<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Customer Insight Analyst Telenor Norge

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi digitaliserer Norge! Vil du være med?

Telenor Norge er på en reise der vi kombinerer ny teknologi og innsikt for å gi kundene det de vil ha. I tiden fremover skal vi levere fremtidsrettede tjenester på fiber og 5G og tilby innovative løsninger til Bedrifter. Dette betyr kontinuerlig utvikling og milliardinvesteringer, samtidig som vi skal skape suverene kundeopplevelser. Vi ser etter deg som vil gå inn i en nøkkelrolle for å sikre innsiktsdrevne opplevelser som begeistrer og bidrar til videre vekst.

Vil du løse utfordringen sammen med oss som vår nye Customer Insight Analyst?

Telenor Bedrift er Telenor Norges markedsutløp mot bedriftskunder i Norge. Telenor Bedrifts overordnede ambisjon er å være kundens foretrukne partner når de digitaliserer sine forretningsprosesser. Vi er markedsleder og skal levere suverene kundeopplevelser basert på verdens raskeste mobilnett, markedsledende tjenester og personaliserte kundereiser.

Digital, Marketing and Analytics (DMA) er en enhet i Telenor Bedrift med ansvar for å levere på effektiv og engasjerende markedsføring, verdiskapende beslutningsstøtte og bruk av data for å optimalisere kundeopplevelser.

Vi søker nå etter en person som skal løfte oss innenfor innsikt og analyse; en Customer Insights Analyst som utvikler innsikt og er en aktiv rådgiver slik at ulike miljøer i Telenor Bedrift kan treffe de riktige beslutningene og bedre forstår hvordan de skal nå sine forretningsmål.

I rollen som som Customer Insights Analyst får du muligheten til å jobbe med et vidt spekter av analyser inn mot hele Telenor Bedrift. Du får ansvaret for å identifisere relevante analysebehov, finne og hente ut data fra våre datakilder, utføre analyser og komme med innsiktsbaserte råd. I DMA har vi et stort fagmiljø der du vil utvikle din kompetanse sammen med noen av Norges skarpeste hoder innen analyse. Du må være nysgjerrig og ikke redd for å håndtere store mengder data som kan omsettes i analyser som gir forretningsverdi for Telenor Bedrift

Hovedansvar:

  • Være en rådgiver til beslutningstakerne på alle nivå i Telenor Bedrift og sikre at beslutningene som tas om salg- og markedsføringsaktiviteter er innsikts- og faktabaserte

  • Jobbe aktivt med videreutvikling av innsikt, kartlegging av nye innsiktsbehov og analyseområder, samt kommunisere funn og resultater til beslutningstakere

  • Være en rådgiver og aktivt benytte data for å foreslå forbedringer for våre kundereiser

  • Være ansvarlig for å gjennomføre analyser fra A til Å, fra å identifisere relevante analyser, hente ut data, gjennomføre analysen og presentere funn/gi råd på en lettfattelig og enkel måte

Kvalifikasjoner:

  • Betydelig erfaring med kvantitativ analyse og kundeinnsiktsarbeid

  • Betydelig erfaring og forståelse for salg og markedsføring

  • Solid kjennskap og erfaring med SQL

  • God kjennskap til IT & datavarehussystemer er en fordel

  • Kjennskap til SAS verktøy er en fordel

  • Mastergrad innen business, marketing, analyse e.l.

Personlige egenskaper:

  • Analytisk tilnærming og evnen til å raskt sette seg inn i komplekse problemstillinger.

  • Gode kommunikasjonsevner. Kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte.

  • God forretningsforståelse

  • Jobber godt med andre og deler kunnskap, erfaring og informasjon. Støtter andre slik at avdelingen sammen når våre mål.

  • Innovativ og ikke redd for å utfordre status quo

  • Selvgående og proaktiv. Får ting til å skje og tar ansvar for resultatene.

Hvorfor jobbe i Telenor?

  • Konkurransedyktige vilkår og betingelser

  • Muligheten til å bli en del av Norges fremste analysemiljøer

  • Spennende utfordringer i et av verdens ledende Telecom-selskaper, med gode muligheter for faglig utvikling. Alle Telenors ansatte har 40 timer i året som øremerket kompetanseheving.

  • Betalt fri hele påsken og mellom jul og nyttår

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Greit å vite:

  • Stillingen er lokalisert på Fornebu

  • Søknadsfrist: 09.05.2021

  • Kontaktperson: Henning Hall-Eriksen. Tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon, Avdelingsleder for Customer Insights

  • Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av relevante kandidater gjennom Semac AS

Telenor arbeider kontinuerlig for forbedret kjønnsbalanse. Det er viktig for oss at våre ansatte gjenspeiler mangfoldet blant våre kunder, derfor ønsker Telenor mangfold blant våre ansatte når det gjelder kjønn, nasjonalitet, religion etc.

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. Vi jobber hver dag for å lede an digitaliseringen av Norge. Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i 12 land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no.




Adresse: Fornebu

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vevlestova bofellesskap ligger på Osterøy og vi yter heldøgns omsorgstjenester til våres beboere med ulike bistandsbehov. Vi søker engasjerte og
11.06.2021 Osterøy
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Narvik
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Flere steder
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Stavanger
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Bergen
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Oslo
Vil du jobbe i anleggsbransjen? Som følge av nye prosjekter søker Peab Anlegg, DK Vest flere dyktige medarbeidere. Peab satser offensivt
10.06.2021 Bergen
Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering
10.06.2021 Oslo
Vis alle 28.700 ledige stillinger
Les mer om Telenor Norge

Stillingsbeskrivelse

Vi digitaliserer Norge! Vil du være med?

