig leder skal erstatte og ta over etter avtroppende leder som går over i ny stilling i ELIT AS. Selskapets nye leder skal fylle en krevende, men interessant rolle. Du vil ha ansvar for den daglige ledelsen av selskapet, samtidig som du skal være en spydspiss i markedet.


Den vi ser etter trives ute i markedet og liker å drive forretningsorienterte prosesser både på egen hånd og sammen med kolleger. Erfaring har du gjerne fra elektrobransjen eller lignende bransjer og du kan vise til gode dokumenterbare resultater som leder. Utdannelse har du fra elektro, eller du har elektrobakgrunn og eller god forståelse for elektrofaget. Kandidater med fagbrev eller praktisk erfaring vil være en fordel. Du har god forståelse for økonomi, forstår viktigheten av dette og har god kontroll og oversikt.


Som person er du engasjert, strukturert, involverende, teamorientert og målrettet. Du har stor arbeidskapasitet, er en god selger og utpreget relasjonsbygger og har evne til å styre forhandlinger på en trygg og god måte. Dessuten er du utadvendt og gjerne over snittet sosialt engasjert.


Om du kjenner deg igjen i disse beskrivelsen og er motivert for å gå inn i en ansvarsfull lederstilling som toppleder i ELIT AS vil vi gjerne motta din søknad og CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge, tlf. +47 928 84 556 eller May-Britt Falcke tlf. +47 934 03 133.


Alle henvendelser behandles konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver.

Dine ansvarsområder vil være

Ledelse og forretningsutvikling
Være en spydspiss i markedet, skape nye kampanjer og avtaler
Skape gode relasjoner, være en ambassadør i markedet
Motivere, engasjere og videreutvikle organisasjonen
Resultatansvar, topp og bunnlinje
Aktivt delta i salget, både team og individuelt
Gjennomføre selskapets nye strategier
Utvikle selskapet i samråd med styret og eiere

Vi tenker at du har, dine kvalifikasjoner er

God og dokumenterbar erfaring fra operativ ledelse
Erfaring fra målstyring og budsjettering
Evne til å tenke både kortsiktig og langsiktig
Økonomisk teft og god regnskapsforståelse
Dyktig på økonomistyring og likviditetsstyring
Erfaring fra Elektrobransjen eller lignende eller god forståelse for elektrofaget

Dine personlige egenskaper er

Forretningsorientert med gjennomføringsevne
En tydelig leder med evne til å skape trivsel på tvers av team og fag
Sterk relasjonsbygger, god til å skape tillit
Utadvendt, god til å kommunisere
Sterk lederprofil
Resultatorientert
Får ting gjort

