<  
>  
Ledig stilling

Er du dreven på IT-drift og ønsker å spisse deg mot IT-sikkerhet? Academic Work

Søknadsfrist : 22.11.2020
Informasjon om stillingen

På vegne av vår samarbeidspartner søker Academic Work etter IT-sikkerhetskonsulenter til Syscom - en ledende leverandør av konsulenttjenester, rådgivning og markedsledende løsninger innen IT-sikkerhet og Service Management. I Syscom blir du en del av et team med noen av landets flinkeste fagspesialister og får friheten til å forme din egen karriere. Er det deg vi ser etter?

Hvorfor Syscom?
  • Du får et skreddersydd utviklingsprogram som forbereder deg til å jobbe med IT-sikkerhet hos Syscom
  • Du tilbys kursing og kontinuerlig utvikling
  • Du blir en del av en bedrift som satser på sine ansatte
  • Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø, ofte omtalt som «lekent, men profesjonelt»
  • Hvis du ønsker, er det også muligheter til å jobbe internasjonalt
  • Du blir en del av et sterkt faglig team på 15-20 personer

I Syscom er arbeidsmiljø og kultur avgjørende, og du og kollegaene dine skaper resultater sammen!

Som SecOps-konsulent vil du jobbe med prosjekter hos store samfunnskritiske kunder. Som regel varer prosjektene i 3-12 måneder og du jobber gjerne med 1-2 prosjekter av gangen. Du kommer til å samarbeide med faglig sterke kollegaer som alle har et sterkt ønske om å løfte hverandre opp og frem.

I hovedsak kommer dine arbeidsoppgaver til å være ...
  • Utvikle og implementere Syscoms løsninger hos kunder
  • Rådgivning og sparring for å sikre god verdi for Syscoms kunder
... og du vil få mulighet til å jobbe med sikkerhetsprodukter som
  • Splunk
  • ServiceNow - Security Incident Response
  • Phantom
  • Cyberark
  • Symantec Datacenter Security

Tilpasset utviklingsprogram: Du vil ta del av et skreddersydd program som strekker seg over 12 måneder, og har som mål å forberede deg på en rolle som en dyktig sikkerhetskonsulent.

  • Faglig utvikling – du får nødvendige kurs og sertifiseringer
  • On the job training – du jobber sammen med erfarne konsulenter i prosjekter hos Syscom sine kunder
Vi søker deg som
  • Har fullført en bachelor eller master innen IT
  • Har 2-5 års erfaring, fortrinnsvis som IT-konsulent, driftansvarlig eller systemadministrator
  • Syntes fagfeltet IT-sikkerhet er interessant og brenner for å løse komplekse problemer
  • Ønsker å utvikle deg til en ledende rådgiver og spesialist
  • Har sertifiseringer/kurs i Windows/Linux/Infrastruktur eller i andre basis infrastrukturløsninger
  • Har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig, både norsk og engelsk
  • Erfaring med sikkerhetsprodukter eller log-monitorering er en fordel, men ikke et krav

Mangler du høyere utdannelse innen IT? Relevant erfaring og rett innstilling kan kompensere for dette!

Som person er du
  • Strukturert
  • Selvstendig
  • Resultatorientert
  • Samarbeidsvillig
ANNEN INFORMASJON
  • Oppstart: Snarest, eller etter avtale
  • Sted: Oslo
  • Varighet: Fulltid, fast ansettelse

Søknadsfrist: 22. november

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres av Academic Work i samarbeid med Syscom. Alle spørsmål vedrørende stillingen skal rettes til Academic Work. Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Syscom er et profesjonelt, morsomt og annerledes IT-selskap med ca 70 ansatte fagspesialister. De har skapt gode resultater i over 30 år, og holder til i topp moderne lokaler på Majorstuen i Oslo! Med kreative løsninger, fokus på menneskene og egen leveringsmetodikk, sikrer de leveranser til kunder som overgår forventninger om kvalitet, tid og pris. Av goder bør vi nevne 6 ukers ferie, fri på bursdagen, årlige firmaturer og øvrige sosiale arrangementer.

