<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Stillingsannonse

Rådgiver søkes til inkassoselskap Academic Work

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Trigges du av kontinuerlig utvikling og å utfordre deg selv? Vil du komme inn i et selskap som brenner for sine ansatte? Da kan dette være din sjanse! I samarbeid med vår kunde søker vi nå etter deres nye inkassorådgiver.

I denne stillingen vil du håndtere kundeservice-henvendelser og inkassooppdrag på vegne av deres kunder. For å lykkes i denne stillingen tror vi at du liker å jobbe i et høyt tempo, er omstillingsdyktige og presterer under press.

Vår kunde fokuserer på å være i forkant når det gjelder digitalisering og teknologisk utvikling. De kan vise til en sterk kultur hvor alle bidrar til å sørge for en optimal opplevelse for kundene. Feedbackkultur er også noe de setter høyt for å sikre at de ansatte har muligheten til å utvikles.

Stillingen medfører skiftarbeid innenfor vår kunde sine åpningstider som er man - fre kl 08:00-19:00. Din faste arbeidstid vil være kl. 08:00 - 16:00 hvorpå en dag i uken vil arbeidstiden være kl. 11:00 - 19:00. Du vil også hver 6. fredag jobbe kl. 11:00 - 19:00.

Du blir tilbudt

  • Et godt opplæringsløp
  • Videreutvikling både faglig og personlig
  • Et dynamisk og åpent arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver

  • Førrettslig saksbehandling
  • Utgående telefoni til skyldnere, kreditorer og det offentlige
  • Inngående telefoni fra skyldnere, kreditorer og det offentlige
  • Sikre god kundeservice og kundebehandling

Vi søker deg som

  • Har en bachelor innen økonomi og administrasjon, regnskap og revisjon etc.
  • Har relevant arbeidserfaring kan erstatte krav om utdanning
  • Har stort kundefokus og evner å gi det lille ekstra
  • Har gode samarbeidsevner og ett sterkt ønske om å lykkes sammen med resten av teamet
  • Er komfortabel med måltall
  • Har et utpreget konkurranseinstinkt

Som person er du

  • Initiativrik - Du identifiserer aktiviteter, oppgaver eller løsninger som må implementeres før det blir forespurt av andre
  • Løsningsorientert - Identifiserer og agerer for å skape forretningsmuligheter, som er gunstig for både egen organisasjon og kundens, selv i situasjoner der det ikke er åpenbart for andre
  • Gode kommunikasjonsevner - Du snakker klart, velformulert og har evnen til å formidle et budskap og tilpasse deg mottakeren

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest/etter avtale
  • Arbeidsomfang: 100%, 6 måneder innleie med mulighet for forlengelse
  • Plassering: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Vår kunde har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av .

Vi selekterer søkere fortløpende, noe som vil si at vi kan komme til å ta ned annonsen tidligere dersom vi finner rett kandidat. Vi anbefaler deg derfor å søke snarest.




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vårt forretningsområde Primærmetall (PM) har 5000 ansatte fordelt på 16 land og en årlig produksjonskapasitet på mer enn 2 millioner
25.11.2020 Kvinnherad
Forretningsområdet Energi har tre hovedoppgaver: Å produsere elektrisk kraft på en effektiv og markedsoptimalisert måte; å hjelpe resten av det
25.11.2020 Tinn
Group Treasury and Tax, part of Hydro’s corporate center in Oslo, is responsible for the company’s treasury processes, tax, insurance
25.11.2020 Oslo
The Energy business area has three main tasks: To produce electric power in an efficient and market-optimized way; to assist
25.11.2020 Tinn
HR in Hydro consists of three specialized areas: Global HR (GHR), HR Business Partners and Global Business Services HR. The
25.11.2020 Oslo
Ønsker du å bygge morgendagens Cloud-teknologi for et verdensledende IT-selskap? Er du nysgjerrig og opptatt av faglig utvikling og utfordringer?
25.11.2020 Oslo
Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper med over 2500 lokasjoner i Norge og resten av
25.11.2020 Oslo
Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper med over 2500 lokasjoner i Norge og resten av
25.11.2020 Oslo
Vis alle 20.068 ledige stillinger

Informasjon om bedriften vil bli gitt dersom du blir valgt ut til et intervju.

Les mer om Academic Work

Stillingsbeskrivelse

Trigges du av kontinuerlig utvikling og å utfordre deg selv? Vil du komme inn i et selskap som brenner for sine ansatte? Da kan dette være din sjanse! I samarbeid med vår kunde søker vi nå etter deres nye inkassorådgiver.

I denne stillingen vil du håndtere kundeservice-henvendelser og inkassooppdrag på vegne av deres kunder. For å lykkes i denne stillingen tror vi at du liker å jobbe i et høyt tempo, er omstillingsdyktige og presterer under press.

Vår kunde fokuserer på å være i forkant når det gjelder digitalisering og teknologisk utvikling. De kan vise til en sterk kultur hvor alle bidrar til å sørge for en optimal opplevelse for kundene. Feedbackkultur er også noe de setter høyt for å sikre at de ansatte har muligheten til å utvikles.

Stillingen medfører skiftarbeid innenfor vår kunde sine åpningstider som er man - fre kl 08:00-19:00. Din faste arbeidstid vil være kl. 08:00 - 16:00 hvorpå en dag i uken vil arbeidstiden være kl. 11:00 - 19:00. Du vil også hver 6. fredag jobbe kl. 11:00 - 19:00.

Du blir tilbudt

  • Et godt opplæringsløp
  • Videreutvikling både faglig og personlig
  • Et dynamisk og åpent arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver

  • Førrettslig saksbehandling
  • Utgående telefoni til skyldnere, kreditorer og det offentlige
  • Inngående telefoni fra skyldnere, kreditorer og det offentlige
  • Sikre god kundeservice og kundebehandling

Vi søker deg som

  • Har en bachelor innen økonomi og administrasjon, regnskap og revisjon etc.
  • Har relevant arbeidserfaring kan erstatte krav om utdanning
  • Har stort kundefokus og evner å gi det lille ekstra
  • Har gode samarbeidsevner og ett sterkt ønske om å lykkes sammen med resten av teamet
  • Er komfortabel med måltall
  • Har et utpreget konkurranseinstinkt

Som person er du

  • Initiativrik - Du identifiserer aktiviteter, oppgaver eller løsninger som må implementeres før det blir forespurt av andre
  • Løsningsorientert - Identifiserer og agerer for å skape forretningsmuligheter, som er gunstig for både egen organisasjon og kundens, selv i situasjoner der det ikke er åpenbart for andre
  • Gode kommunikasjonsevner - Du snakker klart, velformulert og har evnen til å formidle et budskap og tilpasse deg mottakeren

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest/etter avtale
  • Arbeidsomfang: 100%, 6 måneder innleie med mulighet for forlengelse
  • Plassering: Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Vår kunde har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av .

Vi selekterer søkere fortløpende, noe som vil si at vi kan komme til å ta ned annonsen tidligere dersom vi finner rett kandidat. Vi anbefaler deg derfor å søke snarest.




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 29
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • NOV 30
    2020
    5 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • DES 01
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • DES 02
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST

Facta om Academic Work