Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon9 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon84 Presentasjon av stillingen:
Norsk Helsenett SF er nasjonal tjenesteleverandør med en sentral rolle i digitaliseringen av den norske helse- og omsorgssektoren. Vi er i stadig vekst og har i dag rundt 400 ansatte på Oslo-kontoret og vi ønsker nå å styrke kapasiteten på onsite-support her.
Er du sosial, utadvendt og serviceinnstilt og glad i teknologi? Liker du å hjelpe andre med små og store utfordringer knyttet til
bruk av IKT-utstyr og løsninger? Har du interesse for å jobbe med brukerstøtte
både på telefon og hjelpe folk på kontorlokasjonen? Liker du å jobbe i team med
likesinnede for å oppnå felles mål? Da er du kanskje den vi ser etter.
Vi ønsker oss mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.
Arbeidsoppgaver
Til vårt kontor i Oslo søker vi etter en ressurs som skal jobbe med intern support for våre ansatte. Intern brukerstøtte har sin base i Trondheim, men vi samarbeider tett med ressurser i Oslo hver dag. Arbeidshverdagen vil bestå i å løse saker som gjelder alle typer henvendelser på 1. linje. Det vil innebære veiledning, oppsett av utstyr, tanking av PCer, tilgangsstyring, feilsøking på HW og SW, utstyrsbestilling, telefonsupport og saksbehandling i vår saksbehandlingssystem - for å nevne noe.
Kvalifikasjoner
Du må inneha grunnleggende kompetanse på fagområder knyttet til IKT som klient-HW/SW, print, møteroms-utstyr, Microsoft-produkter som Windows Server/ Windows 10, Office etc. Noen års erfaring fra tilsvarende rolle eller oppgaver anses som en fordel. Erfaring med bruk av saksbehandlingssystem og god saksbehandling og kjennskap til ITIL-prosesser anses også som en fordel. Har du jobbet med dokumentasjon og er dyktig til å dokumentere er det noe vi ser på som en viktig egenskap.
Personlige egenskaper
Vi søker en person som liker å være i kontakt med mennesker og som synes det
er lett og givende å dra ut og snakke med brukere der de sitter. Du må trives med en hektisk og travel hverdag. Du må kunne yte god service til brukere med stor variasjon i teknisk kompetanse, og også kunne bistå med opplæring og veiledning.
Du må være
selvgående, utadvendt, uredd, løsningsorientert og kunne ta ansvar for oppgaver
som blir tildelt deg, og også selv se oppgaver som bør løses og ta tak i disse på
eget initiativ. Du må være trygg på deg selv og være ærlig på hva du kan og
ikke kan. Det er viktig at du tør å spørre hvis du er usikker, og at du er flink
til å skaffe deg kunnskap og informasjon på egen hånd både eksternt og i
interne dokumentasjons-systemer. Du må være strukturert og ryddig og evne å
planlegge arbeidsdagen godt.
Du må kunne norsk, både skriftlig og muntlig, på C1 nivå eller høyere, så vi oppfordrer at søknadstekst skrives på norsk.
Gode samarbeidsevner med kolleger er en viktig
egenskap for oss i NHN.
Vi tilbyr
Variert arbeidsdag
Mange spennende oppgaver
Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
Godt fagmiljø med en god delingskultur
Mulighet for faglig utvikling innenfor mange ulike fagområder
Mulighet til å være med å forbedre tjenesten for Oslo-kontoret
Vi gjør oppmerksom på at i henhold til offentleglova, kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Kontaktinformasjon
Vidar Hansen, Seksjonsleder Intern IKT, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Verkstedveien 1
0277 Oslo
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Norsk Helsenett SF
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon84
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.08.2020