I samarbeid med en internasjonal TV-gruppe ser vi etter en svensktalende Kundeserviceagent. Vår kunde har i dag sin egen streamingplattform, hvor du vil besvare henvendelser fra svenske kunder. Er du aktiv bruker av streamingtjenester og trigges av problemløsning?
Informasjon om stillingen
I rollen som Kundeserviceagent vil din rolle vil være å besvare kundehenvendelser på e-post, chat og poster i sosiale medier. Du er bedriftens ansikt utad og vil være en viktig del av brukeropplevelsen til alle kundene som trenger hjelp og støtte.
Som Kundeserviceagent handler det om å være problemløsende, ettersom henvendelsene kan variere fra problemer med betalingskort til utilgjengelig innhold. Du vil tilhøre flotte lokaler på Nydalen, noe som krever at du bor i nærheten av Oslo på daglig basis. Per nå vil alt arbeid foregå hjemmefra. I en "normal" verden vil også store deler av arbeidet foregå hjemmefra, men da vil det ved noen anledninger være mulig å jobbe fra kontoret. Arbeidstid vil variere, men i all hovedsak er dette kveldsvakter og helgevakter. Kundeserviceagentene må være tilgjengelig når kundene streamer, og det er størst trykk på kveldstid.
Det forutsettes at kandidater som ønsker å bli vurdert for stillingen har erfaring fra å bruke streamingtjenester både via mobil (iOs, Android), nettbrett, mediasenter (Apple TV, Chromecast) og/eller datamaskin (Mac, Windows).
Arbeidsoppgaver
Besvare henvendelser, primært via e-post og chat gjeldende tekniske spørsmål knyttet til svenske kunders bruk av streamingtjenester
Ansvar for at alle henvendelser blir fulgt opp, via ticket-systemet Zendesk
Forefallende administrativt arbeid
Vi søker deg som
Er positiv og serviceminded
Har et meget godt svensk muntlig og skriftlig ordforråd
Irriterer deg over skrivefeil
Har en generell god teknisk forståelse
Besitter din egen PC, da det er denne du skal benytte i arbeidstiden
Erfaring fra skriftlig kundeservicearbeid på svensk er en fordel men ikke et krav
Annen informasjon
Oppstart: Snarest, i løpet av mars
Arbeidsomfang: Deltid, 15-20 timer per uke. Det er i første omgang et engasjement ut juni 2021 gjennom Academic Work.
Søknadsfrist: Snarest, vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned før fristen dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.
Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Vår kunde har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work. Kontakt oss på Logg inn for å se kontaktinformasjon om du har spørsmål.
Informasjon om bedriften
Vår kunde er en TV-gruppe eid av et ledende amerikansk TV-nettverk.
Adresse: Oslo