<  
>  
Stillingsannonse

Er du rå på koordinering og planlegging? Og vil bli del av et backoffice team i et spennende selskap? Centric Finance Professionals

Søknadsfrist : 21.04.2021
Vi ser nå etter 2 dedikerte personer som liker å sjonglere oppgaver innen koordinering, kommunikasjon, avtaler, planlegging og tilrettelegging for at aktiviteter hos vår kunde blir gjennomført effektivt og problemfritt. Vår kunde er et stort internasjonalt selskap, og rollen er en hektisk og svært viktig rolle i en av deres mange avdelinger, der man må trives med å holde flere baller i lufta samtidig. Arbeidsspråket vil være på engelsk, men det er en fordel at du både skriver og snakker svært godt norsk i tillegg. 

Høres dette spennende ut? Les gjerne videre, og ta kontakt om du har spørsmål om rollen!Oppgaver vil blant annet omhandle, men vil ikke være begrenset til:
  • Oppdatere systemer, samt sikre at korrekt informasjon ligger oppdatert i systemene
  • Planlegge kapasitet og ressursutnyttelse samtidig som at du jobber for å sikre lavere driftskostnader
  • Planlegge og koordinere sertifiseringer hos eksterne kunder
  • Utstedelse av sertifikater etter godkjent sertifisering
  • Holde oversikt over alle avtaler, manualer og portaler, samt tildele og koordinere riktig ressurs til riktig prosjekt
  • Planlegge aktiviteter
  • Forhandle med kunder
  • Kommunisere planlagte aktiviteter med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyrer, regler og forskrifter
  • Samarbeid med selskapets tekniske- og salgsavdeling
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi. Erfaring kan kompensere mot manglende utdannelse
  • Noen års arbeidserfaring i liknende stillinger innen planlegging/koordinering/backoffice
  • Du bør like en travel arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og har evne til å tilpasse deg situasjoner der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde stramme tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer
  • Beherske Excel meget godt, og det er en stor fordel om du kjenner til Oracle fra før
  • Du er initiativrik, nysgjerrig og proaktiv
  • Det er viktig at du er organisert, strukturert og detaljorientert
  • Du er ellers profesjonell, men har en vennlig tilnærming til kunder
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
Hvem er du?
Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo. 
Hva Centric tilbyr:
  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet.
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
  • Ellers tilbyr vi et langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
  • Utviklingsmuligheter
  • Utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Et multikulturelt, hektisk og åpensinnet arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
  • Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon. Det er ønskelig med snarlig oppstart, og det vil være muligheter for fast ansettelse på sikt. 

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vi trenger deg som er nysgjerrig og som liker å jobbe i team. AF Gruppen er et ledende entreprenør- og
16.09.2020 Hele Norge
Er du engasjert, kunnskapsrik og gjerne har erfaring innen geoteknikk? Vi søker deg som vil være med å bygge opp
09.04.2021 Flere steder
Vi søker dyktige, engasjerte og ansvarsfulle personer, for å videreutvikle vårt fagteam og arbeidsmiljø. Du bør ha helse/sosialfaglig bakgrunn, og
12.04.2021 Bergen
Stendi søker etter deg som ønsker å gjøre en forskjell for brukerne våre innenfor omsorgstjenester Region Øst. Omsorgstjenester består av
13.04.2021 Bærum
Stendi søker etter avdelingsledere innenfor omsorgstjenester Region Øst. Omsorgstjenester består av tjenesteområdene utviklingshemming, psykiatri, rus og alderspsykiatri/demens. Region Øst består
13.04.2021 Flere steder
Vil du være med å bygge morgendagens betongkonstruksjoner og være en pådriver for faget i vår avdeling, kan vi tilby
13.04.2021 Hele Norge
Er du en kvalitetsbevisst, resultatorientert og motivert tømrer? Da vil vi gjerne høre fra deg! Hos oss er du den
13.04.2021 Hele Norge
PROSJEKTERINGSLEDER Vi søker deg som har erfaring som prosjekteringsleder fra byggebransjen. Alternativt har du erfaring fra rådgivende selskap eller arkitekt,
13.04.2021 Oslo
Vis alle 27.447 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi ser nå etter 2 dedikerte personer som liker å sjonglere oppgaver innen koordinering, kommunikasjon, avtaler, planlegging og tilrettelegging for at aktiviteter hos vår kunde blir gjennomført effektivt og problemfritt. Vår kunde er et stort internasjonalt selskap, og rollen er en hektisk og svært viktig rolle i en av deres mange avdelinger, der man må trives med å holde flere baller i lufta samtidig. Arbeidsspråket vil være på engelsk, men det er en fordel at du både skriver og snakker svært godt norsk i tillegg. 

Høres dette spennende ut? Les gjerne videre, og ta kontakt om du har spørsmål om rollen!Oppgaver vil blant annet omhandle, men vil ikke være begrenset til:
  • Oppdatere systemer, samt sikre at korrekt informasjon ligger oppdatert i systemene
  • Planlegge kapasitet og ressursutnyttelse samtidig som at du jobber for å sikre lavere driftskostnader
  • Planlegge og koordinere sertifiseringer hos eksterne kunder
  • Utstedelse av sertifikater etter godkjent sertifisering
  • Holde oversikt over alle avtaler, manualer og portaler, samt tildele og koordinere riktig ressurs til riktig prosjekt
  • Planlegge aktiviteter
  • Forhandle med kunder
  • Kommunisere planlagte aktiviteter med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyrer, regler og forskrifter
  • Samarbeid med selskapets tekniske- og salgsavdeling
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi. Erfaring kan kompensere mot manglende utdannelse
  • Noen års arbeidserfaring i liknende stillinger innen planlegging/koordinering/backoffice
  • Du bør like en travel arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og har evne til å tilpasse deg situasjoner der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde stramme tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer
  • Beherske Excel meget godt, og det er en stor fordel om du kjenner til Oracle fra før
  • Du er initiativrik, nysgjerrig og proaktiv
  • Det er viktig at du er organisert, strukturert og detaljorientert
  • Du er ellers profesjonell, men har en vennlig tilnærming til kunder
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
Hvem er du?
Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo. 
Hva Centric tilbyr:
  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet.
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
  • Ellers tilbyr vi et langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
  • Utviklingsmuligheter
  • Utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Et multikulturelt, hektisk og åpensinnet arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
  • Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon. Det er ønskelig med snarlig oppstart, og det vil være muligheter for fast ansettelse på sikt. 

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 21.04.2021

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • APR 16
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 18
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
3 ledige stillinger

Fakta om Centric Finance Professionals