<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Ledig stilling

Tech graduate interaksjonsdesign/UX design/tjenestedesign Skatteetaten

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du være med på å utvikle gode IT-løsninger til hele Norges befolkning? Er du nysgjerrig, innovativ og ønsker å være en del av et av Norges ledende IT-miljøer? Er du i tillegg lidenskapelig opptatt av teknologi? Da er det deg vi ser etter!

Skatteetaten er på jakt etter talenter til vårt 1-årige program. Som graduate hos oss går du rett inn i en fast stilling, samtidig som du vil være en del av et større nettverk og får knytte kontakter på tvers av organisasjonen. Du får delta på faglige og sosiale samlinger i løpet av året som graduate, og vi lover utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver, og muligheten til å jobbe med noen av Norges største og viktigste systemer. Skatteetaten utvikler kontinuerlig måten vi jobber på.  IT og Informasjonsforvaltning er sentrale drivere og bidragsytere i utviklingen, sammen med sterke og dyktige fagmiljøer i resten av Skatteetaten og andre deler av offentlig sektor. Vil du være med på denne reisen? Programmet passer til deg som er ferdig med mastergrad innen IT/teknologi i løpet av sommeren 2021.  

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  

Arbeidsoppgaver
Til en av våre Tech graduate stillinger søker vi interaksjonsdesigner/UX designer/tjenestedesigner (brukskvalitet). Du vil jobbe med UX prosjekter (tjenestedesign, innsiktsarbeid, interaktive prototyper, interaksjonsdesign, skjemadesign, grafisk design, brukertest, klarspråk, universell utforming, evaluering og analyse). Du har interesse for brukskvalitet og vil bidra til å fremme forståelse for UX for hele Skatteetaten.
Kvalifikasjoner
  • du har mastergrad innen IT/teknologi som fullføres sommeren 2021
  • du har gode akademiske resultater
  • interesse for og god kjennskap til brukskvalitet
  • du er rask til å tilegne deg ny kunnskap
  • du må kunne formulere deg godt på norsk, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
  • du har et brennende engasjement for IT
  • du er nytenkende i måten du løser utfordringer på
  • du liker å bevege deg utenfor komfortsonen og ta initiativ
  • du er gira på å lære nye ting 
  • du liker å samarbeide og skape nye relasjoner
Vi tilbyr
  • muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker
  • aktive ledere og gode utviklingsmuligheter
  • utfordrende oppgaver og store fagmiljø
  • kurs og samlinger
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger.

