<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Stillingsannonse

Er du vår neste innkjøper? Avantas AS, Trondheim

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingen sine hovedoppgaver er å administrere og gjennomføre offentlige anskaffelser for kunde, herunder konsernanskaffelser og anskaffelser for datterselskap. Innkjøper skal sammen med fagleder innkjøp bidra til at innkjøpsavdelingen foretar effektive og lønnsomme anskaffelser, samt medvirke i utvikling og oppfølging av innkjøpsstrategien og kontraktsforvaltningen i organisasjonen.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre offentlige anskaffelser rettidig og riktig.

  • Gjennomføre kontraktsoppfølging iht. kontraktsportefølje

  • Være et rådgiverledd for organisasjonen innenfor offentlige anskaffelser og kontrakter

    • Gjennom nært samarbeid med fagleder innkjøp sørge for at selskapets anskaffelsesrutiner ivaretar alle krav og behov ift. lov og forskrift om offentlige
      anskaffelser og øvrige retningslinjer i organisasjonen.
  • Bidra til ryddige arbeidsprosesser iht. regelverk og rutiner både internt og overfor eksterne tjenesteytere.

Arbeidstid

08:00 - 16:00

Ønskede kvalifikasjoner

  • Stillingen krever utdannelse innen bedriftsøkonomi eller juss på høgskolenivå, og/eller relevant sertifisering/utdannelse innenfor offentlige anskaffelser.
    Relevant praksis kan kompensere for formell utdanning.
  • Søker må ha erfaring fra og ha arbeidet med offentlige anskaffelser
  • Videre bør søkeren ha kjennskap og erfaring innenfor relevante regelverk innen arbeidsområdet og kunnskap om forvaltning og saksbehandling.
  • Generell datakompetanse for å kunne håndtere microsoft office program, arkiveringsverktøy og anskaffelsessystemer.
  • Stillingen krever god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Søkeren forventes å kunne være relativt selvgående innenfor offentlige anskaffelser fra dag 1.

Personlige egenskaper

  • Faglig engasjement
  • Strukturert
  • God evne til å gjennomføre prosjekt selvstendig og i team
  • Gode samarbeidsevner
  • Initiativrik



Adresse: Trondheim

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
14.01.2021 Hele Agder
Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
15.01.2021 Hele Agder
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Oslo
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Ålesund
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Bergen
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring
15.01.2021 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Trondheim
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant
16.09.2013 Oslo
Vis alle 28.453 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Stillingen sine hovedoppgaver er å administrere og gjennomføre offentlige anskaffelser for kunde, herunder konsernanskaffelser og anskaffelser for datterselskap. Innkjøper skal sammen med fagleder innkjøp bidra til at innkjøpsavdelingen foretar effektive og lønnsomme anskaffelser, samt medvirke i utvikling og oppfølging av innkjøpsstrategien og kontraktsforvaltningen i organisasjonen.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre offentlige anskaffelser rettidig og riktig.

  • Gjennomføre kontraktsoppfølging iht. kontraktsportefølje

  • Være et rådgiverledd for organisasjonen innenfor offentlige anskaffelser og kontrakter

    • Gjennom nært samarbeid med fagleder innkjøp sørge for at selskapets anskaffelsesrutiner ivaretar alle krav og behov ift. lov og forskrift om offentlige
      anskaffelser og øvrige retningslinjer i organisasjonen.
  • Bidra til ryddige arbeidsprosesser iht. regelverk og rutiner både internt og overfor eksterne tjenesteytere.

Arbeidstid

08:00 - 16:00

Ønskede kvalifikasjoner

  • Stillingen krever utdannelse innen bedriftsøkonomi eller juss på høgskolenivå, og/eller relevant sertifisering/utdannelse innenfor offentlige anskaffelser.
    Relevant praksis kan kompensere for formell utdanning.
  • Søker må ha erfaring fra og ha arbeidet med offentlige anskaffelser
  • Videre bør søkeren ha kjennskap og erfaring innenfor relevante regelverk innen arbeidsområdet og kunnskap om forvaltning og saksbehandling.
  • Generell datakompetanse for å kunne håndtere microsoft office program, arkiveringsverktøy og anskaffelsessystemer.
  • Stillingen krever god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Søkeren forventes å kunne være relativt selvgående innenfor offentlige anskaffelser fra dag 1.

Personlige egenskaper

  • Faglig engasjement
  • Strukturert
  • God evne til å gjennomføre prosjekt selvstendig og i team
  • Gode samarbeidsevner
  • Initiativrik



Adresse: Trondheim

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Avantas AS, Trondheim