<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Innkjøpsrådgiver - 2. gangs utlysning Økonomi og lønn, Hamar kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon8 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon79 Presentasjon av stillingen:
Økonomiavdelingen v/innkjøpsseksjonen har et helhetlig og faglig ansvar for anskaffelser i hele kommunen og søker herved en engasjert og utviklingsorientert medarbeider, som liker utfordringer og raskt tempo, liker å arbeide på tvers og streber for å nå mål sammen med andre.

Innkjøpsseksjonen er kommunens kompetansesenter innen anskaffelser og utgjør et team på 3 årsverk. Hovedoppgavene er tilknyttet anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid og systemoppgaver.

Stillingen rapporterer til Økonomisjef.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
  • Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
  • Oppfølging av innkjøpsavtaler og leverandører.
  • Ansvar for oppdatering av avtaleinformasjon på kommunens kvalitetssystem, EQS.
  • Ansvar for drift, oppdatering og vedlikehold av kommunenes digitale innkjøpsverktøy, Mercell.
  • Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f.eks e-handel og miljørelaterte innkjøpsprosjekt).
  • Det må påregnes andre oppgaver innen økonomiavdelingens arbeidsområde.

Kvalifikasjoner

  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
  • Gode digitale ferdigheter.
  • Kunnskap om regelverket innen offentlige anskaffelser.
  • God økonomiforståelse.
  • Ønskelig med kompetanse/erfaring fra e-handel.

Det kreves høyere utdanning innen relevant arbeidsområde, fortrinnsvis innen økonomi, IKT eller jus, bachelor eller master.

Personlige egenskaper

  • Du har gode samarbeidsegenskaper og er flink å dele din kunnskap.
  • Du arbeider ryddig og strukturert, er løsningsorientert og har gode gjennomføringsevner.
  • Du tar ansvar og har evne til å stå på i travle perioder.
  • Du kan arbeide både selvstendig og i team.
  • Du har god læringsevne og personlig egnethet for arbeidsoppgavene.

Vi tilbyr

  • Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
  • Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.

Kontaktinformasjon

Martin Wilisoo, Økonomisjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Vangsvegen 51
2317 Hamar

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Hamar kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon79 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 08.03.2021





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Eurosko Tangen søker Butikkleder!Til vår butikk på Nesoddtangen, søker vi en aktiv og engasjert Butikkleder i 80% stilling. Du vil
18.04.2021 Nesodden
Stendi har ledige stillinger i Haugesund og Stavanger regionen. Vi søker faglig engasjerte og nytenkende miljøterapeuter med lang og bred
15.06.2020 Flere steder
Nannasvei er en ny og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre beboere, som har ulike bistandsbehov.
16.04.2021 Bærum
Vi søker etter flere miljøarbeidere/terapeuter til våre tiltak i Østfold-området. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle
16.04.2021 Flere steder
Vi søker etter flere miljøarbeidere/terapeuter til våre tiltak i Lillehammer-området. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle
15.04.2021 Lillehammer
Vi søker etter flere miljøarbeidere til våre tiltak i Elverums-området.   Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av
15.04.2021 Elverum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 29.422 ledige stillinger

Med over 2500 ansatte, er Hamar kommune den største arbeidsplassen i Hamar. Medarbeiderne har bakgrunn fra mange ulike yrker og har svært allsidig kompetanse. Våre verdier er åpen, pålitelig, modig og helhetlig. Les mer om Hamar kommune

Les mer om Økonomi og lønn, Hamar kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon8 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon79 Presentasjon av stillingen:
Økonomiavdelingen v/innkjøpsseksjonen har et helhetlig og faglig ansvar for anskaffelser i hele kommunen og søker herved en engasjert og utviklingsorientert medarbeider, som liker utfordringer og raskt tempo, liker å arbeide på tvers og streber for å nå mål sammen med andre.

Innkjøpsseksjonen er kommunens kompetansesenter innen anskaffelser og utgjør et team på 3 årsverk. Hovedoppgavene er tilknyttet anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid og systemoppgaver.

Stillingen rapporterer til Økonomisjef.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
  • Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
  • Oppfølging av innkjøpsavtaler og leverandører.
  • Ansvar for oppdatering av avtaleinformasjon på kommunens kvalitetssystem, EQS.
  • Ansvar for drift, oppdatering og vedlikehold av kommunenes digitale innkjøpsverktøy, Mercell.
  • Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f.eks e-handel og miljørelaterte innkjøpsprosjekt).
  • Det må påregnes andre oppgaver innen økonomiavdelingens arbeidsområde.

Kvalifikasjoner

  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
  • Gode digitale ferdigheter.
  • Kunnskap om regelverket innen offentlige anskaffelser.
  • God økonomiforståelse.
  • Ønskelig med kompetanse/erfaring fra e-handel.

Det kreves høyere utdanning innen relevant arbeidsområde, fortrinnsvis innen økonomi, IKT eller jus, bachelor eller master.

Personlige egenskaper

  • Du har gode samarbeidsegenskaper og er flink å dele din kunnskap.
  • Du arbeider ryddig og strukturert, er løsningsorientert og har gode gjennomføringsevner.
  • Du tar ansvar og har evne til å stå på i travle perioder.
  • Du kan arbeide både selvstendig og i team.
  • Du har god læringsevne og personlig egnethet for arbeidsoppgavene.

Vi tilbyr

  • Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
  • Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.

Kontaktinformasjon

Martin Wilisoo, Økonomisjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Vangsvegen 51
2317 Hamar

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Hamar kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon79 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 08.03.2021





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Økonomi og lønn, Hamar kommune