<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vil du jobbe som backoffice/administrativ ressurs for en spennende og internasjonal kunde? Centric Finance Professionals

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Vi ser nå etter en dedikert person som liker å sjonglere oppgaver innen backoffice, administrasjon, koordinering, kommunikasjon, avtaler, planlegging og tilrettelegging for at aktiviteter hos vår kunde blir gjennomført effektivt og problemfritt. Vår kunde er et stort internasjonalt selskap, og rollen er en hektisk og svært viktig rolle i en av deres mange avdelinger, der man må trives med å holde flere baller i lufta samtidig. Arbeidsspråket vil være på engelsk, men det er en fordel at du både skriver og snakker svært godt norsk i tillegg. 

Høres dette spennende ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!Arbeidsoppgaver kan være, men er ikke begrenset til:
  • Oppdatere systemer
  • Håndtere ordre
  • Kundeservice
  • Fakturering
  • Holde oversikt over alle avtaler, manualer og portaler, samt tildele og koordinere riktig ressurs til riktig prosjekt
  • Planlegge aktiviteter
  • Forhandle med kunder
  • Kommunisere planlagte aktiviteter med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyre, regler og forskrifter
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi. Erfaring kan kompensere mot manglende utdannelse
  • Noen års arbeidserfaring i liknende stillinger innen backoffice/økonomi/administrasjon
  • Du bør like en travel arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og har evne til å tilpasse deg situasjoner der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde stramme tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer. Det er en fordel om du har jobbet i Oracle tidligere
  • Beherske Excel meget godt
  • Du er initiativrik, nysgjerrig og proaktiv
  • Det er viktig at du er organisert, strukturert og detaljorientert
  • Du er ellers profesjonell, men har en vennlig tilnærming til kunder
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
Hvem er du?
Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo. 
Hva Centric tilbyr:
  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet.
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
  • Ellers tilbyr vi et langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
  • Utviklingsmuligheter
  • Utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Et multikulturelt, hektisk og åpensinnet arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
  • Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi kaller inn aktuelle kandidater fortløpende for en prat, så ikke vent med å søke på rollen! Ser frem til å høre fra deg!På grunn av GDPR tar vi ikke imot søknader per mail og oppfordrer kandidater til å søke via våre systemer.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vil du lede og videreutvikle vår avdeling for byggautomasjon i Trondheim? GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner. Som
05.08.2021 Trondheim
Avdeling Transformatorstasjoner og Regionalnett i seksjon Drift og Vedlikehold har ansvaret for selskapets 72 transformatorstasjoner. I avdelingen er det nå
15.12.2020 Kristiansand
TL;DR: Kom og jobb som utvikler i et verdensledende skyselskap!Ønsker du å jobbe for et verdensledende IT-selskap med et konsept
22.09.2020 Oslo
Intility er i sterk vekst, og vi søker nå nye kollegaer til Network Services. Vi er på jakt etter deg som
09.06.2021 Oslo
Seksjon for Materialteknologi søker betongteknologer med fordypning i betongrehabilitering Seksjon for materialteknologi arbeider med rådgivning for å sikre gode materialvalg
05.08.2021 Oslo
Multiconsult Norge AS, avdeling Bygg og Industri er i stor vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen brannrådgivning. Vi ser i
05.08.2021 Kristiansand
Multiconsult er et ledende miljø innen prosjektering og rådgivning i Norge. For å stadfeste vår posisjon som ledende på digitalisering
05.08.2021 Oslo
Rambøll inviterer deg til å ta i bruk ditt engasjement, og din faglige innsikt, i en stilling hvor du kan
05.08.2021 Drammen
Vis alle 26.759 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi ser nå etter en dedikert person som liker å sjonglere oppgaver innen backoffice, administrasjon, koordinering, kommunikasjon, avtaler, planlegging og tilrettelegging for at aktiviteter hos vår kunde blir gjennomført effektivt og problemfritt. Vår kunde er et stort internasjonalt selskap, og rollen er en hektisk og svært viktig rolle i en av deres mange avdelinger, der man må trives med å holde flere baller i lufta samtidig. Arbeidsspråket vil være på engelsk, men det er en fordel at du både skriver og snakker svært godt norsk i tillegg. 

Høres dette spennende ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!Arbeidsoppgaver kan være, men er ikke begrenset til:
  • Oppdatere systemer
  • Håndtere ordre
  • Kundeservice
  • Fakturering
  • Holde oversikt over alle avtaler, manualer og portaler, samt tildele og koordinere riktig ressurs til riktig prosjekt
  • Planlegge aktiviteter
  • Forhandle med kunder
  • Kommunisere planlagte aktiviteter med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyre, regler og forskrifter
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi. Erfaring kan kompensere mot manglende utdannelse
  • Noen års arbeidserfaring i liknende stillinger innen backoffice/økonomi/administrasjon
  • Du bør like en travel arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og har evne til å tilpasse deg situasjoner der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde stramme tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer. Det er en fordel om du har jobbet i Oracle tidligere
  • Beherske Excel meget godt
  • Du er initiativrik, nysgjerrig og proaktiv
  • Det er viktig at du er organisert, strukturert og detaljorientert
  • Du er ellers profesjonell, men har en vennlig tilnærming til kunder
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
Hvem er du?
Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo. 
Hva Centric tilbyr:
  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet.
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
  • Ellers tilbyr vi et langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
  • Utviklingsmuligheter
  • Utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Et multikulturelt, hektisk og åpensinnet arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
  • Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi kaller inn aktuelle kandidater fortløpende for en prat, så ikke vent med å søke på rollen! Ser frem til å høre fra deg!På grunn av GDPR tar vi ikke imot søknader per mail og oppfordrer kandidater til å søke via våre systemer.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 08
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
2 ledige stillinger

Fakta om Centric Finance Professionals