<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Rådgiver for internkontroll og personvern (personvernombud) Digitalisering, utvikling og administrasjon, Nesodden kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du være med å bygge opp kommunens overordnede internkontrollsystem og styrke kommunens evne til å følge personvernregelverket i praksis?
Da har vi i Nesodden kommune ledig en 100% fast stilling som rådgiver for internkontroll og personvern.

Rådgiver ansettes i kommunalområdet Digitalisering, utvikling og administrasjon. Etter personvernforordningen (GDPR) skal Nesodden kommune ha personvernombud. Du vil ivareta denne rollen. I tillegg skal vi styrke vårt arbeid med internkontroll som et viktig ledd i vårt kvalitetssystem.

Arbeidsoppgaver

  • Rådgivning i overordnet internkontroll og kvalitet i hele kommunen
  • Opplæring i personvern og internkontroll til ledere og virksomheter
  • Opplæring i kvalitetssystemet til ledere og virksomheter
  • Kommunens kontaktperson som personvernombud
  • Systemansvarlig for kvalitetssystemet
  • Opprette dokumentasjon for helhetlig overordnet kvalitetssystem
  • Opprette dokumentasjon for overordnet personvern
  • Analyse av avvik
  • Sikre erfaringsdeling på tvers av kommunalområder
  • Gi kommunens øverste ledelse rådgivning i tiltak til forbedring
  • Saksbehandling
  • Følge opp kommunens digitaliseringsstrategi knyttet til personvern
  • Som rådgiver i Digitalisering utvikling og administrasjon kan det påregnes generelle rådgivningsoppgaver for Nesodden kommune.

Kvalifikasjoner

  • Relevant masterutdanning eksempelvis, juss/rettsvitenskap, statsvitenskap/samfunnsvitenskap/ledelse.
  • Kunnskap om og evne til å sette seg inn i relevant lovverk
  • Kunnskap og evne til å analysere tall og andre data

Det er også ønskelig med

  • Kunnskap og erfaring fra kommunal forvaltning
  • Rådgivningskompetanse
  • Erfaring fra arbeid ned personvern/internkontroll

Personlige egenskaper

  • Har interesse for digital utvikling.
  • Har gode samarbeidsevner og trives med arbeid i tverrfaglige team og prosesser.
  • Jobber systematisk, har evne til å tenke helhetlig og har god organisasjonsforståelse
  • Er analytisk
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Er positiv, liker utfordringer og er løsningsorientertPersonlig egnethet blir vektlagt.

Vi tilbyr

  • En lærende og fremtidsrettet organisasjon
  • Interessante arbeidsoppgaver i et kompetent arbeidsfellesskap
  • Godt arbeidsmiljø
  • Bedriftsidrettslag og kommunekor
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode låne- og pensjonsordninger.
  • Ulykkesforsikring også i fritiden
  • Lønn etter avtale

Kontaktinformasjon

Gro Myklebostad, Fagsjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Kongleveien 2
1450 Nesoddtangen

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Nesodden kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon29Stillingsprosent: 100%FastSøknadsfrist: 26.01.2021





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vi søker leder til å bygge et av landets fremste miljø innenfor trafikk og mobilitet! Multiconsult velger nå å slå
03.03.2021 Oslo
Multiconsult Norge AS avdeling Bygg og Industri i Bergen ønsker å ytterligere styrke vår kompetanse innenfor seksjon elektro. Vi ser
03.03.2021 Bergen
Vi søker allsidig «fullstack» utvikler som trives med varierte oppgaver! Har du utdannelse innen IKT, og erfaring med moderne systemutvikling?
03.03.2021 Oslo
Forretningsenhet Vest har kontorer på Nesttun i Bergen, på Stord og på Voss.I Nesttunbrekka er vi i overkant av 220
03.03.2021 Bergen
Multiconsult Norge AS avdeling Stord er i vekst, og me ønskjer å styrke vår kompetanse innan VVS-teknikk. Me ser difor
03.03.2021 Stord
Multiconsult er et av Norges ledende miljøer innen prosjektering og rådgivning med 2900 medarbeidere. Fellesnevneren i alle våre prosjekter er
03.03.2021 Flere steder
Brannsikkerhetsseksjonen i Oslo søker erfaren rådgiver! Vi er i dag 16 dedikerte rådgivere i seksjon Brannsikkerhet i Oslo, som har
03.03.2021 Oslo
Fagområdene elektro og automasjon i Forretningsenhet Bygg og Eiendom er i stor vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse
03.03.2021 Oslo
Vis alle 26.435 ledige stillinger

