<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Aleris Frogner søker pasientkoordinator til kundesenter Aleris

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Aleris Frogner er Norges største, private sykehus og holder til i Frederik Stangs gate 11-13 på Frogner i Oslo. Sykehuset har et spennende fagmiljø med svært kompetente, tverrfaglige team innenfor de fleste fagområder. Hos oss er det høyt tempo, varierte arbeidsdager, god logistikk og ikke minst et godt og trivelig arbeidsmiljø.  

Kundesenteret ved Aleris Frogner, mottar rundt 8000 telefonsamtaler per måned. Pasientkoordinator er ansvarlig for å besvare samtaler og veilede pasienten til rett behandling. Stillingen krever bred kunnskap om det medisinske tilbudet i Aleris Helse.

  • Er du serviceinnstilt, effektiv og glad i å snakke med folk?
  • Brenner du for å gi gode pasientopplevelser?

Vi søker en pasientkoordinator som er engasjert og ønsker å bidra i vårt arbeid med å yte førsteklasse service til våre pasienter. Vi håper å komme i kontakt med deg som har smil i stemmen, stor integritet og liker å bruke telefon og data som arbeidsverktøy.   Aleris Frogner er opptatt av kompetanse på tvers av avdelinger og ser etter en pasientkoordinator som ønsker å tilpasse seg etter driftens behov og jobbe både i resepsjon og på kundesenter.  

Vi kan tilby deg en sosial og profesjonell arbeidsplass, dyktig teamleder og flotte kolleger. Blant annet ser vi etter en endringsvillig, fleksibel og løsningsorientert lagspiller som har lyst til å videreutvikle driften vår og sikre trygg og god pasientbehandling.   

Ønskede kvalifikasjoner

  • Helsefaglig bakgrunn
  • Relevant arbeidserfaring 
  • Erfaring fra arbeid med service

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Selvstendig og fleksibel
  • Løsningsorientert 
  • Høy grad av serviceinnstilling

Vi tilbyr

  • Et godt og sosialt arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Kontor sentralt i Oslo
  • Konkurransedyktige betingelser

Ved spørsmål kan du kontakte Leder for utvikling av service og kvalitet ved Aleris Frogner, Johanna Isager Howe mobil: 984 88105, eller send e-post til: johanna.isagerhowe@aleris.no. Søknader behandles fortløpende. 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Dataplattform og GIS, Statnett Vil du ha utfordrende og meningsfylte utvikleroppgaver? Vil du være en del av et stabilt og godt
17.12.2020 Oslo
Vil du være del av en spennende reise mot en grønnere fremtid? Vil du være med å lage smarte og
24.03.2021 Oslo
Vil du være Tolletatens HMS koordinator og vår sentrale pådriver innenfor fagområdet?Tolletaten har nylig gjennomført en omfattende omorganisering, som blant
22.04.2021 Oslo
Digital & Education er en ny Nordisk spearhead i Rambøll og vi inviterer deg til å være med å utvikle
05.05.2021 Flere steder
Med bakgrunn i stor oppdragsmengde på grunnundersøkelser søker vi flere grunnborere. Multiconsult har Norges største geotekniske kompetansemiljø innen rådgiverbransjen. På
13.05.2021 Tromsø
Multiconsult har vært, og er, rådgiver for flere av det vi mener er de mest spennende og utfordrende byggeprosjektene i
13.05.2021 Oslo
Multiconsult Norge AS, avdeling Bygg og Industri er i stor vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen Elektro. Vi ser
13.05.2021 Flere steder
Oppdrettere flytter deler av sin produksjon av matfisk på land og nye aktører etablerer anlegg for fullskala produksjon av matfisk
13.05.2021 Stord
Vis alle 31.038 ledige stillinger

Aleris er Norges ledende private helseforetak med et landsdekkende tilbud av sykehus- og røntgentjenester. Vi har 1100 medarbeidere fordelt på 14 sykehus og medisinske sentre, 14 røntgenavdelinger og Norges største private kreftsenter. Virksomheten dekker de fleste medisinske fagområder - og vårt mål er å tilby helhetlige pasientforløp fra diagnostikk til behandling, både på vegne av det offentlige og til private pasienter.

Les mer om Aleris

Stillingsbeskrivelse

Aleris Frogner er Norges største, private sykehus og holder til i Frederik Stangs gate 11-13 på Frogner i Oslo. Sykehuset har et spennende fagmiljø med svært kompetente, tverrfaglige team innenfor de fleste fagområder. Hos oss er det høyt tempo, varierte arbeidsdager, god logistikk og ikke minst et godt og trivelig arbeidsmiljø.  

Kundesenteret ved Aleris Frogner, mottar rundt 8000 telefonsamtaler per måned. Pasientkoordinator er ansvarlig for å besvare samtaler og veilede pasienten til rett behandling. Stillingen krever bred kunnskap om det medisinske tilbudet i Aleris Helse.

  • Er du serviceinnstilt, effektiv og glad i å snakke med folk?
  • Brenner du for å gi gode pasientopplevelser?

Vi søker en pasientkoordinator som er engasjert og ønsker å bidra i vårt arbeid med å yte førsteklasse service til våre pasienter. Vi håper å komme i kontakt med deg som har smil i stemmen, stor integritet og liker å bruke telefon og data som arbeidsverktøy.   Aleris Frogner er opptatt av kompetanse på tvers av avdelinger og ser etter en pasientkoordinator som ønsker å tilpasse seg etter driftens behov og jobbe både i resepsjon og på kundesenter.  

Vi kan tilby deg en sosial og profesjonell arbeidsplass, dyktig teamleder og flotte kolleger. Blant annet ser vi etter en endringsvillig, fleksibel og løsningsorientert lagspiller som har lyst til å videreutvikle driften vår og sikre trygg og god pasientbehandling.   

Ønskede kvalifikasjoner

  • Helsefaglig bakgrunn
  • Relevant arbeidserfaring 
  • Erfaring fra arbeid med service

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Selvstendig og fleksibel
  • Løsningsorientert 
  • Høy grad av serviceinnstilling

Vi tilbyr

  • Et godt og sosialt arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Kontor sentralt i Oslo
  • Konkurransedyktige betingelser

Ved spørsmål kan du kontakte Leder for utvikling av service og kvalitet ved Aleris Frogner, Johanna Isager Howe mobil: 984 88105, eller send e-post til: johanna.isagerhowe@aleris.no. Søknader behandles fortløpende. 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

Leder for utvikling av service og kvalitet

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 14
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • MAI 18
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter