<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Ønsker du å bli vår nye Agile Team Coach & Service Manager for Telenors streaming- og TV-tjenester? Telenor Norge

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Telenor T-We er den største distributøren av tv og strømming i Norge. Det er en posisjon vi er stolte av ? og som vi jobber aktivt med hver dag for å beholde.
Tv- og strømmemarkedet står midt i en stor og spennende brytningstid. Nye forretningsmodeller og store teknologiske endringer forutsetter at vi tenker nytt og utvikler oss i et høyere tempo enn før.
Derfor har Telenor besluttet å styrke satsingen på tv og strømming ytterligere. Som et ledd i denne satsingen søker vi nå en rekke nye nøkkelpersoner til flere ulike funksjoner. Miljøene som jobber med tv i Telenor er en del av en tv-tribe. Det vil si at vi jobber i kryssfunksjonelle team på tvers av fagdisipliner, og vi har en mer innsiktsbasert og eksperimenterende tilnærming til utvikling. Hvordan framtidens TV-løsninger blir er på ingen måte gitt, og vi har et genuint ønske om å finne nye og innovative løsninger til det beste for kundene. Samtidig skal vi hele tiden levere på kjerneoppdraget: Å servere fantastisk underholdning, på en enkel og brukervennlig måte.

Som Agile Team Coach & Service Manager vil du inngå i et team som er ansvarlige for innholdsportefølje, anbefalinger og poengvelger for Telenors TV-tjeneste T-We. Stillingen inngår i Content & Recommendations som er fagmiljøet for TV-innhold. På TV-siden er vi organisert kryssfunksjonelt, og innfører et agilt arbeidssett, så service manager vil jobbe i et team med kolleger fra ulike divisjoner og fagmiljøer som understøtter både ende til ende ansvar, men også ende-til-ende leveranseevne. Dette gjør vi for å være kundenære, fokusere på de rette tingene og skape impact raskere. Vi er genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser og er kontinuerlig på jakt etter forbedringer.

Stillingen som service manager gir store muligheter for å påvirke egen rolle og utvikling, og ikke minst delta i å forme måten vi jobber på hos Norges største TV-leverandør.

Som Agile Team Coach & Service Manager vil du ha overordnet ansvar for serviceopplevelsen, kundereiser, poengvelger og anbefalingsmodeller i TV-tjenesten og drive kontinuerlig forbedring av tjenestekvaliteten basert på kunde-/brukerinnsikt. Samtidig vil du være team coach for det agile teamet du jobber i og lede det daglige arbeidet i teamet.

Arbeidsoppgaver for Agile Team Coach & Service Manager inkluderer følgende:

  • Være scrum master eller team coach i sitt agile team. Herunder fasilitere det daglige arbeidet i teamet, adressere og fjerne hindringer for teamets leveranser, samt planlegge og fasilitere teamets sermonier

  • Koordinere med andre team

  • Sikre at teamet jobber effektivt og selvstendig, og at teamets kapasitet benyttes på en god og effektiv måte

  • Ansvar for å coache de andre i teamet i agilt metodeverk og verktøy

  • Delta i produktutviklingsløp med krav som sikrer kontroll på ende-til-ende tjenestekvalitet gjennom produktets livsløp

  • Etablere nødvendig rapportering/dashboards, SLA'er, mål-KPI'er, governance og prosesser for å følge opp tjenestekvaliteten

  • Sikre nødvendig innsikt (teknisk og kundedata) som er relevant for forbedring av tjenestekvalitet

  • Følge opp tekniske- og kundedata for å identifisere kundeproblemer og peke på tiltak for kontinuerlig forbedring av tjenestekvaliteten

  • Etablere og styre forbedringsbacklog for tjenestekvalitet

  • Initiere og sikre kontinuerlig implementering av forbedringstiltak

  • Følge opp og dokumentere effekt av forbedringstiltak

Vi ser etter deg som kan kjenne deg i igjen i noen av de følgende:

