<  
>  
Ledig stilling

Er du vår nye salgsassistent – Le Creuset v/ Oslo Fashion Outlet Vestby (Deltid 50%) Le Creuset

Søknadsfrist : 10.11.2020

Le Creuset søker en deltidsansatt til vår butikk på Oslo fashion Outlet i Vestby – Vestbyveien 155, 1543 Vestby

Det er en fast stilling på ca.50 %, og det må også påregnes større arbeidsmengde i perioder av året.

Du må kunne jobbe innenfor senterets åpningstider både på dagtid og kveldstid i ukedager og i helger.

Som butikkselger er noen av dine viktigste oppgaver å selge varer, gi våre kunder en best mulig kundeservice og ikke minst påse at vi har en trivelig og positiv atmosfære i butikken.

Dine arbeidsoppgaver vil innebære salg og kundeveiledning, kassetjeneste, varepåfylling, behandling av returer og reklamasjoner. Det er viktig at du yter best mulig service overfor våre kunder og dine kollegaer.

Vi ser etter deg som er fleksibel og trives med å jobbe i butikk. Ekstra tilkalling utover dette må påregnes ved evt sykdom/ferieavvikling eller behov for ekstra personale.

Vi ser etter deg som:

• Er fleksibel og kan stille på kort varsel.

• Er glad i mennesker og er en naturlig serviceyter.

• Er pålitelig og ansvarsfull.

• Er iniativrik og selvgående.

• Gjerne tidligere erfaring fra butikk, men ikke et krav.

• Det er en fordel om du interesserer deg for kjøkken og matlaging.

• Må kunne arbeide både selvstendig og i team.

• Må ha fylt 18 år.

Noen av dine arbeidsoppgaver er:

• Salg/veileding

• Utpakking, varepåfylling og prising av varer.

• Opprydding, holde orden på lager og i butikk

• Rengjøring (støvsuge, vaske gulv, tørke støv, gå ut med papp osv.)

• Div. Innkjøp / avlevere pakker og brev til forsendelse

Vi kan tilby en trivelig arbeidsplass med meget hyggelige kollegaer. Opplæring vil skje etter avtale.

Søknad

Søknad med CV og foto sendes på mail merket med «Søknad» til til butikksjef Renate Thorvaldsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Vi ser fram til å høre fra deg.

Søknadsfrist : 10 november





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

 Hei! Er du ute etter en spennende og givende jobb som brukerstyrt personlig assistent? Jeg er ei dame i 50-årene som søker assistenter til å jobbe i min ny oppstartede BPA- ordning. Jeg er døvblind, men har noe syn, og bruker derfor tegn til tale (tegnspråk) for å kommunisere. Litt om meg: Jeg er en ryddig person med godt humør, som setter pris på en god latter, og gode historier med venner og bekjente. Jeg er en liten globetrotter, og liker å reise litt i både i inn- og utland. Koser meg og med en bytur i ny og ned, enten det er shopping eller i sosialt lag. En tur i skog og mark er også godt for kroppen, da enten til fots eller på ski. Ellers er jeg også glad i å drive med litt håndarbeid også, da med strikking som favoritt. Jeg er også interessert i å være med på diverse kurs av forskjellige slag. Hva er det jeg trenger assistanse til? Først og fremst trenger jeg noen til å ledsage meg på ulike aktiviteter, reiser og sosiale lag. Jeg trenger en samtalepartner, noen til å hjelpe meg i hagen og annet lett husarbeid. Det er viktig for meg å være selvstendig, så jeg ønsker å være med på alle oppgavene som utføres. Jeg søker deg som: er pålitelig og har gode holdninger er fleksibel er sosial og utadvendt har kompetanse med tegn til tale, eller har et brennende ønske om å lære (opplæring vil bli gitt til de som ikke har tegn til tale-kompetanse) har gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig har livserfaring Ingen utdanning kreves, ingen forkunnskaper er nødvendig. Personlig egnethet blir vektlagt, jeg gir deg full opplæring. Arbeidstiden vil variere, og du bør kunne jobbe både dag og kveld, i både ukedager og helg. Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse, med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Spørsmål om stillingen kan rettes til min rådgiver i Stendi Assistanse, Andreas Nyrønning. Epost – andreas.nyronning@stendi.no Søknad og CV sendes også til han. Høres dette ut som en spennende jobb for deg, håper jeg du sender en søknad. Jeg ser frem til å høre fra deg. Arbeidssted: Trondheim  Søknadsfrist: 13.11.20 (ansetter fortløpende)  Tlf: 97796111 Merk søknad med: Personlig assistent Trondheim  
19.10.2020 Trondheim
Etter en tøff periode preget av Covid-19 relaterte restriksjoner, permiteringer og smittefare, er vi nå endelig tilbake på jobb!!I den anledning ser vi nå etter nye selgere som er klare for å gi jernet fremover.Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Ålesund
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din!Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (velg mellom deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Oslo
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Trondheim
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din!Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (velg mellom deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Bergen
Systemutvikling og Porteføljer, Statnett Vil du legge til rette for en fullelektrisk framtid og bidra til at samfunnskritiske systemer alltid er i toppklasse?  Strømnettet skal i årene fremover gjennom en enorm opprustning. Da er det viktig at teknologien bak som infrastruktur, nettverk, automatisering er toppmoderne. Dette handler ikke bare om økonomiske besparelser, men også bærekraft. Dette kan du bli med på, for vi skal nå bygge et eget softwarehus. Vi lager egen software i dag, men ønsker å bytte ut en del av konsulentene med egne ansatte. Målet er å ansette 50 utviklere i løpet av tre år. Vårt fokus er at vi skal bygge et solid fagmiljø og tenker: "skal du kjøpe peiling, må du ha peiling". Totalt er vi rundt 200 utviklere i Statnett.  13 av disse jobber i OIS-teamet. 11 av disse er utviklere, som fokuserer på både back-end og front-end utvikling. Felles for alle er at de må presentere sine løsningsforslag til resten av teamet. Dette er en av mange metoder vi bruker for å få god kvalitet på løsningene,  og vi mener at disse faglige diskusjonene er en god kompetanseheving for alle. Vi har også en dedikert tester som holder utviklerne i ørene og har som hovedfokus å oppdage feilene før brukeren.  "Vi bygger veien mens vi går, men av og til føles det ut som at båten bygges mens vi ror" Vi skal rekruttere til flere team med ulik kompetanse innenfor IT. Utviklingsteamene våre vil organiseres med en miks av både unge og erfarne ressurser. Som nyutdannet får du nytten av å jobbe med erfarne utviklere og som erfaren utvikler får du muligheten til å sette retningen på hvordan vi skal jobbe. En av Statnett sine utviklere er Kristoffer.Etter å ha begynt som trainee, brukte han tre måneder på å fordype seg i front-end utvikling før vi kastet han ut på dypt vann. Kristoffer har studert kybernetikk og robotikk på NTNU. Han motiveres av at programvaren han lager bidrar til et mer effektivt kraftnett, noe som igjen hindrer unødige naturinngrep og som tilrettelegger for mer bruk av fornybar energi og reduserte klimagassutslipp. Dette kommer du til å jobbe med: Java i back-end og JavaScript i front-end, og du vil bruke rammeverk som Angular, React, og Hibernate. Vi bruker også Kotlin Utvikle applikasjoner for overvåkning, drift og balansering av strømnettet Finne ut hva vi kan automatisere sammen med brukerne våre, og lage løsningene som utfører dette etterpå. Tilgjengeliggjøre data for applikasjonsutvikling internt Teste ut ny teknologi for å forbedre applikasjoner og utviklingsmetodikk Dele kunnskap med kolleger Være med på å bygge opp fagmiljøet vårt Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner: Har utdannelse innenfor IT-relaterte studier, og vil jobbe innenfor systemutvikling front-end /back-end, helst på masternivå, eventuelt bachelornivå. Eksempler på studieretning som kan være relevante er: informatikk, og dataingeniør  Er på et godt faglig nivå og har et ønske om å utvikle deg videre Du har en genuin interesse for teknologi og brennende engasjement for nytenkning Trives med gode faglige diskusjoner og ønsker å påvirke utviklerhverdagen Har et ønske om å være med å utvikle nyskapende og kreative løsninger Du må behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Norsk må du beherske på minimum nivå B2 I tillegg ønsker vi: For seniorer: Har fortrinnsvis erfaring som utvikler med Java/Javascript  For juniorer: Har noe arbeidserfaring å vise til, enten fra sommerjobber/prosjekter eller fulltidsjobbPersonlige egenskaper Du ser ting i større perspektiv og har et langsiktig perspektiv Du vil ha en utfordrende hverdag og er en dyktig problemløser Kommuniserer godt og evner å skape tillit Gode samarbeidsevner og fokus på kontinuering læring og forbedring av utviklingsarbeid Du våger å tenke nytt og utfordre det eksisterende Du er nysgjerrig og har et ønske om å lære om kraftsystemet  Om oss: Når det kommer ny teknologi, så er vi åpne for å teste det ut! Du blir del av en enhet som er ansvarlig for utvikling av systemer og applikasjoner for ett mer digitalisert kraftsystem. Du vil bli en del av en enhet som kjennetegnes av kompetente og humørfylte medarbeidere Du blir sentral i arbeidet med å endre driften av kraftsystemet til en mer automatisert hverdag Du får være med på å ta i bruk ny teknologi, samt for å tilrettelegge for å utnytte data i våre beslutninger Søkere må kunne sikkerhetsklareres Vi behandler søknader fortløpende.Nyutdannede bes om å laste opp karakterutskrift/vitnemål.
01.10.2020 Oslo
Systemutvikling og Porteføljer, Statnett Statnett har satt en klar digital ambisjon. Vi skal sikre nok kraftforsyning til at klimamålene om nullutslipp nås. Strømnettet skal i årene fremover gjennom en enorm opprustning,og bruk av data og kunstig intelligens er nødvendig i fremtidens kraftsystem. Da er det viktig at teknologien bak som infrastruktur, nettverk, automatisering er toppmoderne. Dette handler ikke bare om økonomiske besparelser, men også bærekraft. Dette kan du bli med på, for Statnett skal nå bygge et eget softwarehus. Vi lager egen software i dag, og har som mål å ansette 50 utviklere i løpet av to år. Denne stillingen er en av disse!Les mer om det her Vi ser etter en strukturert senior prosjektleder med erfaring fra smidig utvikling og arbeid i produktteam. Du er fremoverlent, har god gjennomføringsevne og tar utfordringen med å drive et prosjekt fra tidlig fase til produksjons-satt løsning. Du stiller krav og er tydelig i kommunikasjon og dialog uten å skremme noen fra deg. Den viktigste jobben gjør du mot forretning og gevinsteier der du viser evne til å lytte og kommunisere. Du foretrekker smidig gjennomføring, og kombinerer det med beste praksis for prosjektstyring. Vi behandler søknader fortløpende. Arbeidsoppgaver Ansvar for å planlegge og gjennomføre IT-utviklingsprosjekter Ressursstyring og organisering innenfor prosjektet Støtte behovsanalyser og løsnings vurderinger Bistå i eller lede anskaffelser Kontrakts-oppfølging, kostnadsanalyser, risikovurderinger Oppfølging av egne prosjektressurser, inkl. utviklingsteam og leverandører Rapportering Prioritering og oppfølging av endringer Overordnet testledelse Kvalifikasjoner Utdannet innen Informatikk/data eller annen relevant utdannelse Erfaring og kompetanse på planlegging og ledelse av prosjekt og utviklings- og tverrfaglige team Erfaring med smidig gjennomføring Erfaring med endringsledelse God kompetanse i prosjekt – og utviklingsmetodikk Generell arbeidserfaring innen IT, og god teknisk forståelse Erfaring fra gjennomføring av anskaffelser, kontrakts- og leverandøroppfølging Kunnskap/erfaring fra energibransjen og internasjonal erfaring vil være en fordel God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk (Nivå C1) og engelsk, tilpasset målgruppe (ledelse, brukere, utviklere) Vi håndterer samfunnskritisk infrastruktur og det er ett krav om at du må kunne sikkerhetsklareres Om deg Du skal jobbe mot både IT og forretningssiden, så vi er opptatt av at du er utadvendt og kan snakke godt med folk uavhengig av faglig bakgrunn Du liker og lykkes med å jobbe i grensesnittet mellom teknologi og virksomhet Du forstår raskt komplekse problemstillinger og evner å strukturere store informasjonsmengder Du våger å tenke nytt om hva som er mulig innenfor de gitte rammene Du er ambisiøs og ønsker å bidra inn i et sterkt og fremtidsrettet fagmiljø Du deler vår visjon om at kunnskapsdeling og samarbeid er nøkkelen til suksess Du ønsker å bidra til den digitale transformasjonen av Statnett Om oss Du blir del av en avdeling som er ansvarlig for utvikling av systemer og applikasjoner for et mer digitalisert kraftsystem. Vi jobber tett sammen, og vi deler kunnskap. Avdelingen kjennetegnes av kompetente, humørfylte og løsningsorienterte medarbeidere. Du blir sentral i arbeidet med å endre kraftsystemet til en mer digitalisert hverdag. Du får være med på å ta i bruk ny teknologi, samt for å tilrettelegge for å utnytte data i våre beslutninger, Statnett bygger, eier og driver det sentrale strømnettet, og vi passer på at det alltid er balanse mellom forbruk og produksjon, slik at du har strøm i kontakten året rundt. Vi prioriterer effektivisering og digitalisering av måten vi jobber på.
08.10.2020 Oslo
Vis alle 19.280 ledige stillinger