Telenor Norge er på en reise der vi kombinerer ny teknologi og innsikt for å gi kundene det de vil ha. I tiden fremover skal vi levere fremtidsrettede tjenester på fiber og 5G og tilby innovative løsninger til Bedrifter. Dette betyr kontinuerlig utvikling og milliardinvesteringer, samtidig som vi skal skape suverene kundeopplevelser. Vi ser etter deg som vil gå inn i en nøkkelrolle for å sikre innsiktsdrevne opplevelser som begeistrer og bidrar til videre vekst.

Vil du løse utfordringen sammen med oss som vår nye Customer Insight Analyst?

Telenor Bedrift er Telenor Norges markedsutløp mot bedriftskunder i Norge. Telenor Bedrifts overordnede ambisjon er å være kundens foretrukne partner når de digitaliserer sine forretningsprosesser. Vi er markedsleder og skal levere suverene kundeopplevelser basert på verdens raskeste mobilnett, markedsledende tjenester og personaliserte kundereiser.

Digital, Marketing and Analytics (DMA) er en enhet i Telenor Bedrift med ansvar for å levere på effektiv og engasjerende markedsføring, verdiskapende beslutningsstøtte og bruk av data for å optimalisere kundeopplevelser.

Vi søker nå etter en person som skal løfte oss innenfor innsikt og analyse; en Customer Insights Analyst som utvikler innsikt og er en aktiv rådgiver slik at ulike miljøer i Telenor Bedrift kan treffe de riktige beslutningene og bedre forstår hvordan de skal nå sine forretningsmål.

I rollen som som Customer Insights Analyst får du muligheten til å jobbe med et vidt spekter av analyser inn mot hele Telenor Bedrift. Du får ansvaret for å identifisere relevante analysebehov, finne og hente ut data fra våre datakilder, utføre analyser og komme med innsiktsbaserte råd. I DMA har vi et stort fagmiljø der du vil utvikle din kompetanse sammen med noen av Norges skarpeste hoder innen analyse. Du må være nysgjerrig og ikke redd for å håndtere store mengder data som kan omsettes i analyser som gir forretningsverdi for Telenor Bedrift

Hovedansvar:

  • Være en rådgiver til beslutningstakerne på alle nivå i Telenor Bedrift og sikre at beslutningene som tas om salg- og markedsføringsaktiviteter er innsikts- og faktabaserte

  • Jobbe aktivt med videreutvikling av innsikt, kartlegging av nye innsiktsbehov og analyseområder, samt kommunisere funn og resultater til beslutningstakere

  • Være en rådgiver og aktivt benytte data for å foreslå forbedringer for våre kundereiser

  • Være ansvarlig for å gjennomføre analyser fra A til Å, fra å identifisere relevante analyser, hente ut data, gjennomføre analysen og presentere funn/gi råd på en lettfattelig og enkel måte

Kvalifikasjoner:

  • Betydelig erfaring med kvantitativ analyse og kundeinnsiktsarbeid

  • Betydelig erfaring og forståelse for salg og markedsføring

  • Solid kjennskap og erfaring med SQL

  • God kjennskap til IT & datavarehussystemer er en fordel

  • Kjennskap til SAS verktøy er en fordel

  • Mastergrad innen business, marketing, analyse e.l.

Personlige egenskaper:

  • Analytisk tilnærming og evnen til å raskt sette seg inn i komplekse problemstillinger.

  • Gode kommunikasjonsevner. Kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte.

  • God forretningsforståelse

  • Jobber godt med andre og deler kunnskap, erfaring og informasjon. Støtter andre slik at avdelingen sammen når våre mål.

  • Innovativ og ikke redd for å utfordre status quo

  • Selvgående og proaktiv. Får ting til å skje og tar ansvar for resultatene.

Hvorfor jobbe i Telenor?

  • Konkurransedyktige vilkår og betingelser

  • Muligheten til å bli en del av Norges fremste analysemiljøer

  • Spennende utfordringer i et av verdens ledende Telecom-selskaper, med gode muligheter for faglig utvikling. Alle Telenors ansatte har 40 timer i året som øremerket kompetanseheving.

  • Betalt fri hele påsken og mellom jul og nyttår

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Greit å vite:

  • Stillingen er lokalisert på Fornebu

  • Søknadsfrist: 09.05.2021

  • Kontaktperson: Henning Hall-Eriksen. Tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon, Avdelingsleder for Customer Insights

  • Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av relevante kandidater gjennom Semac AS

Telenor arbeider kontinuerlig for forbedret kjønnsbalanse. Det er viktig for oss at våre ansatte gjenspeiler mangfoldet blant våre kunder, derfor ønsker Telenor mangfold blant våre ansatte når det gjelder kjønn, nasjonalitet, religion etc.

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. Vi jobber hver dag for å lede an digitaliseringen av Norge. Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i 12 land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no.




Adresse: Fornebu

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 13
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUN 14
    2021
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JUN 15
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUN 16
    2021
    8 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JUN 17
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUN 18
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter

Fakta om Telenor Norge