<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Stillingsannonse

Leder Facility Management - Norge Multiconsult

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Ser du løsninger der andre ser hindre? Samarbeider du godt i et flerfaglig miljø med høye prestasjonskrav? Har du et ekstra gir som gjør at du får ting til å skje? Da kan det være akkurat deg vi trenger til å lede Facility Management for vår virksomhet i Norge.

ER DU KLAR FOR Å UTVIKLE DITT POTENSIALE SAMMEN MED OSS?

Som leder av Facility Management vil du få totalansvaret for utvikling, forvaltning og drift av alle konsernets 42 leide lokaler i Norge. Dette er fordelt på datterselskapene Multiconsult Norge og LINK Norge - til sammen utgjør dette ca. 78.000m2.

Facility Management er i dag en enhet med ni medarbeidere og rapporterer til konsernfunksjonen Chief Operating Officer (COO).

Du vil bli en del av et velfungerende team med et tett samhold og et godt og støttende sosialt miljø; Som leder av enheten vil du overta en ledergruppe som består av to regionale ledere og du vil ha et tett samarbeid med regionene i tillegg til flere andre stabsfunksjoner koplet til strategi, innkjøp, digitalisering og organisasjonsutvikling. Leder av Facility Management samarbeider også tett med vårt rådgivningsmiljø innen Facility Management, som er ledende i Norge, der målsetningen er at Multiconsult «lever som vi lærer».

 

DITT ANSVAR OG DINE OPPGAVER

Som leder av Facility Management vil du være hovedansvarlig for å videreutvikle eiendom og FM i takt med selskapets strategi og prioriteringer.

Jobben vil innebære blant annet følgende ansvarsområder og oppgaver: 

  • Videreutvikle, forankre og implementere selskapets FM-strategi
  • Videreutvikle, forankre og implementere selskapets eiendomsstrategi
  • Strategisk planlegging av eiendomsportefølje mot selskapets behov
  • Forvaltning av eiendomsavtaler og FM kontrakter, nåværende og eventuelt nye
  • Utvikle mål, handlingsplaner og styrende dokumentasjon
  • Tilrettelegge for beslutninger og implementering av identifiserte forbedringstiltak, kortsiktige og langsiktige
  • Videreutvikling av arbeidsplasskonsept
  • Utvikle kravspesifikasjon for arealer, lokaler og eiendomsporteføljen
  • Innkjøp varer og tjenester samt forvaltning av disse innen FM-området
  • Gjennomføre flytteprosesser og ombygninger
  • Budsjett og resultatansvar

HVEM ER DU?

Vi ser etter deg som har bred strategisk og taktisk erfaring innen FM og eiendom, og som kan jobbe målbevisst med å utnytte muligheter i samarbeid med andre.

Viktige aspekter med rollen er å sikre at Multiconsult også i fremtiden har gode lokaler som kostnadseffektivt støtter vår kjernevirksomhet optimalt.  Samfunnet og arbeidslivet er i endring spesielt med hensyn på digital samhandling og fleksibilitet rundt arbeidsplass og lokasjon. Vi er derfor på utkikk etter en person som evner å tenke både helhetlig og strategisk, som kan forstå fremtidens måte å jobbe på, og tar dette med seg inn i sitt arbeid.

Du er en person som alltid tenker muligheter og løsninger fremfor problemer, og som har driv og pågangsmot til å få ting til å skje. I tillegg er det viktig at du er glad i å samarbeide, da du vil jobbe tett med alle nivåer i selskapet. Du må være trygg, uredd og robust og ha gode kommunikasjonsevner.

Du er strukturert, trives med å jobbe i systemer samtidig som du er tillitsskapende og trives med å representere Multiconsults verdier internt og i markedet.

Vi håper også at du har masse energi og entusiasme som bidrar til å engasjerer medarbeidere og våre leverandører i den viktige jobben de utfører.