  • Er genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser

  • Har prosessforståelse og evne til å sette deg inn i nye problemstillinger raskt

  • Har erfaring med å drive forbedringsarbeid i komplekse verdikjeder, og med fokus på kundeopplevelse

  • Har erfaring med å jobbe agilt og gjerne som scrum master/agil coach

  • Universitet-/høyskolegrad

  • Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig

Vi tror du vil trives og lykkes best hos oss dersom:

  • Du trives med høyt tempo, og håndterer å jobbe med flere parallelle oppgaver samtidig

  • Du kommuniserer effektivt med personer i ulike funksjoner og på ulike nivåer, og kan ta ansvar for å være pådriver for aktiviteter og for å koordinere mellom ulike fagdisipliner

  • Du liker å jobbe i et inkluderende team som utvikler kompetanse ved aktivt å dele kunnskap, samtidig som du evner å jobbe selvstendig

  • Du trives med å løse problemer og å gå strukturert frem når du løser oppgaver, sier ifra dersom du er uenig og fokuserer på kontinuerlig forbedring av prosesser og arbeidsoppgaver

Telenor arbeider kontinuerlig for forbedret kjønnsbalanse. Det er viktig for oss at våre ansatte gjenspeiler mangfoldet blant våre kunder, derfor ønsker Telenor mangfold blant våre ansatte når det gjelder kjønn, nasjonalitet, religion etc.

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å bli en del av teamet bak Norges største TV-leverandør

  • En unik mulighet til å være med på å forme et viktig satsningsområde for Telenor fremover

  • Varierte arbeidsoppgaver, på tvers av fagområder og organisasjon

  • Et hyggelig team med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere

  • Konkurransedyktig lønn og gunstige arbeidsbetingelser og velferdstilbud

  • Gode onboarding- og opplæringsprosesser

  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor

  • Full lønn under foreldrepermisjon og sykdom

  • 5 ukers ferie og ekstra fridager i forbindelse med jul og påske

  • Aksjespareprogram

  • Gode pensjonsordninger og forsikringer

  • Tilgang på leie av Telenors fritidsboliger i Norge

Annen informasjon:

  • Søknadsfrist: 25. April 2021

  • Gjennomføring av intervjuer kan starte før søknadsfristen er utløpt og på grunn av covid-19 tilbyr vi muligheter for å gjennomføre intervjuer digitalt.

  • Lokasjon: Telenors Fornebu

  • Kontaktinfo: For spørsmål kontakt rekrutterende leder Stein Lindman-Johannesen (Head of Content & Recommendations) tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Vi er veldig opptatt av å sikre faglig oppdatering og utvikling for alle våre medarbeidere. Vi tilbyr derfor alle ansatte globalt 40 timer til relevant videreutvikling hvert år. I tillegg til vår egen digitale læringsplattform, har vi tilgang til markedets mest populære og anerkjente kursdatabaser som blant annet LinkedIn Learning og Coursera. Les mer på www.telenor.com/40-hours-to-transform-yourself/

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor innhold-, telekommunikasjon- og datatjenester. Vi jobber hver dag for å lede an digitaliseringen av Norge. Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum.




Adresse: Fornebu

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Stendi søker etter autorisert sykepleier eller vernepleier i en 100% medlever stilling ved vår bolig i Våler i Solør. Ansatte
07.05.2021 Våler i Hedmark
Vi opplever sterkt vekst, og legger nå til rette for å starte med kirurgi på ettermiddag/kveld og helg. Vi trenger
07.05.2021 Tromsø
Aleris Sykehus og Røntgen Tromsø holder til i moderne lokaler i Sjøgata 31-33 i Tromsø og tilbyr medisinske tjenester innen en rekke fagområder.
07.05.2021 Tromsø
Vi søker assistenter i min BPA ordning med assistanse 24 timer i døgnet. Jeg sitter i rullestol, har egen leilighet
07.05.2021 Trondheim
Prosjekteringsleder har på vegne av prosjektleder ansvaret for de tekniske løsningene som Statnetts prosjekter skal levere. Prosjekteringsleder leder prosjekteringsteamet og koordinerer all
28.04.2021 Flere steder
Ja takk, begge deler, sa Ole Brumm. Vi digger det og føler det akkurat på samme måte: Vi vil være
06.05.2021 Oslo
Ja takk, begge deler, sa Ole Brumm. Vi digger det og føler det akkurat på samme måte: Vi vil være
06.05.2021 Trondheim
Ja takk, begge deler, sa Ole Brumm. Vi digger det og føler det akkurat på samme måte: Vi vil være
06.05.2021 Sandnes
Vis alle 30.362 ledige stillinger
Les mer om Telenor Norge

