Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingen sine hovedoppgaver er å administrere og gjennomføre offentlige anskaffelser for kunde, herunder konsernanskaffelser og anskaffelser for datterselskap. Innkjøper skal sammen med fagleder innkjøp bidra til at innkjøpsavdelingen foretar effektive og lønnsomme anskaffelser, samt medvirke i utvikling og oppfølging av innkjøpsstrategien og kontraktsforvaltningen i organisasjonen.
Arbeidsoppgaver
Gjennomføre offentlige anskaffelser rettidig og riktig.
Være et rådgiverledd for organisasjonen innenfor offentlige anskaffelser og kontrakter
Gjennom nært samarbeid med fagleder innkjøp sørge for at selskapets anskaffelsesrutiner ivaretar alle krav og behov ift. lov og forskrift om offentlige
anskaffelser og øvrige retningslinjer i organisasjonen.
Bidra til ryddige arbeidsprosesser iht. regelverk og rutiner både internt og overfor eksterne tjenesteytere.
Arbeidstid
08:00 - 16:00
Ønskede kvalifikasjoner
Stillingen krever utdannelse innen bedriftsøkonomi eller juss på høgskolenivå, og/eller relevant sertifisering/utdannelse innenfor offentlige anskaffelser.
Relevant praksis kan kompensere for formell utdanning.
Søker må ha erfaring fra og ha arbeidet med offentlige anskaffelser
Videre bør søkeren ha kjennskap og erfaring innenfor relevante regelverk innen arbeidsområdet og kunnskap om forvaltning og saksbehandling.
Generell datakompetanse for å kunne håndtere microsoft office program, arkiveringsverktøy og anskaffelsessystemer.
Stillingen krever god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Søkeren forventes å kunne være relativt selvgående innenfor offentlige anskaffelser fra dag 1.
Personlige egenskaper
Faglig engasjement
Strukturert
God evne til å gjennomføre prosjekt selvstendig og i team
Stillingen sine hovedoppgaver er å administrere og gjennomføre offentlige anskaffelser for kunde, herunder konsernanskaffelser og anskaffelser for datterselskap. Innkjøper skal sammen med fagleder innkjøp bidra til at innkjøpsavdelingen foretar effektive og lønnsomme anskaffelser, samt medvirke i utvikling og oppfølging av innkjøpsstrategien og kontraktsforvaltningen i organisasjonen.
Arbeidsoppgaver
Gjennomføre offentlige anskaffelser rettidig og riktig.
Være et rådgiverledd for organisasjonen innenfor offentlige anskaffelser og kontrakter
Gjennom nært samarbeid med fagleder innkjøp sørge for at selskapets anskaffelsesrutiner ivaretar alle krav og behov ift. lov og forskrift om offentlige
anskaffelser og øvrige retningslinjer i organisasjonen.
Bidra til ryddige arbeidsprosesser iht. regelverk og rutiner både internt og overfor eksterne tjenesteytere.
Arbeidstid
08:00 - 16:00
Ønskede kvalifikasjoner
Stillingen krever utdannelse innen bedriftsøkonomi eller juss på høgskolenivå, og/eller relevant sertifisering/utdannelse innenfor offentlige anskaffelser.
Relevant praksis kan kompensere for formell utdanning.
Søker må ha erfaring fra og ha arbeidet med offentlige anskaffelser
Videre bør søkeren ha kjennskap og erfaring innenfor relevante regelverk innen arbeidsområdet og kunnskap om forvaltning og saksbehandling.
Generell datakompetanse for å kunne håndtere microsoft office program, arkiveringsverktøy og anskaffelsessystemer.
Stillingen krever god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Søkeren forventes å kunne være relativt selvgående innenfor offentlige anskaffelser fra dag 1.
Personlige egenskaper
Faglig engasjement
Strukturert
God evne til å gjennomføre prosjekt selvstendig og i team
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.