Nesna kommune har ledig to stillinger som fagledere:
• Fagleder for tjenesten for utviklingshemmede; Avdelingen gir tjenester til utviklingshemmede
• Fagleder for miljøtjenesten; Avdelingen gir tjenester for andre med behov for tjenester innen miljøterapi
Begge avdelingene er nyetablert etter omorganisering, og det må påregnes en del arbeid med å utvikle og etablere gode driftsrutiner i begge avdelingene.
Arbeidsoppgaver:
• Ansvar for utarbeidelse av tjenestetilbud på bakgrunn av vurdering av kartlagt behov
• Ansvarlig for faglig oppfølging og utvikling av tjenestetilbudet
• I samarbeid med teamledere være ansvarlig for kartlegging, vedtak, utarbeidelse og oppfølging av planer
• I samarbeid med virksomhetsleder og seksjonsleder sørge for kompetanseutvikling blant tjenestens ansatte
• Personaloppfølging, herunder arbeidsplaner, turnus og bemanning
Kvalifikasjoner:
• Autorisasjon som vernepleier prioriteres
• Det er ønskelig med videreutdanning innen administrasjon/økonomi/ledelse
• Annen 3-årig relevant høgskole-/universitetsutdanning innen helse-/sosialfag eller pedagogikk kan vurderes sammen med relevant erfaring
• Relevant erfaring fra arbeid med mennesker med utviklingshemming og/eller miljøterapeutisk arbeid
• Kjennskap til fagsystemer som CosDoc, Dips, Visma ressursstyring og sak/arkivsystem er en fordel
• God IT-kompetanse, det må påregnes å drive utvikling og opplæring i bruk av fagsystemer i tjenestene
• Det er ønskelig med erfaring innen personalledelse.
• Erfaring i å veilede kolleger og samarbeidspartnere vil være en fordel
Vi søker deg som:
• Bruker din faglige erfaring og kompetanse aktivt i utvikling av tjenesten
• Er kvalitetsorientert og systematisk
• Er selvstendig og løsningsorientert
• Har gode formidlings- og kommunikasjonsevner
• Har fleksibilitet til å kunne håndtere variasjon i arbeidsmengde og arbeidsområde
• Er serviceinnstilt og tydelig
• Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vil tilbyr:
• En spennende jobb på en engasjerende arbeidsplass med høyt tempo
• Gode arbeidsforhold i et aktivt og engasjerende arbeidsmiljø
• Kommunale forsikrings- og pensjonsordninger
• Lønn i tråd med lov- og avtaleverk
Annet:
Som følge av pågående omstillingsprosess kan det komme endringer i arbeidsoppgaver og organisering innenfor virksomheten.
Det er krav om politiattest til begge stillingene.
Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtale.
Kontaktperson for stillingene er personalleder Torill Myrbostad, Logg inn for å se kontaktinformasjon, telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist: 23. mai 2021
Søknad med cv sendes til Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Det må oppgis i søknaden hvilke(n) stilling(er) det søkes på.
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon