<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Supportkonsulent - helseteknologi CheckWare

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi er på jakt etter en strukturert og serviceorientert supportkonsulent til vårt serviceteam.

Hos oss får du muligheten til å hjelpe og veilede våre kunder i bruk av vår programvareløsning. Du vil være en god støttespiller for våre kunder og partnere både i første- og andrelinje.

Våre løsninger gjør at pasientene kan delta digitalt i egen behandling og ta mer ansvar for egen helse. Våre kunder, som er sykehus og klinikker, får dermed effektivisert innsamlingen og oppfølgingen av helseinformasjon.

CheckWare er markedsleder og i sterk vekst i Norge og har ambisjon om å bli en betydelig internasjonal aktør innen digital pasientmedvirkning. Vårt hovedkontor er i Trondheim der vi nettopp har flyttet inn i nye flotte lokaler ved Solsiden. Vi har også avdelingskontor i Oslo og datterselskaper i England, Polen, og Sverige.

Vi er dedikerte til våre kunder og kolleger, er pålitelige og leverer kvalitet. Vi ønsker rett og slett å gå foran for å vise vei!

Om stillingen Du får en viktig og verdsatt rolle i serviceteamet som i dag består av 3 dyktige kollegaer.
Egenskaper som å være løsningsorientert, og å ha evne til å kommunisere med både kunder, partnere og kolleger blir høyt verdsatt i denne stillingen.
Hos oss har dagene høyt tempo, og det er en fordel om du ikke lar deg stresse av raske omstillinger. Det vil selvsagt bli gitt opplæring, og du vil ha kunnskapsrike kolleger å støtte deg på.

Dine viktigste oppgaver blir:

  • Følge opp, og løse supporthenvendelser fra våre kunder og partnere
  • Veilede og rådgi våre kunder i bruk av CheckWare
  • Relevant bakgrunn og kvalifikasjoner
  • Relevant utdannelse innen IT og med kunnskaper om databaser (MySQL)
  • Erfaring fra brukerstøtte eller annet servicearbeid er en fordel, men ikke et krav
  • Service- og løsningsorientert og tar et ekstra tak når det er nødvendig
  • Pålitelig, nøyaktig og opptatt av kvalitet
  • Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, i både norsk og engelsk

Hvorfor oss?

  • Vi gir deg en viktig rolle i et raskt voksende internasjonalt selskap
  • Vi gir deg god opplæring, gode kolleger, og et godt team som støtter deg
  • Vi er et kompetent, inkluderende og travelt arbeidsmiljø med klokkertro på at fornøyde kollegaer og kunder er avgjørende for å oppnå gode resultater
  • Vi er i en solid posisjon innen digitalisering av pasientoppfølging i Norge med spennende satsninger også internasjonalt
  • Konkurransedyktige betingelser, pensjonsordninger og forsikringer er selvsagt inkludert

Arbeidssted er ved Solsiden i Trondheim. Noe reiseaktivitet kan forekomme.

Kontaktperson er John Fordal, Support Manager, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Søknad merket Supportkonsulent sendes til Logg inn for å se kontaktinformasjon snarest og senest innen 24.juni.

Legg ved din CV og fortell hvorfor du ønsker denne utfordringen og hvorfor du er rett person til stillingen.

Nyutdannede oppfordres til å søke.

Vi gleder oss til å høre fra deg!




Adresse: Trondheim

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Skanska Norge har en klimaambisjon om å redusere klimagassutslippene våre med 50 % innen 2030 og være klimanøytral i 2045.
17.03.2021 Oslo
Skanska har de siste årene hatt et stort fokus på å gjennomføre prosjekter ved bruk av moderne verktøy og prosesser
29.07.2021 Oslo
Skanska Norge har en klimaambisjon om å redusere klimagassutslippene våre med 50 % innen 2030 og være klimanøytral i 2045.
29.07.2021 Oslo
Why Statkraft? Statkraft has been making clean energy possible for over a century. That’s what we offer. 125 years of
29.07.2021 Oslo
This is an exciting period to join Statkraft. The power industry is being transformed through the rapid rise in renewable generation. Statkraft is
29.07.2021 Flere steder
This is an exciting period to join Statkraft. The power industry is being transformed through the rapid rise in renewable generation. Statkraft is a global
31.03.2021 Oslo
What You'll Do Cisco seeks a Sourcing Commodity Manager to work within the Specialty Technology group who are responsible for
23.03.2021 Bærum
During the current global health crisis, the priority for Siemens Digital Industries Software is the health and wellbeing of our
24.03.2021 Flere steder
Vis alle 26.729 ledige stillinger

CheckWare er et norsk programvareselskap som har tatt en ledende posisjon innen digital pasientmedvirkning og er en viktig støttespiller innen digitale helsetjenester.