Som spesialister på IT Service Management og IT sikkerhet tilbyr Syscom konsulenttjenester, rådgivning og markedsledende løsninger. De lever av og for å skape verdi for kundene og løse deres utfordringer ved hjelp av kreativitet og samarbeid. Slik skaper de gode kundeopplevelser, og har det gøy på jobb!

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Intility er i sterk vekst og søker flere dyktige medarbeidere til vår supportavdeling, Technical Services. Ønsker du å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere? Brenner du for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi, er dette muligheten du ikke kan gå glipp av.Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 400 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.  Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Technical Services har høy løsningsgrad og rask responstid takket være over 40 serviceorienterte teknikere som supporterer våre kunder 24/7/365. Vi er på jakt etter deg som er like ansvarsfull og dedikert som dagens teknikere, og som er villig til å jobbe hardt og få ting gjort. I Intility er det kort vei fra Technical Services til spesialiserte fagavdelinger, noe som sørger for rask løsningstid og bratt lærekurve for deg. Du er flink til å prate for deg, og møter kunder og medarbeidere på en profesjonell måte via telefon, chat, e-post og i møter. Du har interesse av å lære deg nye ting, samtidig som du har teknisk forståelse å bygge videre på. Som tekniker i Technical Services vil du møte stor variasjon av utfordringer, noe som vil gi deg bred IT-kompetanse og forståelse av vår standardiserte plattformtjeneste Technical Services samarbeider tett med spesialiserte fagavdelinger for å dra nytte av hverandres kunnskap og optimalisere vårt egenutviklede dokumentasjonssystem. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én. På den måten sørger vi for teknisk utvikling, noe som er positivt både for deg og for kunden. Vi kaller det lidenskapelig support!I Intility er de ansatte vår viktigste ressurs. I løpet av den første tiden som ansatt vil du få grundig opplæring i våre systemer og tjenester. Vi legger også til rette for at dyktige kandidater skal få spesialisere seg i ulike fagområder, og bygge en lang karriere hos Intility. Over 70 % av våre spesialiserte teknikere startet i Technical Services, og vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi rekrutterer. I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.  Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk. Vi tilbyr: Et konsept du vil bli stolt av å representere Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg Muligheten for å ta relevante sertifiseringer Kurs og opplæring gjennom Intility Academy Utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én Et energisk miljø med mange sosiale happenings Hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb Kjernetid: 08.00- 16.00, med muligheter til å jobbe sen-, tidlig-, og helgevakter Mulighet til å etter hvert kunne jobbe en periode på et av våre avdelingskontorer i Trondheim, Bergen eller Stockholm.    Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din! 
26.08.2020 Oslo
Vi er i sterk vekst og søker flere dyktige teknikere for å ivareta vår Device Management-plattform, som brukes av mer enn 35 000 brukere. I rollen som Device-tekniker vil du være en del av et spesialisert team som jobber operativt med support, der teknisk problemløsning utgjør en stor del av jobben. Arbeidet vil omhandle support av Windows og klient-relaterte problemstillinger. Du vil også være en del av et dynamisk og kompetent miljø på mer enn 30 kollegaer som jobber i fokuserte team innen Device Management som helhet. I tillegg til å hjelpe brukere å være i flyt gjennom saksløsing, jobber vi også utstrakt med dataanalyse og automasjon av feilrettingen for å være proaktive og fjerne underliggende feilkilder. Rette kandidater vil ha gode muligheter til utvikling innen Device Management. Kandidater som søker andre oppgaver innen Device Management oppfordres også til å søke og spesifisere dette. Arbeidsoppgaver: Håndtering av eskalerte, klientrelaterte supporthenvendelser Tett samarbeid med øvrig supportapparat i Intility Oppgaver knyttet til management-verktøyene ConfigMgr, Jamf og Intune Feilsøking av klienter, operativsystem og klientapplikasjoner Bidra i kundeoppgraderinger for ny funksjonalitet og sikkerhet Delta i prosjektarbeid for migrering av nye selskaper til plattformen Dialog og samarbeid med kunder, tredjeparter og interne avdelinger Bidra til kontinuerlig utvikling av Device Management-plattformen Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har jobbet med IT-support eller klientadministrasjon de siste 1-3 årene. Nyutdannede oppfordres også til å søke Gjerne har teknologi som hobby også ved siden av jobb Erfaring med Config Mgr, Intune eller Jamf er en fordel, men ikke et krav Synes automasjon og utvikling er spennende, gjerne med noe erfaring Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i ett skandinavisk språk og engelsk Hjelper kollegene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst Vi tilbyr: Mulighet til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Et svært godt arbeidsmiljø med bratt læringskurve og muligheter for å skape noe i din arbeidskarriere Varierte arbeidsoppgaver Kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy og mulighet for å ta relevante sertifiseringer Hos oss er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kolleger, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. Det arrangeres også flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serveres frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg er det mulig å bestille middag med seg hjem.  Legg ved søknad, CV og vitnemål fra videregående skole, i tillegg til karakterer fra eventuell fagskole eller høyere utdanning. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
08.09.2020 Oslo
Synes du offentlig sektor er spennende og ønsker å jobbe i prosjekter med stor samfunnsnytte?Som prosjektleder i CGI kan du være med på digitaliseringen av offentlig sektor! Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test til våre kunder. God prosjekt- og teamledelse er det som gjør at våre leveranser lykkes og gir våre kunder trygghet for at leveransene våre kommer til rett tid, avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som vil bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter.Din nye arbeidshverdag i stillingen:I CGI vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging av ulike prosjekter, teams og løsninger. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig er du viktig for å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk og faggruppe, samt delta i tilbudsarbeid ved behov.Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- høyere utdanning innen IT eller økonomi- minimum fem års erfaring som prosjektleder- erfaring fra IT-utviklingsprosjekter og helst fra prosjekter innen offentlig sektor- gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (minimum nivå C)- sertifisering innen Prince2 Practitioner eller PMI og gjerne som Scrum master- kjennskap til smidig utvikling; som Scrum, Kanban, Devops og annen relevant metodikk- god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaper- har konsulentgenet Skills Project Management What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
07.10.2020 Oslo
Som innbyggere i landet vårt er vi alle avhengige av at det store fellesprosjektet å bygge det nye Norge skal lykkes. For å få til dette er vi avhengige av å ha en velfungerende og tillitsfull offentlig sektor. Vi er stolte over å ha fått tillit hos et stort antall kunder i offentlig sektor det siste året for å levere løsninger som sikrer en transparent forvaltning, kvalitetssikker saksbehandling og bevaring av vår kulturhistoriske arv for fremtidens generasjoner. Når vi går på jobb så er vår største motivasjon å kunne få muligheten til å endre det samfunnet vi alle er en del av. Vår visjon er å skape et smartere samfunn. Og vi skal gjøre det ved gjennom å utvikle plattformer for informasjonsdeling. På den måten skal informasjonen bli våre kunder mest verdifulle eiendel. Vi er et produktselskap med ca 350 ansatte som er en del av Tieto-konsernet. Vi utvikler og leverer produktene Public 360, Business 360, eArkiv 360, eByggesak 360.Vi søker deg som er klar for å ta oss og kundene våre et steg videre. Du har erfaring som prosjektleder, har evne til å se kundebehov, og liker å jobbe i et hektisk og utfordrende miljø.   