Er du fremoverlent, løsningsorientert og genuint interessert i mat? Og brenner du for å skape salgsresultater i samarbeid med andre? Vi i BAMA Storkjøkken har en fantastisk produktportefølje, et dyktig fagmiljø av kokker og mateksperter, et erfarent KAM- og salgsapparat, og en solid logistikk i bunn. Nå trenger vi deg som kan bidra med å utvikle vår kommunikasjon både eksternt og internt, for å sikre at vi er inspirerende og slagkraftige ut mot våre kunder. Vi er på jakt etter en proaktiv og strukturert Digital Markedsfører.
Vi tror du allerede har jobbet noen år med optimalisering av innhold og annonser for digitale og sosiale flater. Dette kombinert med din matfaglige interesse, gjør at du er god på å utvikle relevante, sentrale kampanjeideer, som er overførbare til salgsutløsende aktiviteter. Videre har du struktur og driv som sikrer at du får produsert markedsmateriellet og gjennomført ideene fra A til Å. I en innholdsrik hverdag blir det viktig at du selvstendig evner å kombinere operative oppgaver, med langsiktig og strategisk planlegging.
De som trives og lykkes best i BAMA Storkjøkken er naturlige relasjonsbyggere, som fleksibelt tilpasser deg forskjellige personligheter og systemer, og samtidig tør å utfordre på en mulighetsorientert og nysgjerrig måte. Om du motiveres av å bidra til å løfte BAMA Storkjøkken i digitale og sosiale flater så vil vi gjerne ha deg med på laget!
.
Digital Markedsfører sin hverdag i korte trekk:- Du vil være digitalredaktør for hjemmeside med publiseringsansvar i CMS
- Utarbeidelse og gjennomføring av årlig innholds- og publiseringsplan basert på produktplan fra Kategori
- Utarbeidelse av markedsinformasjon og kampanjemateriell, selv eller via byråer
- Gjøre digital markedsføring, med fokus på annonsering i sosiale medier
- Løpende tracking, A/B-testing og optimalisering av innhold og annonser i digitale kanaler og SoMe
- Sikre rød tråd fra interne og eksterne nyhetsbrev til digitale flater, med rett marketingmix
- Ha kontakt med trykkeri og byråer for koordinering av markedsmateriell, annonsering og profileringsartikler
- Koordinering og deltakelse på messer, kundearrangement og events
- Holde deg oppdatert på bransjen og mattrender for å sikre relevans i kommunikasjon mot storkjøkkenmarkedet.
Vi tror at den som vil lykkes best i stillingen har:- 2 års relevant erfaring med digital markedsføring, og kan vise til gode resultater i liknende stilling
- Høyere utdanning innen markedsføring, eller tilsvarende relevant fordypning
- Svært gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk og engelsk
- God teknisk kompetanse på digitale verktøy, CRM system, samt bruk av Office-pakken
- Spisskompetanse i Facebook Business Manager, Google Tag manager og Google analytics
- Erfaring med Indesign og Photoshop
- Matfaglig forståelse eller interesse for mat
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company: Ida Beinnes Hoff på tlf: 489 59 465 eller Randi Ditlev-Simonsen på 952 22 907
Søknadsfrist er 28.Mars 2021.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon