Da vår nåværende advokatsekretær flytter sørover søker Advokatfirmaet Herstad etter ny advokatsekretær.
Er du effektiv, ansvarsbevisst, selvstendig, utadvendt og har gode samarbeidsegenskaper, har vi bruk for deg hos oss! Det kreves nøyaktighet, gode datakunnskaper og økonomi/tallforståelse for stillingen, i tillegg til struktur og evne til å levere raskt.
Utdannelse eller praksis fra handels- og kontorfag, evt. offentlig forvaltning er en fordel, og opplæring vil bli gitt. Stillingen innebærer ansvar for daglig drift av kontoret, kontakt med klienter og eksterne samarbeidspartnere, skrivearbeid og oppfølging av saker og andre oppgaver etter behov. Stillingen innebærer også taushetsplikt etter gjeldende lovverk.
Siden vi blant annet driver med eiendomsmegling er det et krav at den som ansettes gjennomgår/består aktuelle kurs for å sertifiseres som meglerassistent og oppgjørsmedhjelper. Etter beståtte kurs vil denne delen av virksomheten være en viktig del av jobben, og stillingen vil da bli en fulltidsstilling. I forbindelse med visninger vil det også kunne bli noe kveldsarbeid.
Da vi er et lite arbeidsmiljø vil personlig egnethet tillegges stor vekt.
Tiltredelse | Stillingstype | |
---|---|---|
Etter avtale | Fast ansettelse, Deltid | |
Arbeidssted | Yrker | Fagområder |
Sør-Varanger | Advokatsekretær | Ikke oppgitt |
Arbeidserfaring | Utdanningsnivå | Bransjer |
Se annonsen | Se annonsen | Ikke oppgitt |
Advokatfirmaet Herstad AS tilbyr juridiske tjenester til privatpersoner, næringslivet og det offentlige, samt eiendomsmegling. Vi holder til i lyse og romslige kontorer i Kirkenes sentrum.
Les mer om Advokatfirmaet HerstadSe stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Du kan lagre denne stillingen i en personlig liste.
Du kan legge til et personlig notat (kun synlig for deg)
Vi sender deg stillinger som dette automatisk (basert på Yrke(r), Fagområde og Sted i annonsen)