<  
>  
Ledig stilling

Ser du etter nye og spennende utfordringer innen regnskap? Bli en del av Azets! Azets Insight

Søknadsfrist : 19.10.2020

Azets Oslo er inne i en spennende vekstfase og ønsker å styrke laget med flere dyktige regnskapsrådgivere. Som rådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder, med spesielt fokus på å bistå kunder i roller som regnskapsansvarlig og økonomisjef.

Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider tett for å oppnå felles mål. Er du vår nye kollega?

Hva vil du jobbe med?

  • Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
  • Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
  • Bidra til å skape vekst
  • Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde

Hvem er du?

  • Du har høyere økonomisk utdannelse
  • Du har noen års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon.
  • Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk
  • Gjerne autorisert, men det er ikke et krav
  • Du bygger relasjoner som skaper tillit og resultater, overfor kunder og kollegaer i Azets

Hvorfor velge en jobb i Azets?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen. Grunnet dagens situasjon er vi fleksible på mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Børre Pedersen, på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.




Adresse: Drammensveien 151,0277 Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten ferdigstilte 1. oktober en omfattende omorganiseringsprosess og etablerte grensedivisjonen med hovedkontor i Moss. Ny organisering skal blant annet bidra til mer effektiv ressursutnyttelse, likebehandling og økt faglig og teknologisk utviklingskraft. Styringsstab har ansvar for overordnet styring og drift av grensedivisjonen innen virksomhetsstyring, HR og administrasjon. Dette innebærer å lede arbeidet med å planlegge og fastsette mål, samt rapportering. Staben har videre ansvar for å bruke informasjonen til læring og forbedring for å oppnå mer effektiv ressursbruk. Ansvar for en helhetlig ivaretakelse av divisjonens medarbeidere samt styrings- og støtteprosesser på HR området ligger også til staben, samt et ansvar for ivaretakelse av administrative driftsoppgaver på divisjonsnivå. Styringsstaben ledes av en stabsleder og består av 16-18 årsverk.  Vi nå søker to medarbeidere til staben for å løse oppgaver knyttet til planarbeid, budsjett, økonomistyring og rapportering. Du må regne med å bidra også på andre oppgaver innen styringsstabens arbeidsområde.    Kvalifikasjonskrav: fullført mastergrad. Bachelorgrad og/eller svært god realkompetanse innen økonomi og administrasjon kan erstatte kravet om mastergrad  god kjennskap til statens avtaleverk knyttet til økonomi- og budsjettstyring god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk      Vi ser etter deg som jobber selvstendig og er mål-, resultat- og utviklingsorientert. Alle som arbeider i styringsstaben må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, da staben skal være leverandør av tjenester til alle divisjonens enheter, og vil ha et spredt kontaktnett i divisjonen.   Vi kan tilby: utfordrende oppgaver, et spennende fagmiljø og mulighet for faglig utvikling stilling som seniorrådgiver/rådgiver og lønn kr. 550 000 – 650 000. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse fleksitid og mulighet for trening i arbeidstiden arbeidssted Moss   Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Du må kunne sikkerhetsklareres for hemmelig og levere uttømmende politiattest ved tilbud om ansettelse.   Grensedivisjonens posisjon på grensen sørger for at varene som passerer Norges grenser flyter effektivt og i nødvendig grad blir kontrollert. Våre tollere har utstrakt kontakt med publikum og næringsliv, og omfattende kompetanse på regelverk om grensekryssende varer, smuglingsbekjempelse og etterretning. Grensedivisjonen består av seks geografiske områder med ansvar for fysisk kontroll og ekspedisjon ved tollstedene, en avdeling med ansvar for fellesfunksjoner, en fagstab og en styringsstab.   Inkludering og mangfoldI tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.  For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte Stina Smedsrud på telefon 995 03 714. For ytterligere informasjon om å jobbe hos oss se: toll.no/jobb
15.10.2020 Moss
 Hei! Er du ute etter en spennende og givende jobb som brukerstyrt personlig assistent? Jeg er ei dame i 50-årene som søker assistenter til å jobbe i min ny oppstartede BPA- ordning. Jeg er døvblind, men har noe syn, og bruker derfor tegn til tale (tegnspråk) for å kommunisere. Litt om meg: Jeg er en ryddig person med godt humør, som setter pris på en god latter, og gode historier med venner og bekjente. Jeg er en liten globetrotter, og liker å reise litt i både i inn- og utland. Koser meg og med en bytur i ny og ned, enten det er shopping eller i sosialt lag. En tur i skog og mark er også godt for kroppen, da enten til fots eller på ski. Ellers er jeg også glad i å drive med litt håndarbeid også, da med strikking som favoritt. Jeg er også interessert i å være med på diverse kurs av forskjellige slag. Hva er det jeg trenger assistanse til? Først og fremst trenger jeg noen til å ledsage meg på ulike aktiviteter, reiser og sosiale lag. Jeg trenger en samtalepartner, noen til å hjelpe meg i hagen og annet lett husarbeid. Det er viktig for meg å være selvstendig, så jeg ønsker å være med på alle oppgavene som utføres. Jeg søker deg som: er pålitelig og har gode holdninger er fleksibel er sosial og utadvendt har kompetanse med tegn til tale, eller har et brennende ønske om å lære (opplæring vil bli gitt til de som ikke har tegn til tale-kompetanse) har gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig har livserfaring Ingen utdanning kreves, ingen forkunnskaper er nødvendig. Personlig egnethet blir vektlagt, jeg gir deg full opplæring. Arbeidstiden vil variere, og du bør kunne jobbe både dag og kveld, i både ukedager og helg. Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse, med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Spørsmål om stillingen kan rettes til min rådgiver i Stendi Assistanse, Andreas Nyrønning. Epost – andreas.nyronning@stendi.no Søknad og CV sendes også til han. Høres dette ut som en spennende jobb for deg, håper jeg du sender en søknad. Jeg ser frem til å høre fra deg. Arbeidssted: Trondheim  Søknadsfrist: 13.11.20 (ansetter fortløpende)  Tlf: 97796111 Merk søknad med: Personlig assistent Trondheim  