Som Tech graduate ansettes du i fast stilling og lønnes som rådgiver/overingeniør (kode 1434/1087) fra kr. 510.000 til 540 000. Stillingen har seks måneders prøvetid.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi AS er Nordens største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus, autisme og psykisk utviklingshemming.  Våre boliger i Region Midt, Møre og Romsdal trenger flere gode medarbeidere! Vi er derfor på jakt etter supre folk som kan bidra til at de fantastiske beboerne hos oss får en enda bedre, morsommere og lystbetont hverdag. Vi er på utkikk etter deg som kan lytte, leke og skape trygghet og omsorg. Vi bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker miljøarbeidere og miljøterapeuter med et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. I våre boliger bor det mennesker med utviklingshemming, autisme og generelle atferdsutfordringer, og med et stort behov for trygge fagpersoner rundt seg. Vi søker deg som er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Til våre boliger i Møre og Romsdal søker vi: Nattevakter Medlevere Tilkallingsvikarer, medlever og natt Hvis du føler deg truffet av punktene under, kan det hende vi har en plass i gjengen til deg. Kvalifikasjoner:  Du har erfaring fra arbeid med utfordrende adferd og HOTL Kap. 9 Du har erfaring med målrettet miljøarbeid, tiltaksutvikling og kollega-veiledning Du behersker norsk skriftlig og muntlig Du har førerkort klasse B Personlige egenskaper: Du er trygg i deg selv og egen kompetanse Du har ved flere tilfeller har fått beskjed fra omgivelsene dine om at du er altfor snill og omsorgsfull Du blir ikke blek om nebbet når det er hektisk rundt deg, men beholder roen og er løsningsorientert Du gjør opprør når du ser at noen ikke blir behandlet med respekt Du er glad i å brette opp ermene og ta i et tak Du mener at det å hjelpe hverandre er god kultur Du kan bli fristet til å steke vafler mens du er på jobb Du har god psykisk og fysisk helse Hva kan vi tilby: Lønn etter kvalifikasjoner Fleksibel arbeidstid Engasjerte kollegaer Veiledning, oppfølging og tilrettelegging for videreutdanning Intern og ekstern relevant kursing En meningsfylt og variert hverdag i et lite og inkluderende miljø Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
21.10.2020 Møre og Romsdal
Om Risenga Bo- og Omsorgssenter: Risenga Bo- og Omsorgssenter er et sykehjem med 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til Trygghetsavdeling og dagsenter. Sykehjemmet ligger i flotte naturomgivelser og er samtidig sentralt lokalisert med god tilgang til offentlig kommunikasjon, samt gangavstand til Asker sentrum.   Om Vestre Nes Omsorgsbolig: Vestre Nes Omsorgsbolig ligger vakkert til like ved Ikea på Billingstad. Det er et botilbud for eldre med 16 leiligheter. Omsorgsboligene drives av Stendi og trenger flere sykepleiere.    Risenga har ledig stilling i 100% men også mulighet for deltidsstilling for den som ønsker det. Det er også behov for vikarer/ekstravakter. Arbeid dag/kveld, 3.hver helg. Sykepleierne jobber i Fagteam og du vil få mange engasjerte og positive kolleger. Risenga tilbyr lønn som er konkurransedyktig med kommunen, gode lokaler og godt arbeidsmiljø. Aktivt fagmiljø og mulighet for kompetanseutvikling.   Vi søker deg som:  Er autorisert sykepleier, gjerne med relevant videreutdanning Er faglig dyktig og trygg i din rolle som sykepleier Behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergenstesten Er selvgående, initiativrik, nøyaktig og har en empatisk og trygg personlighet. Gjennom engasjement, en profesjonell holdning og evnen til å kommunisere klarer du å skape gode relasjoner med beboere, pårørende, og medarbeidere Har gode samarbeidsevner, er omsorgsfull, serviceinnstilt, effektiv og møter mennesker med respekt og verdighet Som sykepleier består arbeidsoppgavene primært av å gjøre sykepleiefaglige vurderinger hos beboerne, og utføre sykepleiespesifikke oppgaver og prosedyrer. Dine arbeidsoppgaver vil også bestå av å veilede andre kollegaer, samt bidra til undervisning for å heve kompetansen på avdelingene. Du får muligheten til et tverrfaglig samarbeid med andre faggrupper som lege, fysioterapeut, ergoterapeut og helsefagarbeidere. Her er det mulig å utvikle seg sammen med kompetente og hyggelige kolleger i et godt arbeidsmiljø. Sist, men ikke minst er det viktig at du som sykepleier hos oss er opptatt av å gi god, personsentrert omsorg til våre beboere. Vi har et høyt fokus på aktiviteter for beboerne og søker etter en sykepleier som ønsker å bidra med å gi beboerne på sykehjemmet meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Vi reiser ofte på turer i nærmiljøet med beboerne både til fots og til sykkel, vi arrangerer fester, konserter, pub- kvelder og har ukentlig restaurant. På sommeren reiser vi på sommerferie med beboerne til Tjøme.   Velkommen til å søke, vi gleder oss til å bli kjent med deg. Du vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest før ansettelse.  Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
22.10.2020 Asker