Ansvar og oppgaver: Som prosjektleder jobber du med varierte prosjekter og leveranser av forskjellig størrelse og kompleksitet. Vi har kunder som alle har som oppgave på ulike områder å bidra til effektiv og åpen forvaltning og økt velferd. Gjennom våre systemer understøtter vi viktige og grunnleggende demokratiske verdier som åpenhet og transparens. Du må like å være involvert i hele livsløpet til en leveranse, og kunne håndtere å jobbe med flere prosjekter samtidig. Du har også god forretningsforståelse og fokus på å skape mer verdi for kunden. Som en del av et kundeteam vil du ha ansvar for en portefølje av kundeprosjekter, og vil sikre at disse leveres til tid, omfang og kvalitet og ikke minst gir fornøyde kunder. Du vil ha tett dialog med kunden og vil lede tverrfaglige prosjektteam bestående av bl.a. forretningskonsulenter, teknikere og utviklere. Du vil også jobbe tett med salg og Customer Success teamet vårt for å bidra i tilbudsprosess for nye prosjekter og forme prosjekter som sikrer kontinuerlig verdi for kunden. Som endel av vårt prosjektlederteam vil du også få mulighet til å delta i utvikling og forbedring av våre leveransemodeller.   Kvalifikasjoner: Relevant utdanning på master eller bachelor nivå. Ønskelig med sertifiseringer innenfor prosjektledelse Relevant erfaring innenfor IT-prosjekter/ implementering av software og konsulentvirksomhet Meget gode kommunikasjonsevner på norsk; både skriftlig og muntlig.   Personlige egenskaper: Strukturert og ansvarsbevisst Du drives av å levere gode resultater og kvalitet Evne til å lære nye ting og løse utfordringer Nysgjerrig, åpen og søkende Konsulentegenskaper med en trygg og tydelig kommunikasjon Du er selvstendig, fleksibel og robust Du er god til å drive prosesser; god til å motivere, inspirere og sørge for at fastsatte mål oppnås. Flytende skriftlig og muntlig på Norsk og Engelsk     Hva kan vi tilby? Vi ligger i front i markedet med innovative løsninger og utvikling av våre produkter for å støtte digitaliseringsmålene. Vi jobber tett med motiverte og spennende kunder for å oppnå dette. I tillegg til kontinuerlig faglig utvikling, vil du hos oss utvikle deg videre i et voksende marked. Vårt arbeidsmiljø kjennetegnes av engasjement, motiverte og dyktige medarbeidere som hjelper hverandre i hverdagen. Vi har muligheter for nordiske oppdrag.
07.10.2020 Oslo
Karabin er blant landets mest spennende arbeidsplasser for konsulenter – og fagfolk som vil bli konsulent. Vi tilbyr spennende oppdrag, flinke kolleger, en systematikk som fungerer, en attraktiv lønnsmodell og et sosialt miljø med kontinuerlig faglig utvikling.   Karabin bistår også stat, kommune, fylke og etater med forbedringer.  Nå søker vi flere konsulenter i Oslo som kan lede spennende techprosjekter Hvert år sparer Karabin kundene for minst en milliard kroner gjennom forbedringstiltak. Som konsulent hos oss får du jobbe med samfunnsnyttige endringer i samarbeid med flinke folk som er ansatt i det offentlige.   Digitalisering og omstilling kan gjøre offentlige tilbud bedre både for innbyggerne og de ansatte. Vi søker deg som har fagkompetanse innen flere av disse områdene: IT-prosjektledelse fra spesifikasjon til drift Implementering og endring Gevinstrealisering Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Forbedring av arbeidsprosesser
18.02.2020 Oslo
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI ha vi en egen avdeling som jobber tett opp mot kunder og prosjekter spesifikt innen produksjonsindustrien. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og SharePoint, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics365-miljøer.CGI er i stadig vekst, og i den anledning ønsker vi å styrke vår avdeling og satsing på Microsoft Dynamics 365 i Bergen og Oslo. Bergen er en viktig region. Her ønsker vi å styrke vår tilstedeværelse, og bygge et enda større og sterkere miljø på Microsoft Dynamics og Microsoft sin Power-plattform. Geografisk tilhørighet, og kunnskap om kunder i regionen er viktig for både oss og våre kunder. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og leveranser søker vi nå etter en ny prosjektleder til denne avdelingen, både i Bergen og Oslo. Your future duties and responsibilities Din nye rolle:Som prosjektleder hos oss vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, herunder utforming av tilbud, kontrakt, planlegging, gjennomføring og oppfølging/overlevering til forvaltning. Du vil være en operativ ressurs i prosjektene, og vil jobbe tett på både kunde og egne konsulenter. Du vil samtidig være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg, samt en viktig brikke for å sikre framdrift i prosjektet og kvalitetssikringen av våre leveranser. Rollen forutsetter at du som prosjektleder arbeider med å fange opp utfordringer og muligheter når du ser dem. Videre er det også ønskelig at vår nye prosjektleder bistår i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk. Dette inkluderer at du er tett på kompetansemiljøet i CGI, der kunnskapsdeling står helt sentralt. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:• Høyere utdanning innen IT eller økonomi. Lang relevant erfaring kan kompensere formanglende utdanning.• Minimum 5 års erfaring som prosjektleder for komplekse leveranser.• Erfaring fra ERP-prosjekter, gjerne fra prosjekter med bruk av Microsoft D365 F&O, samtDevOps i oppfølging av leveranseprosjekter.• Sertifisering innen Prince2 practitioner, PMP eller PMI.• Kjennskap til smidig utvikling/SCRUM eller annen relevant metodikk.• Gode norsk og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.Den vi ser etter har en sterk interesse for teknologi og innovativ ledelse. Som person er du uredd, selvstendig og strukturert, samtidig som du er teamorientert og engasjerende i møte med andre mennesker. Du har god forretningsmessig forståelse, har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert. Du tåler derfor å arbeide på prosjekter med høyt tempo og tidspress.Vi kan tilby deg:Som medlem i CGI får du ta del av et sosialt fagmiljø der kunnskapsdeling, kompetanseutvikling og personlig vekst er i fokus. Vi tilbyr derfor muligheten til å bli med på en rekke sosiale aktiviteter, kurs, sertifiseringer og faglige arrangementer. Det er også muligheter for å delta på interne fagkvelder, workshops med mer – her er det mye å engasjere seg i! Vi tilbyr selvfølgelig også konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt muligheten til å bli medeier i CGI gjennom vårt unike aksjesparingsprogram.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services Morten Kvernbråten på mail: morten.kvernbraten@cgi.com
08.07.2020 Bergen
TietoEVRY er et ledende foretak innen digitale konsulent-tjenester. Vår ambisjon er å gi mening og liv til informasjon gjennom ideer, teknologi og løsninger som skaper verdier for våre kunder og stor nytte for samfunnet vi lever i. Lokal tilstedeværelse kombinert med global kapasitet gir oss unike muligheter. Vi har en kundenær tilnærming til problemløsning, samt kompetanse og kapasitet til å helhetlig levere løsninger som realiserer våre kunders fulle potensial. Avdelingen for Integrasjon og API Management har svært stor etterspørsel etter sine tjenester, og søker etter en selvgående, engasjert og dyktig BizTalk Developer. Du vil bli en del av forretningsområdet Digital Consulting, og vil bygge relasjoner til store og anerkjente organisasjoner. Som en del av integrasjonsteamet vil du få muligheten til å utvikle viktige integrasjons løsninger. Teknologisk vil du arbeide med BizTalk og samtidig utvikle deg innenfor bruk av moderne skybaserte tjenester. Du vil utvikle mellommenneskelige ferdigheter, markedsforståelse og rådgivningsevner. Vi har utfordringene – Har du evnen til å utgjøre en forskjell? Som BizTalk Developer vil du inneha en nøkkelrolle med ansvar for realisering av våre kunders digitale strategi, og vi ser etter deg som: Evner å tenke taktisk og operasjonelt i utforming av løsninger. Helhetlig vurderer kompleksitet, kvalitet og detaljer. Setter deg inn i kundebehov og kan realisere digitale strategi i tekniske løsninger. Deler vår filosofi om at man aldri er ferdig utlært og selvstendig motiveres av å utforske nye tankesett. Har arbeidskapasitet, jobber strukturert og planmessig for å oppnå resultater. Er team orientert, positiv og initiativrik. Du snakker norsk eller skandinavisk og har gode engelskkunnskaper. Din bakgrunn For rollen som BizTalk Developer må du kunne vise til relevant bakgrunn eller erfaring fra en eller flere av disse områdene: Integrasjonsutvikling og forvaltning av BizTalk løsninger. Drift av Microsoft løsninger som Server, SQL eller AD infrastruktur. Mikrotjeneste arkitektur eller tjenesteorientert arkitektur. Designprinsipper innenfor synkron og asynkron integrasjon. Kompleks prosessering og transformasjon av XML og JSON meldinger. Informasjonssikkerhet ved bruk av PKI standarder. 