For vår kunde innen konsulentvirksomheten søker vi etter en kontormedarbeider som kan jobbe 2 ganger i uken. Oppstart midten av august. Er det deg vi leter etter?
Arbeidsoppgaver
Som kontormedarbeider vil du jobbe med erfarne og dyktige konsulenter.
Din arbeidshverdag og arbeidsoppgaver vil bære preg av mye ansvar og selvstendighet
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Ansvar for daglig drift av kontoret og sosiale medier
- Planlegging og gjennomføring av sosiale arrangementer
- Klargjøring og innkjøp av mat, kontorutstyr og dekor
- Ansvar for covid-19 regler
- Besvarelse på mail og telefoner
- Posthåndtering og bistå kolleger med hva de måtte trenge
- Holde kontoret rent og ryddig, rengjøre kaffemaskiner osv.
- On- og offboarding av ansatte
Arbeidstid
2 dager i uken. Kan bli mer i perioder ved avtale.
Ønskede kvalifikasjoner
Vi ser for oss at du er:
- Student tidlig i bachelor- eller masterløp fortrinnsvis HR, administrasjon eller økonomi
- Flytende norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Administrativt arbeidserfaring er en fordel
- God kompetanse på bruk av Office-pakken (Power Point, Word, Excel etc.)
Personlige egenskaper
Som person er du:
- Tar initiativ og oppgaver på strak arm
- Positiv og godt humør
- Ønsker å skape en god arbeidsplass og sørger for at alle har det bra
- Stukturert og liker å ha orden
- Selvstendig
Vi tilbyr
Som kontormedarbeider vil du kunne påvirke din arbeidshverdag med egne ideer og initiativ,
samtidig som du kan knytte kontakter og få et innblikk i konsulentbransjen. Du vil bli gitt mye ansvar uten
nødvendigvis å bli fortalt hvordan du skal løse oppgaven. For rette vedkommende kan det
også være mulighet for andre jobbmuligheter internt i firmaet i fremtiden.
Vi holder til sentralt i Oslo sentrum
Høres dette interessant ut? Da håper vi å høre fra deg
Adresse: Oslo