 

UTOVER DETTE ØNSKER VI AT DU HAR FØLGENDE KVALIFIKASJONER:  

  • Høyere utdanning, minimum på Bachelornivå eller lignende innen økonomi, teknikk, jus og eller organisasjon/ledelse.
  • Minimum 10 års erfaring innen FM og/eller eiendomsforvaltning
  • Ledererfaring innen FM
  • God kontraktforståelse (leiekontrakter, avtaler m.m)
  • God teknisk innsikt, og kunnskap om lover og regler knyttet til bygg og drift (miljø, HMS, Arbeidsmiljøloven, Norsk Standard m.m)
  • Høy integritet, god økonomisk sans og evner å prioritere oppgaver
  • Strukturert, selvgående og evne å håndtere flere pågående saker/prosjekter samtidig
  • Løsningsorientert og serviceinnstilt med evne til å skape entusiasme og forankring i selskapet

 

HVA KAN VI TILBY DEG?

  • Svært varierende arbeidsdag
  • Stort påvirkningsrom på selskapets utvikling
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Hovedkontor sentralt beliggende på Skøyen
  • Et inkluderende, kompetent og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeidere, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.
  • Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram
  • Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken, samt fleksibel arbeidstid
  • En god balanse mellom jobb og fritid
  • Firmahytter i hele landet
  • Være en del av et profesjonelt rådgivermiljø i FM (Avdeling for Eiendomsledelse), og teknisk kompetanse på alle fagområder

Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende oss en søknad, vi gleder oss til å høre fra deg!
For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med COO Johan Arntzen, e-post: johan.arntzen@multiconsult.no.

 

Lenke til denne sidenhttps://web103.reachmee.com/ext/I021/1667/main?site=12&validator=1a2a95e0c7b0b122a0d22063cff4098d&lang=NO&rmpage=job&rmjob=117&rmlang=NO

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
14.01.2021 Hele Agder
Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
15.01.2021 Hele Agder
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Oslo
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Ålesund
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Bergen
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring
15.01.2021 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Trondheim
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant
16.09.2013 Oslo
Vis alle 29.629 ledige stillinger
Les mer om Multiconsult

Stillingsbeskrivelse

Ser du løsninger der andre ser hindre? Samarbeider du godt i et flerfaglig miljø med høye prestasjonskrav? Har du et ekstra gir som gjør at du får ting til å skje? Da kan det være akkurat deg vi trenger til å lede Facility Management for vår virksomhet i Norge.

ER DU KLAR FOR Å UTVIKLE DITT POTENSIALE SAMMEN MED OSS?

Som leder av Facility Management vil du få totalansvaret for utvikling, forvaltning og drift av alle konsernets 42 leide lokaler i Norge. Dette er fordelt på datterselskapene Multiconsult Norge og LINK Norge - til sammen utgjør dette ca. 78.000m2.

Facility Management er i dag en enhet med ni medarbeidere og rapporterer til konsernfunksjonen Chief Operating Officer (COO).

Du vil bli en del av et velfungerende team med et tett samhold og et godt og støttende sosialt miljø; Som leder av enheten vil du overta en ledergruppe som består av to regionale ledere og du vil ha et tett samarbeid med regionene i tillegg til flere andre stabsfunksjoner koplet til strategi, innkjøp, digitalisering og organisasjonsutvikling. Leder av Facility Management samarbeider også tett med vårt rådgivningsmiljø innen Facility Management, som er ledende i Norge, der målsetningen er at Multiconsult «lever som vi lærer».

 

DITT ANSVAR OG DINE OPPGAVER

Som leder av Facility Management vil du være hovedansvarlig for å videreutvikle eiendom og FM i takt med selskapets strategi og prioriteringer.

