<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vil du være med på utviklingen av Norges beste interims- og rekrutteringsselskap? Azets People Management

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Azets People leverer interim- og rekrutteringsløsninger av fagspesialster og ledere. Vi omsetter årlig for 100 MNOK og er etablert på åtte avdelingskontorer og i fire regioner i Norge. Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rådgivning, interim og rekruttering. Vi leverer en personlig tjeneste - både digitalt og lokalt. Våre 6.500 dedikerte medarbeidere betjener flere enn 120.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer i Norden og Storbritannia. I Norge har vi mer enn 50 kontorer og over 1.000 ansatte.

Azets People er i overkant av tyve engasjerte og erfarne rådgivere som nå søker en ny kollega. Vi er i en vekstfase og har en klar ambisjon om å tiltrekke, beholde og utvikle de beste i bransjen. Vi stiller krav til våre ansatte om høy grad av prosesskvalitet, aktivitet, fleksibilitet og gode samarbeidsevner. Stillingen vil rapportere direkte til regionleder i avdeling Fold, men inngår samtidig i nasjonal matrise med faglig ansvarlig for rekruttering.

Tre gode grunner for å jobbe med oss:

  • Gode, dyktige og profesjonelle kollegaer
  • Kundene er glad i oss - kundetilfredshet på over 91%
  • Vi tiltrekker, utvikler og beholder de beste i bransjen

Vår ambisjon er å bli best - ikke størst

Vi vokser innenfor våre geografiske og faglige domener, og styrker derfor ett av våre forretningsområder innenfor rekruttering. Vår målsetting er ikke nødvendigvis å bli størst, men å bli best. Vi skal være den personlige, profesjonelle og foretrukne rådgiveren for både våre kunder og ansatte.

Hvem er du?

Du har lang erfaring fra kunderettede rekrutteringsprosesser av fagspesialister og ledere. Den operative bakgrunnen din kan enten være av teknisk eller merkantil retning, den akademiske plattformen din er fortrinnsvis en bachelor eller master. Det er en stor fordel om du er sertifisert innen psykometriske tester og generelt innen rekruttering. Du bør ha eget nettverk og trives med å utvikle din egen portefølje av kunder.

Vi ønsker også at du:

  • Har god innsikt og interesse for det som skjer i ditt lokale nærings- og samfunnsliv
  • Har gode kommunikative evner både skriftlig, muntlig og digitalt
  • Er nysgjerrig, innovativ og har en endringsvillig holdning
  • Viser engasjement og har en strukturert arbeidsmetodikk

Hos oss får du jobbe med:

Arbeidsoppgavene vil være varierte, med hovedvekt på salg og rådgivning av rekrutteringsløsninger av ledere og fagspesialister.

Du vil jobbe helhetlig med hele rekrutteringsprosessen. Du gjør alt fra å booke møter med nye og eksisterende kunder, utarbeide jobbanalyser og annonser, til å intervjue og kvalitetssikre relevante kandidater.

Oppfølging og vedlikehold av kandidat- og kundenettverk er en viktig del av jobben, og de som lykkes best hos oss er dyktige på nettopp dette.

Hvorfor velge jobb hos oss?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi preges av samarbeid, oppriktighet, respektfullhet og masse endringsvilje - vil du bli bedre kjent med oss?

Arbeidssted er i Sandefjord. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du noen spørsmål til oss eller om stillingen er du velkommen til å kontakte regionleder Camilla Bakker, på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.