3-5 års relevant utdannelse på master eller bachelornivå. Hvorfor vi tror at du ønsker å være hos oss Vi tilbyr en utfordrende stilling med store muligheter for faglig vekst. Sammen med oss vil du ha muligheten til å påvirke din egen karriereutvikling.   Faglig og personlig utvikling er garantert. Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk organisasjon der du får muligheten til å lære fra og arbeide sammen med dyktige konsulenter. Varierte oppgaver i varierte bransjer. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn de fleste andre selskaper. Frihet og selvstendighet. I TietoEVRY vil du ha fleksibilitet til å balansere hverdagen. Vår kultur er bygd på tillit og resultatoppnåelse. Konkurransedyktige betingelser. Inkludert solide forsikrings- og pensjonsordninger.
20.10.2020 Bærum
TietoEVRY er et ledende foretak innen digitale konsulent-tjenester. Vår ambisjon er å gi mening og liv til informasjon gjennom ideer, teknologi og løsninger som skaper verdier for våre kunder og stor nytte for samfunnet vi lever i. Lokal tilstedeværelse kombinert med global kapasitet gir oss unike muligheter. Vi har en kundenær tilnærming til problemløsning, samt kompetanse og kapasitet til å helhetlig levere løsninger som realiserer våre kunders fulle potensial.   Avdelingen for Integrasjon og API Management har svært stor etterspørsel etter sine tjenester, og søker etter en selvgående, engasjert og dyktig Azure Arkitekt. Du vil bli en del av forretningsområdet Digital Consulting, og vil bygge relasjoner til store og anerkjente organisasjoner.   Som en del av integrasjonsteamet vil du få muligheten til å utvikle moderne og integrerte løsninger ved bruk av Amazon Webservices. Arbeidet vil være rådgivende og operasjonelt innenfor hele spekteret av tjenester på AWS. Du vil utvikle mellommenneskelige ferdigheter, markedsforståelse og strategiske evner.   Vi har utfordringene – Har du evnen til å utgjøre en forskjell? Som AWS Architect vil du inneha en nøkkelrolle med ansvar for utvikling og realisering av våre kunders digitale strategi, og vi ser etter deg som:   Evner å tenke taktisk og operasjonelt i utforming av løsninger. Helhetlig vurderer kompleksitet, kvalitet og detaljer. Setter deg inn i kundebehov og kan utvikler digitale strategi realisert i tekniske løsninger. Deler vår filosofi om at man aldri er ferdig utlært og selvstendig motiveres av å utforske nye tankesett. Har arbeidskapasitet, jobber strukturert og planmessig for å oppnå resultater. Er team orientert, positiv og initiativrik. Har ledelsesevner og kan coache andre teknikere og gjennom implementasjonsfasen. Er modig, tør å utfordre det etablerte og ønsker å arbeide med utforming av nye løsninger. Du snakker norsk eller skandinavisk og har gode engelskkunnskaper.   Din bakgrunn For rollen som AWS Architect må du kunne vise til relevant bakgrunn eller erfaring fra en eller flere av disse områdene: Løsningsdesign ved bruk av AWS og tilknyttede produkter. Teknisk eller prosjektledelse og relevante sertifiseringer. Hybrid infrastruktur og nettverkssikkerhet. DevOps, automatisering og smidige utviklingsprinsipper. Mikrotjeneste arkitektur eller tjenesteorientert arkitektur. 3-5 års relevant utdannelse på master eller bachelornivå.     Hvorfor vi tror at du ønsker å være hos oss Vi tilbyr en utfordrende stilling med store muligheter for faglig vekst. Sammen med oss vil du ha muligheten til å påvirke din egen karriereutvikling.     Faglig og personlig utvikling er garantert. Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk organisasjon der du får muligheten til å lære fra og arbeide sammen med dyktige konsulenter. Varierte oppgaver i varierte bransjer. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn de fleste andre selskaper. Frihet og selvstendighet. I TietoEVRY vil du ha fleksibilitet til å balansere hverdagen. Vår kultur er bygd på tillit og resultatoppnåelse. Konkurransedyktige betingelser. Inkludert solide forsikrings- og pensjonsordninger.
20.10.2020 Bærum
Vis alle 20.813 ledige stillinger

