Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon57 Presentasjon av stillingen:
Innkjøps- og logistikkområdet i Helse Midt-Norge er i rask utvikling og det pågår og planlegges mange spennende utviklingsprosjekter. Vi søker deg som kan bidra med kapasitet og kompetanse til ytterligere forbedring i foretaksgruppen og gjennom nasjonalt samarbeid.
Helse Midt-Norge RHF har et koordinerende, strategisk og faglig ansvar for innkjøps- og logistikkprosessene i foretaksgruppen Helse Midt-Norge. Ansvaret
utøves i et tett samarbeid med innkjøps- og logistikkmiljøet i de fire
helseforetakene, Sykehusinnkjøp hvor Helse Midt-Norge er en av fire eiere, og Driftssenteret for logistikk og økonomi som forvalter Helse Midt-Norges felles økonomi og
logistikksystem (SAP). For å lykkes med målsetningene for innkjøps- og
logistikkområdet kreves det også et tett samarbeid med helsefaglig kompetanse i sykehusene,
spesielt med tanke på standardisering av prosesser og sortiment.
Arbeidsoppgaver
Stillingen skal bidra til utvikling av hele fagfeltet. Aktuelle arbeidsoppgaver er:
- deltagelse/ledelse av utviklingsprosjekter innenfor innkjøp og logistikk
- gjennomføring/prosessledelse av standardiseringsprosesser
- bidra inn i planlegging, gjennomføring og oppfølging av møter i strategisk nettverk for innkjøp og logistikk i regionen
- måling og oppfølging av resultater fra innkjøps- og logistikkområdet
- bidra til god informasjonsflyt og koordinering mellom de ulike aktørene i innkjøps- og logistikkprosessene
Helse Midt-Norge er i ferd med å etablere et regionalt lager som skal sørge for vareforsyning til alle helseforetakene. Lageret settes i drift i 2022 og driften skal ivaretas av St. Olavs hospital HF. Avhengig av hvordan prosessene i tilknytning til det regionale lageret utformes kan den organisatoriske plasseringen av stillingen endres.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på masternivå, eventuelt på bachelor-nivå med tilleggsutdanning innenfor logistikk eller innkjøp
- Relevant arbeidserfaring fra logistikk- eller innkjøpsprosesser på et strategisk/taktisk nivå
- Det er en fordel med kjennskap til spesialisthelsetjenesten
- Beherske engelsk og norsk godt, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsevner
- Selvstendig, grundig og strukturert
- Framdrifts- og løsningsfokusert
- Serviceinnstilt
Ved vurdering av den best kvalifiserte, vil det legges vekt på personlig egnethet, utdanning, erfaring samt motivasjon for stillingen.
Stillingen rapporterer til innkjøps- og logistikksjef.
Vi tilbyr
- Spennende og utfordrende stilling i en av Midt-Norges største organisasjoner med et viktig samfunns oppdrag
- Lønn og betingelser etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Godt arbeidsmiljø
Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
I henhold til offentleglova kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Kontaktinformasjon
Randi Østbø, Innkjøps- og logistikksjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Wessels veg 75
7502 Stjørdal
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Helse Midt-Norge RHF
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon57
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.11.2020