<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vi ser etter deg som vil jobbe som økonomimedarbeider etter endt utdannelse! Centric Finance Professionals

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
For en av våre spennende kunder, sentralt beliggende på Majorstuen, ser vi nå etter en økonomimedarbeider til enav avdelingene i deres store konsern. Dette er en stilling for deg med interesse for økonomi, risikostyring, organisasjon og administrasjon. Det er en bred stilling med fokus på support av brukeroppgaver i interne systemer hos vår kunde, samt økonomioppgaver.

Vår kunde er en svært anerkjent aktør innen revisjon og rådgivning og har et solid navn i bransjen.Oppgaver vil blant annet bestå av, men er ikke begrenset til:
  • I korte trekk består rollen i å bistå med alt administrativt arbeid i forbindelse med ERP systemet til vår kunde, og oppgaver vil blant annet være:
    • Opprette prosjekter og timekoder
    • Lukke prosjekter og timekoder
    • Vedlikeholde informasjon som ligger på prosjekt og kunde
    • Fakturere
    • Føre avsetninger og opp-/nedskrivinger etter beskjeder fra partner i selskaper
    • Være en støtte for avdelingen og teamene som jobber på prosjektene som er registrert i ERP systemet
    • Bistå teamene i avdelingen med rapporter fra ERP systemet
    • Risikoevaluering av kunde og prosjekt (både nye og eksisterende kunder)
    • Bistå med rapporter fra systemet
Vi ser etter deg som:
  • Har en bachelor, og helst mastergrad innen økonomifeltet
  • Du har gjerne noen års arbeidserfaring, med for eksempel erfaring fra store internasjonale selskaper, innen økonomi, administrasjon, kontor, eller i skjæringspunktet mellom økonomi og IT
  • Solid IT kunnskap, og setter deg raskt inn i nye systemer
  • Dreven bruker av Excel
Personlige egenskaper vi ser etter til denne rollen:
  • Du må være serviceinnstilt og et utpreget ja-menneske, som hjelper til der det trengs på eget initiativ
  • Du må være nysgjerrig og ønske å lære
  • Du må forvente en bratt lærekurve og derfor være interessert i å gjøre en ekstra innsats
  • Du må være tålmodig
  • Du må kunne sjonglere flere arbeidsoppgaver samtidig og må til tider håndtere et høyt arbeidstrykk
  • Det er viktig at du kan ta selvstendige avgjørelser
  • Du må ha utpreget ansvarsfølelse og ta initiativ til å drive dine arbeidsoppgaver videre
Tilleggsinformasjon:
  • Du vil bli ansatt i Centric Finance og leid ut til vår kunde i oppdragsperioden. Etter det vil det være store muligheter for fast ansettelse hos vår kunde. Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver
  • Hos vår kunde har du store utviklingsmuligheter
  • Du får utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
Hverdagen vil være spennende og i konstant utvikling. Ingen dager er like og det er store utviklingsmuligheter hos vår kunde. I rollen vil du både jobbe alene og i gruppe med en annen administrativ ressurs. Du er likevel del av en stor avdeling, der ressursene internt har sine egne ansvarsområder. Kontakt Aurora Brynildsen, på enten tlf: + Logg inn for å se kontaktinformasjon99, eller Logg inn for å se kontaktinformasjon, for eventuelle spørsmål om stillingen.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

