<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Innkjøpsrådgiver - medisinsk teknisk utstyr og laboratorieprodukter Divisjon Midt-Norge

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon65 Presentasjon av stillingen:
Sykehusinnkjøp HF, divisjon Midt-Norge gjennomfører anskaffelser og følger opp avtaler på vegne av helseforetakene i Helse Midt-Norge. Vi arbeider tett med fagpersoner og andre bidragsytere for å komme fram til løsninger som er til det beste for pasientbehandlingen, samtidig som vi ivaretar vårt samfunns- og miljøansvar.

Vi ønsker nå å ansette 2 innkjøpsrådgivere i 100 % midlertidig stilling med varighet i 2 år med muligheter for forlengelse ved vårt kontor i Molde. Innkjøpsrådgiver i disse stillingene skal gjennomføre og følge opp tildelte anskaffelsesprosjekter. De vil i samarbeid med faglige ressurser være sentral i å legge til rette for at helseforetakene får best mulige produkter og tjenester til sin primæroppgave -- god og sikker pasientbehandling. Sykehusinnkjøp HF har en avtale med Sykehusbygg HF om å bistå dem med anskaffelser av utstyr til nye sykehus. Stillingene vil i hovedsak være knyttet opp mot anskaffelser av utstyr som skal leveres til det nye sykehuset i Nordmøre og Romsdal (SNR). Det vil i stillingene ligge noe reisevirksomhet til prosjektkontoret på Hjelset.

Sykehusinnkjøp divisjon Midt-Norge består i dag av 33 ansatte. Divisjonen har hovedkontor i Trondheim og har for øvrig kontorer i Levanger, Stjørdal, Molde og Ålesund. Du vil bli en del av en innkjøpsorganisasjon som på landsbasis har over 265 medarbeidere. Som en av Norges største offentlige
innkjøpsvirksomheter vil dette gi ytterligere muligheter for vekst og faglig utvikling for vår divisjon og den enkelte medarbeider gjennom samarbeid og erfaringsutveksling med kollegaer rundt omkring i landet. Det må påregnes noe reisevirksomhet i forbindelse med jobben.

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til store og små anskaffelsesprosjekter til SNR
  • Sikre gode innkjøp gjennom tett samarbeid med fag på sykehusene
  • Bidra til god avtaleimplementering
  • Avrop på avtaler
  • Bidra til videreutvikling av arbeidsprosesser og verktøy i innkjøpsprosessen
  • Bidra til analyse og strategiarbeid
  • Arbeidsområdet er innen kategori medisinsk teknisk utstyr, medisinsk grunnutstyr og laboratorieutstyr

Kvalifikasjoner

  • Utdanning fra universitet eller høyskole
  • Lang relevant erfaring kan erstatte krav om formalkompetanse
  • Kunnskap og erfaring fra gjennomføring av anskaffelser er en fordel
  • Erfaring fra prosjektledelse og prosjektarbeid
  • Erfaring med offentlige anskaffelser
  • Erfaring fra helsesektoren er en fordel

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og evne til god nettverksbygging internt og eksternt
  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Evner å arbeide selvstendig og i team, samt jobbe i et tverrfaglig miljø
  • Resultatorientert og initiativrik
  • Positiv og løsningsorientert
  • Bidra til et godt og positivt arbeidsmiljø
  • Stillingen krever meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt

Vi tilbyr

  • Et ledende fagmiljø der faglig kunnskap, kvalitet og etikk er i fokus
  • Utfordrende og utviklende oppgaver i et selskap i vekst og endring
  • Betingelser etter avtale og kvalifikasjoner
  • Pensjonsordning i KLP og gode forsikringsordninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kontaktinformasjon

Runar Skarsvåg, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon Monika Strømmen Jensen, Divisjonsdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Byfogd Motzfelds gate 6
6413 Molde

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Divisjon Midt-Norge

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon65 Stillingsprosent: 100% Engasjement Startdato: 01.02.2021 Søknadsfrist: 03.12.2020





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vi søker etter miljøterapeuter til våre tiltak i Elverums-området. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester
18.01.2021 Elverum
Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
14.01.2021 Hele Agder
Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
15.01.2021 Hele Agder
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Oslo
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Ålesund
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Bergen
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring
15.01.2021 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Trondheim
Vis alle 26.814 ledige stillinger

Sykehusinnkjøp HF er et nasjonalt foretak som skal levere innkjøp og innkjøpsrelaterte tjenester for norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret ligger i Vadsø, og vi har divisjonskontor i hele landet. Sykehusinnkjøp HF skal ha strategisk og operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten. Se ogsåsykehusinnkjop.no

Les mer om Divisjon Midt-Norge

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon65 Presentasjon av stillingen:
Sykehusinnkjøp HF, divisjon Midt-Norge gjennomfører anskaffelser og følger opp avtaler på vegne av helseforetakene i Helse Midt-Norge. Vi arbeider tett med fagpersoner og andre bidragsytere for å komme fram til løsninger som er til det beste for pasientbehandlingen, samtidig som vi ivaretar vårt samfunns- og miljøansvar.

Vi ønsker nå å ansette 2 innkjøpsrådgivere i 100 % midlertidig stilling med varighet i 2 år med muligheter for forlengelse ved vårt kontor i Molde. Innkjøpsrådgiver i disse stillingene skal gjennomføre og følge opp tildelte anskaffelsesprosjekter. De vil i samarbeid med faglige ressurser være sentral i å legge til rette for at helseforetakene får best mulige produkter og tjenester til sin primæroppgave -- god og sikker pasientbehandling. Sykehusinnkjøp HF har en avtale med Sykehusbygg HF om å bistå dem med anskaffelser av utstyr til nye sykehus. Stillingene vil i hovedsak være knyttet opp mot anskaffelser av utstyr som skal leveres til det nye sykehuset i Nordmøre og Romsdal (SNR). Det vil i stillingene ligge noe reisevirksomhet til prosjektkontoret på Hjelset.

Sykehusinnkjøp divisjon Midt-Norge består i dag av 33 ansatte. Divisjonen har hovedkontor i Trondheim og har for øvrig kontorer i Levanger, Stjørdal, Molde og Ålesund. Du vil bli en del av en innkjøpsorganisasjon som på landsbasis har over 265 medarbeidere. Som en av Norges største offentlige
innkjøpsvirksomheter vil dette gi ytterligere muligheter for vekst og faglig utvikling for vår divisjon og den enkelte medarbeider gjennom samarbeid og erfaringsutveksling med kollegaer rundt omkring i landet. Det må påregnes noe reisevirksomhet i forbindelse med jobben.

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til store og små anskaffelsesprosjekter til SNR
  • Sikre gode innkjøp gjennom tett samarbeid med fag på sykehusene
  • Bidra til god avtaleimplementering
  • Avrop på avtaler
  • Bidra til videreutvikling av arbeidsprosesser og verktøy i innkjøpsprosessen
  • Bidra til analyse og strategiarbeid
  • Arbeidsområdet er innen kategori medisinsk teknisk utstyr, medisinsk grunnutstyr og laboratorieutstyr

Kvalifikasjoner

  • Utdanning fra universitet eller høyskole
  • Lang relevant erfaring kan erstatte krav om formalkompetanse
  • Kunnskap og erfaring fra gjennomføring av anskaffelser er en fordel
  • Erfaring fra prosjektledelse og prosjektarbeid
  • Erfaring med offentlige anskaffelser
  • Erfaring fra helsesektoren er en fordel

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og evne til god nettverksbygging internt og eksternt
  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Evner å arbeide selvstendig og i team, samt jobbe i et tverrfaglig miljø
  • Resultatorientert og initiativrik
  • Positiv og løsningsorientert
  • Bidra til et godt og positivt arbeidsmiljø
  • Stillingen krever meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt

Vi tilbyr

  • Et ledende fagmiljø der faglig kunnskap, kvalitet og etikk er i fokus
  • Utfordrende og utviklende oppgaver i et selskap i vekst og endring
  • Betingelser etter avtale og kvalifikasjoner
  • Pensjonsordning i KLP og gode forsikringsordninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kontaktinformasjon

Runar Skarsvåg, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon Monika Strømmen Jensen, Divisjonsdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Byfogd Motzfelds gate 6
6413 Molde

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Divisjon Midt-Norge

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon65 Stillingsprosent: 100% Engasjement Startdato: 01.02.2021 Søknadsfrist: 03.12.2020





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Divisjon Midt-Norge