Aleris Helse søker dyktig regnskapsmedarbeider i et 6 måneders vikariat med mulighet til forlengelse. Vi er et velfungerende team med fem regnskapsmedarbeidere og regnskapssjef, som samarbeider tett. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon, som for øvrig består av fire controllere,tre lønnsmedarbeidere og en innkjøpsmedarbeider. Vi holder til i trivelige lokaler i Fredrik Stangs gate 11-13 på Frogner.
Arbeidsoppgaver
Registrering og oppfølging av inngående faktura
Føring av banktransaksjoner/remittering
Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker
Generell bilagsføring
Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse
Behandle interne og eksterne henvendelser per telefon og e-post
Andre ad-hoc oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner
Erfaring med regnskapsarbeid
Relevant utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for manglende utdanning
Generell god IT- og systemforståelse
Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer, samt erfaring fra Visma Global og Visma Dokumentsenter er en fordel
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Gode kommunikasjonsferdigheter, både på telefon og e-post
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som er strukturert, nøyaktig og liker å løse små og store utfordringer etter hvert som de dukker opp. Du trives med tidvis høyt arbeidstempo, er fleksibel og løsningsorientert. Vi er åpne for at du er nysgjerrig og alltid søker læring og utvikling. Du må ha gode samarbeidsevner og trives med å yte god service, samt ha evnen til å bidra til et godt arbeidsmiljø i avdelingen og selskapet.
Vi tilbyr dyktige, hyggelige og inkluderende kollegaer, konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø.
Tiltredelse etter avtale.
Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Sigrid Hansen, mobil 922 66 187.