<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vil du være med å digitalisere Lønningsavdelingen? Lønningsavdeling, Sandnes kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon7 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon55 Presentasjon av stillingen:

Vi er et sentralt lønningskontor som fører lønn for Sandnes kommune og flere andre kommunale og interkommunale foretak. I dag er vi 11 medarbeidere med et høyt faglig miljø. Vårt ansvar er å utbetale rett lønn til rett tid, kreve inn refusjoner og foreta lovpålagt rapportering av arbeids og lønnsdata til offentlige instanser og pensjonskasser.

Vi har systemansvar for lønns- og HR systemet Visma Enterprise HRM, og reiseregningssystemet Expense, som innebærer drift og vedlikehold av systemet, integrasjoner og datatransport mot andre systemer internt og eksternt. Ansvaret for GDPR, datakvalitet, bakgrunns- og grunndata ligger også hos oss.

Vi jobber nå med å utvide og oppgradere vårt lønnssystem til en digital plattform.

Arbeidsoppgaver

Vi ser etter deg som har god IT- og systemforståelse, som kan utvikle, drifte og vedlikeholde våre IT-systemer og tilhørende rutiner opp mot kommunens øvrige avdelinger. Du vil delta i, og ha ansvaret for faglige- og digitaliseringsprosjekter hvor lønningsavdelingen er involvert. Du kommer til å jobbe med digitalisering og faglig utvikling av avdelingen og samtidig være en fagperson på lønnsområdet.

Oppgavene innbefatte, men er ikke begrenset til:

  • Overordnet ansvar for våre IT-systemer og være systemansvarlig for Visma Enterprise, HRM, og Expense
  • Oppfølging av grunndata og GDPR
  • Utvikle våre systemer og rutiner, samt etablere og følge opp integrasjoner med andre forsystem
  • Prosjekter
  • Rapporteringer
  • Lønnsfaglig og IT system støtte
  • Selvstendig lønnsansvar

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning på minimum bachelornivå.
Minimum 3 års relevant arbeidserfaring.
Må ha gode datakunnskaper og systemforståelse. Ønskelig med erfaring fra lønnsarbeid, Visma HRM og Expense

Personlige egenskaper

Analytisk
Initiativrik og selvgående
Fleksibel og endringsvillig Nøyaktig og strukturert Interesse for IT og teknologi

Vi tilbyr

Fleksibel arbeidstid
Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Kontaktinformasjon

Liv Lysgaard, Virksomhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Rådhusgata 1
4306 Sandnes

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Sandnes kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon55 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 17.05.2021





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Om privat hjemmetjeneste: Stendi Hjemmetjeneste holder til i Gabels Park og bistår både beboere og kunder utenfor boligen. Som privat leverandør leverer
14.06.2021 Oslo
Vevlestova bofellesskap ligger på Osterøy og vi yter heldøgns omsorgstjenester til våres beboere med ulike bistandsbehov. Vi søker engasjerte og
11.06.2021 Osterøy
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Narvik
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Flere steder
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Stavanger
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Bergen
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Oslo
Vil du jobbe i anleggsbransjen? Som følge av nye prosjekter søker Peab Anlegg, DK Vest flere dyktige medarbeidere. Peab satser offensivt
10.06.2021 Bergen
Vis alle 24.454 ledige stillinger

Sandnes kommune ligger sentralt på Nord-Jæren, er Norges 11. mest folkerike kommune og kjennetegnes av mange, varierte kvaliteter. Kommunen består av etablerte storby- og tettstedsområder og er en av fylkets største landbrukskommuner. Vi har idrettsmiljø i norgestoppen, et yrende kulturliv og friluftsområder for hele regionen. Kommunen har et aktivt og innovativt næringsliv og en sterk kulturhistorie. Sandnes er alt dette og mye mer! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort, selv om en har bedt om å bli unntatt offentlighet.

Les mer om Lønningsavdeling, Sandnes kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: Logg inn for å se kontaktinformasjon7 Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon55 Presentasjon av stillingen:

Vi er et sentralt lønningskontor som fører lønn for Sandnes kommune og flere andre kommunale og interkommunale foretak. I dag er vi 11 medarbeidere med et høyt faglig miljø. Vårt ansvar er å utbetale rett lønn til rett tid, kreve inn refusjoner og foreta lovpålagt rapportering av arbeids og lønnsdata til offentlige instanser og pensjonskasser.

Vi har systemansvar for lønns- og HR systemet Visma Enterprise HRM, og reiseregningssystemet Expense, som innebærer drift og vedlikehold av systemet, integrasjoner og datatransport mot andre systemer internt og eksternt. Ansvaret for GDPR, datakvalitet, bakgrunns- og grunndata ligger også hos oss.

Vi jobber nå med å utvide og oppgradere vårt lønnssystem til en digital plattform.

Arbeidsoppgaver

Vi ser etter deg som har god IT- og systemforståelse, som kan utvikle, drifte og vedlikeholde våre IT-systemer og tilhørende rutiner opp mot kommunens øvrige avdelinger. Du vil delta i, og ha ansvaret for faglige- og digitaliseringsprosjekter hvor lønningsavdelingen er involvert. Du kommer til å jobbe med digitalisering og faglig utvikling av avdelingen og samtidig være en fagperson på lønnsområdet.

Oppgavene innbefatte, men er ikke begrenset til:

  • Overordnet ansvar for våre IT-systemer og være systemansvarlig for Visma Enterprise, HRM, og Expense
  • Oppfølging av grunndata og GDPR
  • Utvikle våre systemer og rutiner, samt etablere og følge opp integrasjoner med andre forsystem
  • Prosjekter
  • Rapporteringer
  • Lønnsfaglig og IT system støtte
  • Selvstendig lønnsansvar

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning på minimum bachelornivå.
Minimum 3 års relevant arbeidserfaring.
Må ha gode datakunnskaper og systemforståelse. Ønskelig med erfaring fra lønnsarbeid, Visma HRM og Expense

Personlige egenskaper

Analytisk
Initiativrik og selvgående
Fleksibel og endringsvillig Nøyaktig og strukturert Interesse for IT og teknologi

Vi tilbyr

Fleksibel arbeidstid
Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Kontaktinformasjon

Liv Lysgaard, Virksomhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Rådhusgata 1
4306 Sandnes

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Sandnes kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon55 Stillingsprosent: 100% Fast Søknadsfrist: 17.05.2021





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Lønningsavdeling, Sandnes kommune