Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning. Våre 6.500 dedikerte medarbeidere betjener flere enn 120.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer i Norden og Storbritannia. I Norge har vi mer enn 50 kontorer og over 1.000 ansatte.
Vi har etablert oss på Stord, og søker nå etter en teamleder som ønsker fortsette å bygge opp dette kontoret. Har du lyst til å være med å ta en posisjon i det lokale markedet, ved å være en profesjonell rådgiver for våre kunder og videreutvikle eksisterende kundeportefølje. Vi ser etter deg som trives med kundekontakt, har god økonomisk forståelse og liker å jobbe selvstendig. Er du den vi ser etter?
Ved å bli en del av Azets avdeling Stord, vil du også bli en viktig brikke i Azets sin videre satsing og vekst i regionen. Vi hører gjerne fra deg!
Hva vil du jobbe med?
I Azets er ingen dager like. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Noe av det du vil jobbe med er:
- Utvikling og ivareta drift av avdelingen
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Oppfølging og kvalitetssikring av egne oppdrag
- Bidra med lokale salgs- og markedsaktiviteter
- Bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Ansvar for å optimalisere og videreutvikle leveranse, og relasjoner til våre kunder
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Dette gjør at vi kan tilby deg interessante utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Du får også:
- Mulighet til å bli med på en spennende reise ved å bygge opp dette kontoret
- Et solid fagmiljø og mange muligheter for utvikling
- Mulighet for fleksibel arbeidstid, med stor frihet til å styre egen arbeidshverdag
- Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvem er du?
- Har solid regnskapserfaring, og gjerne erfaring med lønn
- Høyere utdannelse innen økonomi eller regnskap
- Gjerne autorisert, men dette er ikke et krav
- Erfaring med årsoppgjør
- Evner å skape tillit hos kundene
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Erfaring som leder, eller et ønske om å prøve dette
Vi informerer om at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Leirvik på Stord. Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Bodil Dale Engevik, på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.
I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.
Adresse: Stord