<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vil du flytte hjemover? Tønsbergs triveligste regnskapskontor ser nå etter sin nye medarbeider! Centric Finance Professionals

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Her du bodd lenge nok i storbyen? Eller er du bare nysgjerrig på en ny by? Ett av de hyggeligste regnskapskontorene i Tønsberg søker nå etter sitt nyeste tilskudd i gjengen, og kanskje er det akkurat denne muligheten du bør gripe, hvis du har bodd litt lenge borte og kanskje har lyst til å vende nesa hjemover igjen!

De er et lite selskap bestående av 6 dedikerte medarbeidere - både autoriserte regnskapsførere, regnskapsførere, fulltids- og deltidsansatte, som jobber med et bredt spekter av tjenester innen økonomistyring og regnskap. Deres kunder er hovedsakelig lokalisert i Vestfold, men de har også kunder i områdene rundt Oslo. Siden de ble etablert i 2007 har de hjulpet ulike kunder med oversikt, kontroll og effektivitet i den økonomiske hverdagen, og har stabile kunder som har vært med fra oppstart. Kundene er stort sett små- og mellomstore bedrifter i bygg- og anleggsbransjen, konsulentbransjen, sameier og ulike advokatfirmaer. Typiske arbeidsoppgaver

Du vil i denne jobben ha ansvar for regnskapsføring A-Å i din egen kundeportefølje. Du vil bistå med rådgivning og alltid se etter hvor kundene dine kan bli bedre. Årsoppgjør har du gjort mange ganger, og du er helst autorisert og kan gjennomføre hele prosessen selv, men om du ikke er det har vår kunde andre ansatte med solid kompetanse og som mer enn gjerne hjelper til på den fronten. Andre oppgaver er blant annet momsoppgaver, innbetalingerfaktureringbudsjetteringremittering, lønnskjøring, lønns- og trekkoppgave, ligningspapirer og andre konsulenttjenester.Ønskede kvalifikasjoner
  • Erfaring innen regnskap, lønn og rapportering, og gjerne autorisasjon som regnskapsfører
  • Det er ønskelig med erfaring fra regnskapsbyrå, og du må vite hva det vil si å fakturere timer
  • Utdannelse innen økonomi eller regnskap/revisjon
  • Du må ha god digital forståelse, og har gjerne erfaring med Visma, PowerOffice eller Tripletex. I tillegg må du være dyktig i Excel
  • Ellers er det viktig at du har et meget godt nivå i norsk, både skriftlig og muntlig
  • Til slutt er det viktig at du evner å se helheten når du jobber med regnskap og økonomi 
Personlige kvalifikasjoner
  • Først og fremst ser vi etter en som kan vise til gode resultater i tidligere jobber
  • Du er løsningsorientert, og gjør alltid et lille ekstra for dine kunder
  • Det er særlig viktig at du er initiativrik, og gjerne deler innspill og ideer om forbedringer
  • Du lærer fort og setter deg raskt inn i nye situasjoner og rutiner
  • Du tar initiativ og ansvar, og har gjennomføringsevne på prosjektene du påbegynner
  • Du er ellers metodisk, strukturert og systematisk i ditt arbeid
  • Du er nøyaktig i arbeidet ditt, og ønsker alltid å levere best mulig kvalitet
  • Til slutt er det viktig at du samarbeider godt med andre og trives i et mindre miljø

Hva vår kunde kan tilby

  • Moderne lokaler svært sentralt i Tønsberg sentrum
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • En fleksibel arbeidshverdag og frihet under ansvar
  • De jobber elektronisk og det er muligheter for hjemmekontor når du måtte ha behov eller ønske om det
  • En flat struktur internt, der de gjerne tar imot innspill og nye ideer
  • Du har ellers stabile og god kunder
  • Konkurransedyktig lønn og vilkår
Vår kunde ser for seg oppstart i august/september, og er spente på sin nye medarbeider. Har du spørsmål angående stillingen kan du kontakte vår rekrutteringsrådgiver Aurora Brynildsen på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon.  Vi ser frem til å høre fra deg. 