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere, vernepleiere og/eller paramedics. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, vernepleiere, paramedics, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss helsepersonell som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Må være autorisert vernepleier, sykepleier eller paramedic Må ha førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale  Øvrig:  To faste stillinger på natt    Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. CV og søknad kan videresendes til andre avdelinger innad i Stendi Senior ved behov. Dersom du ikke ønsker videresending av din CV og søknad, bes dette informeres om i søknad.
26.10.2020 Oslo, Bærum, Asker
Konsernets finansavdeling ønsker nå å ansette en ny konserncontroller. Personen skal bidra til god økonomistyring i AF Gruppen gjennom å bistå med økonomistyring i forretningsenheter og prosjekter, samt gjennomføre analyser på konsernnivå. Personen må ha god forretningsforståelse og interesse for operasjonelle problemstillinger. Sentrale arbeidsoppgaver: Økonomisk oppfølging av konsernets virksomheter og forretningsenheter Bistå med økonomistyring i forretningsenheter og prosjekter Bistå med utarbeidelse av kvartalsrapport og presentasjon Gjennomføre analyser og yte bistand for konsernledelsen Gjennomføre økonomisk due diligence ifm kjøp av virksomheter Delta i budsjett- og strategiprosesser Delta i kvartalsgjennomganger i forretningsenhetene Kvalifikasjoner: Mastergrad innenfor økonomi/finans 2-5 års arbeidserfaring, gjerne som konsulent eller business controller fra større konsern God regnskapsforståelse Gode norsk- og engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig Gode kunnskaper i Excel og PowerPoint Erfaring fra oppkjøpsprosesser vil være en fordel For å lykkes i rollen ser vi at du er svært analytisk og har god forretningsforståelse. Du vil få et utstrakt samarbeid med hele konsernets ledelse, så dine personlige egenskaper vil bli vektlagt nøye. Den rette kandidaten har gode samarbeidsegenskaper, jobber strukturert, er selvgående og initiativrik. Stillingen kan tilpasses den rette kandidatens kompetanse og erfaringsnivå, og vil rapportere til avdelingsleder konserncontrolling. Arbeidssted er Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes. AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på gode muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. Du vil også få anledning til medeierskap; alle ansatte får tilbud om å delta i AF Gruppens aksje- og opsjonsprogram.
26.10.2020 Oslo
AF Energi & Miljøteknikk er et selskap i AF Gruppen. Vår virksomhet er etablert i Oslo, og vår kundeportefølje omfatter bygg og industri over hele Norge. Vi hjelper våre kunder med effektiv energibruk, lokal energiproduksjon og oppfølging av energiløsninger gjennom overvåking, driftsoptimalisering og servicekontrakter. Vi fokuserer på tiltak som gir lønnsomhet for kundens bunnlinje, men også for miljøet. Det kaller vi Blå Miljøeffekt.  Er du stolt av faget ditt og nysgjerrig på å lære mer som elektriker? AF Energi & Miljøteknikk AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA med 150 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg og industri. Selskapet vinner frem på ambisjonen med å kombinere tverrfaglig energikompetanse med innovative produksjonsmetoder og moderne gjennomføringskonsepter. Vår virksomhet innenfor EnergiRehab er i kraftig vekst i Østlandsområdet og vi søker nå etter dyktige elektrikere, fortrinnsvis i Osloområdet. Porteføljen Elektro Prosjekt jobber blant annet mye innenfor tekniske anlegg som varme- og kjøleanlegg, ventilasjon, reservekraft ol. Vi søker derfor etter elektrikere som ønsker å utvikle en bredere forståelse for hvordan tekniske anlegg fungerer og på den måten kan bidra inn i det tverrfaglige miljøet. Det er ikke et krav at du har denne kompetanse i dag, men det er ønskelig at du er fremoverlent og nysgjerrig på en mer tverrfaglig og teknisk hverdag. Personlige egenskaper: Vi søker deg som er stolt av faget ditt og ønsker å bidra til løsninger som gir fornøyde kunder og god økonomi. Som person håper vi du tar initiativ og er nysgjerrig. Det er viktig at du er tydelig i kommunikasjon med andre og ønsker å bidra til arbeidsmiljøet både faglig og sosialt. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Arbeidsoppgaver: Energisentraler (varme- og kjøleanlegg) UPS og reservekraft Solcelleanlegg Designbelysning Rehabilitering Generell installasjon Kvalifikasjoner: Fagbrev Gr. L Fordel med førerkort Kl. B, men det er ikke et krav Beherske norsk skriftlig og muntlig Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF Gruppen tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram. 
26.10.2020 Oslo