19.10.2020 Trondheim
Etter en tøff periode preget av Covid-19 relaterte restriksjoner, permiteringer og smittefare, er vi nå endelig tilbake på jobb!!I den anledning ser vi nå etter nye selgere som er klare for å gi jernet fremover.Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Ålesund
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din!Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (velg mellom deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Oslo
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Trondheim
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din!Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (velg mellom deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
16.10.2020 Bergen
Systemutvikling og Porteføljer, Statnett Vil du legge til rette for en fullelektrisk framtid og bidra til at samfunnskritiske systemer alltid er i toppklasse?  Strømnettet skal i årene fremover gjennom en enorm opprustning. Da er det viktig at teknologien bak som infrastruktur, nettverk, automatisering er toppmoderne. Dette handler ikke bare om økonomiske besparelser, men også bærekraft. Dette kan du bli med på, for vi skal nå bygge et eget softwarehus. Vi lager egen software i dag, men ønsker å bytte ut en del av konsulentene med egne ansatte. Målet er å ansette 50 utviklere i løpet av tre år. Vårt fokus er at vi skal bygge et solid fagmiljø og tenker: "skal du kjøpe peiling, må du ha peiling". Totalt er vi rundt 200 utviklere i Statnett.  13 av disse jobber i OIS-teamet. 11 av disse er utviklere, som fokuserer på både back-end og front-end utvikling. Felles for alle er at de må presentere sine løsningsforslag til resten av teamet. Dette er en av mange metoder vi bruker for å få god kvalitet på løsningene,  og vi mener at disse faglige diskusjonene er en god kompetanseheving for alle. Vi har også en dedikert tester som holder utviklerne i ørene og har som hovedfokus å oppdage feilene før brukeren.  "Vi bygger veien mens vi går, men av og til føles det ut som at båten bygges mens vi ror" Vi skal rekruttere til flere team med ulik kompetanse innenfor IT. Utviklingsteamene våre vil organiseres med en miks av både unge og erfarne ressurser. Som nyutdannet får du nytten av å jobbe med erfarne utviklere og som erfaren utvikler får du muligheten til å sette retningen på hvordan vi skal jobbe. En av Statnett sine utviklere er Kristoffer.Etter å ha begynt som trainee, brukte han tre måneder på å fordype seg i front-end utvikling før vi kastet han ut på dypt vann. Kristoffer har studert kybernetikk og robotikk på NTNU. Han motiveres av at programvaren han lager bidrar til et mer effektivt kraftnett, noe som igjen hindrer unødige naturinngrep og som tilrettelegger for mer bruk av fornybar energi og reduserte klimagassutslipp. Dette kommer du til å jobbe med: Java i back-end og JavaScript i front-end, og du vil bruke rammeverk som Angular, React, og Hibernate. Vi bruker også Kotlin Utvikle applikasjoner for overvåkning, drift og balansering av strømnettet Finne ut hva vi kan automatisere sammen med brukerne våre, og lage løsningene som utfører dette etterpå. Tilgjengeliggjøre data for applikasjonsutvikling internt Teste ut ny teknologi for å forbedre applikasjoner og utviklingsmetodikk Dele kunnskap med kolleger Være med på å bygge opp fagmiljøet vårt Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner: Har utdannelse innenfor IT-relaterte studier, og vil jobbe innenfor systemutvikling front-end /back-end, helst på masternivå, eventuelt bachelornivå. Eksempler på studieretning som kan være relevante er: informatikk, og dataingeniør  Er på et godt faglig nivå og har et ønske om å utvikle deg videre Du har en genuin interesse for teknologi og brennende engasjement for nytenkning Trives med gode faglige diskusjoner og ønsker å påvirke utviklerhverdagen Har et ønske om å være med å utvikle nyskapende og kreative løsninger Du må behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Norsk må du beherske på minimum nivå B2 I tillegg ønsker vi: For seniorer: Har fortrinnsvis erfaring som utvikler med Java/Javascript  For juniorer: Har noe arbeidserfaring å vise til, enten fra sommerjobber/prosjekter eller fulltidsjobbPersonlige egenskaper Du ser ting i større perspektiv og har et langsiktig perspektiv Du vil ha en utfordrende hverdag og er en dyktig problemløser Kommuniserer godt og evner å skape tillit Gode samarbeidsevner og fokus på kontinuering læring og forbedring av utviklingsarbeid Du våger å tenke nytt og utfordre det eksisterende Du er nysgjerrig og har et ønske om å lære om kraftsystemet  Om oss: Når det kommer ny teknologi, så er vi åpne for å teste det ut! Du blir del av en enhet som er ansvarlig for utvikling av systemer og applikasjoner for ett mer digitalisert kraftsystem. Du vil bli en del av en enhet som kjennetegnes av kompetente og humørfylte medarbeidere Du blir sentral i arbeidet med å endre driften av kraftsystemet til en mer automatisert hverdag Du får være med på å ta i bruk ny teknologi, samt for å tilrettelegge for å utnytte data i våre beslutninger Søkere må kunne sikkerhetsklareres Vi behandler søknader fortløpende.Nyutdannede bes om å laste opp karakterutskrift/vitnemål.
01.10.2020 Oslo
Vis alle 19.280 ledige stillinger

