<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Ledig stilling

Senior prosjektleder industri og akvakultur Rambøll

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse og erfaring i en stilling hvor du med din teknologibakgrunn og kunnskap fra industri og akvakultur, vil bistå Rambølls kunder med f.eks. prosjektledelse, teknologiutredninger og prosessledelse av flerfaglige oppdrag eller innovasjonsprosjekter. Du blir involvert i hele verdikjeden, fra ideutvikling til ferdig gjennomførte prosjekter. Stillingen gir rike muligheter til å påvirke prosjektene i deres tidlige fase. Hos oss blir du sentral i tverrfaglige team som kjennetegnes av god kommunikasjon internt og eksternt. For denne rollen trenger du høyere utdanning innen fag som f.eks. teknologi, industriell økonomi, prosjektledelse samt erfaring fra bransjen . Er du vår nye Senior prosjektleder industri og/eller akvakultur - Trondheim? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår avdeling for Forretningsutvikling og Logistikk

Her blir du en del av et erfarent miljø på 20 personer som jobber med mange spennende prosjekter innenfor logistikk, industri, akvakultur og samferdsel. Teamet har en nøkkelrolle i å utvikle og gjennomføre Rambøll sine industriprosjekter. Den siste tiden har vi jobbet blant annet med Norsk Kylling sitt nye produksjonsanlegg på Orkanger, nye lakseslakterier og settefiskanlegg for store aktører innen akvakultur samt store industriprosjekter for batteriproduksjon. Vi jobber også med OCSN (Nidar) sitt nye lagerbygg i Trondheim. I tillegg deltar vi innen større samferdselsprosjekter som flyplasser og jernbane. I alle våre prosjekter har vi en tverrfaglig og helhetlig tilnærming i samarbeid med våre kunder, andre Rambøll avdelinger, eksterne konsulenter og offentlige myndigheter. For riktig kandidat kan hjemmekontor i Oslo eller Stavanger vurderes.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Prosjekteringsledelse – Industriprosjekter fra idéfase til ferdigstillelse.
  • Teknologi-utredninger for behov som må løses for å styrke våre kunders verdikjede.
  • Prosessledelse av flerfaglige oppdrag og innovasjonsprosjekter med teknologifokus.
  • Tilbudsutarbeidelse herunder metodeutforming og oppgavebeskrivelse.

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du den støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Høyere utdanning innen relevante fag (teknologi, industriell økonomi, prosjektledelse).
  • Nettverk innen ulik industri eller akvakultur.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk.
  • Ledelseserfaring fra industri eller akvakultur – ønskelig med minimum 10 års erfaring.

 

Du bør også ha lyst til å arbeide med kunder og andre samarbeidspartnere og ha evnen til å tenke tverrfaglig og se det store bildet.
 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 18.10.2020. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

 

Har du spørsmål?
Kontaktperson hos oss er [John Kenneth Selven, Direktør Forretningsutvikling og Logistikk,

Tlf 907 72 781 mail: john.k.selven@ramboll.no ]

