I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. I Gjensidige engasjerer vi oss. Vi har som ambisjon å bli Nordens mest kundeorienterte forsikringsselskap og vi er overbevist om at det er gjennom våre ansatte vi oppnår mål og resultater. Derfor søker vi nå nysgjerrige, nytenkende og løsningsorienterte studenter som ønsker seg praktisk og relevant erfaring innenfor Markedsføring og Kommunikasjon.
Internshipordningen
Et internship hos oss vil gi deg en unik innsikt i bransjen og kulturen vår. Du vil få jobbe med oppgaver som er relevante for deg og ta del i et spennende fagmiljø. Alle våre interns får reelt ansvar og muligheten til å komme med idéer som kan trekke Gjensidige i riktig retning.
Som intern jobber du ca. 20 % gjennom skoleåret, på kontoret vårt i Oslo. Vi legger vekt på høy fleksibilitet, slik at jobben du gjør hos oss ikke går utover prestasjonene dine på skolen.
Innenfor fagområdet Markedsføring og Kommunikasjon tilbyr vi følgende internship:
1. Internship innen Design og Brukeropplevelse
Avdelingen Design og Brukeropplevelse jobber i tverrfaglige team med videreutvikling av de digitale tjenestene våre. Vi jobber med områder innen brukeropplevelser, design, tekst, front-end utvikling og rådgivning. Du vil få jobbe som innholdsrådgiver og tekstforfatter i små og store utviklingsprosjekter, i alle deler av organisasjonen. Du får være med på å utvikle ideer og konsepter sammen med våre designere, og gi råd om kundereiser, kanalvalg og innhold i tråd med Gjensidigeopplevelsen. Du ønsker å jobbe med digitale brukeropplevelser etter endt studie.
Vi ser etter deg som:
2. Internship innen Markedsføring og Kundekommunikasjon
Avdelingen CRM og Marked arbeider med markedsføring og kundekommunikasjon mot bedrift og landbrukskunder. Vi jobbet blant annet med å produsere kvalitetsmateriell til målrettet og analytisk drevet kommunikasjon og oppfølging av våre kunder. Gjennom et internship hos oss vil du bidra med støtte på kommunikasjon på ulike flater som e-post, SMS, nettsider og intranett. I tillegg vil du utarbeide presentasjoner og utvikle annet materiell til kundedialogen.
Vi ser etter deg som:
Praktisk informasjon
Internshipet er timebetalt, og er beregnet til å fylle en 20% stilling ved siden av studiene gjennom studieåret 2021/2022. Vi søker hovedsakelig 3-5 års studenter. Internshipet begynner i august 2021 og alle internshipene har arbeidssted på hovedkontoret i Oslo.
Skriv tydelig i søknaden hvilket internship du søker på, eventuelt prioritert rekkefølge. Legg ved karakterutskrift sammen med søknadsbrev og CV. Karakterutskriften lastes opp under øvrige dokumenter. Søknader som mangler etterspurt informasjon vil ikke bli vurdert.
Om du ønsker å lære mer om Gjensidige og mulighetene hos oss kan du følge oss på Instagram, LinkedIn eller lese mer på gjensidige.no/jobb.
Ytterligere spørsmål kan rettes til Logg inn for å se kontaktinformasjon
Tiltredelse | Stillingstype | |
---|---|---|
Etter avtale | Fast ansettelse, Heltid | |
Arbeidssted | Yrker | Fagområder |
Oslo | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
Arbeidserfaring | Utdanningsnivå | Bransjer |
Se annonsen | Se annonsen | Ikke oppgitt |
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.
I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.
Les mer om GjensidigeSe stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Du kan lagre denne stillingen i en personlig liste.
Du kan legge til et personlig notat (kun synlig for deg)
Vi sender deg stillinger som dette automatisk (basert på Yrke(r), Fagområde og Sted i annonsen)