Stillingsbeskrivelse

Telenor T-We er den største distributøren av tv og strømming i Norge. Det er en posisjon vi er stolte av ? og som vi jobber aktivt med hver dag for å beholde.
Tv- og strømmemarkedet står midt i en stor og spennende brytningstid. Nye forretningsmodeller og store teknologiske endringer forutsetter at vi tenker nytt og utvikler oss i et høyere tempo enn før.
Derfor har Telenor besluttet å styrke satsingen på tv og strømming ytterligere. Som et ledd i denne satsingen søker vi nå en rekke nye nøkkelpersoner til flere ulike funksjoner. Miljøene som jobber med tv i Telenor er en del av en tv-tribe. Det vil si at vi jobber i kryssfunksjonelle team på tvers av fagdisipliner, og vi har en mer innsiktsbasert og eksperimenterende tilnærming til utvikling. Hvordan framtidens TV-løsninger blir er på ingen måte gitt, og vi har et genuint ønske om å finne nye og innovative løsninger til det beste for kundene. Samtidig skal vi hele tiden levere på kjerneoppdraget: Å servere fantastisk underholdning, på en enkel og brukervennlig måte.

Som Agile Team Coach & Service Manager vil du inngå i et team som er ansvarlige for innholdsportefølje, anbefalinger og poengvelger for Telenors TV-tjeneste T-We. Stillingen inngår i Content & Recommendations som er fagmiljøet for TV-innhold. På TV-siden er vi organisert kryssfunksjonelt, og innfører et agilt arbeidssett, så service manager vil jobbe i et team med kolleger fra ulike divisjoner og fagmiljøer som understøtter både ende til ende ansvar, men også ende-til-ende leveranseevne. Dette gjør vi for å være kundenære, fokusere på de rette tingene og skape impact raskere. Vi er genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser og er kontinuerlig på jakt etter forbedringer.

Stillingen som service manager gir store muligheter for å påvirke egen rolle og utvikling, og ikke minst delta i å forme måten vi jobber på hos Norges største TV-leverandør.

Som Agile Team Coach & Service Manager vil du ha overordnet ansvar for serviceopplevelsen, kundereiser, poengvelger og anbefalingsmodeller i TV-tjenesten og drive kontinuerlig forbedring av tjenestekvaliteten basert på kunde-/brukerinnsikt. Samtidig vil du være team coach for det agile teamet du jobber i og lede det daglige arbeidet i teamet.

Arbeidsoppgaver for Agile Team Coach & Service Manager inkluderer følgende:

  • Være scrum master eller team coach i sitt agile team. Herunder fasilitere det daglige arbeidet i teamet, adressere og fjerne hindringer for teamets leveranser, samt planlegge og fasilitere teamets sermonier

  • Koordinere med andre team

  • Sikre at teamet jobber effektivt og selvstendig, og at teamets kapasitet benyttes på en god og effektiv måte

  • Ansvar for å coache de andre i teamet i agilt metodeverk og verktøy

  • Delta i produktutviklingsløp med krav som sikrer kontroll på ende-til-ende tjenestekvalitet gjennom produktets livsløp

  • Etablere nødvendig rapportering/dashboards, SLA'er, mål-KPI'er, governance og prosesser for å følge opp tjenestekvaliteten