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Jeg er en hyggelig, aktiv og sosial ung mann som bruker rullestol. Derfor har jeg bruk for assistanse i hverdagen, og din jobb blir å være mine armer og bein, enten i hjemmet eller på reise. Arbeidsoppgavene vil være mange og varierte, alt fra praktiske oppgaver i hjemmet til fritidsaktiviteter, helgeturer og ferieturer, m.m. Jeg har egen tomannsbolig og bil. Ingen utdanning kreves, ingen forkunnskaper er nødvendig. Personlig egnethet blir vektlagt, og vi vil gi deg full opplæring. Det viktigste er at du er serviceinnstilt og ansvarsbevisst, selvstendig, pålitelig og fleksibel, tålmodig og initiativrik, at du har mye humor og at vi har en god kjemi. Du er utadvendt og sosial, og har interesse for kultur, som film og musikk. Det er flott om du også er litt praktisk anlagt, da jeg har mange hjelpemidler. Jeg disponerer egen bil, fint om du har førerkort klasse B. Jeg har ledig tilkallingsstilling. Min søster blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Gode norskkunnskaper ønskes - både skriftlig og muntlig. Tiltredelse: Desember Send søknad og CV til: torillgw@gmail.com Merk søknad: BPA Søknadsfrist: 30. november
30.10.2020 Volda
Vil det være meningsfullt for deg å jobbe med løsninger som vesentlig forbedrer hverdagen for helsepersonell og pasienter gjennom bruk av digitale helsetjenester?CheckWare er markedsleder og i sterk vekst i Norge og har ambisjon om å bli en betydelig internasjonal aktør innen digital pasientmedvirkning.CheckWare sitter med digitale distribusjonsrettigheter til over 1100 oppdaterte og kvalitetssikrede psykometriske tester, kartleggingsverktøy og intervjuskjema som benyttes innen alle deler av helsesektoren.Våre løsninger gjør at pasientene kan delta digitalt i egen behandling og ta mer ansvar for egen helse. Kundene våre får dermed effektivisert innsamlingen og oppfølgingen av helseinformasjon. Det er et globalt behov for slike løsninger.CheckWare er nå anskaffet av alle helseregionene i Norge. Vi har avtaler innen både somatikk, psykisk helsevern og rusbehandling til bruk i klinisk arbeid, kvalitetsarbeid og forskning.Vi søker derfor deg som ønsker å bidra til at digitale versjoner av kartleggingsverktøy CheckWare har anskaffet rettigheter til opprettholder sine faglige og kvalitetsmessige mål både for klinisk bruk, kvalitetsarbeid og forskning.Du er strukturert, har øye for detaljer, gode kommunikasjonsevner og et sterkt ønske om å bidra til at flere pasienter får bedre helse og god livskvalitet. Du vil jobbe i et internasjonalt team som sørger for at våre digitale skjemaløsninger møter validitets- og reliabilitetskrav.Vi har et høyt tempo og du må være interessert i å trå til skikkelig for et offensivt selskap i et hurtigvoksende marked.Rollen blir sentral i videreutviklingen av CheckWare og du må kjenne deg igjen i våre verdier: Vi er dedikerte til våre kunder og kolleger, er pålitelige og leverer kvalitet. Vi ønsker rett og slett å gå foran for å vise vei!Dine viktigste oppgaver blirSikre kvaliteten i CheckWare sine digitale skjemaløsninger: At kartleggingsverktøy er riktig implementert og opprettholder mål for kvalitet og faglige formål.Delta som konsulent i prosjekter knyttet til implementering av ulike typer skjema i CheckWare.Delta aktivt i det interne kvalitetsarbeidet knyttet til digital skjemautvikling.Ønsket bakgrunn og kvalifikasjonerHøyere utdannelse innen psykologi, minimum bachelornivå.Sterk interesse for, eller erfaring med å jobbe med psykologiske tester og psykometri.God evne til å lese og tolke faglig dokumentasjon, slik som vitenskapelige artikler og tekniske manualer.Evne til kritisk evaluering av informasjon, og kunne stille spørsmål når dette trengs.Nøyaktig, strukturert, løsningsorientert og har høyt tempo.Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig i både norsk og engelsk.Interesse for helse og digitale løsninger.Hvorfor oss?Vi gir deg en selvstendig rolle med gode muligheter for faglig og personlig utvikling.Du får en unik mulighet til å jobbe med meningsfull programvare og framoverlente kunder.Vi er et kompetent, inkluderende og travelt arbeidsmiljø med tro på at fornøyde kollegaer og kunder er avgjørende for å oppnå gode resultater.Vi er i en solid posisjon innen digitalisering av pasientoppfølging i Norge med spennende satsinger også internasjonalt.Konkurransedyktige betingelser, pensjonsordninger og forsikringer er selvsagt inkludert.Arbeidssted er i Trondheim. Kontaktperson er Frode Næss, Direktør leveranse og kundeoppfølging, tlf. 402 01?594.?Søknad merket "Kvalitetskonsulent psykometriske tester og skjema" sendes til jobb@checkware.com snarest og senest innen 26. november. Legg ved din CV og fortell hvorfor du ønsker denne utfordringen og hvorfor du er rett person til stillingen.Vi gleder oss til å høre fra deg! Adresse: Trondheim