Adresse: Sandefjord

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vi søker en ny medarbeider til juridisk avdeling i Skattedirektoratet. Hos oss får du jobbe sammen med engasjerte og kompetente
28.07.2021 Oslo
Bravida etablerer GreenHub i Trondheim 1. september 2021 og søker nå Trondheims mest miljøbevisste serviceteknikere innen rørleggerfaget.Fra Greenhub jobber vi
28.07.2021 Trondheim
Bravida i Bergen satser offensivt i nye markeder og har stor oppdragsmengde hos våre faste kunder. Vi ønsker derfor deg
28.07.2021 Bergen
Om Risenga Bo- og Omsorgssenter: Risenga Bo- og Omsorgssenter har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til Trygghetsavdelingen
28.07.2021 Asker
I forbindelse med økende oppdrag søker vi etter ny Serviceleder til vår avdeling. Avdelingen har over 65 medarbeidere og en
28.07.2021 Sarpsborg
I forbindelse med at en av våre serviceledere gir seg, søker vi etter en serviceleder til vår avdeling. Avdelingen har
28.07.2021 Kongsberg
Bravida etablerer GreenHub i Trondheim 1. september 2021 og søker nå Trondheims mest miljøbevisste serviceelektrikere.Fra GreenHub jobber vi med flerfaglige
28.07.2021 Trondheim
Bravida etablerer GreenHub i Trondheim 1. september 2021 og søker nå Trondheims mest miljøbevisste serviceteknikere innen ventilasjonsfaget. Fra Greenhub jobber
28.07.2021 Trondheim
Vis alle 27.604 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Azets People leverer interim- og rekrutteringsløsninger av fagspesialster og ledere. Vi omsetter årlig for 100 MNOK og er etablert på åtte avdelingskontorer og i fire regioner i Norge. Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rådgivning, interim og rekruttering. Vi leverer en personlig tjeneste - både digitalt og lokalt. Våre 6.500 dedikerte medarbeidere betjener flere enn 120.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer i Norden og Storbritannia. I Norge har vi mer enn 50 kontorer og over 1.000 ansatte.

Azets People er i overkant av tyve engasjerte og erfarne rådgivere som nå søker en ny kollega. Vi er i en vekstfase og har en klar ambisjon om å tiltrekke, beholde og utvikle de beste i bransjen. Vi stiller krav til våre ansatte om høy grad av prosesskvalitet, aktivitet, fleksibilitet og gode samarbeidsevner. Stillingen vil rapportere direkte til regionleder i avdeling Fold, men inngår samtidig i nasjonal matrise med faglig ansvarlig for rekruttering.

Tre gode grunner for å jobbe med oss:

  • Gode, dyktige og profesjonelle kollegaer
  • Kundene er glad i oss - kundetilfredshet på over 91%
  • Vi tiltrekker, utvikler og beholder de beste i bransjen

Vår ambisjon er å bli best - ikke størst

Vi vokser innenfor våre geografiske og faglige domener, og styrker derfor ett av våre forretningsområder innenfor rekruttering. Vår målsetting er ikke nødvendigvis å bli størst, men å bli best. Vi skal være den personlige, profesjonelle og foretrukne rådgiveren for både våre kunder og ansatte.

Hvem er du?

Du har lang erfaring fra kunderettede rekrutteringsprosesser av fagspesialister og ledere. Den operative bakgrunnen din kan enten være av teknisk eller merkantil retning, den akademiske plattformen din er fortrinnsvis en bachelor eller master. Det er en stor fordel om du er sertifisert innen psykometriske tester og generelt innen rekruttering. Du bør ha eget nettverk og trives med å utvikle din egen portefølje av kunder.

Vi ønsker også at du:

  • Har god innsikt og interesse for det som skjer i ditt lokale nærings- og samfunnsliv
  • Har gode kommunikative evner både skriftlig, muntlig og digitalt
  • Er nysgjerrig, innovativ og har en endringsvillig holdning
  • Viser engasjement og har en strukturert arbeidsmetodikk

Hos oss får du jobbe med:

Arbeidsoppgavene vil være varierte, med hovedvekt på salg og rådgivning av rekrutteringsløsninger av ledere og fagspesialister.

Du vil jobbe helhetlig med hele rekrutteringsprosessen. Du gjør alt fra å booke møter med nye og eksisterende kunder, utarbeide jobbanalyser og annonser, til å intervjue og kvalitetssikre relevante kandidater.

Oppfølging og vedlikehold av kandidat- og kundenettverk er en viktig del av jobben, og de som lykkes best hos oss er dyktige på nettopp dette.

Hvorfor velge jobb hos oss?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi preges av samarbeid, oppriktighet, respektfullhet og masse endringsvilje - vil du bli bedre kjent med oss?

Arbeidssted er i Sandefjord. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du noen spørsmål til oss eller om stillingen er du velkommen til å kontakte regionleder Camilla Bakker, på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.




Adresse: Sandefjord

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Azets People Management