<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Ledig stilling

Har du erfaring med koordinering og planlegging i store miljøer? Centric Finance Professionals

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

For vår kunde - et stort internasjonalt selskap beliggende i Bærum - ser vi nå etter to administrative koordinatorer. Begge stillingene er svangerskapspermisjoner som løper ut september 2021. Selskapet er likevel stort og det vil finnes muligheter etter endt oppdrag.

I denne avdelingen er det behov for en dyktig ressurs på back-office teamet. Du bør være både nysgjerrig, effektiv og litt "på" av natur. Det er hektiske arbeidsdager, men også en utrolig spennende arbeidsplass der du skal jobbe med å koordinere, kommunisere, avtale, planlegge og tilrettelegge for at aktiviteter i selskapet blir gjennomført effektivt og problemfritt.

Arbeidsoppgaver, kan være, men er ikke begrenset til:

  • Oppdatere systemer
  • Ressurskoordinering - tildele riktig ressurs til riktig prosjekt
  • Planlegge aktiviteter
  • Forhandle med kunder og interne klienter for å finne riktig tidspunkt for oppdragsgjennomføring
  • Kommunisere planlagte aktiviteter med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyre, regler og forskrifter
  • Planlegge kapasitet og ressursutnyttelse
  • Utstedelse av sertifikater
  • Samarbeid med den tekniske funksjonen i selskapet og salgsavdelingen

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum bachelorgrad innen økonomi, administrasjon eller HR
  • 1 - 3 års arbeidserfaring
  • Du bør like en travel arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og har evne til å tilpasse deg situasjoner der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde stramme tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer
  • Du er initiativrik, nysgjerrig og proaktiv
  • Du er ellers profesjonell, men har en vennlig tilnærming til kunder. Dette innebærer også ledere og beslutningstakere verden over
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk. Arbeidsspråket er på engelsk

Hvem er du?
Du ønsker å sette ditt preg på en avdeling som er i en stor vekstfase med masse endringer og fart. Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo.

Hva Centric tilbyr:

  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet. I selskapet har du store utviklingsmuligheter
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Du vil naturligvis få opplæring i system og rutiner.

Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Ser frem til å høre fra deg!




Adresse: 1363 Høvik

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Hvem søker vi? Vi søker konsulenter som trigges av å skape varige verdier for kunden. Realisering av gevinster er krevende, men med fokus, lidenskap, kunnskap og integritet – og en god dose hardt arbeid – har vi bidratt til dokumenterte gevinster hos våre kunder på over 6 milliarder siden 2011. Det er derfor vi kaller oss Norges ledende forbedringsmiljø! Vi er i sterk vekst, og vi trenger flere flinke kolleger som deler denne lidenskapen, og som vil bli med på vår forbedringsreise. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet, som er kjekke å jobbe sammen med! Hvis det er deg, ønsker vi at du legger inn en søknad! Typiske arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder Bistå med å bygge Karabin som selskap i vekst Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Etablere gevinstplaner og måleparametere for våre kunder Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Pluss med et par års relevant arbeidserfaring Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Takle en hektisk hverdag Nøyaktig og strukturert Kundefokusert Hva kan vi tilby? Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter. Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
23.01.2020 Trondheim
Hvem søker vi? Vi søker konsulenter som trigges av å skape varige verdier for kunden. Realisering av gevinster er krevende, men med fokus, lidenskap, kunnskap og integritet – og en god dose hardt arbeid – har vi bidratt til dokumenterte gevinster hos våre kunder på over 6 milliarder siden 2011. Det er derfor vi kaller oss Norges ledende forbedringsmiljø! Vi er i sterk vekst, og vi trenger flere flinke kolleger som deler denne lidenskapen, og som vil bli med på vår forbedringsreise. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet, som er kjekke å jobbe sammen med! Hvis det er deg, ønsker vi at du legger inn en søknad! Typiske arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder Bistå med å bygge Karabin som selskap i vekst Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Etablere gevinstplaner og måleparametere for våre kunder Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Pluss med et par års relevant arbeidserfaring Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Takle en hektisk hverdag Nøyaktig og strukturert Kundefokusert Hva kan vi tilby? Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter. Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
23.01.2020 Stavanger
Position Description Har du lyst på en utfordrende og variert stilling som Senior Azure .Net-utvikler ved vårt kontor i Oslo? Vår oppdragsmengde øker innen Azure og .Net og vi ser etter deg som har relevant erfaring fra utvikling av applikasjoner på Microsoft teknologi.Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:• Utvikling av spennende, avanserte og innovative løsninger innen blant annet IOT.• Programmering i C# og F#• Være utvikler i utviklings- og leveranseprosjekter på Azure• Arbeide i tverrfaglige team med Smidige metoder• Videreutvikling av Acandos standard for rammeverk, metodikk og verktøy innenforSoftware Engineering• Bidra i aktuelle faggrupperØnskede kvalifikasjoner:• 10+ års erfaring innen utvikling av applikasjoner• Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå (relevant erfaring kan kompenserefor manglende formell utdanning)• Meget god erfaring fra utvikling på .NET plattform• Godt kjent med rammeverket ASP.NET MVC• Erfaring fra følgende områder Azure, SOA, TDD, Knockout, NHibernate, Entity Framework,Web API, REST tjenster, NUnit• God kunnskap om ledende JavaScript rammeverk som AngularJS, ReactVi søker deg som ...:• brenner for utvikling og moderne applikasjoner• liker å jobbe sammen med kravstillere, fagressurser og utviklere• har evnen til å arbeide systematisk og planmessig• er løsningsorientert, positiv og flink til å kommunisere• har gode fremstillingsevner på norsk.Noe av hva vi kan tilby:• Deltakelse i spennende utviklingsprosjekter for forskjellige kunder• Varierte arbeidsoppgaver• Deltakelse i vårt kompetanse- og sertifiseringsløp innen Azure• Deltagelse i etablerte og relevante faggrupper innenfor utvikling for kunnskapsdeling ogfaglig utvikling• Engasjert og uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse• Meget gode pensjons- og forsikringsordninger• Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid• Bedriftsidrettslag med organisert trening• Godt sosialt miljø med mange månedlige aktiviteter for de som ønskerVil du vite mer?Ta kontakt med Ib Johansen på e-post: ib.johansen@cgi.com eller telefon: 416 01 917. Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
06.02.2020 Oslo
Karabin er ledende i Norge på forbedring. Hvert år dokumenterer vi en milliard kroner i resultater for våre oppdragsgivere.   Karabin søker prosjektledere som vil jobbe med offentlig endring!   God endringsledelse kan gi betydelige gevinster også i stat, kommune, fylke og direktorater. Hos Karabin får du jobbe med spennende oppdrag som program- og prosjektleder innen digital transformasjon og prosessutvikling. Du jobber i tett samarbeid med dyktige ansatte hos oppdragsgiver. Vi har en systematikk som fungerer, dyktige kolleger og en lønnsmodell som er ettertraktet også hos erfarne konsulenter.    
18.02.2020 Oslo
Vis alle 18.751 ledige stillinger