Arbeidsoppgaver: Lede prosjekteringsprosessen i totalentrepriser frem mot arbeidsgrunnlag for de enkelte fag, koordinert mot fremdrift, myndighetskrav, prosjekt- og kontraktkrav, innkjøp og beslutningsplaner. Det vil si hovedansvar for å påse at prosjektet prosjekteres i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og vedtekter, samt kontraktens spesifikke krav til kvalitet, plan og økonomi. Prosjekteringsleder er kontrakteier for prosjekteringsgruppen. Korrespondanse og kontakt med byggherre og rådgivergruppen er en del av oppgavene i stillingen. Prosjekteringsleder vil sammen med prosjektleder også ha ansvar for å ivareta AF Gruppens forretningsmessige interesser i prosjekteringsarbeidet. Delta i prosjektutviklingsfasen Kontrahere og administrere konsulentbistand Ansvarlig for koordinering av prosjekteringsgruppen Ansvarlig/koordinator for prosjektering opp mot kontrakt og lov- og forskriftsbestemmelser, i forhold til kostnadsprognoser og ikke minst mot beslutningsgrunnlageneØkonomi- og forretningsmessig forståelse. Kunnskap om prosjekteringsprosessen og det å jobbe i/mot prosjekteringsgruppen. Må ha grunnleggende forståelse for kontraktsadministrasjon, endringshåndtering etc.Må ha minimums 2 års relevant erfaring og minimum 8 år i bransjen. Bred erfaring som rådgiver eller annen funksjon som jobber tett opp mot prosjekteringsprosessen kan kompensere for kravet om erfaring som prosjekteringsleder. Erfaring som prosjekteringsleder hos entreprenør/byggherre og/eller rådgiver. Grunnleggende forståelse og kunnskap om plan- og bygningsloven, teknisk forskrift og offentlig saksgang. Du bør ha solid faglig kompetanse innenfor ett eller flere bygningsfag. (dvs. bakgrunn fra byggebransjen innenfor f.eks. RIB, ARK, RIV, RIE etc. som rådgiver, eller innenfor de samme fagene som entreprenør)   Kvalifikasjoner: Økonomi- og forretningsmessig forståelse. Grunnleggende forståelse og kunnskap om plan- og bygningsloven, teknisk forskrift og offentlig saksgang. Du bør ha solid faglig kompetanse innenfor ett eller flere bygningsfag. (dvs. bakgrunn fra byggebransjen innenfor f.eks. RIB, ARK, RIV, RIE etc. som rådgiver, eller innenfor de samme fagene som entreprenør) Kunnskap om prosjekteringsprosessen og det å jobbe i/mot prosjekteringsgruppen. Må ha grunnleggende forståelse for kontraktsadministrasjon, endringshåndtering etc. Erfaring som prosjekteringsleder hos entreprenør/byggherre og/eller rådgiver. Må ha minimums 2 års relevant erfaring og minimum 8 år i bransjen. Bred erfaring som rådgiver eller annen funksjon som jobber tett opp mot prosjekteringsprosessen kan kompensere for kravet om erfaring som prosjekteringsleder.   I AF Gruppen blir du del av et fellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for fag og resultatoppnåelse. I AF tror vi at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg.  
26.10.2020 Norge
På vegne av et av våre datterselskaper søker vi en energisk og proaktiv driftsleder med stor arbeidskapasitet og «stålkontroll» på råbygg (stål og betong). Vårt datterselskap utfører store og komplekse prosjekter i Østlandsområdet. De fleste prosjektene er for tiden i Oslo området.  Driftslederen har det overordnede ansvaret for HMS-, kvalitet-, fremdrift- og økonomisk resultat i sin portefølje. Driftslederen vil få ansvar for å oppnå mål som selskapet og prosjektene har satt, samt følge selskapets verdier og strategiplan. Har du erfaring med prosjekt og kontraktsoppfølging, og trives med å lede store prosjekter - da hører vi gjerne fra deg! Foretrukne egenskaper: God på kommunikasjon på tvers av fagområder for å sikre fremdrift og kvalitet i prosjektet. Trygg som leder. Du evner å motivere, involvere og å skape engasjement. Du bygger og utvikler andre i teamet for å nå våre og kundens mål. Stor arbeidskapasitet Har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk. Du setter tydelige krav og forventninger. Du er analytisk og en problemløser. Du må ha evnen til å løse komplekse utfordringer med en metodisk tilnærming, samtidig som du innehar en god kommersiell forståelse. Vi tror du er en kremmer som ser muligheter og løsninger. Kvalifikasjoner: Vi tror du har minimum Bachelor Bygg eller tilsvarende fagskolekompetanse. Minimum 5 års erfaring fra prosjektledelse fra store prosjekter. Kunnskap om myndighetskrav. Sterk på kommunikasjon, planlegging, budsjettkontroll og forhandling. Må kunne formulere seg godt skriftlig norsk, samt godt muntlig engelsk. Vi tilbyr: Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver. Konkurransedyktig lønn i en engasjerende motivasjonskultur. Deltagelse i AF Gruppens aksjeprogram. Muligheter for personlig utvikling og karriere.
26.10.2020 Oslo
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter serviceelektrikere til vår avdeling. Avdelingen har 95 medarbeidere og en omsetning på ca. 170 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området Tromsø. Service på avdelingen består av 4 serviceledere og 33 serviceelektrikere/serviceteknikere, øvrige jobber på prosjekt. Bravida Tromsø har et flerfaglig miljø bestående av avdelinger på elektro, rør, ventilasjon og automasjon.  Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur   Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 2 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert, setter kunden i fokus. Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser med bonusavtale. Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 01.12.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Jan-Tore MortensenAvdelingsleder+47 911 91 389jan-tore.mortensen@bravida.no Christian S. LarsenRessurskoordinator+ 47 464 09 458christian.sommerseth.larsen@bravida.no
26.10.2020 Tromsø
Vis alle 19.570 ledige stillinger