During the current global health crisis, the priority for Siemens Digital Industries Software is the health and wellbeing of our
24.03.2021 Flere steder
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innenfor grunnerverv/eiendomsjus i en stilling hvor du vil jobbe med
31.03.2021 Bergen
Vi inviterer deg til å ta i bruk dine lederegenskaper i en stilling hvor du bidrar til å videreutvikle et
03.06.2021 Drammen
We invite you to bring your professional engineering background and passion for sustainable energy into play, as you contribute to
03.06.2021 Oslo
Regionens tekniske avdeling yter ekspertise til kraftverksgrupper og prosjekter slik at drift, vedlikehold og utvikling av kraftanleggene gir maksimal verdi
03.06.2021 Sauda
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
17.06.2021 Oslo
Tolletaten er en etat i spennende utvikling og med mange endrings- og utviklingsprosesser som pågår. Etaten ferdigstilte 1. oktober 2020
17.06.2021 Oslo
Vår avdeling for Fornybar Energi er i vekst, og vi trenger nå flere unge nysgjerrige medarbeidere innenfor fagområdet vannkraft maskin.  Bli en del av et stort fagmiljø med spisskompetanse innenfor vannkraft!  I
24.06.2021 Oslo
Vis alle 26.420 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

For en av våre spennende kunder, sentralt beliggende på Majorstuen, ser vi nå etter en økonomimedarbeider til enav avdelingene i deres store konsern. Dette er en stilling for deg med interesse for økonomi, risikostyring, organisasjon og administrasjon. Det er en bred stilling med fokus på support av brukeroppgaver i interne systemer hos vår kunde, samt økonomioppgaver.

Vår kunde er en svært anerkjent aktør innen revisjon og rådgivning og har et solid navn i bransjen.Oppgaver vil blant annet bestå av, men er ikke begrenset til:
  • I korte trekk består rollen i å bistå med alt administrativt arbeid i forbindelse med ERP systemet til vår kunde, og oppgaver vil blant annet være:
    • Opprette prosjekter og timekoder
    • Lukke prosjekter og timekoder
    • Vedlikeholde informasjon som ligger på prosjekt og kunde
    • Fakturere
    • Føre avsetninger og opp-/nedskrivinger etter beskjeder fra partner i selskaper
    • Være en støtte for avdelingen og teamene som jobber på prosjektene som er registrert i ERP systemet
    • Bistå teamene i avdelingen med rapporter fra ERP systemet
    • Risikoevaluering av kunde og prosjekt (både nye og eksisterende kunder)
    • Bistå med rapporter fra systemet
Vi ser etter deg som:
  • Har en bachelor, og helst mastergrad innen økonomifeltet
  • Du har gjerne noen års arbeidserfaring, med for eksempel erfaring fra store internasjonale selskaper, innen økonomi, administrasjon, kontor, eller i skjæringspunktet mellom økonomi og IT
  • Solid IT kunnskap, og setter deg raskt inn i nye systemer
  • Dreven bruker av Excel
Personlige egenskaper vi ser etter til denne rollen:
  • Du må være serviceinnstilt og et utpreget ja-menneske, som hjelper til der det trengs på eget initiativ
  • Du må være nysgjerrig og ønske å lære
  • Du må forvente en bratt lærekurve og derfor være interessert i å gjøre en ekstra innsats
  • Du må være tålmodig
  • Du må kunne sjonglere flere arbeidsoppgaver samtidig og må til tider håndtere et høyt arbeidstrykk
  • Det er viktig at du kan ta selvstendige avgjørelser
  • Du må ha utpreget ansvarsfølelse og ta initiativ til å drive dine arbeidsoppgaver videre
Tilleggsinformasjon:
  • Du vil bli ansatt i Centric Finance og leid ut til vår kunde i oppdragsperioden. Etter det vil det være store muligheter for fast ansettelse hos vår kunde. Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver
  • Hos vår kunde har du store utviklingsmuligheter
  • Du får utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
Hverdagen vil være spennende og i konstant utvikling. Ingen dager er like og det er store utviklingsmuligheter hos vår kunde. I rollen vil du både jobbe alene og i gruppe med en annen administrativ ressurs. Du er likevel del av en stor avdeling, der ressursene internt har sine egne ansvarsområder. Kontakt Aurora Brynildsen, på enten tlf: + Logg inn for å se kontaktinformasjon99, eller Logg inn for å se kontaktinformasjon, for eventuelle spørsmål om stillingen.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 29
    2021
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JUN 30
    2021
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • JUL 01
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter

Fakta om Centric Finance Professionals