Om Le Creuset

Le Creuset Scandinavia har hovedkontor i Danmark, som har ansvaret for salg i Danmark, Finland, Norge og Sverige.

Hos Le Creuset setter vi mat og vinopplevelsen i sentrum. Vi har siden etableringen i 1925 levert kjøkkenutstyr av høyeste kvalitet, og vi produserer fremdeles de samme støpejerngrytene som man forbinder med det franske bondekjøkkenet anno 1925. I tillegg til støpejernprodukter omfatter sortimentet i dag også stentøy, gryter og panner i stål och aluminium, silikonredskaper, kjeler og vintilbehør, og vi utvider fortløpende utvalget av farger og modeller i samsvar med tidens trender.

Les mer om Le Creuset

Stillingsbeskrivelse

Le Creuset søker en deltidsansatt til vår butikk på Oslo fashion Outlet i Vestby – Vestbyveien 155, 1543 Vestby

Det er en fast stilling på ca.50 %, og det må også påregnes større arbeidsmengde i perioder av året.

Du må kunne jobbe innenfor senterets åpningstider både på dagtid og kveldstid i ukedager og i helger.

Som butikkselger er noen av dine viktigste oppgaver å selge varer, gi våre kunder en best mulig kundeservice og ikke minst påse at vi har en trivelig og positiv atmosfære i butikken.

Dine arbeidsoppgaver vil innebære salg og kundeveiledning, kassetjeneste, varepåfylling, behandling av returer og reklamasjoner. Det er viktig at du yter best mulig service overfor våre kunder og dine kollegaer.

Vi ser etter deg som er fleksibel og trives med å jobbe i butikk. Ekstra tilkalling utover dette må påregnes ved evt sykdom/ferieavvikling eller behov for ekstra personale.

Vi ser etter deg som:

• Er fleksibel og kan stille på kort varsel.

• Er glad i mennesker og er en naturlig serviceyter.

• Er pålitelig og ansvarsfull.

• Er iniativrik og selvgående.

• Gjerne tidligere erfaring fra butikk, men ikke et krav.

• Det er en fordel om du interesserer deg for kjøkken og matlaging.

• Må kunne arbeide både selvstendig og i team.

• Må ha fylt 18 år.

Noen av dine arbeidsoppgaver er:

• Salg/veileding

• Utpakking, varepåfylling og prising av varer.

• Opprydding, holde orden på lager og i butikk

• Rengjøring (støvsuge, vaske gulv, tørke støv, gå ut med papp osv.)

• Div. Innkjøp / avlevere pakker og brev til forsendelse

Vi kan tilby en trivelig arbeidsplass med meget hyggelige kollegaer. Opplæring vil skje etter avtale.

Søknad

Søknad med CV og foto sendes på mail merket med «Søknad» til til butikksjef Renate Thorvaldsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Vi ser fram til å høre fra deg.

Søknadsfrist : 10 november





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 10.11.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Le Creuset