29.10.2020 Trondheim
Stillingsbeskrivelse Om Kantarellen bo- og rehabiliteringssenter: Kantarellen bo- og rehabiliteringssenter har 24 skjermede plasser, 72 ordinære plasser og 23 dagsenterplasser. Senteret ligger i naturskjønne omgivelser i bydel Søndre Nordstrand, med en fin tursti tilrettelagt i området. Vår kulturavdeling byr på et innholdsrikt og spennende program. Det skjer mye spennende på Kantarellen, så les mer om oss på vår facebookside eller se filmen "Fire historier fra Aktivitetsdosetten" for å få et lite innblikk i hverdagen hos oss. Om jobben og dine utviklingsmuligheter: Hos oss står alltid beboerne i fokus og vi jobber etter et overordnet mål; I dag skal jeg bidra til å skape en god dag for våre beboere! Som sykepleier består arbeidsoppgavene primært av å gjøre sykepleiefaglige vurderinger hos beboerne, og utføre sykepleiespesifikke oppgaver og prosedyrer. Samtidig er det viktig at du som sykepleier hos oss viser omsorg ovenfor våre beboere, ser viktigheten av aktivisering og at du alltid har et lyttende øre ledig. Vi har nemlig mange beboere med spennende historier å fortelle! Dine arbeidsoppgaver vil også bestå av å veilede andre kollegaer, samt bidra til undervisning for å heve kompetansen på avdelingen. Hos oss får du muligheten til et tverrfaglig samarbeid med andre faggrupper som lege, fysioterapeut, ergoterapeut og helsefagarbeidere. Her er det mulig å utvikle seg sammen med kompetente og hyggelige kolleger i et arbeidsmiljø preget av våre verdier: Respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap. Om deg: Vi søker sykepleiere som er faglig dyktige og trygg i sin rolle. Du er autorisert sykepleier og har gjerne videreutdanning Det er en fordel om du har erfaring med å jobbe på sykehjem Du har god kjennskap til dokumentasjonssystemet Gerica Du behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergenstesten/C2. Du er selvgående, initiativrik, nøyaktig og har en empatisk og trygg personlighet. Gjennom engasjement, en profesjonell holdning og evnen til å kommunisere klarer du å skape gode relasjoner med våre beboere, pårørende, og medarbeidere. Hvis du vil høre alle beboerne sine historier, må du være en omsorgsfull person, serviceinnstilt, effektiv og forståelsesfull, og du må møte mennesker med respekt og verdighet. Det stilles krav til gyldig politiattest før tiltredelse.   Øvrig: Vi har en 80% fast stilling som sykepleier på skjermet avdeling i todelt turnus og med arbeid hver 3.helg. Stillingen er ledig per dags dato. Vi har et svangerskapsvikariat i 100% stilling på skjermet avdeling i todelt turnus og med arbeid hver 3.helg. Stillingen er ledig fra dags dato til og med 30.06.2021. Med mulighet for forlengelse. Vi har også ledige vikariat sykepleierstillinger på somatisk avdeling i todelt turnus og med arbeid hver 3.helg. Vi ønsker også sykepleiere som ekstravakter. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart.
28.10.2020 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Hvem søker vi? Vi søker konsulenter som trigges av å skape varige verdier for kunden. Realisering av gevinster er krevende, men med fokus, lidenskap, kunnskap og integritet – og en god dose hardt arbeid – har vi bidratt til dokumenterte gevinster hos våre kunder på over 6 milliarder siden 2011. Det er derfor vi kaller oss Norges ledende forbedringsmiljø! Vi er i sterk vekst, og vi trenger flere flinke kolleger som deler denne lidenskapen, og som vil bli med på vår forbedringsreise. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet, som er kjekke å jobbe sammen med! Hvis det er deg, ønsker vi at du legger inn en søknad! Typiske arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder Bistå med å bygge Karabin som selskap i vekst Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Etablere gevinstplaner og måleparametere for våre kunder Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Pluss med et par års relevant arbeidserfaring Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Takle en hektisk hverdag Nøyaktig og strukturert Kundefokusert Hva kan vi tilby? Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter. Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
23.01.2020 Trondheim
Vis alle 22.796 ledige stillinger