Nesodden er en attraktiv kommune i vekst som nå satser sterkere på samfunns- og næringsutvikling. Kommunen ligger vakkert til i Follo med sin lange kyststripe mot Oslofjorden og Bunnefjorden og har i underkant av 20 000 innbyggere. Her er turterreng både sommer og vinter, mange badestrender og et rikt kulturliv. For å lykkes i en organisasjon i stadig endring kreves det dyktige ledere og medarbeidere. Nesodden kommune er en god og inspirerende arbeidsplass hvor vi leverer gode tjenester til innbyggerne. Sammen skaper vi det gode livet! Til Nesodden kommunes hjemmeside

Les mer om Digitalisering, utvikling og administrasjon, Nesodden kommune

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med å bygge opp kommunens overordnede internkontrollsystem og styrke kommunens evne til å følge personvernregelverket i praksis?
Da har vi i Nesodden kommune ledig en 100% fast stilling som rådgiver for internkontroll og personvern.

Rådgiver ansettes i kommunalområdet Digitalisering, utvikling og administrasjon. Etter personvernforordningen (GDPR) skal Nesodden kommune ha personvernombud. Du vil ivareta denne rollen. I tillegg skal vi styrke vårt arbeid med internkontroll som et viktig ledd i vårt kvalitetssystem.

Arbeidsoppgaver

  • Rådgivning i overordnet internkontroll og kvalitet i hele kommunen
  • Opplæring i personvern og internkontroll til ledere og virksomheter
  • Opplæring i kvalitetssystemet til ledere og virksomheter
  • Kommunens kontaktperson som personvernombud
  • Systemansvarlig for kvalitetssystemet
  • Opprette dokumentasjon for helhetlig overordnet kvalitetssystem
  • Opprette dokumentasjon for overordnet personvern
  • Analyse av avvik
  • Sikre erfaringsdeling på tvers av kommunalområder
  • Gi kommunens øverste ledelse rådgivning i tiltak til forbedring
  • Saksbehandling
  • Følge opp kommunens digitaliseringsstrategi knyttet til personvern
  • Som rådgiver i Digitalisering utvikling og administrasjon kan det påregnes generelle rådgivningsoppgaver for Nesodden kommune.

Kvalifikasjoner

  • Relevant masterutdanning eksempelvis, juss/rettsvitenskap, statsvitenskap/samfunnsvitenskap/ledelse.
  • Kunnskap om og evne til å sette seg inn i relevant lovverk
  • Kunnskap og evne til å analysere tall og andre data

Det er også ønskelig med

  • Kunnskap og erfaring fra kommunal forvaltning
  • Rådgivningskompetanse
  • Erfaring fra arbeid ned personvern/internkontroll

Personlige egenskaper

  • Har interesse for digital utvikling.
  • Har gode samarbeidsevner og trives med arbeid i tverrfaglige team og prosesser.
  • Jobber systematisk, har evne til å tenke helhetlig og har god organisasjonsforståelse
  • Er analytisk
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Er positiv, liker utfordringer og er løsningsorientertPersonlig egnethet blir vektlagt.

Vi tilbyr

  • En lærende og fremtidsrettet organisasjon
  • Interessante arbeidsoppgaver i et kompetent arbeidsfellesskap
  • Godt arbeidsmiljø
  • Bedriftsidrettslag og kommunekor
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode låne- og pensjonsordninger.
  • Ulykkesforsikring også i fritiden
  • Lønn etter avtale

Kontaktinformasjon

Gro Myklebostad, Fagsjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Kongleveien 2
1450 Nesoddtangen

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Nesodden kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon29Stillingsprosent: 100%FastSøknadsfrist: 26.01.2021





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Digitalisering, utvikling og administrasjon, Nesodden kommune