Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vår kunde er et av landets ledende aktører innen betalingsoppfølging og de leverer tjenester som ivaretar hele bredden i verdikjeden. Selskapet har i dag ca 100 ansatte og holder til i Bærum.
Vi søker kandidater med interesse og/eller erfaring innenfor bank/finans verdenen som vil være med på en spennende reise i tiden fremover.
Selskapet er nå inne i en vekstperiode med nye prosjekter, og dette vil by på interessante utviklingsmuligheter for den rette kandidaten.
Arbeidsoppgaver:
Håndtere henvendelser per telefon og epost, inn- og utgående
Ha kontakt med skyldnere, forhandle frem- og inngå betalingsavtaler
Saksbehandling og oppfølging
Som kunde- og saksbehandler håndterer du saksgang og skyldnere med en ydmyk, profesjonell og lyttende fremtoning. Gode samarbeidsevner og evne til å bygge tillit er like viktig som å kunne kommunisere tydelig, være strukturert og problemløsende.
Høres dette spennende ut så må du ikke nøle med å ta kontakt med oss!
Appoint holder til midt i hjertet av Asker sentrum, og med denne lokasjonen favner vi over et bredt marked - Oslo, Akershus Vest, Buskerud og Vestfold. Vi er stolte av å ha blitt kåret til en av årets gasellebedrifter både i 2016 og 2017.
Appoint har DNV GL sertifiserte rekrutteringsrådgivere med lang erfaring og faglig kompetanse innen rekruttering, og vi benytter oss kun av godt utarbeidede utvalgsmetoder. Dette gjør at både våre kandidater og kunder kan være trygge på at rekrutteringsprosessen blir ivaretatt og kvalitetsjekket i alle ledd.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.