Bli kjent med Rambøll

Les mer om Rambøll

Stillingsbeskrivelse

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse og erfaring i en stilling hvor du med din teknologibakgrunn og kunnskap fra industri og akvakultur, vil bistå Rambølls kunder med f.eks. prosjektledelse, teknologiutredninger og prosessledelse av flerfaglige oppdrag eller innovasjonsprosjekter. Du blir involvert i hele verdikjeden, fra ideutvikling til ferdig gjennomførte prosjekter. Stillingen gir rike muligheter til å påvirke prosjektene i deres tidlige fase. Hos oss blir du sentral i tverrfaglige team som kjennetegnes av god kommunikasjon internt og eksternt. For denne rollen trenger du høyere utdanning innen fag som f.eks. teknologi, industriell økonomi, prosjektledelse samt erfaring fra bransjen . Er du vår nye Senior prosjektleder industri og/eller akvakultur - Trondheim? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår avdeling for Forretningsutvikling og Logistikk

Her blir du en del av et erfarent miljø på 20 personer som jobber med mange spennende prosjekter innenfor logistikk, industri, akvakultur og samferdsel. Teamet har en nøkkelrolle i å utvikle og gjennomføre Rambøll sine industriprosjekter. Den siste tiden har vi jobbet blant annet med Norsk Kylling sitt nye produksjonsanlegg på Orkanger, nye lakseslakterier og settefiskanlegg for store aktører innen akvakultur samt store industriprosjekter for batteriproduksjon. Vi jobber også med OCSN (Nidar) sitt nye lagerbygg i Trondheim. I tillegg deltar vi innen større samferdselsprosjekter som flyplasser og jernbane. I alle våre prosjekter har vi en tverrfaglig og helhetlig tilnærming i samarbeid med våre kunder, andre Rambøll avdelinger, eksterne konsulenter og offentlige myndigheter. For riktig kandidat kan hjemmekontor i Oslo eller Stavanger vurderes.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Prosjekteringsledelse – Industriprosjekter fra idéfase til ferdigstillelse.
  • Teknologi-utredninger for behov som må løses for å styrke våre kunders verdikjede.
  • Prosessledelse av flerfaglige oppdrag og innovasjonsprosjekter med teknologifokus.
  • Tilbudsutarbeidelse herunder metodeutforming og oppgavebeskrivelse.

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du den støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Høyere utdanning innen relevante fag (teknologi, industriell økonomi, prosjektledelse).
  • Nettverk innen ulik industri eller akvakultur.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk.
  • Ledelseserfaring fra industri eller akvakultur – ønskelig med minimum 10 års erfaring.

 

Du bør også ha lyst til å arbeide med kunder og andre samarbeidspartnere og ha evnen til å tenke tverrfaglig og se det store bildet.
 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

 

Slik søker du

Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 18.10.2020. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

 

Har du spørsmål?
Kontaktperson hos oss er [John Kenneth Selven, Direktør Forretningsutvikling og Logistikk,

Tlf 907 72 781 mail: john.k.selven@ramboll.no ]

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 30
    2020
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 31
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 01
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 02
    2020
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
27 ledige stillinger
Internship / Praktikanter

Fakta om Rambøll