Centric Finance Professionals er spesialister på bemanning og rekruttering innen økonomi og arkiv. Vi er en del av Centric-konsernet med over 5000 ansatte i Europa. I Norge har vi en spennende reise foran oss. Vi har en ambisiøs målsetning om sterk vekst og er derfor på jakt etter de beste hodene innen økonomi og arkiv. I Centric vil du få utfordrende oppdrag i et sterkt fagmiljø. Vi tilbyr faglig utvikling og utfordrende oppdrag hos noen av landets mest spennende selskaper. Vi har vårt hovedkontor i Oslo og regionskontorer som dekker områdene Akershus, Buskerud og Vestfold.

Les mer om Centric Finance Professionals

Stillingsbeskrivelse

For vår kunde - et stort internasjonalt selskap beliggende i Bærum - ser vi nå etter to administrative koordinatorer. Begge stillingene er svangerskapspermisjoner som løper ut september 2021. Selskapet er likevel stort og det vil finnes muligheter etter endt oppdrag.

I denne avdelingen er det behov for en dyktig ressurs på back-office teamet. Du bør være både nysgjerrig, effektiv og litt "på" av natur. Det er hektiske arbeidsdager, men også en utrolig spennende arbeidsplass der du skal jobbe med å koordinere, kommunisere, avtale, planlegge og tilrettelegge for at aktiviteter i selskapet blir gjennomført effektivt og problemfritt.

Arbeidsoppgaver, kan være, men er ikke begrenset til:

  • Oppdatere systemer
  • Ressurskoordinering - tildele riktig ressurs til riktig prosjekt
  • Planlegge aktiviteter
  • Forhandle med kunder og interne klienter for å finne riktig tidspunkt for oppdragsgjennomføring
  • Kommunisere planlagte aktiviteter med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyre, regler og forskrifter
  • Planlegge kapasitet og ressursutnyttelse
  • Utstedelse av sertifikater
  • Samarbeid med den tekniske funksjonen i selskapet og salgsavdelingen

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum bachelorgrad innen økonomi, administrasjon eller HR
  • 1 - 3 års arbeidserfaring
  • Du bør like en travel arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og har evne til å tilpasse deg situasjoner der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde stramme tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer
  • Du er initiativrik, nysgjerrig og proaktiv
  • Du er ellers profesjonell, men har en vennlig tilnærming til kunder. Dette innebærer også ledere og beslutningstakere verden over
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk. Arbeidsspråket er på engelsk

Hvem er du?
Du ønsker å sette ditt preg på en avdeling som er i en stor vekstfase med masse endringer og fart. Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo.

Hva Centric tilbyr:

  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet. I selskapet har du store utviklingsmuligheter
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Du vil naturligvis få opplæring i system og rutiner.

Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Ser frem til å høre fra deg!




Adresse: 1363 Høvik

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 02
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Centric Finance Professionals