Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon32 Presentasjon av stillingen:
Har du tverrfaglig kompetanse? da bør du lese denne.
Haugesund kommune bygger sin virksomhet på verdiene åpen, ærlig, raus og troverdig. Byen Haugesund er et regionssenter for 100 000 haugalendinger og er en av Norges fremste handelsbyer og skipsfartsbyer. Bykommunen med i overkant av 37 000 innbyggere byr på festivaler og kulturarrangement gjennom hele året for alle aldersgrupper.
Haugesund kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Virksomheten består av 3 avdelinger, prosjekt, drift og renhold samt administrasjon til eiendomssjefen. Nærmere 90 ansatte.
Vi er en fremoverlent og dynamisk organisasjon med målsetting om å bli en god eiendomsforvalter. Haugesund kommune skal på sikt ha de beste byggene til laveste kostnad, både når det gjelder nybygg, samt drift, vedlikehold og renhold av eksisterende bygg. Haugesund kommune står foran flere store utbyggingsprosjekter i tiden fremover.
Avdeling drift har 20 medarbeidere fordelt på ulike tekniske fag. Vi vedlikeholder kommunens formålsbygg og vårt mål er å levere gode tjenester til fornøyde brukere. Vi benytter IK-bygg som er et moderne FDV og internkontrollsystem til og ha oversikt og kontroll på daglige arbeidsoppgaver og rutineoppdrag internt og eksternt. Vi tilbyr interessante arbeidsoppgaver i et bredt faglig og inspirerende arbeidsmiljø.
Arbeidsoppgaver
- tilstandsrapportering
- skadetaksering, teknisk verdi og gjenanskaffelsesprising
- verditaksering, realisasjonsverdi
- drive frem energiøkonomiske løsninger sammen med et team av fagpersoner
- utføre Interkontrolloppgaver i henhold til vårt internkontrollsystem
- dokumentforvalting i FDV
- oppfølging av bygningsmassen for Haugesund kommune innen fagområdene, samt faglig støtte for prosjektavdeling ved behov
- andre arbeidsoppgaver må påregnes
Kvalifikasjoner
Det er ønskelig med:
- relevant fagbrev/fagskole/mesterbrev
- lang erfaring med tilstandsanalyse i h.h.t. NS 3424
- utdannelse innen verditaksering av næringseiendom og/eller utdanning innen teknisk forvaltning og bygingsfysikk. Søkere med dokumentert lang realkompetanse kan også bli vurdert.
- erfaring fra tverrfaglig samarbeid og ledelse av prosjekt
- førerkort kl. B
- norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig.
- du må være komfortabel med PC/nettbrett som arbeidsverktøy
Personlige egenskaper
- du har evne til å arbeide selvstendig og i team
- du er systematisk og strukturert
- du kan organisere og planlegge egen arbeidsdag
- du har evne til å løse utfordringer fortløpende
- du må kunne se oppgavene i et helhetlig perspektiv og utarbeide planer som ivaretar dette
- du er engasjert, positiv, initiativrik og evner å bygge gode relasjoner innad og utad i organisasjonen
- du er klar for mange spennende oppdrag og trives i en hektisk arbeidshverdag
- du liker å jobbe med mennesker
- fremme Haugesund kommunes verdier; åpen, ærlig, raus og troverdig
Vi tilbyr
- lønn i henhold til gjeldende tariffavtaler og pensjonsordninger
- et godt sosialt og faglig miljø
- gode forsikrings- og pensjonsvilkår
- en utfordrende og spennende jobb i et aktivt arbeidsmiljø, med engasjerte kollegaer
- en arbeidsplass der det er rom for faglig og personlig utvikling
- god seniorpolitikk
- fokus på HMS-arbeid
- en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA)
Kontaktinformasjon
Lars Jacob Vikse, Avdelingsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Kirkegata 95
5528 Haugesund
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Bolig, bygg og eiendom
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon32
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.05.2021