<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Har du kjennskap til Telekombransjen og vil være Teamleder for en fantastisk bra gjeng på Økern? Christiania Personell

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Christiania Personell søker på vegne av vår kunde en Teamleder
Vår kunde er et entreprenørselskap som leverer utbygging og vedlikehold av infrastruktur for kommunikasjon og elektro. De er godt etablert i sitt marked, og har siden år 2000 levert komplette løsninger – med alt fra planlegging og prosjektering til bygging og vedlikehold – for teleoperatører, netteiere, grunneiere/eiendomsbesittere, eiendomsutviklere, borettslag og boligselskaper.
Det er høysesong for bedriften fremover og gjennom høsten, og de trenger derfor ekstra bistand i sin kundeserviceavdeling.Oppstart: Etter avtale
Varighet: Engasjement i ca. 6 mnd. med mulighet for forlengelse og fast ansettelse på sikt
Arbeidstid: Stillingen vil være 100% med arbeidstid 07:00-15:00 eller 08:00-16:00 alle hverdager.Arbeidssted: Økern

Vi kan friste med:
  • En meget hyggelig og imøtekommende avdelingsleder
  • Kort vei til offentlig transport
  • Konkurransedyktige betingelser
  • God oppfølging av konsulent hos Christiania Personell
  • Faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Mulighet for å forme egen hverdag og utvikle et kundesenter i vekst
  • Gode og omgjengelige kolleger. En arbeidsplass med glimt i øyet!

Arbeidsoppgaver:
Du vil jobbe med daglig oppfølging, og være en operativ leder i produksjon som sørger for at kundesenteret når målene sine. 
  • Ansvarlig for det daglige operative arbeidet i Kundesenteret
  • Allokere ressursene i Kundesenteret der det er behov
  • Følge opp at alle forretningsområder blir ivaretatt av tjenesten Kundesenteret tilbyr
  • Påse at Kundesenteret følger og når faste og satte KPI’er og daglige mål
  • Flagge ressursbehov og derfor sørge for å ha oversikt over volum og produksjon
  • Bistå i ansettelsesprosesser for Kundesenteret
  • Sørge for tilstrekkelig opplæring av nyansatte i samarbeid med avdelingsledere
  • Effektivisere eget kundesenter og utarbeide løsninger og rutiner for å realisere dette
  • Hjelpe til i kundegrensesnittet når det er behov og rom for det
    • Håndtere innkomne og utgående telefoner iht. booking av kundeavtaler
    • Booking av montøroppdrag mot sluttkunder og oppfølging i diverse systemer og portaler
    • Ressursstyring og tildeling av jobber
    • Følge opp og besvare e-post og SMS fra kunder

Du har/er:
Vi ønsker en person som trives med å daglig være i kontakt med kunder og yte god kundeservice, samt har lyst til å være med å utvikle et kundesenter i vekst.
  • Erfaring innen kundeservice, booking av avtaler og kundebehandling
  • Det er en fordel med tidligere erfaring som Teamleder eller prosjektleder
  • Du har kjennskap til Telekom/Fiber bransjen
  • Gode datakunnskaper og kjent med Office som verktøy
  • Vant med å jobbe i flere verktøy/programmer samtidig
  • Gode kommunikasjonsevner, og behersker norsk muntlig og skriftlig meget godt
  • Geografisk kunnskap om Østlandet og Norge generelt

Som person er du effektiv og trives med telefon som arbeidsverktøy. Du lar deg ikke vippe av pinnen i hektiske perioder og er villig til å strekke deg langt for at kundene blir fornøyde. Du trives med å arbeide selvstendig, men bruker de rundt deg til å høste kunnskap og dele erfaringer med. 
Kjenner du deg igjen i beskrivelsene over og tenker at dette kunne være noe for deg? CV og søknad sendes til Christiania Personell ved at du følger linken «Søk på stillingen» og deretter velger om du vil søke via LinkedIn, Jobreg.no eller ved å laset opp egen CV. Ta kontakt ved spørsmål underveis i søkeprosessen. Stillingen besettes fortløpende og alle henvendelser behandles konfidensielt.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon


Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Om privat hjemmetjeneste: Stendi Hjemmetjeneste holder til i Gabels Park og bistår både beboere og kunder utenfor boligen. Som privat leverandør leverer
14.06.2021 Oslo
Vevlestova bofellesskap ligger på Osterøy og vi yter heldøgns omsorgstjenester til våres beboere med ulike bistandsbehov. Vi søker engasjerte og
11.06.2021 Osterøy
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Narvik
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Flere steder
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Stavanger
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Bergen
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Oslo
Vil du jobbe i anleggsbransjen? Som følge av nye prosjekter søker Peab Anlegg, DK Vest flere dyktige medarbeidere. Peab satser offensivt
10.06.2021 Bergen
Vis alle 24.454 ledige stillinger

Christiania Personell as ble etablert i Oslo i 1998. Med en jevn vekst opprettet vi i 2008 avdelingskontor på Hamar. Målet har vært det samme hele tiden: å gjøre en så god jobb at vi blir bedt om å levere igjen.