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer om Academic Work

Stillingsbeskrivelse

Vil du jobbe med samfunnsnyttige løsninger i et faglig sterkt miljø? Syscom gir deg nå muligheten til å kurse deg opp til å bli SecOps-konsulent for noen av Norges mest spennende kunder!
Informasjon om stillingen

På vegne av vår samarbeidspartner søker Academic Work etter IT-sikkerhetskonsulenter til Syscom - en ledende leverandør av konsulenttjenester, rådgivning og markedsledende løsninger innen IT-sikkerhet og Service Management. I Syscom blir du en del av et team med noen av landets flinkeste fagspesialister og får friheten til å forme din egen karriere. Er det deg vi ser etter?

Hvorfor Syscom?
  • Du får et skreddersydd utviklingsprogram som forbereder deg til å jobbe med IT-sikkerhet hos Syscom
  • Du tilbys kursing og kontinuerlig utvikling
  • Du blir en del av en bedrift som satser på sine ansatte
  • Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø, ofte omtalt som «lekent, men profesjonelt»
  • Hvis du ønsker, er det også muligheter til å jobbe internasjonalt
  • Du blir en del av et sterkt faglig team på 15-20 personer

I Syscom er arbeidsmiljø og kultur avgjørende, og du og kollegaene dine skaper resultater sammen!

Som SecOps-konsulent vil du jobbe med prosjekter hos store samfunnskritiske kunder. Som regel varer prosjektene i 3-12 måneder og du jobber gjerne med 1-2 prosjekter av gangen. Du kommer til å samarbeide med faglig sterke kollegaer som alle har et sterkt ønske om å løfte hverandre opp og frem.

I hovedsak kommer dine arbeidsoppgaver til å være ...
  • Utvikle og implementere Syscoms løsninger hos kunder
  • Rådgivning og sparring for å sikre god verdi for Syscoms kunder
... og du vil få mulighet til å jobbe med sikkerhetsprodukter som
  • Splunk
  • ServiceNow - Security Incident Response
  • Phantom
  • Cyberark
  • Symantec Datacenter Security

Tilpasset utviklingsprogram: Du vil ta del av et skreddersydd program som strekker seg over 12 måneder, og har som mål å forberede deg på en rolle som en dyktig sikkerhetskonsulent.

  • Faglig utvikling – du får nødvendige kurs og sertifiseringer
  • On the job training – du jobber sammen med erfarne konsulenter i prosjekter hos Syscom sine kunder
Vi søker deg som
  • Har fullført en bachelor eller master innen IT
  • Har 2-5 års erfaring, fortrinnsvis som IT-konsulent, driftansvarlig eller systemadministrator
  • Syntes fagfeltet IT-sikkerhet er interessant og brenner for å løse komplekse problemer
  • Ønsker å utvikle deg til en ledende rådgiver og spesialist
  • Har sertifiseringer/kurs i Windows/Linux/Infrastruktur eller i andre basis infrastrukturløsninger
  • Har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig, både norsk og engelsk
  • Erfaring med sikkerhetsprodukter eller log-monitorering er en fordel, men ikke et krav

Mangler du høyere utdannelse innen IT? Relevant erfaring og rett innstilling kan kompensere for dette!

Som person er du
  • Strukturert
  • Selvstendig
  • Resultatorientert
  • Samarbeidsvillig
ANNEN INFORMASJON
  • Oppstart: Snarest, eller etter avtale
  • Sted: Oslo
  • Varighet: Fulltid, fast ansettelse

Søknadsfrist: 22. november

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres av Academic Work i samarbeid med Syscom. Alle spørsmål vedrørende stillingen skal rettes til Academic Work. Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Syscom er et profesjonelt, morsomt og annerledes IT-selskap med ca 70 ansatte fagspesialister. De har skapt gode resultater i over 30 år, og holder til i topp moderne lokaler på Majorstuen i Oslo! Med kreative løsninger, fokus på menneskene og egen leveringsmetodikk, sikrer de leveranser til kunder som overgår forventninger om kvalitet, tid og pris. Av goder bør vi nevne 6 ukers ferie, fri på bursdagen, årlige firmaturer og øvrige sosiale arrangementer.

Som spesialister på IT Service Management og IT sikkerhet tilbyr Syscom konsulenttjenester, rådgivning og markedsledende løsninger. De lever av og for å skape verdi for kundene og løse deres utfordringer ved hjelp av kreativitet og samarbeid. Slik skaper de gode kundeopplevelser, og har det gøy på jobb!

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 22.11.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 24
    2020
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 27
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 28
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
18 ledige stillinger

Fakta om Academic Work