<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Ledig og klar for en ny utfordring? BackUp Personell AS, -Oslo

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vår kunde er en totalleverandør av målere, avlesning og avregningstjenester. De leverer radiator-, vann- og energimålere over hele landet. Kunden vår er et internasjonalt selskap i vekst og er derfor på utkikk etter en markedskoordinator med oppstart så snart som mulig. Som markedskoordinator vil du jobbe med både salg og markedsføring. Du skal være med å sørge for at selskapets budsjetter nås. Dette skal du i hovedsak gjøre gjennom å støtte selgerne i å innhente, kvalitetssikre og strukturere informasjonen som er nødvendig for å sluttføre salg og prosjekter. Det vil være mye å gjøre og du vil være en del av et spennende internasjonalt konsern som stadig vokser og utvikler seg. Kompetanse på fagområde som kunden vår jobber med vil vi lære deg, om du ikke allerede har kjennskap til det. Vi ønsker oss deg som er god på markedsføring, en dyktig relasjonsbygger og skikkelig lysten på å utvikle deg.

Arbeidsoppgaver

I denne rollen skal du både fungere som en støtte opp mot salgsavdelingen, i forbindelse med å innhente og strukturere informasjon og kommunisere dette på en salgsfremmende måte, men også ta ansvar for markedsføringen. Du vil kommunisere mye med både interne og eksterne personer, muntlig som skriftlig. Du vil samarbeide tett med kollegaene dine på Oslo-kontoret, men også ha god dialog med kollegaer i andre land for å samarbeide om selskapets markedsføringsstrategi. Her er oppgavene vi ser for oss at du skal håndtere innenfor de ulike feltene:

Salgsorienterteoppgaver

  • Opprette, oppdatere og behandle tilbud, ordre og bestillinger fra nye og eksisterende kunder.
  • Utarbeide og endre installasjons-, leie-, og tjenesteavtaler, samt oversende og følge opp til både eksisterende og nye kunder.
  • Sørge for at kunde- og prosjektinformasjon er tilfredsstillende utfylt i vårt ERP (Mamut), CRM og prosjektsystem (Podio).
  • Innhente og kvalitetssikre diverse informasjon tilknyttet kommende og pågående prosjekter. Det kan for eksempel være beboerlister, fremdriftsplaner, tegninger ol.
  • Identifisere nye og ufullkomne salg via selskapets systemer, følge opp dette og kontakte rett person for å fullføre salget.
  • Bidra til å forbedre rutiner, struktur og informasjonsflyt internt i salgsavdelingen.

Markedsføringsrelaterte oppgaver:

  • Oversette markedsmateriell og andre dokumenter fra dansk/engelsk.
  • Utarbeide og bearbeide diverse markedsmateriell etter behov fra hovedsakelig salgsavdeling, men også andre avdelinger.
  • Utarbeide og publisere innhold via some og nyhetsbrev.
  • Følge opp diverse leverandører innenfor markedsføring.
  • Planlegge og koordinere konferanser
Ønskede kvalifikasjoner
  • Utdannet innen markedsføring eller evt har erfaring som kan veie opp for den formelle utdannelsen
  • kompetanse på VVS er en klar fordel, men ikke et must
  • flytende muntlig og skriftlig i norsk

Vi ønsker oss deg som har et naturlig salgsgen og er god på bygge relasjoner til andre. Salg i denne jobben handler mest om å videreformidle kunnskap om produkter på en overbevisende, men naturlig og tillitsvekkende måte. Det fordrer at vi trenger deg som er dyktig på formidling, både muntlig og skriftlig. Du må også evne å kunne oversette dokumenter fra engelsk/dansk til norsk.
Vi er åpne for mange ulike typer kandidater, nyutdannet som erfaren, men det viktigste er at du er motivert av å skulle lære og utvikle deg videre.

Personlige egenskaper

Du er

  • strukturert og systematisk i ditt arbeide
  • god til å kommunisere og samarbeide
  • pålitelig
  • effektiv og evner å håndtere flere arbeidsoppgaver på en gang
  • lærevillig og motivert for faget
  • god med mennesker og dyktig på å bygge relasjoner
Vi tilbyr

Du vil få:

  • være en del av et større konsern, som gir deg internasjonal erfaring
  • spennende muligheter for utvikling etter hvert som firmaet vokser
  • god oppfølging og videre kursing
  • en allsidig jobb som utfordrer
  • et trivelig arbeidsmiljø i nær tilknytning til Oslo
Arbeidstid

Mandag til fredag 8-16Er det deg vi har beskrevet i teksten over? Da vil vi gjerne høre fra nettopp deg! Trykk da på SØK PÅ STILLINGEN på høyre side. Spørsmål kan rettes til personalrådgiver Celine Strømberg Killi på enten Logg inn for å se kontaktinformasjon eller på Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi går gjennom søknader fortløpende.




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Stendi har ledige stillinger i Haugesund og Stavanger regionen. Vi søker faglig engasjerte og nytenkende miljøterapeuter med lang og bred
15.06.2020 Flere steder
Nannasvei er en ny og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre beboere, som har ulike bistandsbehov.
16.04.2021 Bærum
Vi søker etter flere miljøarbeidere/terapeuter til våre tiltak i Østfold-området. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle
16.04.2021 Flere steder
Vi søker etter flere miljøarbeidere/terapeuter til våre tiltak i Lillehammer-området. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle
15.04.2021 Lillehammer
Vi søker etter flere miljøarbeidere til våre tiltak i Elverums-området.   Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av
15.04.2021 Elverum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier
26.02.2019 Bergen
Vis alle 28.590 ledige stillinger

BackUp Gruppen har siden 1997 vært en totalleverandør av rekrutterings- og bemanningsløsninger. Vi har en solid kundeportefølje innen privat og offentlig sektor, og gjennom våre avdelingskontorer bemanner vi hele Norge. Omsetningen i 2018 var 231 millioner og vi hadde over 3500 utleide medarbeidere hos våre kunder.
Vi skal være den beste arbeidsgiver for våre medarbeidere og vårt overordnede mål er gjennomgående kvalitet i hele verdikjeden.