Vi er en liten og utrettelig leverandør der alle ansatte brenner for det vi arbeider med. Faglig kompetanse og mange års erfaring kombineres med svært høye kvalitetskrav – dette har resultert i mange langvarige kundeforhold. Våre dyktige kandidater har bidratt til våre kunders fremgang. Det har blitt vår suksess. Selskapet er solid og har også vært kåret til "Gaselle"-bedrift av Dagens Næringsliv.

Visjon

Vår visjon er å bli våre kunders beste leverandør. Kjerneverdier er å yte service og levere kvalitet for å skape lønnsomme og varige samarbeidsforhold med næringslivet.

Antall ansatte

Vi er totalt 5 internt ansatte.

Les mer om Christiania Personell

Stillingsbeskrivelse

Christiania Personell søker på vegne av vår kunde en Teamleder
Vår kunde er et entreprenørselskap som leverer utbygging og vedlikehold av infrastruktur for kommunikasjon og elektro. De er godt etablert i sitt marked, og har siden år 2000 levert komplette løsninger – med alt fra planlegging og prosjektering til bygging og vedlikehold – for teleoperatører, netteiere, grunneiere/eiendomsbesittere, eiendomsutviklere, borettslag og boligselskaper.
Det er høysesong for bedriften fremover og gjennom høsten, og de trenger derfor ekstra bistand i sin kundeserviceavdeling.Oppstart: Etter avtale
Varighet: Engasjement i ca. 6 mnd. med mulighet for forlengelse og fast ansettelse på sikt
Arbeidstid: Stillingen vil være 100% med arbeidstid 07:00-15:00 eller 08:00-16:00 alle hverdager.Arbeidssted: Økern

Vi kan friste med:
  • En meget hyggelig og imøtekommende avdelingsleder
  • Kort vei til offentlig transport
  • Konkurransedyktige betingelser
  • God oppfølging av konsulent hos Christiania Personell
  • Faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Mulighet for å forme egen hverdag og utvikle et kundesenter i vekst
  • Gode og omgjengelige kolleger. En arbeidsplass med glimt i øyet!

Arbeidsoppgaver:
Du vil jobbe med daglig oppfølging, og være en operativ leder i produksjon som sørger for at kundesenteret når målene sine. 
  • Ansvarlig for det daglige operative arbeidet i Kundesenteret
  • Allokere ressursene i Kundesenteret der det er behov
  • Følge opp at alle forretningsområder blir ivaretatt av tjenesten Kundesenteret tilbyr
  • Påse at Kundesenteret følger og når faste og satte KPI’er og daglige mål
  • Flagge ressursbehov og derfor sørge for å ha oversikt over volum og produksjon
  • Bistå i ansettelsesprosesser for Kundesenteret
  • Sørge for tilstrekkelig opplæring av nyansatte i samarbeid med avdelingsledere
  • Effektivisere eget kundesenter og utarbeide løsninger og rutiner for å realisere dette
  • Hjelpe til i kundegrensesnittet når det er behov og rom for det
    • Håndtere innkomne og utgående telefoner iht. booking av kundeavtaler
    • Booking av montøroppdrag mot sluttkunder og oppfølging i diverse systemer og portaler
    • Ressursstyring og tildeling av jobber
    • Følge opp og besvare e-post og SMS fra kunder

Du har/er:
Vi ønsker en person som trives med å daglig være i kontakt med kunder og yte god kundeservice, samt har lyst til å være med å utvikle et kundesenter i vekst.
  • Erfaring innen kundeservice, booking av avtaler og kundebehandling
  • Det er en fordel med tidligere erfaring som Teamleder eller prosjektleder
  • Du har kjennskap til Telekom/Fiber bransjen
  • Gode datakunnskaper og kjent med Office som verktøy
  • Vant med å jobbe i flere verktøy/programmer samtidig
  • Gode kommunikasjonsevner, og behersker norsk muntlig og skriftlig meget godt
  • Geografisk kunnskap om Østlandet og Norge generelt

Som person er du effektiv og trives med telefon som arbeidsverktøy. Du lar deg ikke vippe av pinnen i hektiske perioder og er villig til å strekke deg langt for at kundene blir fornøyde. Du trives med å arbeide selvstendig, men bruker de rundt deg til å høste kunnskap og dele erfaringer med. 
Kjenner du deg igjen i beskrivelsene over og tenker at dette kunne være noe for deg? CV og søknad sendes til Christiania Personell ved at du følger linken «Søk på stillingen» og deretter velger om du vil søke via LinkedIn, Jobreg.no eller ved å laset opp egen CV. Ta kontakt ved spørsmål underveis i søkeprosessen. Stillingen besettes fortløpende og alle henvendelser behandles konfidensielt.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon


Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 16
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter

Fakta om Christiania Personell