<  
>  
Annonsen er utløpt (vises ikke lenger i stillingssøket eller i bedriftsprofilen)
Stillingsannonse

Innkjøper Økonomi, Arendal

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon10 Presentasjon av stillingen:

Vil du jobbe med anskaffelser og innkjøp i Sørlandets modigste kommune?

Vi søker etter to personer som skal styrke jobben med gode innkjøp og anskaffelser.
Stillingene skal forsterke innkjøpsnettverket i kommunen. Du vil få jobbe med anskaffelser i de ulike sektorene i kommunen.
De rette personene vil ha mulighet til å styre mye av arbeidshverdagen sin selv og det er ønskelig at de skal være pådrivere til innovative løsninger både i anskaffelser og i å ha muligheten til å utfordre hvordan vi kjøper inn i kommunen i dag.

Du vil bli ansatt i stab økonomi og skal veilede og samarbeide bredt med fagpersoner i kommunen vår, samt inngå i nettverket rundt kommunalsjefen.

Arendal kommune er en kommune som tør å satse, samtidig som vi gjennom de neste år har en krevende økonomisk utfordring å løse. Tilsetting med forbehold om Bystyrets vedtak om budsjett 17. desember 2020.

Kvalifiserte søkere må gjennomføre evnetest og personlighetstest.

Første gangs intervjuer gjennomføres via Teams eller annen digital plattform.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre anskaffelsesprosesser fra A-Å både for rammeavtaler og enkeltstående kontrakter i samarbeid med ulike enheter i kommunen
  • Bidra til utarbeidelse av interne rutiner
  • Analysere innkjøpsbehov i hele kommunen
  • Utarbeide strategier for anskaffelser
  • Være proaktiv i utviklingsprosesser og forbedringsprosesser innen innkjøp i kommunen
  • Kontraktsoppfølging

Kvalifikasjoner

  • Bachelorgrad, hovedsakelig innenfor fagfeltene økonomi/jus, andre fagområder kan også være aktuelle.
  • Minimum to års erfaring fra arbeid med innovative anskaffelsesprosesser
  • Erfaring med offentlige anskaffelser er en fordel
  • Ønskelig med SOA Basis kvalifisering
  • Kjennskap til KGV/KAV
  • Svært gode kunnskaper i norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Analytisk, strukturert og prosessorientert
  • Evne til å se helhet
  • Gode digitale ferdigheter
  • Høy arbeidskapasitet og evne til å sette seg inn i nye ting raskt

Vi tilbyr

  • Et spennende og engasjert arbeidsmiljø med et høyt faglig nivå
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid med sommer- og vintertid
  • Lønn etter avtale
  • Stillingskode som saksbehandler

Kontaktinformasjon

Camilla Holm Nilsen, Seniorrådgiver, Stab økonomi, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Sam Eydes plass 2 4836 Arendal

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Arendal

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon10 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 06.12.2020





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
14.01.2021 Hele Agder
Aleris Agder i Lillesand holder til i moderne og funksjonelle lokaler, hvor pasientene skal føle seg i sentrum. Vi har
15.01.2021 Hele Agder
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Oslo
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Ålesund
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Bergen
Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring
15.01.2021 Stavanger
Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm
15.01.2021 Trondheim
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant
16.09.2013 Oslo
Vis alle 28.453 ledige stillinger

Arendal kommune har ca. 45 000 innbyggere, beliggende i en region som er en drivende kraft på Sørlandet. Regionen har et aktivt næringsliv, et blomstrende kulturliv og med en skjærgård og friluftsområder som gir unike opplevelses -- og rekreasjonsmuligheter.
Kommunen har ca 3200 ansatte og en lederstruktur med to nivåer; Rådmann og 5 kommunalsjefer, samt et nivå bestående av enhetsledere som ledere for omsorgsenheter, barnehager, skoler, administrative tjenester mv. Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.Les mer her

Les mer om Økonomi, Arendal

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon10 Presentasjon av stillingen:

Vil du jobbe med anskaffelser og innkjøp i Sørlandets modigste kommune?

Vi søker etter to personer som skal styrke jobben med gode innkjøp og anskaffelser.
Stillingene skal forsterke innkjøpsnettverket i kommunen. Du vil få jobbe med anskaffelser i de ulike sektorene i kommunen.
De rette personene vil ha mulighet til å styre mye av arbeidshverdagen sin selv og det er ønskelig at de skal være pådrivere til innovative løsninger både i anskaffelser og i å ha muligheten til å utfordre hvordan vi kjøper inn i kommunen i dag.

Du vil bli ansatt i stab økonomi og skal veilede og samarbeide bredt med fagpersoner i kommunen vår, samt inngå i nettverket rundt kommunalsjefen.

Arendal kommune er en kommune som tør å satse, samtidig som vi gjennom de neste år har en krevende økonomisk utfordring å løse. Tilsetting med forbehold om Bystyrets vedtak om budsjett 17. desember 2020.

Kvalifiserte søkere må gjennomføre evnetest og personlighetstest.

Første gangs intervjuer gjennomføres via Teams eller annen digital plattform.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre anskaffelsesprosesser fra A-Å både for rammeavtaler og enkeltstående kontrakter i samarbeid med ulike enheter i kommunen
  • Bidra til utarbeidelse av interne rutiner
  • Analysere innkjøpsbehov i hele kommunen
  • Utarbeide strategier for anskaffelser
  • Være proaktiv i utviklingsprosesser og forbedringsprosesser innen innkjøp i kommunen
  • Kontraktsoppfølging

Kvalifikasjoner

  • Bachelorgrad, hovedsakelig innenfor fagfeltene økonomi/jus, andre fagområder kan også være aktuelle.
  • Minimum to års erfaring fra arbeid med innovative anskaffelsesprosesser
  • Erfaring med offentlige anskaffelser er en fordel
  • Ønskelig med SOA Basis kvalifisering
  • Kjennskap til KGV/KAV
  • Svært gode kunnskaper i norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Analytisk, strukturert og prosessorientert
  • Evne til å se helhet
  • Gode digitale ferdigheter
  • Høy arbeidskapasitet og evne til å sette seg inn i nye ting raskt

Vi tilbyr

  • Et spennende og engasjert arbeidsmiljø med et høyt faglig nivå
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid med sommer- og vintertid
  • Lønn etter avtale
  • Stillingskode som saksbehandler

Kontaktinformasjon

Camilla Holm Nilsen, Seniorrådgiver, Stab økonomi, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Sam Eydes plass 2 4836 Arendal

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Arendal

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon10 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 06.12.2020





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Økonomi, Arendal