Les mer om BackUp Personell AS, -Oslo

Stillingsbeskrivelse

Vår kunde er en totalleverandør av målere, avlesning og avregningstjenester. De leverer radiator-, vann- og energimålere over hele landet. Kunden vår er et internasjonalt selskap i vekst og er derfor på utkikk etter en markedskoordinator med oppstart så snart som mulig. Som markedskoordinator vil du jobbe med både salg og markedsføring. Du skal være med å sørge for at selskapets budsjetter nås. Dette skal du i hovedsak gjøre gjennom å støtte selgerne i å innhente, kvalitetssikre og strukturere informasjonen som er nødvendig for å sluttføre salg og prosjekter. Det vil være mye å gjøre og du vil være en del av et spennende internasjonalt konsern som stadig vokser og utvikler seg. Kompetanse på fagområde som kunden vår jobber med vil vi lære deg, om du ikke allerede har kjennskap til det. Vi ønsker oss deg som er god på markedsføring, en dyktig relasjonsbygger og skikkelig lysten på å utvikle deg.

Arbeidsoppgaver

I denne rollen skal du både fungere som en støtte opp mot salgsavdelingen, i forbindelse med å innhente og strukturere informasjon og kommunisere dette på en salgsfremmende måte, men også ta ansvar for markedsføringen. Du vil kommunisere mye med både interne og eksterne personer, muntlig som skriftlig. Du vil samarbeide tett med kollegaene dine på Oslo-kontoret, men også ha god dialog med kollegaer i andre land for å samarbeide om selskapets markedsføringsstrategi. Her er oppgavene vi ser for oss at du skal håndtere innenfor de ulike feltene:

Salgsorienterteoppgaver

  • Opprette, oppdatere og behandle tilbud, ordre og bestillinger fra nye og eksisterende kunder.
  • Utarbeide og endre installasjons-, leie-, og tjenesteavtaler, samt oversende og følge opp til både eksisterende og nye kunder.
  • Sørge for at kunde- og prosjektinformasjon er tilfredsstillende utfylt i vårt ERP (Mamut), CRM og prosjektsystem (Podio).
  • Innhente og kvalitetssikre diverse informasjon tilknyttet kommende og pågående prosjekter. Det kan for eksempel være beboerlister, fremdriftsplaner, tegninger ol.
  • Identifisere nye og ufullkomne salg via selskapets systemer, følge opp dette og kontakte rett person for å fullføre salget.
  • Bidra til å forbedre rutiner, struktur og informasjonsflyt internt i salgsavdelingen.

Markedsføringsrelaterte oppgaver:

  • Oversette markedsmateriell og andre dokumenter fra dansk/engelsk.
  • Utarbeide og bearbeide diverse markedsmateriell etter behov fra hovedsakelig salgsavdeling, men også andre avdelinger.
  • Utarbeide og publisere innhold via some og nyhetsbrev.
  • Følge opp diverse leverandører innenfor markedsføring.
  • Planlegge og koordinere konferanser
Ønskede kvalifikasjoner
  • Utdannet innen markedsføring eller evt har erfaring som kan veie opp for den formelle utdannelsen
  • kompetanse på VVS er en klar fordel, men ikke et must
  • flytende muntlig og skriftlig i norsk

Vi ønsker oss deg som har et naturlig salgsgen og er god på bygge relasjoner til andre. Salg i denne jobben handler mest om å videreformidle kunnskap om produkter på en overbevisende, men naturlig og tillitsvekkende måte. Det fordrer at vi trenger deg som er dyktig på formidling, både muntlig og skriftlig. Du må også evne å kunne oversette dokumenter fra engelsk/dansk til norsk.
Vi er åpne for mange ulike typer kandidater, nyutdannet som erfaren, men det viktigste er at du er motivert av å skulle lære og utvikle deg videre.

Personlige egenskaper

Du er

  • strukturert og systematisk i ditt arbeide
  • god til å kommunisere og samarbeide
  • pålitelig
  • effektiv og evner å håndtere flere arbeidsoppgaver på en gang
  • lærevillig og motivert for faget
  • god med mennesker og dyktig på å bygge relasjoner
Vi tilbyr

Du vil få:

  • være en del av et større konsern, som gir deg internasjonal erfaring
  • spennende muligheter for utvikling etter hvert som firmaet vokser
  • god oppfølging og videre kursing
  • en allsidig jobb som utfordrer
  • et trivelig arbeidsmiljø i nær tilknytning til Oslo
Arbeidstid

Mandag til fredag 8-16Er det deg vi har beskrevet i teksten over? Da vil vi gjerne høre fra nettopp deg! Trykk da på SØK PÅ STILLINGEN på høyre side. Spørsmål kan rettes til personalrådgiver Celine Strømberg Killi på enten Logg inn for å se kontaktinformasjon eller på Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi går gjennom søknader fortløpende.




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • APR 18
    2021
    3 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
1 ledig stilling

Fakta om BackUp Personell AS, -Oslo