Jobben vil innebære blant annet følgende ansvarsområder og oppgaver: 

  • Videreutvikle, forankre og implementere selskapets FM-strategi
  • Videreutvikle, forankre og implementere selskapets eiendomsstrategi
  • Strategisk planlegging av eiendomsportefølje mot selskapets behov
  • Forvaltning av eiendomsavtaler og FM kontrakter, nåværende og eventuelt nye
  • Utvikle mål, handlingsplaner og styrende dokumentasjon
  • Tilrettelegge for beslutninger og implementering av identifiserte forbedringstiltak, kortsiktige og langsiktige
  • Videreutvikling av arbeidsplasskonsept
  • Utvikle kravspesifikasjon for arealer, lokaler og eiendomsporteføljen
  • Innkjøp varer og tjenester samt forvaltning av disse innen FM-området
  • Gjennomføre flytteprosesser og ombygninger
  • Budsjett og resultatansvar

HVEM ER DU?

Vi ser etter deg som har bred strategisk og taktisk erfaring innen FM og eiendom, og som kan jobbe målbevisst med å utnytte muligheter i samarbeid med andre.

Viktige aspekter med rollen er å sikre at Multiconsult også i fremtiden har gode lokaler som kostnadseffektivt støtter vår kjernevirksomhet optimalt.  Samfunnet og arbeidslivet er i endring spesielt med hensyn på digital samhandling og fleksibilitet rundt arbeidsplass og lokasjon. Vi er derfor på utkikk etter en person som evner å tenke både helhetlig og strategisk, som kan forstå fremtidens måte å jobbe på, og tar dette med seg inn i sitt arbeid.

Du er en person som alltid tenker muligheter og løsninger fremfor problemer, og som har driv og pågangsmot til å få ting til å skje. I tillegg er det viktig at du er glad i å samarbeide, da du vil jobbe tett med alle nivåer i selskapet. Du må være trygg, uredd og robust og ha gode kommunikasjonsevner.

Du er strukturert, trives med å jobbe i systemer samtidig som du er tillitsskapende og trives med å representere Multiconsults verdier internt og i markedet.

Vi håper også at du har masse energi og entusiasme som bidrar til å engasjerer medarbeidere og våre leverandører i den viktige jobben de utfører.

 

UTOVER DETTE ØNSKER VI AT DU HAR FØLGENDE KVALIFIKASJONER:  

  • Høyere utdanning, minimum på Bachelornivå eller lignende innen økonomi, teknikk, jus og eller organisasjon/ledelse.
  • Minimum 10 års erfaring innen FM og/eller eiendomsforvaltning
  • Ledererfaring innen FM
  • God kontraktforståelse (leiekontrakter, avtaler m.m)
  • God teknisk innsikt, og kunnskap om lover og regler knyttet til bygg og drift (miljø, HMS, Arbeidsmiljøloven, Norsk Standard m.m)
  • Høy integritet, god økonomisk sans og evner å prioritere oppgaver
  • Strukturert, selvgående og evne å håndtere flere pågående saker/prosjekter samtidig
  • Løsningsorientert og serviceinnstilt med evne til å skape entusiasme og forankring i selskapet

 

HVA KAN VI TILBY DEG?

  • Svært varierende arbeidsdag
  • Stort påvirkningsrom på selskapets utvikling
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Hovedkontor sentralt beliggende på Skøyen
  • Et inkluderende, kompetent og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeidere, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.
  • Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram
  • Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken, samt fleksibel arbeidstid
  • En god balanse mellom jobb og fritid
  • Firmahytter i hele landet
  • Være en del av et profesjonelt rådgivermiljø i FM (Avdeling for Eiendomsledelse), og teknisk kompetanse på alle fagområder

Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende oss en søknad, vi gleder oss til å høre fra deg!
For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med COO Johan Arntzen, e-post: johan.arntzen@multiconsult.no.

 

Lenke til denne sidenhttps://web103.reachmee.com/ext/I021/1667/main?site=12&validator=1a2a95e0c7b0b122a0d22063cff4098d&lang=NO&rmpage=job&rmjob=117&rmlang=NO

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 15
    2021
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JAN 16
    2021
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JAN 17
    2021
    9 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JAN 19
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 20
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
21 ledige stillinger
Internship / Praktikanter



Fakta om Multiconsult