I Skatteetaten får du jobbe sammen med noen av de beste på ditt fagfelt, du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder og du får muligheten til å utvikle deg. I Skatteetaten jobber alle mot et felles mål, å sikre finansieringen av velferdsstaten. Vi består av et direktorat, seks divisjoner med landsdekkende ansvar og 6 500 ansatte.

Divisjon IT skal sikre at Skatteetaten har en velfungerende IT-portefølje. Skatteetaten leverer tjenester som brukes av hele Norges befolkning og vi huser et av landets største og ledende IT-miljøer. Divisjonen består av rundt 850 årsverk som jobber med utvikling, drift og forvaltning av etatens IT-løsninger.

Skatteetatens arbeidsstyrke skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn, nedsatt funksjonsevne og/eller hull i CV til å søke våre stillinger. Vi er en IA-bedrift og vil legge arbeidsforholdene til rette for deg hvis du har behov for det.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge.

Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.

Les mer om Skatteetaten

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med på å utvikle gode IT-løsninger til hele Norges befolkning? Er du nysgjerrig, innovativ og ønsker å være en del av et av Norges ledende IT-miljøer? Er du i tillegg lidenskapelig opptatt av teknologi? Da er det deg vi ser etter!

Skatteetaten er på jakt etter talenter til vårt 1-årige program. Som graduate hos oss går du rett inn i en fast stilling, samtidig som du vil være en del av et større nettverk og får knytte kontakter på tvers av organisasjonen. Du får delta på faglige og sosiale samlinger i løpet av året som graduate, og vi lover utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver, og muligheten til å jobbe med noen av Norges største og viktigste systemer. Skatteetaten utvikler kontinuerlig måten vi jobber på.  IT og Informasjonsforvaltning er sentrale drivere og bidragsytere i utviklingen, sammen med sterke og dyktige fagmiljøer i resten av Skatteetaten og andre deler av offentlig sektor. Vil du være med på denne reisen? Programmet passer til deg som er ferdig med mastergrad innen IT/teknologi i løpet av sommeren 2021.  

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  

Arbeidsoppgaver
Til en av våre Tech graduate stillinger søker vi interaksjonsdesigner/UX designer/tjenestedesigner (brukskvalitet). Du vil jobbe med UX prosjekter (tjenestedesign, innsiktsarbeid, interaktive prototyper, interaksjonsdesign, skjemadesign, grafisk design, brukertest, klarspråk, universell utforming, evaluering og analyse). Du har interesse for brukskvalitet og vil bidra til å fremme forståelse for UX for hele Skatteetaten.
Kvalifikasjoner
  • du har mastergrad innen IT/teknologi som fullføres sommeren 2021
  • du har gode akademiske resultater
  • interesse for og god kjennskap til brukskvalitet
  • du er rask til å tilegne deg ny kunnskap
  • du må kunne formulere deg godt på norsk, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
  • du har et brennende engasjement for IT
  • du er nytenkende i måten du løser utfordringer på
  • du liker å bevege deg utenfor komfortsonen og ta initiativ
  • du er gira på å lære nye ting 
  • du liker å samarbeide og skape nye relasjoner
Vi tilbyr
  • muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker
  • aktive ledere og gode utviklingsmuligheter
  • utfordrende oppgaver og store fagmiljø
  • kurs og samlinger
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger.

Som Tech graduate ansettes du i fast stilling og lønnes som rådgiver/overingeniør (kode 1434/1087) fra kr. 510.000 til 540 000. Stillingen har seks måneders prøvetid.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 27
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 29
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 01
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 02
    2020
    11 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Skatteetaten