<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Stillingsannonse

AVDELINGSSJEF BERGEN ELEKTRO PROSJEKT Bravida

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Da nåværende avdelingssjef skal over i andre oppgaver i selskapet søker vi etter ny avdelingssjef til vår prosjektavdeling innen elektro i Bergen. Avdelingen er endel av et svært viktig satsningsområde på Vestlandet, og som avdelingsjef vil du ha en sentral rolle i den videre utviklingen, både operativt og strategisk. Stillingen medfører relasjonsbygging, oppfølging og salg, både mot eksisterende kundemasse og ikke minst nye kunder. En viktig del av stillingen er å knytte til seg de rette prosjektene, skape gode prosjektteam og sørge for at prosjektene blir lønnsomme. Som avdelingssjef vil du ha en sentral rolle i å videreutvikle dagens medarbeidere og sørge for at nye medarbeidere raskt blir viktige ressurser i avdelingen.

Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter på reisen mot å bli kundenes prefererte valg, og den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen.

Avdelingen innehar solid kompetanse innen store elektro-prosjekter og er en naturlig samarbeidspartner i totaltekniske leveranser mot private og offentlige kunder i Bergen. Avdelingen har i dag 80 medarbeidere med en omsetning på om lag 100 millioner NOK, og er tilknyttet et tverrfaglig miljø i Bergen som består av 240 ansatte med en omsetning på totalt ca 350 millioner NOK.

Arbeidsoppgaver og ansvar

Som Avdelingssjef har du det overordnede ansvaret for avdelingen, og du vil være avdelingens frontfigur ute i markedet og sørge for synlighet og kjennskap hos eksisterende og nye kunder, samt øvrige samarbeidspartnere. Stillingen gir deg frihet til å å utvikle en god strategi for avdelingen, innenfor gjeldende sentrale rammebetingelser. Sentralt i Bravidas forretningsmodell er  “The Bravida Way”, som blant annet bygger på “best practice” gjennom forretningsmessige suksesshistorier fra avdelinger på tvers av konsernet. Dette er en viktig og god rettesnor for å lykkes i et utfordrende marked. Et annet viktig element ligger i kravet til lønnsomhet, noe som blir vektlagt sterkt i prioriteringen av nye prosjekter og ikke minst i prosjektgjennomføringen. Dine arbeidsopgaver vil blant annet være:

  • Lede og utvikle avdelingens virksomhet og medarbeidere med utgangspunkt i budsjett og mål
  • Salg og markedsføring av Bravidas tjenester
  • Relasjonsbygging eksternt og internt med utstrakt kundekontakt
  • Utvikle en vinnerkultur som tiltrekker dyktige medarbeidere
  • Følge opp avdelingsresultat og iverksette nødvendige tiltak i god tid
  • Sikre at ledelsessystemet etterleves
  • Ivareta personalsaker
  • Gjennomføre kundeaktiviteter som forsterker og videreutvikler relasjoner med nåværende og nye kunder
  • Rapportering
  • Lede og engasjere medarbeidere
  • Tydelig kommunikasjon med ledere, kunder og ansatte

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med ledelsesutdanning (rett realkompetanse kan veie opp for manglende formalkompetanse)
  • Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater
  • Sterk forretningsorientering og evne til å se nye muligheter i markedet
  • Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen
  • God økonomikompetanse
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy 
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne 

 

Personlige egenskaper

Vi søker en tydelig og samlende leder med stort engasjement. Du ser viktigheten av å bygge velfungerende team og er opptatt av å skape gode resultater. I ditt daglige virke preges du av selvgåenhet, struktur og solid gjennomføringsevne. Du trives i møte med kunder og kommuniserer bra på alle nivåer.  

  • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller
  • Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig

 Bravida tilbyr

  • Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totaltekniske entreprenør
  • Gode muligheter for personlig videreutvikling 
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser 
  • Meget gunstige forsikrings- og pensjonsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen 
  • Et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø

 

Interessert?

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 29.10.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.

 

 

Kontaktpersoner:

Ronny Øvrevik

Regionsdirektør

41440661

ronny.ovrevik@bravida.no

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Stendi Heimta er en institusjon som retter seg mot miljøterapeutiske tiltak for mennesker med sammensatte utfordringer. Tiltakene er hjemlet i
30.11.2020 Lillehammer
Vil det være meningsfullt for deg å jobbe med løsninger som vesentlig forbedrer hverdagen for helsepersonell og pasienter gjennom bruk
30.11.2020 Trondheim
Vil det være meningsfullt for deg å jobbe med løsninger som vesentlig forbedrer hverdagen for helsepersonell og pasienter gjennom bruk
30.11.2020 Trondheim
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå
26.10.2020 Flere steder
Me har ledigÅrdal kommune har fått midlar til ei stilling som miljøterapeut som skal ha særleg fokus på førebyggande arbeid
29.11.2020 Årdal
Me har ledigÅrdal kommune har fått midlar til ei stilling som miljøvaktmeister knytta mot brukarar som av ulike grunnar har
29.11.2020 Årdal
Stendi avdeling Høvik søker våken nattevakt til 69% stilling.
27.11.2020 Bærum
Stendi har ledig en fast helg- stilling ved avdeling Høvik, Bærum. Stillingen er på 29,58 %, bestående av arbeid hver
27.11.2020 Bærum
Vis alle 19.581 ledige stillinger
Les mer om Bravida