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vevlestova bofellesskap ligger på Osterøy og vi yter heldøgns omsorgstjenester til våres beboere med ulike bistandsbehov. Vi søker engasjerte og
11.06.2021 Osterøy
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Narvik
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten har nylig ferdigstilt en omorganiseringsprosess og
13.05.2021 Flere steder
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Stavanger
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Bergen
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
10.06.2021 Oslo
Vil du jobbe i anleggsbransjen? Som følge av nye prosjekter søker Peab Anlegg, DK Vest flere dyktige medarbeidere. Peab satser offensivt
10.06.2021 Bergen
Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering
10.06.2021 Oslo
Vis alle 28.700 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Her du bodd lenge nok i storbyen? Eller er du bare nysgjerrig på en ny by? Ett av de hyggeligste regnskapskontorene i Tønsberg søker nå etter sitt nyeste tilskudd i gjengen, og kanskje er det akkurat denne muligheten du bør gripe, hvis du har bodd litt lenge borte og kanskje har lyst til å vende nesa hjemover igjen!

De er et lite selskap bestående av 6 dedikerte medarbeidere - både autoriserte regnskapsførere, regnskapsførere, fulltids- og deltidsansatte, som jobber med et bredt spekter av tjenester innen økonomistyring og regnskap. Deres kunder er hovedsakelig lokalisert i Vestfold, men de har også kunder i områdene rundt Oslo. Siden de ble etablert i 2007 har de hjulpet ulike kunder med oversikt, kontroll og effektivitet i den økonomiske hverdagen, og har stabile kunder som har vært med fra oppstart. Kundene er stort sett små- og mellomstore bedrifter i bygg- og anleggsbransjen, konsulentbransjen, sameier og ulike advokatfirmaer. Typiske arbeidsoppgaver

Du vil i denne jobben ha ansvar for regnskapsføring A-Å i din egen kundeportefølje. Du vil bistå med rådgivning og alltid se etter hvor kundene dine kan bli bedre. Årsoppgjør har du gjort mange ganger, og du er helst autorisert og kan gjennomføre hele prosessen selv, men om du ikke er det har vår kunde andre ansatte med solid kompetanse og som mer enn gjerne hjelper til på den fronten. Andre oppgaver er blant annet momsoppgaver, innbetalingerfaktureringbudsjetteringremittering, lønnskjøring, lønns- og trekkoppgave, ligningspapirer og andre konsulenttjenester.Ønskede kvalifikasjoner
  • Erfaring innen regnskap, lønn og rapportering, og gjerne autorisasjon som regnskapsfører
  • Det er ønskelig med erfaring fra regnskapsbyrå, og du må vite hva det vil si å fakturere timer
  • Utdannelse innen økonomi eller regnskap/revisjon
  • Du må ha god digital forståelse, og har gjerne erfaring med Visma, PowerOffice eller Tripletex. I tillegg må du være dyktig i Excel
  • Ellers er det viktig at du har et meget godt nivå i norsk, både skriftlig og muntlig
  • Til slutt er det viktig at du evner å se helheten når du jobber med regnskap og økonomi 
Personlige kvalifikasjoner
  • Først og fremst ser vi etter en som kan vise til gode resultater i tidligere jobber
  • Du er løsningsorientert, og gjør alltid et lille ekstra for dine kunder
  • Det er særlig viktig at du er initiativrik, og gjerne deler innspill og ideer om forbedringer
  • Du lærer fort og setter deg raskt inn i nye situasjoner og rutiner
  • Du tar initiativ og ansvar, og har gjennomføringsevne på prosjektene du påbegynner
  • Du er ellers metodisk, strukturert og systematisk i ditt arbeid
  • Du er nøyaktig i arbeidet ditt, og ønsker alltid å levere best mulig kvalitet
  • Til slutt er det viktig at du samarbeider godt med andre og trives i et mindre miljø

Hva vår kunde kan tilby

  • Moderne lokaler svært sentralt i Tønsberg sentrum
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • En fleksibel arbeidshverdag og frihet under ansvar
  • De jobber elektronisk og det er muligheter for hjemmekontor når du måtte ha behov eller ønske om det
  • En flat struktur internt, der de gjerne tar imot innspill og nye ideer
  • Du har ellers stabile og god kunder
  • Konkurransedyktig lønn og vilkår
Vår kunde ser for seg oppstart i august/september, og er spente på sin nye medarbeider. Har du spørsmål angående stillingen kan du kontakte vår rekrutteringsrådgiver Aurora Brynildsen på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon.  Vi ser frem til å høre fra deg. 

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 14
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter

Fakta om Centric Finance Professionals