Er du klar for å bli med gjengen av utfordrere?
Vi i Telia tror på kraften i å utfordre status quo. Å være Norges største utfordrer betyr at vi kontinuerlig utfordrer og fornyer oss selv. Det gjør vi ved å alltid stille spørsmål og jakter etter forbedringer og nye løsninger som skaper en bedre hverdag for kunder, samfunnet og Telia. Dette har vi også bevist ved at vi det siste halvåret har vunnet store innovative kontrakter. Gjengen i Storkunde i Telia Enterprise ser nå etter to nye Key Account Managere. Kjenner du deg igjen som Norges største utfordrer? Les videre!
Din neste store mulighet?
Teamet vårt er åtte KAM’er som deler felles passion for salg. Eksisterende kundeportefølje består av de største kundene til Telia på tvers av Telias tjenesteportefølje. Kundene er noen av de største i Norge innenfor sine bransjer. Alle KAM’ene ivaretar både porteføljeforvaltning med langsiktig fokus og nysalg mot nye spennende kunder. Tjensteporteføljen består av både tradisjonelle datacom.- og mobiltjenester, men i tillegg har vi fokus på fremtidsrettede teknologier som 5G, private mobilnett og SD WAN.
Som KAM er hverdagen din variert, men med fokus på salgsaktiviteter. Storkunde-teamet er støttet opp av ulike funksjoner som marked og produkt, og vi benytter fremtidsrettete analyseverktøy for utarbeidelse av prospektlister og oppfølging av våre kunder. Men vi mener likevel at personlig oppfølging i kombinasjon med digitale verktøy, gir den beste kundeopplevelsen. Derfor vil det også være en del møteaktivitet både digitalt og fysisk, med støtte av dine engasjerte kolleger.
Dine ansvarsområder er, men begrenser seg ikke til:
- forvalte og utvikle eksisterende kundeportefølje i Storkunde-segmentet
- drive proaktivt nysalg
- besvarelse av anbud, i hovedsak for private bedriftskunder
- identifisere, utvikle og close nysalgsmuligheter
- skape en prospektsliste for å hente inn kundeinnsikt, og sammen med kunden jobbe strategisk på ulike nivåer
- budsjettansvar og mål om omsetningsvekst iht. Telias vekstambisjon.
Hvem er du?
For oss spiller det ikke så stor rolle om hvem du er, men hva du har lyst til å få til!
Med det sagt, håper vi at du kjenner deg igjen i det følgende:
Du har et brennende engasjement for å skape fantastiske kundeopplevelser! For oss betyr det at du dykker langt under overflaten for å bli kjent med kunden og løse deres problemer, slik at vi kan gjøre hver og en av dem skikkelig gode til å utføre jobben sin. I tillegg har du en evne til å oversette teknologi til kundeverdier. At du har teft for salg er en selvfølge, derfor er det helt essensielt at du har en ekte passion for å gjøre kundene gode ved å levere løsninger som løser kundenes behov basert på kundeinnsikt med basis i verdibaserte salg. Om du i tillegg har salgserfaring, er vi nysgjerrig på å lære mer om metodene dine.
Vi tror at vi er ekstra godt rustet til å ta vare på kundene våre hvis vi omringer oss med engasjerte kolleger i et uformelt og åpent arbeidsmiljø. Alene vil du drive frem dine egne initiativer, men du vil alltid ha god backing av kollegene rundt deg. Vi har en åpen og ærlig feedback-kultur, og vi møtes ofte til treninger for å styrke kompetansen vår. Vi håper du har mye å bidra med her!
Teknologi kan gjøre fantastiske ting! Vi er jo et teknologiselskap som selger teknologiske produkter og tjenester, derfor synes vi du bør ha en genuin interesse for dette, og engasjement for å dypdykke i mulighetene som finnes.
Din personlighet:
- Lagspiller
- Kundeorientert
- God kommunikatør
- Problemløser
- Service minded
- Forretningsteft
- Nysgjerrig
Vi mener at alt kan læres med riktig holdning og motivasjon for å lykkes, så vi gjør ikke kravspesifikasjonen lenger enn den må.
Mer enn bare en jobb!
Uavhengig av hvilken rolle du ser etter, vil vi gi deg verktøyene og støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig -- i et fellesskap. Vi kan tilby deg din neste store mulighet i et kreativt, motiverende og uformelt selskap som holder til i et av Nordens smarteste og mest bærekraftige kontorbygg, lokalisert på Økern Portal. Vi respekterer og verdsetter mangfold hos mennesker, hvor alle har frihet til å være seg selv med like muligheter. I tillegg til et attraktivt og inkluderende arbeidsmiljø, jobber vi fleksibelt og kan tilby et bredt spekter med ansattgoder.
Interessert?
Høres dette ut som noe for deg, søk på stillingen! Har du spørsmål, ta kontakt med Head of Large & Strategic Enterprise på Logg inn for å se kontaktinformasjon. Søknader behandles fortløpende, så ikke nøl med å ta kontakt.
Welcome to Telia -- Home to your next big opportunity!
Adresse: Oslo