Stillingsbeskrivelse

Da nåværende avdelingssjef skal over i andre oppgaver i selskapet søker vi etter ny avdelingssjef til vår prosjektavdeling innen elektro i Bergen. Avdelingen er endel av et svært viktig satsningsområde på Vestlandet, og som avdelingsjef vil du ha en sentral rolle i den videre utviklingen, både operativt og strategisk. Stillingen medfører relasjonsbygging, oppfølging og salg, både mot eksisterende kundemasse og ikke minst nye kunder. En viktig del av stillingen er å knytte til seg de rette prosjektene, skape gode prosjektteam og sørge for at prosjektene blir lønnsomme. Som avdelingssjef vil du ha en sentral rolle i å videreutvikle dagens medarbeidere og sørge for at nye medarbeidere raskt blir viktige ressurser i avdelingen.

Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter på reisen mot å bli kundenes prefererte valg, og den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen.

Avdelingen innehar solid kompetanse innen store elektro-prosjekter og er en naturlig samarbeidspartner i totaltekniske leveranser mot private og offentlige kunder i Bergen. Avdelingen har i dag 80 medarbeidere med en omsetning på om lag 100 millioner NOK, og er tilknyttet et tverrfaglig miljø i Bergen som består av 240 ansatte med en omsetning på totalt ca 350 millioner NOK.

Arbeidsoppgaver og ansvar

Som Avdelingssjef har du det overordnede ansvaret for avdelingen, og du vil være avdelingens frontfigur ute i markedet og sørge for synlighet og kjennskap hos eksisterende og nye kunder, samt øvrige samarbeidspartnere. Stillingen gir deg frihet til å å utvikle en god strategi for avdelingen, innenfor gjeldende sentrale rammebetingelser. Sentralt i Bravidas forretningsmodell er  “The Bravida Way”, som blant annet bygger på “best practice” gjennom forretningsmessige suksesshistorier fra avdelinger på tvers av konsernet. Dette er en viktig og god rettesnor for å lykkes i et utfordrende marked. Et annet viktig element ligger i kravet til lønnsomhet, noe som blir vektlagt sterkt i prioriteringen av nye prosjekter og ikke minst i prosjektgjennomføringen. Dine arbeidsopgaver vil blant annet være:

  • Lede og utvikle avdelingens virksomhet og medarbeidere med utgangspunkt i budsjett og mål
  • Salg og markedsføring av Bravidas tjenester
  • Relasjonsbygging eksternt og internt med utstrakt kundekontakt
  • Utvikle en vinnerkultur som tiltrekker dyktige medarbeidere
  • Følge opp avdelingsresultat og iverksette nødvendige tiltak i god tid
  • Sikre at ledelsessystemet etterleves
  • Ivareta personalsaker
  • Gjennomføre kundeaktiviteter som forsterker og videreutvikler relasjoner med nåværende og nye kunder
  • Rapportering
  • Lede og engasjere medarbeidere
  • Tydelig kommunikasjon med ledere, kunder og ansatte

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med ledelsesutdanning (rett realkompetanse kan veie opp for manglende formalkompetanse)
  • Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater
  • Sterk forretningsorientering og evne til å se nye muligheter i markedet
  • Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen
  • God økonomikompetanse
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy 
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne 

 

Personlige egenskaper

Vi søker en tydelig og samlende leder med stort engasjement. Du ser viktigheten av å bygge velfungerende team og er opptatt av å skape gode resultater. I ditt daglige virke preges du av selvgåenhet, struktur og solid gjennomføringsevne. Du trives i møte med kunder og kommuniserer bra på alle nivåer.  

  • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller
  • Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig

 Bravida tilbyr

  • Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totaltekniske entreprenør
  • Gode muligheter for personlig videreutvikling 
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser 
  • Meget gunstige forsikrings- og pensjonsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen 
  • Et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø

 

Interessert?

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 29.10.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.

 

 

Kontaktpersoner:

Ronny Øvrevik

Regionsdirektør

41440661

ronny.ovrevik@bravida.no

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 01
    2020
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • DES 06
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
10 ledige stillinger