  • Sikre nødvendig innsikt (teknisk og kundedata) som er relevant for forbedring av tjenestekvalitet

  • Følge opp tekniske- og kundedata for å identifisere kundeproblemer og peke på tiltak for kontinuerlig forbedring av tjenestekvaliteten

  • Etablere og styre forbedringsbacklog for tjenestekvalitet

  • Initiere og sikre kontinuerlig implementering av forbedringstiltak

  • Følge opp og dokumentere effekt av forbedringstiltak

Vi ser etter deg som kan kjenne deg i igjen i noen av de følgende:

  • Er genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser

  • Har prosessforståelse og evne til å sette deg inn i nye problemstillinger raskt

  • Har erfaring med å drive forbedringsarbeid i komplekse verdikjeder, og med fokus på kundeopplevelse

  • Har erfaring med å jobbe agilt og gjerne som scrum master/agil coach

  • Universitet-/høyskolegrad

  • Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig

Vi tror du vil trives og lykkes best hos oss dersom:

  • Du trives med høyt tempo, og håndterer å jobbe med flere parallelle oppgaver samtidig

  • Du kommuniserer effektivt med personer i ulike funksjoner og på ulike nivåer, og kan ta ansvar for å være pådriver for aktiviteter og for å koordinere mellom ulike fagdisipliner

  • Du liker å jobbe i et inkluderende team som utvikler kompetanse ved aktivt å dele kunnskap, samtidig som du evner å jobbe selvstendig

  • Du trives med å løse problemer og å gå strukturert frem når du løser oppgaver, sier ifra dersom du er uenig og fokuserer på kontinuerlig forbedring av prosesser og arbeidsoppgaver

Telenor arbeider kontinuerlig for forbedret kjønnsbalanse. Det er viktig for oss at våre ansatte gjenspeiler mangfoldet blant våre kunder, derfor ønsker Telenor mangfold blant våre ansatte når det gjelder kjønn, nasjonalitet, religion etc.

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å bli en del av teamet bak Norges største TV-leverandør

  • En unik mulighet til å være med på å forme et viktig satsningsområde for Telenor fremover

  • Varierte arbeidsoppgaver, på tvers av fagområder og organisasjon

  • Et hyggelig team med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere

  • Konkurransedyktig lønn og gunstige arbeidsbetingelser og velferdstilbud

  • Gode onboarding- og opplæringsprosesser

  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor

  • Full lønn under foreldrepermisjon og sykdom

  • 5 ukers ferie og ekstra fridager i forbindelse med jul og påske

  • Aksjespareprogram

  • Gode pensjonsordninger og forsikringer

  • Tilgang på leie av Telenors fritidsboliger i Norge

Annen informasjon:

  • Søknadsfrist: 25. April 2021

  • Gjennomføring av intervjuer kan starte før søknadsfristen er utløpt og på grunn av covid-19 tilbyr vi muligheter for å gjennomføre intervjuer digitalt.

  • Lokasjon: Telenors Fornebu

  • Kontaktinfo: For spørsmål kontakt rekrutterende leder Stein Lindman-Johannesen (Head of Content & Recommendations) tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Vi er veldig opptatt av å sikre faglig oppdatering og utvikling for alle våre medarbeidere. Vi tilbyr derfor alle ansatte globalt 40 timer til relevant videreutvikling hvert år. I tillegg til vår egen digitale læringsplattform, har vi tilgang til markedets mest populære og anerkjente kursdatabaser som blant annet LinkedIn Learning og Coursera. Les mer på www.telenor.com/40-hours-to-transform-yourself/

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor innhold-, telekommunikasjon- og datatjenester. Vi jobber hver dag for å lede an digitaliseringen av Norge. Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum.




Adresse: Fornebu

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 09
    2021
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • MAI 10
    2021
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • MAI 12
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • MAI 14
    2021
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • MAI 16
    2021
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Flere muligheter

Fakta om Telenor Norge