Vi tilbyr

Utviklende og selvstendig stilling i et solid selskap
Et motivert og faglig dyktig team som trives i sine roller
Et selskap i kontinuerlig vekst, et godt fundament for videre utvikling
En variert rolle, store påvirkningsmuligheter
Konkurransedyktige betingelser 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi søker tilkallingsvikarer til vår avdeling for psykisk omsorg, og barnevern i Bø i Vesterålen - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi søker deg som har et brennede engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner som ønskes er: * helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, eller annen relevant utdanning og erfaring. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og omsorg er ønskelig * Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel * Førerkort kl. B er et krav * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsetter beboer til å mestre en selvstendig og positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus. I full stilling innebærer det 3 døgn arbeid -7 døgn fri - 4 døgn arbeid -7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Kjersti Falch Jakobsen, tlf: 97148258.
19.06.2019 Bø i Nordland
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3 årig høyskoleutdanning Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn jobb, 7 døgn fri, 4 døgn jobb, 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder: Inga Hjelseth, telefon 901 56 067
17.03.2020 Troms og Finnmark
Vil du være med og utvikle nyskapende og kreative løsninger som sikrer Norges strømforsyning? Da bør du lese videre! I driften av kraftsystemet samler vi inn store mengder data. I Statnett får du muligheten til å jobbe med disse dataene så vi kan løse samfunnsoppdraget vårt på en mer effektiv måte. Nå ser vi etter utviklere som ønsker å være med på å bygge opp fagmiljøet vårt. Utviklingsteamene våre vil organiseres med en miks av både unge og erfarne ressurser. I tillegg til å være med på utviklingen, vil du få et tydelig eierskap til våre samfunnskritiske systemer. Du vil inngå i data science-avdelingen, og støtte data scientistene og kraftsystemeksperter i å utvikle og produksjonssette modeller i driftskritiske systemer. Avdelingen er representert i Oslo og Trondheim. Vil du være en del av dette? Da har vi lyst til å høre fra deg! Ansvarsområder og oppgaver Utvikle applikasjoner for overvåkning, drift og balansering av strømnettet Samarbeide med kolleger på tvers av disipliner om å finne nye muligheter for automatisering av oppgaver Utvikle applikasjoner for automatisering av driftsoppgaver knyttet til strømnettet Tilgjengeliggjøre data for applikasjonsutvikling internt Teste ut ny teknologi for å forbedre applikasjoner og utviklingsmetodikk Dele kunnskap med kolleger Kvalifikasjoner Du har høyere teknologisk utdanning, helst på masternivå, eventuelt bachelornivå og relevant erfaring Du har arbeidserfaring som Pythonutvikler eller er nyutdannet og har erfaring med bruk av Python under studiene Du behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Norsk må du beherske på minimum nivå B2 Ønskede kvalifikasjoner Du har interesse for og ønske om å lære om kraftsystemet Du samarbeider godt med fagfolk og brukere på tvers av organisasjonen Du utvikler applikasjoner som er stabile, sikre og enkle å videreutvikle og drifte Du tar ansvar for helheten til systemene du utvikler, ved å aktivt følge opp brukernes behov og utfordre ønsker og eksisterende prioritering Du vektlegger kontinuerlig læring og forbedring av utviklingsarbeidet Erfarne utviklere bør ha god kjennskap til med moderne metodikk som TDD, konteinere og CI/CD. Vi oppfordrer både erfarne og nyutdannede til å søke. Om oss Data Science-avdelingen består i dag av ca. 10 personer med variert ekspertise, basert på en felles interesse for Python og kraftsystemet. Vi har kompetanse innen bl.a maskinlæring, matematikk, optimering og kraftsystemanalyser. Vi ønsker nå å styrke utviklingskompetansen i utvalgte prosjekter ytterligere. I avdelingen legger vi til rette for å kunne jobbe tett sammen og dele kunnskap, både internt og eksternt. Vi utfordrer og forbedrer kontinuerlig måten vi jobber på. Du blir del av et stabilt og godt arbeidsmiljø, hvor du får jobbe med utfordrende og meningsfylte utvikleroppgaver samtidig som du legger til rette for elektrifisering av samfunnet. Vårt overordnede mål er å bidra til at Statnett utnytter data til å ta gode beslutninger. Vi behandler søknader fortløpende. 
22.06.2020 Oslo, Trondheim
Stendi AS er Nordens største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus og utviklingshemming. Er du den vi leter etter? Vi søker etter personer som har et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. Her hos oss bor det seks mennesker med ulik grad av utviklingshemming og psykiske lidelser som har behov for trygge ansatte rundt seg. Vi som jobber her bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette beboeren i fokus. Erfaring fra arbeid rundt HOTL kapittel 9, utviklingshemming og psykiatri er en fordel.    Vi søker vikarer til både døgnvakter og 12-timers vakter. Kvalifikasjoner:  Både høyskoleutdannede, fagskoleutdannede og ufaglærte vil være aktuelle. Personlig egnethet blir vektlagt ·         Førerkort klasse B Du:  Er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak Er positiv og engasjert Er reflektert med evne til å tenke selvstendig Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv Bidrar til et godt arbeidsmiljø Bør ha erfaring med utfordrende atferd Vi tilbyr:  Fleksibel arbeidstid Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø En spennende arbeidshverdag! Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk. Det er kun søknader gjennom Karrierestart eller mail som blir vurdert. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
04.08.2020 Lier
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen. Vi søker deg som har et engasjement for mennesker og tar utfordringer på strak arm. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team.   Kvalifikasjoner: Sykepleier / Vernepleier Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Gode IT-kunnskaper Førerkort kl. B er et krav Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn jobb, 7 døgn fri, 4 døgn jobb, 7 døgn fri. Alternativ turnus med 7 døgn jobb og 14 døgn fri kan også være aktuelt. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid.   Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke for å opprettholde balansen i den medisinskfaglige personalgruppen. Vi tilbyr lønn etter tariff – og en fleksibel og variert arbeidsdag.   Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder: Stein Håvard Torvanger  Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
04.08.2020 Øygarden
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 17.962 ledige stillinger

B2B - "tar deg steget videre"

ØNSKER DU KARRIERE I LEDELSE, PROFFT MODERNE SALG eller DIGITAL MARKEDSFØRING?

Vi hjelper deg gjerne med å finne drømmejobben!

Om du har noen års erfaring, er talent, student og er klar for nye utfordringer, hører vi gjerne fra deg. 

Ta kontakt med oss idag! www.b2b.no 

B2B (B2B Group AS og B2B Salg AS) er et kompetanse- og ressurshus som hjelper selskaper med vekst. 

Som spesialister på ledelse, salgsledelse, moderne profft salg, digital markedsføring, salgsstrategi og vekst - kombinerer vi fagkunnskapen og kompetanse i HR og rekruttering til å hjelpe selskaper med å bygge og utvikle sine organisasjoner. Rigge riktig for vekst, tiltrekke rette folk, finne ambisiøse kandidater som evner å skape gode resultater.  

Vi, B2B er sterk på vår nisje og tilbyr som eneste selskap i Norge en kombinasjon av tjenestene:

Rekruttere dyktige, topp motiverte kandidater
Leie inn ledere, selgere og digitale markedsførere for et prosjekt eller en periode
Trene moderne selgere, digitale selgere og digitale markedsførere
Utvikle ledere og salgsledere i endringsledelse, avstandsledelse og prestasjonsledelse
B2B gjøre jobben, B2B interne "pre-sale team" leverer pre-salg, new-biz og møtebooking

B2B Salg AS ble utnevnt til Gasellebedrift i 2018.

Vårt fokus er våre kunder og å bistå kundene med å skape en høyere vekst og ROI. 

B2B leverer høy kvalitet, grundige prosesser og leveranser med høy faglig kompetanse.

Om du er kunde, kandidat eller deltager: er vårt mål at du skal komme steget videre, mestre nye utfordringer og at du skal skape suksess og gode resultater. 

 

 

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

ELIT AS ble etablert i 1997 og holder nå til i Gjerdrum nord for Oslo. Vi er en del av et større børsnotert konsern med navn Lifco med ca. 5400 ansatte og en totalomsetning på rundt 13 milliarder. ELIT omsetter i dag for ca. 48 mill. og er en totalleverandør av jordingsmateriell, lynvernmateriell, tavlemateriell, måleinstrumenter, festemateriell og gjennomføringer. Våre viktigste samarbeidspartnere er elektrogrossister, installatører, elverk og tavlebyggere. Gjennom besøk og opplæring ute eller hjemme hos oss, skaper vi et godt samarbeid med våre kunder. www.elit.no

Daglig leder for solid nisjeaktør innen elektrobransjen

ELIT AS er et solid selskap etablert i 1997 som har hatt solid drift, godt kundegrunnlag, inspirerende produktutvikling og konkurransedyktige produkter i mer enn 20 år.
Selskapet tilbyr produkter i produktgruppene måleinstrumenter, dataloggere, jordingsmateriell, lynvernmateriell, tavlemateriell, festemateriell og gjennomføringer. Innovasjon og utvikling har vært viktig og er en del av selskapets mange suksessparametere som det satses tungt på.


ELIT AS har ansatte som deler erfaring, kunnskap og faglig forståelse for å kunne yte det beste overfor kundene og samarbeidspartnere. Utenom gode produkter har selskapet dyktige fagfolk, god teknisk support, service og reparasjon og prosjektering.


Daglig leder med sterkt engasjement og med evne til å skape vekst i elektrobransjen


Vi søker nå etter en Daglig Leder med erfaring fra elektrobransjen. Ny daglig leder skal erstatte og ta over etter avtroppende leder som går over i ny stilling i ELIT AS. Selskapets nye leder skal fylle en krevende, men interessant rolle. Du vil ha ansvar for den daglige ledelsen av selskapet, samtidig som du skal være en spydspiss i markedet.


Den vi ser etter trives ute i markedet og liker å drive forretningsorienterte prosesser både på egen hånd og sammen med kolleger. Erfaring har du gjerne fra elektrobransjen eller lignende bransjer og du kan vise til gode dokumenterbare resultater som leder. Utdannelse har du fra elektro, eller du har elektrobakgrunn og eller god forståelse for elektrofaget. Kandidater med fagbrev eller praktisk erfaring vil være en fordel. Du har god forståelse for økonomi, forstår viktigheten av dette og har god kontroll og oversikt.


Som person er du engasjert, strukturert, involverende, teamorientert og målrettet. Du har stor arbeidskapasitet, er en god selger og utpreget relasjonsbygger og har evne til å styre forhandlinger på en trygg og god måte. Dessuten er du utadvendt og gjerne over snittet sosialt engasjert.


Om du kjenner deg igjen i disse beskrivelsen og er motivert for å gå inn i en ansvarsfull lederstilling som toppleder i ELIT AS vil vi gjerne motta din søknad og CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge, tlf. +47 928 84 556 eller May-Britt Falcke tlf. +47 934 03 133.


Alle henvendelser behandles konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver.

Dine ansvarsområder vil være

Ledelse og forretningsutvikling
Være en spydspiss i markedet, skape nye kampanjer og avtaler
Skape gode relasjoner, være en ambassadør i markedet
Motivere, engasjere og videreutvikle organisasjonen
Resultatansvar, topp og bunnlinje
Aktivt delta i salget, både team og individuelt
Gjennomføre selskapets nye strategier
Utvikle selskapet i samråd med styret og eiere

Vi tenker at du har, dine kvalifikasjoner er

God og dokumenterbar erfaring fra operativ ledelse
Erfaring fra målstyring og budsjettering
Evne til å tenke både kortsiktig og langsiktig
Økonomisk teft og god regnskapsforståelse
Dyktig på økonomistyring og likviditetsstyring
Erfaring fra Elektrobransjen eller lignende eller god forståelse for elektrofaget

Dine personlige egenskaper er

Forretningsorientert med gjennomføringsevne
En tydelig leder med evne til å skape trivsel på tvers av team og fag
Sterk relasjonsbygger, god til å skape tillit
Utadvendt, god til å kommunisere
Sterk lederprofil
Resultatorientert
Får ting gjort

Vi tilbyr

Utviklende og selvstendig stilling i et solid selskap
Et motivert og faglig dyktig team som trives i sine roller
Et selskap i kontinuerlig vekst, et godt fundament for videre utvikling
En variert rolle, store påvirkningsmuligheter
Konkurransedyktige betingelser 

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

CEO / Senior Business Consultant

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

1 ledig stilling