Azets er den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Vi gjør data om til innsikt, slik at kundene våre kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. Våre 3.200 dedikerte medarbeidere, fordelt på over 80 kontorer, betjener flere enn 20.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer. I 2018 var omsetningen på 2,6 milliarder kroner.

Azets leverer en unik kombinasjon av bransjekompetanse, lokal tilstedeværelse, smart teknologi og skreddersydde løsninger. Vi gjør det vi er best på slik at kundene våre kan gjøre det samme.

Azets investerer kraftig i ny teknologi. Vi er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Målet er alltid at kundene våre skal nyte godt av brukervennlige kundeløsninger med stor nytteverdi.

www.azets.no/karriere

Les mer om Azets Insight

Stillingsbeskrivelse

Azets Oslo er inne i en spennende vekstfase og ønsker å styrke laget med flere dyktige regnskapsrådgivere. Som rådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder, med spesielt fokus på å bistå kunder i roller som regnskapsansvarlig og økonomisjef.

Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider tett for å oppnå felles mål. Er du vår nye kollega?

Hva vil du jobbe med?

  • Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
  • Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
  • Bidra til å skape vekst
  • Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde

Hvem er du?

  • Du har høyere økonomisk utdannelse
  • Du har noen års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon.
  • Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk
  • Gjerne autorisert, men det er ikke et krav
  • Du bygger relasjoner som skaper tillit og resultater, overfor kunder og kollegaer i Azets

Hvorfor velge en jobb i Azets?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen. Grunnet dagens situasjon er vi fleksible på mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Børre Pedersen, på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.




Adresse: Drammensveien 151,0277 Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 19.10.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 19
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 23
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 26
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Azets Insight