<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Konsulent - 100 % engasjement Administrative tjenester, Askøy kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon29 Presentasjon av stillingen:

Arbeidsoppgaver

  • Daglige driftsoppgaver som posthåndtering, journalføring, postmottak
  • Kvalitetssikring av offentlig journal
  • Behandle innsynsforespørsler
  • Brukerstøtte opp mot kommunes sak-/arkivsystem
  • Kvalitetssikring og avslutning av saker i dagens elektroniske sak-/ og arkivsystem

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring fra arkiv- og dokumentasjonsforvaltning

  • Relevant erfaring med bruk av elektroniske sak- og arkivsystemer

  • Gode IKT-ferdigheter og systemforståelse

  • God kjennskap til offentlig forvaltning samt, lovverk som regulerer arkiv og offentlighet

  • Gode norsk kunnskaper -- muntlig og skriftlig fremstilling

  • Arkivfaglig utdannelse. Lang erfaring med relevant arbeid i daglig arkiv kan kompensere for utdanningskravet

    Det er ønskelig med erfaring ifra

  • Daglig elektronisk dokumentasjonsforvaltning fra en større offentlig virksomhet, stat/kommune

  • Utforming av rutiner

  • Brukerstøtte

  • Utvikling og vedlikehold av interne arkivrutiner

  • Informasjonssikkerhet

Personlige egenskaper

  • Service innstilt
  • Positiv, og løsningsorientert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Nøyaktig, strukturert og har evne til å jobbe selvstendig
  • Effektiv og ansvarsbevisst
  • Personlig egenhet vektlegges

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Fleksibel arbeidstid og gode pensjonsordninger
  • Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
  • Godt arbeidsmiljø

Generelle opplysninger:
I henhold til offentlighetsloven §25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette før søkerliste utarbeides.

Eventuelle vitnemål og attester kan legges inn som vedlegg til søknaden. Ved eventuelt innkalling til intervju vil søker bli bedt om å ta med følgende:
• Attesterte kopier av vitnemål for all utdanning etter grunnskole • Attesterte kopier av attester for arbeidsforholdet der varighet og stillingsomfang fremgår

Kontaktinformasjon

Anne June Iversen, Leder Administrative tjenester, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Klampavikveien 1
5300 Kleppestø

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Askøy kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon29 Stillingsprosent: 100% Engasjement Startdato: 01.07.2021 Sluttdato: 30.06.2022 Søknadsfrist: 20.06.2021





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Har du interesse for optimalisering av anbuds- og tilbudsarbeid, og er opptatt av høy kvalitet i anbuds- og tilbudsprosesser? Vi ser
09.07.2021 Ullensaker
Multiconsult har for øyeblikket mange spennende prosess- og maskin oppgaver i vår portefølje med blant annet Ny Vannforsyning Oslo. Vi
22.07.2021 Oslo
Søkes til Finnsnes Søknadsfrist 31.07.2021
22.07.2021 Senja
Er det én plass du bør jobbe som vanningeniør i Trøndelag, er det i Rambøll Vann! Ingeniørene våre jobber i
22.07.2021 Trondheim
Er det én plass du bør jobbe som faglig motivert vanningeniør i Trøndelag, er det i Rambøll vann! Her kan
22.07.2021 Trondheim
Nannas vei er en ny, men godt etablert og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre brukere
22.07.2021 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen elektro i en stilling hvor du blir en del
22.07.2021 Flere steder
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse og erfaring innen ingeniørgeologisk og/eller geoteknisk prosjektering, ledelse og kundebehandling
22.07.2021 Bergen
Vis alle 27.362 ledige stillinger

Administrative fellestjenester har ansvaret for:

Dokumentsenter / arkiv, politisk sekretariat, kantinen i Rådhuset og lærlinger i kontor - og administrasjonsfaget.

Politisk sekretariat

  • Forkontor til ordfører og rådmann.
  • Dokumenthåndtering i forbindelse med politiske møter, herunder innkalling og sekretærfunksjon i møtene. Ansvar for protokoller og ekspedering av vedtak.
  • Det politiske nemndregisteret.
  • Godtgjørelse politikere etter retningslinjer.
  • Valgarbeid.
  • Publisering av politisk møtekalender, saksdokumenter og protokoller på nettsiden.
  • Systemansvar for EDB sak og arkivsystem.
Les mer om Administrative tjenester, Askøy kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon29 Presentasjon av stillingen:

Arbeidsoppgaver

  • Daglige driftsoppgaver som posthåndtering, journalføring, postmottak
  • Kvalitetssikring av offentlig journal
  • Behandle innsynsforespørsler
  • Brukerstøtte opp mot kommunes sak-/arkivsystem
  • Kvalitetssikring og avslutning av saker i dagens elektroniske sak-/ og arkivsystem

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring fra arkiv- og dokumentasjonsforvaltning

  • Relevant erfaring med bruk av elektroniske sak- og arkivsystemer

  • Gode IKT-ferdigheter og systemforståelse

  • God kjennskap til offentlig forvaltning samt, lovverk som regulerer arkiv og offentlighet

  • Gode norsk kunnskaper -- muntlig og skriftlig fremstilling

  • Arkivfaglig utdannelse. Lang erfaring med relevant arbeid i daglig arkiv kan kompensere for utdanningskravet

    Det er ønskelig med erfaring ifra

  • Daglig elektronisk dokumentasjonsforvaltning fra en større offentlig virksomhet, stat/kommune

  • Utforming av rutiner

  • Brukerstøtte

  • Utvikling og vedlikehold av interne arkivrutiner

  • Informasjonssikkerhet

Personlige egenskaper

  • Service innstilt
  • Positiv, og løsningsorientert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Nøyaktig, strukturert og har evne til å jobbe selvstendig
  • Effektiv og ansvarsbevisst
  • Personlig egenhet vektlegges

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Fleksibel arbeidstid og gode pensjonsordninger
  • Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
  • Godt arbeidsmiljø

Generelle opplysninger:
I henhold til offentlighetsloven §25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette før søkerliste utarbeides.

Eventuelle vitnemål og attester kan legges inn som vedlegg til søknaden. Ved eventuelt innkalling til intervju vil søker bli bedt om å ta med følgende:
• Attesterte kopier av vitnemål for all utdanning etter grunnskole • Attesterte kopier av attester for arbeidsforholdet der varighet og stillingsomfang fremgår

Kontaktinformasjon

Anne June Iversen, Leder Administrative tjenester, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Klampavikveien 1
5300 Kleppestø

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Askøy kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon29 Stillingsprosent: 100% Engasjement Startdato: 01.07.2021 Sluttdato: 30.06.2022 Søknadsfrist: 20.06.2021





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Administrative tjenester, Askøy kommune