​Vi gjør det mulig for pasientene å medvirke i egen behandling gjennom digitale kartlegginger, avstandsoppfølging og nettbaserte behandlingsprogrammer. Manuelle og papirbaserte rutiner og diagnosespesifikke løsninger er erstattet med en komplett digital løsning som kan tilpasses ethvert behandlingsforløp og integreres i kundens andre systemer.

​CheckWare gir tilgang til alle kartleggingsverktøy det er behov for. I dag har selskapet digitale distribusjonsrettigheter til over 1100 kartleggingsverktøy, psykometriske tester, PROMs og intervjuskjema. Disse benyttes innen alle deler av helsesektoren. Kunden kan også lage sine egne kartleggingsverktøy og koble på helse-apper.

Les mer om CheckWare

Stillingsbeskrivelse

Vi er på jakt etter en strukturert og serviceorientert supportkonsulent til vårt serviceteam.

Hos oss får du muligheten til å hjelpe og veilede våre kunder i bruk av vår programvareløsning. Du vil være en god støttespiller for våre kunder og partnere både i første- og andrelinje.

Våre løsninger gjør at pasientene kan delta digitalt i egen behandling og ta mer ansvar for egen helse. Våre kunder, som er sykehus og klinikker, får dermed effektivisert innsamlingen og oppfølgingen av helseinformasjon.

CheckWare er markedsleder og i sterk vekst i Norge og har ambisjon om å bli en betydelig internasjonal aktør innen digital pasientmedvirkning. Vårt hovedkontor er i Trondheim der vi nettopp har flyttet inn i nye flotte lokaler ved Solsiden. Vi har også avdelingskontor i Oslo og datterselskaper i England, Polen, og Sverige.

Vi er dedikerte til våre kunder og kolleger, er pålitelige og leverer kvalitet. Vi ønsker rett og slett å gå foran for å vise vei!

Om stillingen Du får en viktig og verdsatt rolle i serviceteamet som i dag består av 3 dyktige kollegaer.
Egenskaper som å være løsningsorientert, og å ha evne til å kommunisere med både kunder, partnere og kolleger blir høyt verdsatt i denne stillingen.
Hos oss har dagene høyt tempo, og det er en fordel om du ikke lar deg stresse av raske omstillinger. Det vil selvsagt bli gitt opplæring, og du vil ha kunnskapsrike kolleger å støtte deg på.

Dine viktigste oppgaver blir:

  • Følge opp, og løse supporthenvendelser fra våre kunder og partnere
  • Veilede og rådgi våre kunder i bruk av CheckWare
  • Relevant bakgrunn og kvalifikasjoner
  • Relevant utdannelse innen IT og med kunnskaper om databaser (MySQL)
  • Erfaring fra brukerstøtte eller annet servicearbeid er en fordel, men ikke et krav
  • Service- og løsningsorientert og tar et ekstra tak når det er nødvendig
  • Pålitelig, nøyaktig og opptatt av kvalitet
  • Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, i både norsk og engelsk

Hvorfor oss?

  • Vi gir deg en viktig rolle i et raskt voksende internasjonalt selskap
  • Vi gir deg god opplæring, gode kolleger, og et godt team som støtter deg
  • Vi er et kompetent, inkluderende og travelt arbeidsmiljø med klokkertro på at fornøyde kollegaer og kunder er avgjørende for å oppnå gode resultater
  • Vi er i en solid posisjon innen digitalisering av pasientoppfølging i Norge med spennende satsninger også internasjonalt
  • Konkurransedyktige betingelser, pensjonsordninger og forsikringer er selvsagt inkludert

Arbeidssted er ved Solsiden i Trondheim. Noe reiseaktivitet kan forekomme.

Kontaktperson er John Fordal, Support Manager, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Søknad merket Supportkonsulent sendes til Logg inn for å se kontaktinformasjon snarest og senest innen 24.juni.

Legg ved din CV og fortell hvorfor du ønsker denne utfordringen og hvorfor du er rett person til stillingen.

Nyutdannede oppfordres til å søke.

Vi gleder oss til å høre fra deg!




Adresse: Trondheim

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 01
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
3 ledige stillinger